Cele postaci to powracająca forma zdobywania cennych rzeczy dla naszych postaci. Tym razem są to punkty kuferkowe i galeony. Nie podoba Ci się, że Twojej postaci brakuje możliwości rozwoju? Przedstawiamy listę zadań, które możesz wykonać swoją postacią i otrzymać wybraną nagrodę. Dodatkowo, cele są dobrym pretekstem na rozegranie ciekawego wątku i rozruszanie nieco postaci, kiedy brak pomysłu na rozgrywkę. Każdy cel może być warty od 0,5 do 2 kuferkowych punktów lub od 30 do 100 galeonów. O spełnionym celu informujecie nas w tym temacie, a my odpowiednio przydzielamy Wam punkty.
UWAGA!
- Cele za 0,5 punktu można rozliczać tylko na galeony, w przypadku gdy chce się otrzymać punkty trzeba rozliczyć dwa. - Lex retro non agit, czyli prawo nie działa wstecz. Wątki rozegrane w przeszłości nie stanowią podstawy do odebrania punktów za cele. - Jeśli w treści celu wspomniana jest realizacja w wątku, to ma to być wątek całościowo spójny tematycznie z celem i zakończony na min. 5 postów* - Cele można realizować w wątkach samonauki* - W jednym wątku można rozliczyć kilka celów*
*chyba że w treści celu napisano inaczej.
Aby zgłosić zakończony przez siebie cel, zgłoś się w tym temacie zgodnie z kodem:
Kod:
<zg>Nazwa celu:</zg> xxx <zg>Kategoria:</zg> dla uczniów / ogólny / dla dorosłych / startowy / tymczasowy <zg>Link do rozgrywki:</zg> xxx <zg>Należna nagroda:</zg> xxx
kod do celów dla modów:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 1/2 pkt (dowolna umiejętność) [size=9]cel: tu wpisz nazwę celu[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Jeśli wpadłeś na pomysł nowego celu i chcesz go zgłosić, zrób to w propozycjach do spisów!
Nazwa celu: Kryzys wieku średniego Link do rozgrywki: Dziewczyna się zaręczyła i stała opiekunem prawnym szesnastolatka. Jak to się pod to nie podpisuje, to nie wiem co Należna nagroda: 2pkt
Nazwa celu: Głowa pełna wspomnień Link do rozgrywki: 1 2 3 Należna nagroda: 1
Nazwa celu: Kolekcjoner Link do rozgrywki:Kuferek: - Różdżka - Kociołek złoty - Świetlik - Bezoar - Zwierciadełko - Amulet kamienia filozoficznego - Samoogrzewająca fiolka - Czujnik tajności - Kryształowa fiolka - Ostrze Karona Należna nagroda: 1pkt
Suma: 5 +
Edit: suma: 3, bez kryzysu
Julia Brooks
Wiek : 22
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 170
C. szczególne : grzywka, tatuaże, pedantyzm, wisiorek z osą, pierścień działania na palcu,pachnie lawendą
C. szczególne : biegające po ciele tatuaże, w pracy przykryte długimi rękawami, chociaż wychodzą na ręce i czasem na szyję | pojedynczy kolczyk szeherezady w uchu
Nazwa celu: Bogacz Link do rozgrywki: profil Należna nagroda: 2 pkt
+
Maximilian Felix Solberg
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 194 cm
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
Nazwa celu: Żywot Nomada Link do rozgrywki:Uno , Dos , Tres Należna nagroda: 1pkt
Nazwa celu: Wakacje z papparami Link do rozgrywki:Uno, Dos , Tres , cuatro , Cinco Należna nagroda: 1pkt
Nazwa celu: Król złodziei Link do rozgrywki:Uno , Dos Należna nagroda:1pkt
Nazwa celu: Dżinn towarzystwa Link do rozgrywki:Uno , Dos , Tres Należna nagroda: 1pkt
Nazwa celu: Ciekawski Szejk Link do rozgrywki:Uno (haft) , Tres (jeżdżę na dumbaderze) , Cuatro (ćpanko mudminu się liczy?) , Cinco (lecą lokalne szoty) Należna nagroda: 1pkt
+
______________________
I thought that I could walk away easily But here I am, falling down on my knees
Ostatnio zmieniony przez Maximilian Felix Solberg dnia Pon Sie 09 2021, 08:18, w całości zmieniany 3 razy
Aleksandra Krawczyk
Wiek : 22
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 162cm
C. szczególne : Podłużna blizna przy prawym obojczyku; pierścień Sidhe na palcu;
Do Ciekawskiego Szejka i do Dżina towarzystwa nie mogą się liczyć dwie te same rzeczy - Dumbadery są eventem, znajdź inną rzecz do szejka. Resztę dodaję.
