Cele postaci to powracająca forma zdobywania cennych rzeczy dla naszych postaci. Tym razem są to punkty kuferkowe i galeony. Nie podoba Ci się, że Twojej postaci brakuje możliwości rozwoju? Przedstawiamy listę zadań, które możesz wykonać swoją postacią i otrzymać wybraną nagrodę. Dodatkowo, cele są dobrym pretekstem na rozegranie ciekawego wątku i rozruszanie nieco postaci, kiedy brak pomysłu na rozgrywkę. Każdy cel może być warty od 0,5 do 2 kuferkowych punktów lub od 30 do 100 galeonów. O spełnionym celu informujecie nas w tym temacie, a my odpowiednio przydzielamy Wam punkty.
UWAGA!
- Cele za 0,5 punktu można rozliczać tylko na galeony, w przypadku gdy chce się otrzymać punkty trzeba rozliczyć dwa. - Lex retro non agit, czyli prawo nie działa wstecz. Wątki rozegrane w przeszłości nie stanowią podstawy do odebrania punktów za cele. - Jeśli w treści celu wspomniana jest realizacja w wątku, to ma to być wątek całościowo spójny tematycznie z celem i zakończony na min. 5 postów* - Cele można realizować w wątkach samonauki* - W jednym wątku można rozliczyć kilka celów*
*chyba że w treści celu napisano inaczej.
Aby zgłosić zakończony przez siebie cel, zgłoś się w tym temacie zgodnie z kodem:
Kod:
<zg>Nazwa celu:</zg> xxx <zg>Kategoria:</zg> dla uczniów / ogólny / dla dorosłych / startowy / tymczasowy <zg>Link do rozgrywki:</zg> xxx <zg>Należna nagroda:</zg> xxx
kod do celów dla modów:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 1/2 pkt (dowolna umiejętność) [size=9]cel: tu wpisz nazwę celu[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Jeśli wpadłeś na pomysł nowego celu i chcesz go zgłosić, zrób to w propozycjach do spisów!
C. szczególne : Mańkut, Rude włosy, centymetrowa blizna na udzie w kształcie smoka. Na policzkach i nosie ma piegi, które według rodzeństwa dodają mu uroku. Amulet Uroborosa zawsze na szyji +1 ONMS
Nazwa celu: Co w trawie piszczy - zbierz fabularnie dowolny składnik ze spisu, postępując według zawartych w temacie wskazówek. Link do rozgrywki:Korona Wielkiego Dębu Należna nagroda: 0,5pkt (Cel Startowy)
Nazwa celu: Samouk - Zrealizuj samonaukę z dowolnego przedmiotu w wątku lub poprzez jednopostówkę. O samonauce możesz przeczytać więcej w tym temacie. Link do rozgrywki:Korona Wielkiego Dębu Należna nagroda: 0,5pkt (Cel Startowy)
Nazwa celu: ZŁOTE DZIECIĘ - zgłoś się po kieszonkowe w tym temacie, przestrzegając opisanych w nim zasad. Cel tylko dla uczniów! Link do rozgrywki:Kieszonkowe Należna nagroda: 0,5pkt (Cel Startowy)
Nazwa celu: OBECNY - Weź udział w lekcji - wymagany minimum jeden post podczas zajęć, realizujący pierwszy podany przez nauczyciela etap, a nie jedynie pojawienie się w sali przed rozpoczęciem lekcji. O aktualnie przeprowadzanych lekcjach możesz przeczytać w nagłówku forum oraz w tym temacie. Link do rozgrywki:ONMS - Nad Jeziorem Należna nagroda: 0,5pkt (Cel Startowy)
+
Aleksandra Krawczyk
Wiek : 22
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 162cm
C. szczególne : Podłużna blizna przy prawym obojczyku; pierścień Sidhe na palcu;
Nazwa celu: Kości zostały rzucone Link do rozgrywki:1 i 100 Należna nagroda: 1pkt
Nazwa celu: Król awansu Link do rozgrywki: początkowo była sprzedawczynią w Menażerii u Nanuka, ale po zrobieniu kursu jest treserem zwierząt Należna nagroda: 1pkt
+
Ruby Maguire
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 160
C. szczególne : golden retriever energy | irlandzki akcent | duże oczy | zapach cytrusów
Nazwa celu: obecny Link do rozgrywki:o tutaj Należna nagroda: 0.5pkt
Nazwa celu: złote dziecię Link do rozgrywki:o tutaj Należna nagroda: 0.5pkt
+
Percival d'Este
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 203cm
C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.
Nazwa celu: Kości zostały rzucone Link do rozgrywki:1 | 100 Należna nagroda: 1pkt
+
Percival d'Este
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 203cm
C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.
C. szczególne : Mańkut, Rude włosy, centymetrowa blizna na udzie w kształcie smoka. Na policzkach i nosie ma piegi, które według rodzeństwa dodają mu uroku. Amulet Uroborosa zawsze na szyji +1 ONMS
C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.
C. szczególne : tatuaże: motyw quidditchowy na lewym ramieniu, czaszka wężna na prawej piersi i runa Algiz po wewnętrznej stronie lewego przedramienia | amulet z jemioły zawsze na szyi
C. szczególne : tatuaże: motyw quidditchowy na lewym ramieniu, czaszka wężna na prawej piersi i runa Algiz po wewnętrznej stronie lewego przedramienia | amulet z jemioły zawsze na szyi
C. szczególne : Styl vintage i aura wesołości | Wspiera się na artefakcie: Jarzębinowej Feruli | Na lewym nadgarstku - srebrna bransoletka z tancerką zmieniającą się w łanię; na prawym - bransoleta Wielkiej Wezyrki | Gdy Hux jest obok - mimowolnie roztacza wokół urok
Nazwa celu: ZAPALONY UCZEŃ (5/5) – wykonaj i odeślij listownie pięć prac domowych. Link do rozgrywki:Zaklęcia; Eliksiry; OPCM; ONMS; Transmutacja Należna nagroda: 1pkt
+
Wiktor Krawczyk
Rok Nauki : VII
Wiek : 18
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : Mańkut, Rude włosy, centymetrowa blizna na udzie w kształcie smoka. Na policzkach i nosie ma piegi, które według rodzeństwa dodają mu uroku. Amulet Uroborosa zawsze na szyji +1 ONMS
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem