W profilu twojej postaci znajduje się nieobowiązkowe pole "Cechy eventowe". Niektóre eventy mogą wymagać zgłoszenia się po cechy eventowe, żeby urozmaicić rozgrywkę i dać więcej możliwości Mistrzowi Gry.
1. Cechy można wybrać jednorazowo. Nie dobieraj ich pod jeden, najbliższy event, bo zostaną z tobą na stałe i przy kolejnym wymagającym tego evencie, mg dalej będzie brał je pod uwagę. Postaraj się dobrać je zgodnie ze swoją postacią.
2. Należy wybrać 2 zalety i 2 wady lub 3 zalety i 3 wady. Jeśli za pierwszym razem wybierzecie po 2, potem będziecie mogli również zgłosić się po trzecią cechę.
3. Pamiętaj - to, że nie wybierzesz którejś cechy, nie znaczy, że twoja postać jej nie posiada. Nie prosimy o zdefiniowanie postaci w trzech cechach, prosimy o wybór tych, które najbardziej ją wyróżniają, głównie w celach mechanicznych.
4. W wyjątkowych sytuacjach można zgłosić się po zmianę cechy. To jednak musi mieć bardzo dobre uzasadnienie fabularne (np. wybrałeś cechę spostrzegawczy i nagle tracisz wzrok). Jeśli po miesiącu gry uznasz, że wolisz wyróżnić u swojej postaci szybkość, niż zdolności przywódcze, nie będzie to wystarczający argument do zmiany. Dlatego prosimy o przemyślenie tego dobrze za pierwszym razem! Cechy będzie można zmienić również przy dużych zmianach w temacie, oczywiście wszystko w ramach zdrowego rozsądku.
5. Jeśli wybierzecie zaletę, która ma do wyboru trzy różne rzeczy (są one pogrubione), możecie wybrać drugą zaletę, również należącą z tej samej cechy. Czyli jeśli wybierzemy Silny jak buchorożec (siła i wytrzymałość) są to już dwie użyte cechy, nie jedna. Czasem będzie liczyć się ogólna cecha, ale mogą również być brane pod uwagę jedynie te w nawiasie. Wszystko zależy od organizatora eventu.
6. Jeśli dana cecha jest obowiązkowa, wliczamy ją do dwóch/trzech narzucanych cech, nie jest dodatkową czwartą.
7. Jak sama nazwa wskazuje, są to cechy eventowe. Prosimy o nienadużywanie ich w regularnej fabule. W przypadku nadużyć może pojawić się ingerencja Mistrza Gry.
Zalety:
Pojawiam się i znikam Jesteś biegły w teleportacji. Masz do tego dryg, łatwość nauki i nawet w stresujących sytuacja potrafisz to zrobić. Nie trudno Ci również użyć jej podczas pojedynków czy ochroną przed zaklęciami, bez żadnych skutków ubocznych.
Gibki jak lunaballa Wybierz tą cechę, jeśli wyróżniasz się zwinnością, szybkością czy zręcznością (mowa tu o manualnych rzeczach, które możemy wykonać). W nawiasie napisz, która cecha jest dla Twojej postaci wyróżniająca.
Złotousty Gilderoy Jest w tobie coś co porywa tłumy i jesteś urodziłeś się by być przywódcą - twoja cecha to lider. Jeśli potrafisz wygadać się ze wszystkiego i gładka gadka przychodzi ci bez problemu - to twoja siła perswazji. Napisz w nawiasie, która z tych cech jest dominująca.
Świetne zewnętrzne oko Różnie objawia się to jak dobrze postrzegasz świat. Wyczulenie - to cecha dla Ciebie, jeśli masz naprawdę dobrą intuicję, bądź zwyczajne szczęście. Empatia - jeśli z łatwością wyłapujesz uczucia innych osób, jak i lepiej rozpoznasz ich zamiary. Spostrzegawczość - jeśli masz czułe oko na inne elementy świata zewnętrznego. W nawiasie napisz, która cecha jest dla Twojej postaci wyróżniająca. Wyczulenie jest to cecha polecana dla wszystkich, którzy mają genetykę jasnowidza.
Silny jak buchorożec Wytrzymałość (większa odporność fizyczna na pogodę, choroby itp.), siła bądź kondycja fizyczna charakteryzują twoją postać. Napisz w nawiasie, która z cech najbardziej pasuje do Ciebie. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy mają w sobie krew olbrzymów.
Silna psycha Wpisz w nawiasie opanowanie jeśli zachowujesz spokój w trudnych sytuacjach oraz nie łatwo ugniesz się pod perswazją innych. W nawiasie dodaj odporność jeśli potrafisz się lepiej oprzeć zaklęciom działających na umysł. Silna psycha (odporność) jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy znają oklumencję oraz hipnozę.
Magik żywiołów Jest to cecha dla osób, którzy mają dobrą rękę i wyczucie do roślin, bądź znają się na survivalu, oznacza to, że w nawiasie wpisujesz, że Twoim przychylnym żywiołem jest ziemia. Jeśli zaś w wodzie czujesz się jak ryba, jesteś doskonałym pływakiem, bądź mocno interesujesz się światem podwodnym, w nawiasie wpisz - woda.
Metabolizm eliksowara Jeśli Twoja wytrzymałość na różne eliksiry jest ponad normą, powinieneś koniecznie mieć tę cechę.
Powab wili Masz w sobie urok, który oddziałowe zazwyczaj lepiej na innych? Albo na ludzi, albo na zwierzęta, albo wszystkich dookoła. Jeśli jesteś wilą wpisujesz zwyczajnie tę cechę. Jeśli nie masz tej genetyki wpisujesz w nawiasie czy chodzi o Twój urok osobisty czy o dobrą rękę do zwierząt. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy mają w sobie krew wil.
Czaroglota Masz łatwość w nauce języków? W tym szybciej zauważysz czy odczytasz runy niż inni, albo nauka trytońskiego idzie ci bardzo łatwo? Jest to cecha dla Ciebie. Uwaga. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy znają co najmniej cztery języki. Jeśli znasz cztery języki, ale nie posiadasz tej cechy, oznacza to, że Twoje umiejętności w mówieniu... wcale nie są tak dobre jak Ci się wydaje.
Wady:
Dwie lewie różdżki Twoja postać jest po prostu kiepskim zaklęciarzem, ma pecha w zaklęciach, bądź nie jest zdolna w tym temacie. Pamiętaj, że dwie lewe różdżki to ogólna cecha wskazująca na to, że ogólnie czarowanie nie jest dla ciebie czymś co łatwo ci przychodzi. Ale w którejś z kategorii idzie Ci jeszcze gorzej. W nawiasie napisz czy chodzi o zaklęcia, transmutację , uzdrawianie czy źle ci idzie z jakimikolwiek niewerbalnymi.
Połamany Gumochłon Jesteś na przekór ze zwinnością, szybkością lub zręcznością (mowa tu o manualnych rzeczach, które możemy wykonać). W nawiasie napisz, która z cech sprawia Ci najwięcej problemów. Połamany gumochłon (zwinność) to cecha obowiązkowa dla wszystkich, którzy mają w sobie krew olbrzymów.
Nieogarnięty chochlik Masz trudności z planowaniem i organizacją? A może to Twoje skupienie czy koncentracja nie są na wysokim poziomie? Czy może po prostu charakteryzuje Cię słomiany zapał? Jeśli coś wiecznie stoi na drodze, by zrobić wszystko skrupulatnie od początku do końca, przemyśl czy to nie ty jesteś problemem i wybierz tę chochlikową cechę
Niezręczny Troll Kontakty towarzyskie nie są Twoją największą zaletą? Raczej nie wygrasz pojedynku na słowa i nie przekonasz nikogo swoimi przemowami? A może zwyczajnie brakuje ci wystarczająco empatii, by zrozumieć emocje innych... Cokolwiek to nie jest sprawia, że nie możesz zrozumieć innych na odpowiednim poziomie i powinieneś przypisać sobie tę cechę. Napisz w nawiasie czy chodzi w Twoim wypadku o brak empatii czy jesteś po prostu nieśmiały. Możliwe, że po prostu masz tendencję do traktowania nieznajomych z podejrzliwością i nieufnością, co utrudnia jej nawiązywanie nowych znajomości i współpracę z innymi wtedy dopisz w nawiasie dumny.
Bez czepka urodzony Masz pecha i zwyczajnie niezręczne sytuacje lubią Ci się przydarzać.
Rączki jak patyki Niestety nie jesteś wytrzymały, odporny na magię bądź szczególnie silny. W nawiasie napisz co jest Twoją większą słabością.
Wiecznie struty Jeśli Twoja postać jest chorowita i słabsza, eliksiry mogą bardziej na nią wpływać, to jest cecha dla Ciebie. Jest to cecha obowiązkowa dla postaci przewlekle chorych.
Słaba psycha Jeśli bardzo szybko ulegasz wpływom innych i nie potrafisz postawić odpowiedniego oporu w kontaktach z ludźmi, kiedy ktoś próbuje Cię do czegoś namówić, bądź przekonać - wpisz w nawiasie nieasertywny; jeśli łatwo wpadasz w panikę lub jesteś bardziej wyczulony na drastyczne sceny i czyjąś krzywdę, dużo trudniej jest ci skutecznie działać i racjonalnie myśleć w takich sytuacjach - wpisz w nawiasie wrażliwy.
Tykająca łajnobomba Masz problemy z opanowaniem emocji, łatwo cię wyprowadzić z równowagi słowami, bądź czynami - jesteś więc zapalnikiem. A może masz tendencję do buntu i oporu wobec autorytetów i reguł, jak prawdziwy buntownik. A może po prostu niedbale traktujesz niebezpieczeństwa i bagatelizowanie ryzyka to Twoja codzienność, wobec tego wszystko może wybuchnąć przez Twoją lekkomyślność.
Mocno zmaterializowany Twoja teleportacja jest na bardzo niskim poziomie. Nadal zdarzają Ci się rozszczepienia i rzadko kiedy lądujesz w idealnie właściwym miejscu. Czasem podczas teleportacji mogą ci towarzyszyć mdłości.
Drzemie we mnie zwierzę Masz pewne cechy, które czasem trudno Ci ukryć. Może to dziwna dzikość w zachowaniu, może specyficzny wygląd. Czasem jednak wychodzi jakaś Twoja zwierzęca natura, na którą ludzie mogą różnie reagować. Albo też zwyczajnie zwierzęta nie chcą się z Tobą dogadywać i czują w Tobie coś niepokojącego. Napisz w nawiasie czy chodzi o Twoje zachowanie czy podejście do zwierząt. Jest to cecha obowiązkowa dla wszystkich wilkołaków (zachowanie).
Zgłoś się po cechy:
Kod:
<zg>Kto:</zg> <zg>Zalety:</zg> wypisz po przecinku, na końcu średnik; <zg>Wady:</zg> wypisz po przecinku, na końcu średnik;
Ostatnio zmieniony przez Fillin Ó Cealláchain dnia Pon 22 Lut - 20:55, w całości zmieniany 1 raz
Autor
Wiadomość
Madeleine Ford
Wiek : 24
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 170
C. szczególne : brunetka,migdałowo-orzechowe oczy,piegi które dodają uroku,specyficzny prawostronny uśmiech,mały niebieski kolczyk w wardze po lewej stronie.
ZALETY: gibki jak lunaballa (zwinność), Silny jak buchorożec (wytrzymałość), Silna psycha (opanowanie), WADY: Niezręczny troll (brak empatii), Dwie lewe różdżki (transmutacja) Bez czepka urodzony
Masz aż 5 wad. Nieśmiałość, brak empatii, transmutacja, zaklęcia, bez czepka. Możesz wybrać maxymalnie 3.
Ostatnio zmieniony przez Madeleine Ford dnia Pią 25 Mar - 10:37, w całości zmieniany 1 raz
Shaylee Harper
Wiek : 28
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 170 cm
C. szczególne : Z tłumu nie wyróżnia jej nic konkretnego, może poza specyficznym typem urody. | Ma małą bliznę na twarzy, która przecina prawą krawędź górnej wargi.
Zalety: Silna psycha (opanowanie) Świetne zewnętrzne oko (spostrzegawczość)
Wady: Bez czepka urodzony Drzemie we mnie zwierzę (zachowanie)
Huxley Williams
Wiek : 45
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 183
C. szczególne : biegające po ciele tatuaże, w pracy przykryte długimi rękawami, chociaż wychodzą na ręce i czasem na szyję | pojedynczy kolczyk szeherezady w uchu
Przypominam kolejnym osobom o wpisywaniu zgodnie z kodem
Zalety:wypisz po przecinku, na końcu średnik; Wady: wypisz po przecinku, na końcu średnik;
______________________
Courage is not living without fear
Courage is being scared to death and doing the right thing anyway
Perpetua Whitehorn
Wiek : 45
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 161
C. szczególne : Styl vintage i aura wesołości | Wspiera się na artefakcie: Jarzębinowej Feruli | Na lewym nadgarstku - srebrna bransoletka z tancerką zmieniającą się w łanię; na prawym - bransoleta Wielkiej Wezyrki | Gdy Hux jest obok - mimowolnie roztacza wokół urok
Kto: Perpetua Whitehorn Stara cecha: Połamany Gumochłon Nowa cecha: Rączki jak patyki (odporność na magię) Uzasadnienie: Huxley wyleczył Perpie chromą nogę, więc teraz popyla jak rącza łania i zwinności jej się już nie odmówi
Vinícius Marlow
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 170,5 cm
C. szczególne : krzywy zgryz, dużo pieprzyków, w tym nad górną wargą. Tatuaż na karku, kolczyk w lewym uchu, spora blizna w prawej pachwinie. Na jego ramieniu zwykle siedzi elficzka
Kto: zoe brandon Zalety: magik żywiołów (ziemia), powab wili (ręka do zwierząt), świetne zewnętrzne oko (empatia); Wady: dwie lewe różdżki (zaklęcia), połamany gumochłon, wiecznie struty
Eugene 'Jinx' Queen
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 173
C. szczególne : Przekłute uszy; czasem noszony kolczyk w nosie; drobne i mniej drobne tatuaże; pomalowane paznokcie; bardzo ekspresyjny sposób bycia; krwawy znak
Kto: Jinx Zalety: powab wili (zwierzęta), silny jak buchorożec (kondycja); Wady: dwie lewe różdżki (zaklęcia), mocno zmaterializowany;
Maximilian Felix Solberg
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 194 cm
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
Kto: Maximilian Felix Solberg Stara cecha: Dwie lewe różdżki (Zaklęcia) Nowa cecha: Drzemie we mnie zwierzę (zwierzęta) Uzasadnienie: Jak się dociera do finału ligi pojedynków, to chyba już nieaktualne, a patrząc na fabułę i to co się odwala na łonie natury, to mnie chyba zwierzaki średnio lubią te magiczne
______________________
I thought that I could walk away easily But here I am, falling down on my knees
Drake Lilac
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 218 cm
C. szczególne : Bardzo wysoki i barczysty. Praktycznie cały czas nosi na palcu pierścień tojadowy - tak na wszelki wypadek.
Kto: Drake Lilac Stara cecha: Niezręczny Troll (nieśmiałość) Nowa cecha: Połamany Gumochłon Uzasadnienie: Drake już wyzbył się swojej nieśmiałości, więc ta cecha nie jest już za bardzo aktualna. Poza tym myślę że osiągnął już te rozmiary które sprawiają że ze zręcznością u niego już ciężko (co kostki zazwyczaj mi złośliwie wypominają.)
Leonardo O. Vin-Eurico
Wiek : 28
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : Ok. 222cm
C. szczególne : Wzrost; blizny na udzie i łopatce; umięśniony
Kto: Leighton J. Swansea Zalety: świetne zewnętrzne oko (spostrzegawczość), powab wili (urok osobisty); Wady: mocno zmaterializowany, rączki jak patyki (siła)
Nathaniel Bloodworth
Wiek : 27
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 190 cm
C. szczególne : Lewa ręka: pochłaniacz magii, sygnet rodu | prawa ręka: od łokcia w dół pokryta paskudnymi bliznami, runiczne tatuaże na ramieniu | blizna pod łopatką
Kto: Nathaniel Zalety: czaroglota, silna psycha (odporność), złotousty Gilderoy (perswazja); Wady: wiecznie struty, dwie lewe różdżki (transmutacja), niezręczny troll (empatia);
Augustine Edgcumbe
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 188
C. szczególne : zmieniający się kolor brwi | dresiki i bluzy z kapturem | okrągłe kolczyki w uszach | szkocki akcent | pachnie super kosmetykami czarodidasa
Kto: Darren Shaw Stara cecha: Niezręczny troll (nieśmiałość) Nowa cecha: Niezręczny troll (brak empatii) Uzasadnienie: cecha lepiej dopasowana do postaci po ostatnim ~roku fabuły.
Kto: Victoria Brandon Zalety: pojawiam się i znikam, gibki jak lunaballa (zwinność), świetne zewnętrzne oko (spostrzegawczość); Wady: niezręczny troll (brak empatii), bez czepka urodzony, rączki jak patyki (siła);
Kto: Jeb Skye Zalety: - Czaroglota; Silny jak buchorożec (Kondycja Fizyczna); Pojawiam się i znikam Wady: - Tykająca Łajnobomba; Drzemie we mnie zwierzę (Zachowanie); Bez czepka urodzony
Audrey Walsh
Wiek : 26
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 171cm
C. szczególne : Bardzo miękki, śpiewny akcent | Pogodne spojrzenie | Ciężki zapach perfum gourmand (róża, pomarańcza, cynamon)
Kto: Audrey Walsh Zalety: Złotousty Gilderoy (Lider), Świetne zewnętrzne oko (spostrzegawczość), Silna psycha (opanowanie); Wady: Mocno zmaterializowany, Dwie lewe różdżki (zaklęcia, transmutacja);
Longwei Huang
Wiek : 27
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 177cm
C. szczególne : krwawa obrączka na serdecznym prawym palcu, tatuaż chińskiego smoka na lewej ręce, runa jera na karku, blizny na łydce i na plecach, łagodny uśmiech
Kto: Aurelia Leveret Zalety: Świetne zewnętrzne oko(wyczulenie), Magik żywiołów(ziemia); Wady: Rączki jak patyki(siła), Dwie lewie różdżki(transmutacja);
Helena D. Swansea
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 173 cm
C. szczególne : piegi, brokat na powiekach (i wszystkim co posiada), zawsze umazana grafitem, węglem albo farbami, tatuaż ważki latającej po lewej nodze
Kto: Helena D. Swansea Zalety: Świetne zewnętrzne oko (empatia i spostrzegawczość) Wady: Połamany gumochłon, słaba psycha
May Jupiter Farris
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 177cm
C. szczególne : krótka fryzura, zachrypnięty głos z trudnym do zidentyfikowania akcentem, papieros w ustach, ekscentryczne stroje, dziwaczny manieryzm i wieczny poker face
Kto: Aleksandra Krawczyk Zalety: gibki jak lunaballa (zwinność), silny jak buchorożec (kondycja fizyczna), powab wili (zwierzęta); Wady: dwie lewe różdżki (transmutacja i niewerbalne), rączki jak patyki (odporność na magię);
Kto: Jessica Smith Stara cecha: Niezręczny troll (nieśmiałość) Nowa cecha: Rączki jak patyki (wytrzymałość) Uzasadnienie: Progres postaci + spadek kondycji po zrezygnowaniu z latania, o.