Huxley Williams
Wiek : 45
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 183
C. szczególne : biegające po ciele tatuaże, w pracy przykryte długimi rękawami, chociaż wychodzą na ręce i czasem na szyję | pojedynczy kolczyk szeherezady w uchu
Courage is being scared to death and doing the right thing anyway
Perpetua Whitehorn
Wiek : 45
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 161
C. szczególne : Styl vintage i aura wesołości | Wspiera się na artefakcie: Jarzębinowej Feruli | Na lewym nadgarstku - srebrna bransoletka z tancerką zmieniającą się w łanię; na prawym - bransoleta Wielkiej Wezyrki | Gdy Hux jest obok - mimowolnie roztacza wokół urok
Nazwa celu:Różnica pokoleń Link do rozgrywki: → Felinus Faolán Lowell (21 lat różnicy) - Zaplecze literackie Euterpe; → Maximilian Felix Solberg (25 lat różnicy) - Restauracja Helgi Hufflepuff; → Xavier Needle (21 lat różnicy) - Krużganki; Należna nagroda: 1pkt
Nazwa celu:Świadectwo z wyróżnieniem Link do rozgrywki:Retrospekcja z OWUTEMów Należna nagroda: 1pkt
Nazwa celu:Człowiek renesansu Link do rozgrywki:Kuferek (Zaklęcia i OPCM, Eliksiry, Uzdrawianie) Należna nagroda: 1pkt
Nazwa celu:Społecznik Link do rozgrywki:Wizzbook Należna nagroda: 1pkt
Nazwa celu: Pomocna dłoń Link do rozgrywki:Hogs Cafe - Theo pomaga Latifowi, który ze względu na swój akcent nie może dogadać się z irlandzką kelnerką, Bar na dachu - Theo pomaga Felkowi w analizie i wycenie pochłaniacza magii, Szpital św. Munga, Oddział Urazów Pozaklęciowych - Theo pomaga George'owi w ogarnięciu prywatnych spraw, kiedy ten trafia do szpitala Należna nagroda: 1p
Nazwa celu: Król Awansu Link do rozgrywki:Spis zawodów Należna nagroda: 50G Tadek zapracował sobie na latanie w kadrze narodowej - same wymagania to odpowiednia ilość punktów w kuferku i staż w drużynie mniejszej ¯\_(ツ)_/¯
+
Caesar U. Badcock
Rok Nauki : I
Wiek : 15
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : Kilka pieprzyków na lewym policzku, randomowe blizny/obtarcia/zadrapania
C. szczególne : tatuaże: motyw quidditchowy na lewym ramieniu, czaszka wężna na prawej piersi i runa Algiz po wewnętrznej stronie lewego przedramienia | amulet z jemioły zawsze na szyi
Nazwa celu: Król awansu Link do rozgrywki:spis zawodów - przejście z drużyny mniejszej do głównej reprezentacji za staż w tej pierwszej i punkty GM Należna nagroda: 1 pkt
+
Nathaniel Bloodworth
Wiek : 27
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 190 cm
C. szczególne : Lewa ręka: pochłaniacz magii, sygnet rodu | prawa ręka: od łokcia w dół pokryta paskudnymi bliznami, runiczne tatuaże na ramieniu | blizna pod łopatką
Nazwa celu: Dzień Wypłaty Link do rozgrywki:tu Należna nagroda: 0,5
Nazwa celu: Pracuś Link do rozgrywki:tu Należna nagroda: 0,5
Nazwa celu: Pierwsze wątki za płoty Link do rozgrywki:tu Należna nagroda: 0,5
Nazwa celu: Samouk Link do rozgrywki:tu Należna nagroda: 0,5
+
Veronica Blais
Wiek : 30
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 1.77m
C. szczególne : Wyraźne, ciemne blizny na lewej ręce, biegnące wzdłuż żył po całej dłoni i przedramieniu - przeważnie zakryte czarnymi rękawiczkami. Mówi z amerykańskim akcentem.
Nazwa celu: AUTORYTET Link do rozgrywki:Bar na dachu - Theo upomina Felka o ryzyku wiążącym się z wykorzystaniem czarnomagicznych przedmiotów i radzi, by ten nie nadużywał pochłoniacza magii, Szpital św. Munga, Oddział Urazów Pozaklęciowych - Theo wytyka George'owi, że ten się przepracowuje i upomina, że powinien teraz odpoczywać, dodatkowo przestrzega przed samodzielnym wychodzeniem na fajkę przed budynek szpitala, Restauracja Latif - Theo doradza Patce w sprawach sercowych, mówiąc żeby nie spoglądała na Arthemisa przez pryzmiat jego wcześniejszych, jednonocnych przygód Należna nagroda: 1p
Nazwa celu: CZŁOWIEK RENESANSU Link do rozgrywki:Kuferek Theo - OPCM, HM i Transmutacja Należna nagroda: 1p
Razem: 3p
+
Oliver F. Fox
Wiek : 14
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 135
C. szczególne : Nadmierna dbałość o dykcję, więc gdy się podekscytuje jego "r" może brzmieć nieco zabawnie; specyficzny, nieco niezręczny uśmiech, który prezentuje niemal cały czas; zapach jabłkowej gumy balonowej; okulary z grubymi szkłami
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem