W profilu twojej postaci znajduje się nieobowiązkowe pole "Cechy eventowe". Niektóre eventy mogą wymagać zgłoszenia się po cechy eventowe, żeby urozmaicić rozgrywkę i dać więcej możliwości Mistrzowi Gry.
1. Cechy można wybrać jednorazowo. Nie dobieraj ich pod jeden, najbliższy event, bo zostaną z tobą na stałe i przy kolejnym wymagającym tego evencie, mg dalej będzie brał je pod uwagę. Postaraj się dobrać je zgodnie ze swoją postacią.
2. Należy wybrać 2 zalety i 2 wady lub 3 zalety i 3 wady. Jeśli za pierwszym razem wybierzecie po 2, potem będziecie mogli również zgłosić się po trzecią cechę.
3. Pamiętaj - to, że nie wybierzesz którejś cechy, nie znaczy, że twoja postać jej nie posiada. Nie prosimy o zdefiniowanie postaci w trzech cechach, prosimy o wybór tych, które najbardziej ją wyróżniają, głównie w celach mechanicznych.
4. W wyjątkowych sytuacjach można zgłosić się po zmianę cechy. To jednak musi mieć bardzo dobre uzasadnienie fabularne (np. wybrałeś cechę spostrzegawczy i nagle tracisz wzrok). Jeśli po miesiącu gry uznasz, że wolisz wyróżnić u swojej postaci szybkość, niż zdolności przywódcze, nie będzie to wystarczający argument do zmiany. Dlatego prosimy o przemyślenie tego dobrze za pierwszym razem! Cechy będzie można zmienić również przy dużych zmianach w temacie, oczywiście wszystko w ramach zdrowego rozsądku.
5. Jeśli wybierzecie zaletę, która ma do wyboru trzy różne rzeczy (są one pogrubione), możecie wybrać drugą zaletę, również należącą z tej samej cechy. Czyli jeśli wybierzemy Silny jak buchorożec (siła i wytrzymałość) są to już dwie użyte cechy, nie jedna. Czasem będzie liczyć się ogólna cecha, ale mogą również być brane pod uwagę jedynie te w nawiasie. Wszystko zależy od organizatora eventu.
6. Jeśli dana cecha jest obowiązkowa, wliczamy ją do dwóch/trzech narzucanych cech, nie jest dodatkową czwartą.
7. Jak sama nazwa wskazuje, są to cechy eventowe. Prosimy o nienadużywanie ich w regularnej fabule. W przypadku nadużyć może pojawić się ingerencja Mistrza Gry.
Zalety:
Pojawiam się i znikam Jesteś biegły w teleportacji. Masz do tego dryg, łatwość nauki i nawet w stresujących sytuacja potrafisz to zrobić. Nie trudno Ci również użyć jej podczas pojedynków czy ochroną przed zaklęciami, bez żadnych skutków ubocznych.
Gibki jak lunaballa Wybierz tą cechę, jeśli wyróżniasz się zwinnością, szybkością czy zręcznością (mowa tu o manualnych rzeczach, które możemy wykonać). W nawiasie napisz, która cecha jest dla Twojej postaci wyróżniająca.
Złotousty Gilderoy Jest w tobie coś co porywa tłumy i jesteś urodziłeś się by być przywódcą - twoja cecha to lider. Jeśli potrafisz wygadać się ze wszystkiego i gładka gadka przychodzi ci bez problemu - to twoja siła perswazji. Napisz w nawiasie, która z tych cech jest dominująca.
Świetne zewnętrzne oko Różnie objawia się to jak dobrze postrzegasz świat. Wyczulenie - to cecha dla Ciebie, jeśli masz naprawdę dobrą intuicję, bądź zwyczajne szczęście. Empatia - jeśli z łatwością wyłapujesz uczucia innych osób, jak i lepiej rozpoznasz ich zamiary. Spostrzegawczość - jeśli masz czułe oko na inne elementy świata zewnętrznego. W nawiasie napisz, która cecha jest dla Twojej postaci wyróżniająca. Wyczulenie jest to cecha polecana dla wszystkich, którzy mają genetykę jasnowidza.
Silny jak buchorożec Wytrzymałość (większa odporność fizyczna na pogodę, choroby itp.), siła bądź kondycja fizyczna charakteryzują twoją postać. Napisz w nawiasie, która z cech najbardziej pasuje do Ciebie. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy mają w sobie krew olbrzymów.
Silna psycha Wpisz w nawiasie opanowanie jeśli zachowujesz spokój w trudnych sytuacjach oraz nie łatwo ugniesz się pod perswazją innych. W nawiasie dodaj odporność jeśli potrafisz się lepiej oprzeć zaklęciom działających na umysł. Silna psycha (odporność) jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy znają oklumencję oraz hipnozę.
Magik żywiołów Jest to cecha dla osób, którzy mają dobrą rękę i wyczucie do roślin, bądź znają się na survivalu, oznacza to, że w nawiasie wpisujesz, że Twoim przychylnym żywiołem jest ziemia. Jeśli zaś w wodzie czujesz się jak ryba, jesteś doskonałym pływakiem, bądź mocno interesujesz się światem podwodnym, w nawiasie wpisz - woda.
Metabolizm eliksowara Jeśli Twoja wytrzymałość na różne eliksiry jest ponad normą, powinieneś koniecznie mieć tę cechę.
Powab wili Masz w sobie urok, który oddziałowe zazwyczaj lepiej na innych? Albo na ludzi, albo na zwierzęta, albo wszystkich dookoła. Jeśli jesteś wilą wpisujesz zwyczajnie tę cechę. Jeśli nie masz tej genetyki wpisujesz w nawiasie czy chodzi o Twój urok osobisty czy o dobrą rękę do zwierząt. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy mają w sobie krew wil.
Czaroglota Masz łatwość w nauce języków? W tym szybciej zauważysz czy odczytasz runy niż inni, albo nauka trytońskiego idzie ci bardzo łatwo? Jest to cecha dla Ciebie. Uwaga. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy znają co najmniej cztery języki. Jeśli znasz cztery języki, ale nie posiadasz tej cechy, oznacza to, że Twoje umiejętności w mówieniu... wcale nie są tak dobre jak Ci się wydaje.
Wady:
Dwie lewie różdżki Twoja postać jest po prostu kiepskim zaklęciarzem, ma pecha w zaklęciach, bądź nie jest zdolna w tym temacie. Pamiętaj, że dwie lewe różdżki to ogólna cecha wskazująca na to, że ogólnie czarowanie nie jest dla ciebie czymś co łatwo ci przychodzi. Ale w którejś z kategorii idzie Ci jeszcze gorzej. W nawiasie napisz czy chodzi o zaklęcia, transmutację , uzdrawianie czy źle ci idzie z jakimikolwiek niewerbalnymi.
Połamany Gumochłon Jesteś na przekór ze zwinnością, szybkością lub zręcznością (mowa tu o manualnych rzeczach, które możemy wykonać). W nawiasie napisz, która z cech sprawia Ci najwięcej problemów. Połamany gumochłon (zwinność) to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy mają w sobie krew olbrzymów.
Nieogarnięty chochlik Masz trudności z planowaniem i organizacją? A może to Twoje skupienie czy koncentracja nie są na wysokim poziomie? Czy może po prostu charakteryzuje Cię słomiany zapał? Jeśli coś wiecznie stoi na drodze, by zrobić wszystko skrupulatnie od początku do końca, przemyśl czy to nie ty jesteś problemem i wybierz tę chochlikową cechę
Niezręczny Troll Kontakty towarzyskie nie są Twoją największą zaletą? Raczej nie wygrasz pojedynku na słowa i nie przekonasz nikogo swoimi przemowami? A może zwyczajnie brakuje ci wystarczająco empatii, by zrozumieć emocje innych... Cokolwiek to nie jest sprawia, że nie możesz zrozumieć innych na odpowiednim poziomie i powinieneś przypisać sobie tę cechę. Napisz w nawiasie czy chodzi w Twoim wypadku o brak empatii czy jesteś po prostu nieśmiały. Możliwe, że po prostu masz tendencję do traktowania nieznajomych z podejrzliwością i nieufnością, co utrudnia jej nawiązywanie nowych znajomości i współpracę z innymi wtedy dopisz w nawiasie dumny.
Bez czepka urodzony Masz pecha i zwyczajnie niezręczne sytuacje lubią Ci się przydarzać.
Rączki jak patyki Niestety nie jesteś wytrzymały, odporny na magię bądź szczególnie silny. W nawiasie napisz co jest Twoją większą słabością.
Wiecznie struty Jeśli Twoja postać jest chorowita i słabsza, eliksiry mogą bardziej na nią wpływać, to jest cecha dla Ciebie. Jest to cecha obowiązkowa dla postaci przewlekle chorych.
Słaba psycha Jeśli bardzo szybko ulegasz wpływom innych i nie potrafisz postawić odpowiedniego oporu w kontaktach z ludźmi, kiedy ktoś próbuje Cię do czegoś namówić, bądź przekonać - wpisz w nawiasie nieasertywny; jeśli łatwo wpadasz w panikę lub jesteś bardziej wyczulony na drastyczne sceny i czyjąś krzywdę, dużo trudniej jest ci skutecznie działać i racjonalnie myśleć w takich sytuacjach - wpisz w nawiasie wrażliwy.
Tykająca łajnobomba Masz problemy z opanowaniem emocji, łatwo cię wyprowadzić z równowagi słowami, bądź czynami - jesteś więc zapalnikiem. A może masz tendencję do buntu i oporu wobec autorytetów i reguł, jak prawdziwy buntownik. A może po prostu niedbale traktujesz niebezpieczeństwa i bagatelizowanie ryzyka to Twoja codzienność, wobec tego wszystko może wybuchnąć przez Twoją lekkomyślność.
Mocno zmaterializowany Twoja teleportacja jest na bardzo niskim poziomie. Nadal zdarzają Ci się rozszczepienia i rzadko kiedy lądujesz w idealnie właściwym miejscu. Czasem podczas teleportacji mogą ci towarzyszyć mdłości.
Drzemie we mnie zwierzę Masz pewne cechy, które czasem trudno Ci ukryć. Może to dziwna dzikość w zachowaniu, może specyficzny wygląd. Czasem jednak wychodzi jakaś Twoja zwierzęca natura, na którą ludzie mogą różnie reagować. Albo też zwyczajnie zwierzęta nie chcą się z Tobą dogadywać i czują w Tobie coś niepokojącego. Napisz w nawiasie czy chodzi o Twoje zachowanie czy podejście do zwierząt. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich wilkołaków (zachowanie).
Zgłoś się po cechy:
Kod:
<zg>Kto:</zg> <zg>Zalety:</zg> wypisz po przecinku, na końcu średnik; <zg>Wady:</zg> wypisz po przecinku, na końcu średnik;
Kto: Stara cecha: Rączki jak patyki (siła) Nowa cecha: Dwie lewe różdżki (transmutacja) Uzasadnienie: Od kilku miesięcy regularnie trenuje jako pałkara i kapitanka drużyny Q, przez co nie jest już taką bezsilną fają.
+
Darby Easton
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 171 cm
C. szczególne : Sarnie spojrzenie, opadająca powieka i melodyjny głos. Pachnie olejkiem arganowym.
Kto: Issy Rain Zalety: Gibki jak lunaballa (zręczność), Świetne zewnętrzne oko (spostrzegawczość), Złotousty Gilderoy (perswazja); Wady: Bez czepka urodzony, Nieogarnięty chochlik, Rączki jak patyki (siła);
+
Cole Whistler
Wiek : 22
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 186 cm
C. szczególne : krótko ostrzyżone włosy, odsłaniające podłużną bliznę po lewej stronie czaszki; półokrągła blizna na lewym ramieniu; srebrny, okrągły kolczyk w lewym uchu
Kto: Scarlett Norwood Stara cecha: dwie lewe różdżki (niewerbalne), rączki jak patyki (siła) Nowa cecha: nieogarnięty chochlik, tykająca łajnobomba (lekkomyślność) Uzasadnienie: wprowadzenie nowych cech, te nowe bardziej odpowiadają Carly, która mimo wszystko do tej pory grała w drużynie i nie ma większych problemów z zaklęciami
Kto: Jamie Norwood Stara cecha: tykająca łajnobomba Nowa cecha: niezręczny troll (brak empatii) Uzasadnienie: zmiany w poprzednich opisach cech, nowa lepiej pasuje do Jamiego niż obecny opis starej
+
______________________
Cleanse my soul free me of this anger that I hold and make me whole
Kto: Leofric Honeycott Zalety: Gibki jak lunaballa(zwinność), Świetne zewnętrzne oko(wyczulenie), Powab wili(urok osobisty); Wady: Mocno zmaterializowany, Rączki jak patyki(odporny na magię), Dwie lewie różdżki(niewerbalne);
+
Carmen Seaver
Rok Nauki : IV
Wiek : 14
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 167
C. szczególne : Na ramieniu ma znamię w kształcie kompasu. Wiecznie uśmiechnięta. Duża szrama na całe plecy.Często można ją zobaczyć z fioletową torbą przewieszoną przez ramię..
Kto:Carmen Seaver Zalety: Gibki jak lunaballa (zwinność ),Magik żywiołów (woda),czaroglota,
Wady: Dwie lewie różdżki(transmutcja),Niezręczny Troll (nieśmiały), Tykająca łajnobomba( lekkomyślność.) zgodnie z 5. punktem w opisie cech eventowych - te pogrubione liczą się osobno, a więc np. gibki jak lunaballa (zwinność i zręczność) to już dwie zalety; proszę o edycję swojego zgłoszenia, bo w tym momencie wybranych zostało zbyt wiele cech
Ostatnio zmieniony przez Carmen Seaver dnia Sro Cze 05 2024, 11:26, w całości zmieniany 4 razy
Bridget Hudson
Wiek : 25
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 167cm
C. szczególne : nieodparty urok osobisty, łabędzia szyja
Kto: Bridget Hudson Zalety: czaroglota; powab wili (zwierzęta); dobre zewnętrzne oko (empatia) Wady: rączki jak patyki (siła); słaba psycha (wrażliwy); połamany gumochłon (zwinność) +
Wally A. Shercliffe
Wiek : 37
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 197 cm
C. szczególne : wzrost, a oprócz tego sporo mniejszych i większych blizn, z których każda ma swoją historię. Na prawym ramieniu ma tatuaż przedstawiający wydrę.
Kto: William Carter Zalety: Powab wili (urok osobisty), złotousty Gilderoy (lider), silna psycha Wady: Dwie lewe różdżki (niewerbalne), mocno zmaterializowany, tykająca łajnobomba (buntownik)
przy zalecie silna psycha brakuje doprecyzowania o którą chodzi - opanowanie czy odporność
Kto: Sierra O. Swansea Zalety: Świetne zewnętrzne oko (empatia), Magik żywiołów (woda), Powab wili (urok osobisty); Wady: Dwie lewe różdżki (transmutacja), Słaba psycha (wrażliwy), Rączki jak patyki (siła);
William Carter napisał:Kto: William Carter Zalety: Powab wili (urok osobisty), złotousty Gilderoy (lider), silna psycha Wady: Dwie lewe różdżki (niewerbalne), mocno zmaterializowany, tykająca łajnobomba (buntownik)
Poprawiam:
Kto: William Carter Zalety: Powab wili (urok osobisty), złotousty Gilderoy (lider), silna psycha (opanowanie) Wady: Dwie lewe różdżki (niewerbalne), mocno zmaterializowany, tykająca łajnobomba (buntownik)
Kto:Louise Finley-Sherman Zalety: czaroglota, silny jak buchorożec (wytrzymałość), gibki jak lunaballa (zwinność); Wady: tykająca łajnobomba (buntownik), dwie lewe różdżki (niewerbalne), bez czepka urodzony;