C. szczególne : biegające po ciele tatuaże, w pracy przykryte długimi rękawami, chociaż wychodzą na ręce i czasem na szyję | pojedynczy kolczyk szeherezady w uchu
Specjalizacje kuferkowe to sposób na lepiej widoczne zaprezentowanie, w czym specjalizuje się Wasza postać. Są to nieco zawężone ścieżki, którymi można podążać w obrębie szerszej dziedziny. Specjalizacje mają przede wszystkim pokazać, co najbardziej lubi wasza postać, mogą pomóc wam w rozwoju i nakierować, co będzie robić w przyszłości.
1. Pierwszą specjalizację można zdobyć po uzyskaniu 20 pkt z danej dziedziny kuferkowej. Może ją wybrać każdy. Drugą specjalizację można dodać, kiedy osiągniemy 40 pkt z danej dziedziny. Mogą to zrobić studenci i dorośli (dopóki uczniem, możesz mieć tylko jedną specjalizację). Do trzeciej mają dostęp jedynie osoby z rangą dorosłego po ukończeniu Wyższej Szkoły Magicznej, które zdobyły ponad 60 pkt z danej dziedziny.
Skrócona rozpiska:
20 pkt - jedna specjalizacja, opcja dostępna dla każdego 20 pkt w innej dziedzinie LUB 40 pkt w tej samej - druga specjalizacja, opcja dostępna dla studentów oraz dorosłych 20 pkt w innej dziedzinie LUB 40 albo 60 pkt w tej samej - trzecia specjalizacja, opcja dostępna tylko dla dorosłych po ukończonych Wyższej Szkoły Magicznej
2. Specjalizację powinniście zaznaczać w postach na każdym evencie, lekcji, kółku czy wydarzeniu, w którym uznacie, że będzie to przydatne, ale to do MG, nauczyciela bądź innej osoby prowadzącej dane wydarzenie należy ustalenie, czy wasza specjalizacja pokrywa się z tematyką zadania. Ma ona prawo do odmówienia przyznania bonusu.
3. Bonusy z specjalizacji mogą być różnorodne, dajemy dużą swobodę w dopasowywaniu ich do swoich mechanik. Poniżej prezentujemy przykładowe zastosowania specjalizacji.
4. Zamysł jest taki, by nie zmieniać specjalizacji, a jedynie z czasem dodać nowe, dlatego prosimy o uwagę przy ich wyborze oraz niepodejmowanie pochopnych decyzji. Zmiana specjalizacji będzie musiała być uzasadniona fabularnie i rozstrzygana indywidualnie przez moderatorów.
5. Posiadanie specjalizacji nie czyni automatycznie geniuszów z naszych postaci, prosimy więc o nie nadużywanie i nie robienie ze swojej postaci mistrza.
6. Można mieć specjalizację z każdego przedmiotu, w którym mamy odpowiednią ilość punktów (pamiętając o limitach z pkt 1). Kolejną specjalizację możemy wybrać zarówno z tej samej dzieciny co wcześniej, jak i kompletnie innej.
Przykład:
Janusz jest studentem, który ma 40 punktów z uzdrawiania, może więc mieć 2 specjalizacje z uzdrawiania, np. choroby przewlekłe oraz choroby zakaźne. Ma też 20 punktów z Działalności Artytycznej, może więc wybrać sobie jedną specjalizację z uzdrawiania np. choroby przewlekłe oraz jedną z Działalności np. taniec.
7. Specjalizacje nie są obowiązkowe. Ich brak nie będzie powodować żadnych konsekwencji. Każdy, kto organizuje event, lekcje czy wydarzenie nie ma obowiązku brać ich pod uwagę i może kierować się jedynie punktami z kuferka. Brak specjalizacji w danej dziedzinie nie oznacza braku takiej umiejętności. Polecamy jednak wykorzystywać to od czasu do czasu jako miły dodatek. MG zastrzega sobie prawo do możliwości korzystania z specjalizacji.
8. Niektóre specjalizacje mają więcej kategorii, inne mniej ze względu na ich dziedzinę.
9. Po specjalizacje możecie zgłosić poniżej i zostaną one wpisane w waszym profilu.
Łącznie można posiadać maksymalnie trzy specjalizacje kuferkowe!
magiczne instrumenty (wpisz instrument w nawiasie)
sztuki plastyczne (malowanie, rzeźba itp.)
sztuki teatralne
literatura
fotografia (w tym wizbook, modeling)
➢ Gry miotlarskie:
obrońca
pałkarz
ścigający
szukający
wyścigi
➢ Czarna Magia:
artefakty czarnomagiczne
klątwy (zaklęcia, które utrzymują się na dłużej niż jeden atak)
czarnomagiczne zaklęcia ofensywne
Specjalizację proponujemy jako dodatkowe wyjście podczas eventów, lekcji bądź innych wydarzeń. Przypominamy, że wcale nie musimy brać ich pod uwagę. Nie zawsze w końcu nasza szeroka wiedza może się w czymś faktycznie przydać. Prezentujemy przykładowe zastosowania w praktyce, jeśli chcecie spróbować ich użyć, ale nie wiecie jak.
Co można dać postaci z odpowiednią specjalizacją?
dodatkowy przerzut;
brak możliwości wyrzucenia najgorszej kostki;
dodanie lub odjęcie kilku punktów jeśli jest to zdarzenie, w którym one się liczą;
podział na grupy wg specjalizacji;
danie dodatkowego zadania;
... lub zastosować w inny sposób, który będzie pasować do mechaniki, którą wymyślimy;
Kod zgłoszeń:
Kod:
<zgss>Postać:</zgss> imię i nazwisko <zgss>Specjalizacja:</zgss> wpisz
______________________
Courage is not living without fear
Courage is being scared to death and doing the right thing anyway
Irvette de Guise
Wiek : 23
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 172cm
C. szczególne : Burza rudych włosów, piegi, lawendowy tatuaż za lewym uchem, krwawa obrączka na palcu
C. szczególne : czarujący uśmiech, drobny kolczyk w lewym uchu, gładziutka twarz niczym pupa archanioła no dobrze z lekkim kilkudniowym zarościkiem, czerwone usta o smaku truskawkowym
Postać: thalia s. heartling Specjalizacja: uzdrawianie: obrażenia pozaklęciowe i zatrucia eliksiralne | eliksiry: lecznicze +
______________________
In your hands, there's a touch that can heal
But in those same hands, is the power to kill
Elijah J. Swansea
Wiek : 24
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 183 cm
C. szczególne : znamię na karku odporne na metamorfo; okulary do czytania, na szyi drewniana zawieszka w kształcie aparatu fotograficznego. Na prawym przedramieniu rozległa blizna ukrywana metamorfomagią i ubraniami
Postać: Saskia Larson Specjalizacja: DA - sztuki plastyczne (rzeźbiarstwo)
+
Casey O'Malley
Wiek : 31
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 183
C. szczególne : gardłowy głos, zbielałe prawe oko, blizna po oparzeniu na prawej części twarzy, tatuaże na przedramionach, mniej widoczne - uwydatnione żyły i papierowa skóra - wszystko mniej rzucające się w oczy przez wili urok