W profilu twojej postaci znajduje się nieobowiązkowe pole "Cechy eventowe". Niektóre eventy mogą wymagać zgłoszenia się po cechy eventowe, żeby urozmaicić rozgrywkę i dać więcej możliwości Mistrzowi Gry.
1. Cechy można wybrać jednorazowo. Nie dobieraj ich pod jeden, najbliższy event, bo zostaną z tobą na stałe i przy kolejnym wymagającym tego evencie, mg dalej będzie brał je pod uwagę. Postaraj się dobrać je zgodnie ze swoją postacią.
2. Należy wybrać 2 zalety i 2 wady lub 3 zalety i 3 wady. Jeśli za pierwszym razem wybierzecie po 2, potem będziecie mogli również zgłosić się po trzecią cechę.
3. Pamiętaj - to, że nie wybierzesz którejś cechy, nie znaczy, że twoja postać jej nie posiada. Nie prosimy o zdefiniowanie postaci w trzech cechach, prosimy o wybór tych, które najbardziej ją wyróżniają, głównie w celach mechanicznych.
4. W wyjątkowych sytuacjach można zgłosić się po zmianę cechy. To jednak musi mieć bardzo dobre uzasadnienie fabularne (np. wybrałeś cechę spostrzegawczy i nagle tracisz wzrok). Jeśli po miesiącu gry uznasz, że wolisz wyróżnić u swojej postaci szybkość, niż zdolności przywódcze, nie będzie to wystarczający argument do zmiany. Dlatego prosimy o przemyślenie tego dobrze za pierwszym razem! Cechy będzie można zmienić również przy dużych zmianach w temacie, oczywiście wszystko w ramach zdrowego rozsądku.
5. Jeśli wybierzecie zaletę, która ma do wyboru trzy różne rzeczy (są one pogrubione), możecie wybrać drugą zaletę, również należącą z tej samej cechy. Czyli jeśli wybierzemy Silny jak buchorożec (siła i wytrzymałość) są to już dwie użyte cechy, nie jedna. Czasem będzie liczyć się ogólna cecha, ale mogą również być brane pod uwagę jedynie te w nawiasie. Wszystko zależy od organizatora eventu.
6. Jeśli dana cecha jest obowiązkowa, wliczamy ją do dwóch/trzech narzucanych cech, nie jest dodatkową czwartą.
7. Jak sama nazwa wskazuje, są to cechy eventowe. Prosimy o nienadużywanie ich w regularnej fabule. W przypadku nadużyć może pojawić się ingerencja Mistrza Gry.
Zalety:
Pojawiam się i znikam Jesteś biegły w teleportacji. Masz do tego dryg, łatwość nauki i nawet w stresujących sytuacja potrafisz to zrobić. Nie trudno Ci również użyć jej podczas pojedynków czy ochroną przed zaklęciami, bez żadnych skutków ubocznych.
Gibki jak lunaballa Wybierz tą cechę, jeśli wyróżniasz się zwinnością, szybkością czy zręcznością (mowa tu o manualnych rzeczach, które możemy wykonać). W nawiasie napisz, która cecha jest dla Twojej postaci wyróżniająca.
Złotousty Gilderoy Jest w tobie coś co porywa tłumy i jesteś urodziłeś się by być przywódcą - twoja cecha to lider. Jeśli potrafisz wygadać się ze wszystkiego i gładka gadka przychodzi ci bez problemu - to twoja siła perswazji. Napisz w nawiasie, która z tych cech jest dominująca.
Świetne zewnętrzne oko Różnie objawia się to jak dobrze postrzegasz świat. Wyczulenie - to cecha dla Ciebie, jeśli masz naprawdę dobrą intuicję, bądź zwyczajne szczęście. Empatia - jeśli z łatwością wyłapujesz uczucia innych osób, jak i lepiej rozpoznasz ich zamiary. Spostrzegawczość - jeśli masz czułe oko na inne elementy świata zewnętrznego. W nawiasie napisz, która cecha jest dla Twojej postaci wyróżniająca. Wyczulenie jest to cecha polecana dla wszystkich, którzy mają genetykę jasnowidza.
Silny jak buchorożec Wytrzymałość (większa odporność fizyczna na pogodę, choroby itp.), siła bądź kondycja fizyczna charakteryzują twoją postać. Napisz w nawiasie, która z cech najbardziej pasuje do Ciebie. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy mają w sobie krew olbrzymów.
Silna psycha Wpisz w nawiasie opanowanie jeśli zachowujesz spokój w trudnych sytuacjach oraz nie łatwo ugniesz się pod perswazją innych. W nawiasie dodaj odporność jeśli potrafisz się lepiej oprzeć zaklęciom działających na umysł. Silna psycha (odporność) jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy znają oklumencję oraz hipnozę.
