Cele postaci to powracająca forma zdobywania cennych rzeczy dla naszych postaci. Tym razem są to punkty kuferkowe i galeony. Nie podoba Ci się, że Twojej postaci brakuje możliwości rozwoju? Przedstawiamy listę zadań, które możesz wykonać swoją postacią i otrzymać wybraną nagrodę. Dodatkowo, cele są dobrym pretekstem na rozegranie ciekawego wątku i rozruszanie nieco postaci, kiedy brak pomysłu na rozgrywkę. Każdy cel może być warty od 0,5 do 2 kuferkowych punktów lub od 30 do 100 galeonów. O spełnionym celu informujecie nas w tym temacie, a my odpowiednio przydzielamy Wam punkty. Cele za 0,5 punktu można rozliczać tylko na galeony, w przypadku gdy chce się otrzymać punkty trzeba rozliczyć dwa.
UWAGA! Spełniony cel musi być wątkiem doprowadzonym do końca, nie akceptujemy wątków, które zostały urwane w połowie. Jak również - lex retro non agit, czyli prawo nie działa wstecz. Wątki rozegrane w przeszłości nie stanowią podstawę do odebrania punktów za cele. Aby zgłosić zakończony przez siebie cel, zgłoś się w tym temacie zgodnie z kodem:
Kod:
<zg>Nazwa celu:</zg> xxx <zg>Link do rozgrywki:</zg> xxx <zg>Należna nagroda:</zg> xxx
Dodatkowo za zaproponowanie celu, który zostanie zaakceptowany, można zdobyć 20 galeonów. Proponować cele należy za pomocą następującego kodu:
Kod:
<zg>Cel ucznia i studenta/dorosłego/ogólny</zg> <zg>Opis: </zg>
Cel ogólny (Wszyscy się starzejemy? Jedną nogą w grobie? Sto lat?) Opis: Rozegraj z drugim użytkownikiem wątek liczący po minimum pięć postów na postać, w którym zawrzesz obchodzenie urodzin jednego z Was.
Co do tych dwóch ostatnich nie jestem pewien - bo zwierzęta te (oprócz Euthymiusa) zdobywane były poprzez MG (z czym wiązało się jakieś ryzyko i rzucanie kostkami). A choroba - zdarzyła się na wyprawie, ale ma ręce i nogi (a przede wszystkim nazwę) - a głupio będzie mieć 0,5 pkt, skoro wolę walnąć to wszystko za jednym zamachem i mieć jeden pełny
przyznaję punkty za 2 pierwsze cele. Cel "Hodowca" nie został spełniony i na życzenie gracza, wstrzymuję się od dodania punktów za cel "dzielny pacjent" które będą rozliczone później.
Nazwa celu: Człowiek Renesansu Link do rozgrywki: Kuferek Należna nagroda: 1pkt
+
Riley Fairwyn
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 26
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 185cm
C. szczególne : cała górna lewa strona mojego ciała jest poparzona - ukrywam to za pomocą metamorfomagii; liczne blizny na dłoniach; blizna po dziobie bystroducha przebiegająca przez całą szerokość pleców
C. szczególne : cała górna lewa strona mojego ciała jest poparzona - ukrywam to za pomocą metamorfomagii; liczne blizny na dłoniach; blizna po dziobie bystroducha przebiegająca przez całą szerokość pleców
Nazwa celu: wszechstronny uczeń (mam nadzieję, że CM też się liczy? Nigdzie nie jest napisane, że nie :c Link do rozgrywki: kuferek Należna nagroda: 1p
+
Evedlyn Nevina Dear
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 29
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 157 cm
C. szczególne : Kolorowe, odważne i specyficzne stroje, niski wzrost, zmienny kolor włosów, zaraźliwy optymizm i bezpośredniość, gadulstwo, amerykański akcent.
C. szczególne : krzywy zgryz, dużo pieprzyków, w tym nad górną wargą. Tatuaż na karku, kolczyk w lewym uchu, spora blizna w prawej pachwinie. Na jego ramieniu zwykle siedzi elficzka