Magik żywiołów Jest to cecha dla osób, którzy mają dobrą rękę i wyczucie do roślin, bądź znają się na survivalu, oznacza to, że w nawiasie wpisujesz, że Twoim przychylnym żywiołem jest ziemia. Jeśli zaś w wodzie czujesz się jak ryba, jesteś doskonałym pływakiem, bądź mocno interesujesz się światem podwodnym, w nawiasie wpisz - woda.
Metabolizm eliksowara Jeśli Twoja wytrzymałość na różne eliksiry jest ponad normą, powinieneś koniecznie mieć tę cechę.
Powab wili Masz w sobie urok, który oddziałowe zazwyczaj lepiej na innych? Albo na ludzi, albo na zwierzęta, albo wszystkich dookoła. Jeśli jesteś wilą wpisujesz zwyczajnie tę cechę. Jeśli nie masz tej genetyki wpisujesz w nawiasie czy chodzi o Twój urok osobisty czy o dobrą rękę do zwierząt. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy mają w sobie krew wil.
Czaroglota Masz łatwość w nauce języków? W tym szybciej zauważysz czy odczytasz runy niż inni, albo nauka trytońskiego idzie ci bardzo łatwo? Jest to cecha dla Ciebie. Uwaga. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy znają co najmniej cztery języki. Jeśli znasz cztery języki, ale nie posiadasz tej cechy, oznacza to, że Twoje umiejętności w mówieniu... wcale nie są tak dobre jak Ci się wydaje.
Wady:
Dwie lewie różdżki Twoja postać jest po prostu kiepskim zaklęciarzem, ma pecha w zaklęciach, bądź nie jest zdolna w tym temacie. Pamiętaj, że dwie lewe różdżki to ogólna cecha wskazująca na to, że ogólnie czarowanie nie jest dla ciebie czymś co łatwo ci przychodzi. Ale w którejś z kategorii idzie Ci jeszcze gorzej. W nawiasie napisz czy chodzi o zaklęcia, transmutację , uzdrawianie czy źle ci idzie z jakimikolwiek niewerbalnymi.
Połamany Gumochłon Jesteś na przekór ze zwinnością, szybkością lub zręcznością (mowa tu o manualnych rzeczach, które możemy wykonać). W nawiasie napisz, która z cech sprawia Ci najwięcej problemów. Połamany gumochłon (zwinność) to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy mają w sobie krew olbrzymów.
Nieogarnięty chochlik Masz trudności z planowaniem i organizacją? A może to Twoje skupienie czy koncentracja nie są na wysokim poziomie? Czy może po prostu charakteryzuje Cię słomiany zapał? Jeśli coś wiecznie stoi na drodze, by zrobić wszystko skrupulatnie od początku do końca, przemyśl czy to nie ty jesteś problemem i wybierz tę chochlikową cechę
Niezręczny Troll Kontakty towarzyskie nie są Twoją największą zaletą? Raczej nie wygrasz pojedynku na słowa i nie przekonasz nikogo swoimi przemowami? A może zwyczajnie brakuje ci wystarczająco empatii, by zrozumieć emocje innych... Cokolwiek to nie jest sprawia, że nie możesz zrozumieć innych na odpowiednim poziomie i powinieneś przypisać sobie tę cechę. Napisz w nawiasie czy chodzi w Twoim wypadku o brak empatii czy jesteś po prostu nieśmiały. Możliwe, że po prostu masz tendencję do traktowania nieznajomych z podejrzliwością i nieufnością, co utrudnia jej nawiązywanie nowych znajomości i współpracę z innymi wtedy dopisz w nawiasie dumny.
Bez czepka urodzony Masz pecha i zwyczajnie niezręczne sytuacje lubią Ci się przydarzać.
Rączki jak patyki Niestety nie jesteś wytrzymały, odporny na magię bądź szczególnie silny. W nawiasie napisz co jest Twoją większą słabością.
Wiecznie struty Jeśli Twoja postać jest chorowita i słabsza, eliksiry mogą bardziej na nią wpływać, to jest cecha dla Ciebie. Jest to cecha obowiązkowa dla postaci przewlekle chorych.
Słaba psycha Jeśli bardzo szybko ulegasz wpływom innych i nie potrafisz postawić odpowiedniego oporu w kontaktach z ludźmi, kiedy ktoś próbuje Cię do czegoś namówić, bądź przekonać - wpisz w nawiasie nieasertywny; jeśli łatwo wpadasz w panikę lub jesteś bardziej wyczulony na drastyczne sceny i czyjąś krzywdę, dużo trudniej jest ci skutecznie działać i racjonalnie myśleć w takich sytuacjach - wpisz w nawiasie wrażliwy.
Tykająca łajnobomba Masz problemy z opanowaniem emocji, łatwo cię wyprowadzić z równowagi słowami, bądź czynami - jesteś więc zapalnikiem. A może masz tendencję do buntu i oporu wobec autorytetów i reguł, jak prawdziwy buntownik. A może po prostu niedbale traktujesz niebezpieczeństwa i bagatelizowanie ryzyka to Twoja codzienność, wobec tego wszystko może wybuchnąć przez Twoją lekkomyślność.
Mocno zmaterializowany Twoja teleportacja jest na bardzo niskim poziomie. Nadal zdarzają Ci się rozszczepienia i rzadko kiedy lądujesz w idealnie właściwym miejscu. Czasem podczas teleportacji mogą ci towarzyszyć mdłości.
Drzemie we mnie zwierzę Masz pewne cechy, które czasem trudno Ci ukryć. Może to dziwna dzikość w zachowaniu, może specyficzny wygląd. Czasem jednak wychodzi jakaś Twoja zwierzęca natura, na którą ludzie mogą różnie reagować. Albo też zwyczajnie zwierzęta nie chcą się z Tobą dogadywać i czują w Tobie coś niepokojącego. Napisz w nawiasie czy chodzi o Twoje zachowanie czy podejście do zwierząt. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich wilkołaków (zachowanie).
Zgłoś się po cechy:
Kod:
<zg>Kto:</zg> <zg>Zalety:</zg> wypisz po przecinku, na końcu średnik; <zg>Wady:</zg> wypisz po przecinku, na końcu średnik;
Kto: tomasz maguire Zalety: silna psycha (opanowanie), złotousty gilderoy (perswazja); Wady: rączki jak patyki (brak siły), bez czepka urodzony;
______________________
i read the rules
before i break them
Mina Hawthorne
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 172cm
C. szczególne : rozsiane po ciele tatuaże, kolczyk w nosie, na środkowym palcu prawej ręki zawsze nosi pierścień Atlantów, który przykrywa krwawy znak, praktycznie zawsze towarzyszy jej blady pyton królewski imieniem Faust
Kto: stefan de guise Zalety: silna psycha (opanowanie), magik żywiołów (ziemia); Wady: dwie lewe różdżki (transmutacja), mocno zmaterializowany;
Noah I. Keaton
Rok Nauki : V
Wiek : 17
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 182
C. szczególne : jasnoniebieskie oczy,dwie blizny: jedna biegnąca ukośnie w poprzek brzucha, a druga po skosie pleców, mugolski lużny styl, deuteranopię- daltonizm.
Kto: Ezra T. Clarke Zalety: Świetne zewnętrzne oko (wyczulenie), złotousty Gilderoy (perswazja), czaroglota; Wady: Rączki jak patyki (siła), dwie lewe różdżki (transmutacja), wiecznie struty;
Payton Kingston III
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 1.83
C. szczególne : no więc odstające uszy i mina księcia, a także okulary na nosie dla lansu w sensie, żeby mądrzej wyglądać, zawsze pachnie inaczej bo kocha olejki, perfumy i takie rzeczy
Kto: Felinus Faolán Lowell Stara cecha: Bez czepka urodzony Nowa cecha: Dwie lewe różdżki (transmutacja) Uzasadnienie: cecha została wybrana w tamtym roku (w lutym), kiedy Felinus był jeszcze studentem i często sam siebie wystawiał na niebezpieczeństwa maści najróżniejszej:
Nokturn numer jeden z pustnikami, Nokturn numer dwa z Borisem, złamanie otwarte ręki podczas spotkania z boginem, spotkanie z kobietą potrafiącą legilimencję, bójka z Boydem i Fillinem, spotkanie z aligatorem na bagnach w Luizjanie i ugryzienie przez niego nogi, utrata jaj podczas podróży przez bagna z Violettą, nieprzemyślane testowanie zaklęć i obrywanie rykoszetem, nieprawidłowa nauka czarnej magii, dźgnięcie ostrzem Karona w nogę i wszystkie inne tego typu rzeczy [...]
Lowell nie zwracał uwagi na własne zdrowie, nie interesowało go to, co może się stać, gdy chociażby wyjdzie sobie podczas pełni, czy to na Nokturn, czy to gdziekolwiek indziej, gdzie może czyhać na niego zagrożenie. Wchodził w autodestruktywne zachowanie i potem leżał po Skrzydłach Szpitalnych z połamanymi kończynami, urwaną wcześniej nogą czy po prostu porażoną ręką wiodącą przez czarnomagiczne zaklęcia, psiocząc na cały świat i jeszcze bardziej w to wszystko brnąc.
Po sesjach z magipsychologiem i odpowiedniej terapii Lowell zaczął dostrzegać to, co musi w sobie poprawić, ażeby więcej do takich sytuacji nie dochodziło. Ostatnie wydarzenie miało miejsce podczas pełni w tamtym roku (bodajże w październiku / listopadzie), co wynikało z nieprawidłowo zastosowanej teleportacji. Od tamtego czasu były Puchon zdecydowanie rzadziej naraża samego siebie, myśli logicznie i nie brnie w jakieś metody potencjalnie mogące zagrozić jego życiu lub komukolwiek innemu. Przyciąganie pecha wynikało z jego podejścia do życia. Od kiedy zaczął zwracać uwagę na drobne szczególniki mogące odwrócić całą sytuację o sto osiemdziesiąt stopni, rzadziej chodzi na jakieś niebezpieczne eventy, a jeżeli zaistnieje taka możliwość i konieczność, to się wycofa (sytuacja z rytuałem krwi i grzebaniem w pooce). Żyje spokojniej, bardziej bez nowych niuansów i bez wrzucania się w wir kolejno postępujących kłopotów. Młodzieńczy epizod ma już za sobą.
Uzasadnienie wyboru cechy "Dwie lewe różdżki (transmutacja)": z transmutacją Lowellowi nigdy nie było po drodze. Nie korzysta z tej dziedziny i pomijając jedynie jakieś zaklęcia wchłaniające ciepło, kompletnie sobie nie radzi z innymi, które wymagają poważniejszej ingerencji. Albo nie wyjdą, a jak już coś z siebie wyskrobie, to co najwyżej krzywe ślaczki i odmienne o sto osiemdziesiąt stopni zmiany.
tl;dr: Felinus zmienił swoje nastawienie i zaczął dostrzegać, co musi w sobie zmienić, aby nie przyciągać pecha. A z transmutacją nigdy się nie lubił.
Severus A. Morrow
Wiek : 34
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 1.87 m
C. szczególne : Wygląda na zmęczonego| roztacza wokół siebie smród papierosów| ma zarost |blizna na lewym ramieniu po ugryzieniu wilkołaka, i dużo blizn o tym w karcie
Kto: Atlas M. O. Rosa Zalety: Powab wili, Złotousty Gilderoy (siła perswazji); Wady: Dwie lewie różdżki (transmutacja), Drzemie we mnie zwierzę (zachowanie);
River A. Coon
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 19
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 174
C. szczególne : Ruchome tatuaże, drobna przerwa między lewą jedynką a dwójką, melodyjny głos, lekko włoskie zaciąganie, zapach (figa, cytryna, czarna porzeczka, cedr)
Kto: Renji Zalety: Świetne zewnętrzne oko (Wyczulenie; Empatia; Spostrzegawczość) Wady: Niezręczny Troll (Nieśmiały); Słaba psycha; Mocno zmaterializowany
Harmony Seaver
Rok Nauki : VII
Wiek : 18
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 156 cm
C. szczególne : Wiecznie obecny, promienny uśmiech (SeaverSmile™). Często chodzi z łyżwami przewieszonymi przez ramię. Bransoletka z charmsami. Tatuaż na lewym przedramieniu - fiolka zamknięta zwojem, z którego wypływa syrenka, otoczona falami. Blizna w kształcie kluczy nad sercem.
Kto: Valerie Lloyd Zalety: gibka jak lunaballa (zręczność), świetne wewnętrzne oko (spostrzegawczość); Wady: słaba psycha, niezręczny troll (nieśmiała);
Hemah E. L. Peril
Wiek : 24
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 175 cm
C. szczególne : Białe włosy, brwi i rzęsy, jasna cera. Akcent cockney. Umięśniona sylwetka. Blizna na jednej brwi po dawnej bójce. Blizny po odmrożeniach na lewej ręce i udach.
Kto: Hemah E. L. Peril Zalety: Silny jak buchorożec (kondycja fizyczna), świetne zewnętrzne oko (empatia), złotousty Gilderoy (lider); Wady: Dwie lewie różdżki (niewerbalne), mocno zmaterializowany, drzemie we mnie zwierzę (zachowanie);
Neirin Vaughn
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 24
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 196cm/106kg
C. szczególne : Oparzenia: prawa noga, część nogi lewej, część torsu, wnętrze prawej ręki. Blizny po porażeniu prądem: wewnętrzna część lewej dłoni i przedramienia.