Kuferek: 57 pkt
Kostki: 69 -> 6 + 9 = 15
Wydarzenie: I ->
G ->
EPole: 15 + 7 -> 22
Przerzuty: 5/6
Każdego przybyłego na miejsce zbiórki witała szerokim uśmiechem, niezależnie od tego, który dom reprezentował. Kilka razy zapewniała, że wszyscy są mile widziani, choć była trochę zawiedziona, że Puchoni byli w mniejszości na tym spotkaniu. Był koniec roku, zbliżały się egzaminy, a dodatkowo było po sezonie, dlatego doskonale rozumiała, to, że część jej drużyny postanowiła zostać w zamku. Liczyła jednak, że to jedynie chwilowy brak czasu, a nie brak chęci czy motywacji. Na szczęście pojawiła się Silvia, z którą ostatnio trenowała, oraz trio nadambitnych miotłosympatyków w postaci Aleksandry i Tadka, którego obdarzyła najszerszym z uśmiechów i jeszcze wyściskała na powitanie.
-
Gratulacje! Nawet nie wiesz jak się cieszę! - Z dumą spojrzała na jego koszulkę przyozdobioną symbolem sroki. Nie miała jeszcze okazji mu pogratulować osobiście, ale niestety teraz też nie mieli więcej czasu na pogawędki.
Na widok Violi poczuła tą znajomą ostatnio radość połączoną z niepewnością, ale uśmiechnęła się ciepło do dziewczyny. Spodziewała się, że przyjdzie.
-
O ile nic sobie nawzajem nie połamiemy, to zapraszam! - Zaśmiała się, kolejny raz żartując z ich wzajemnego pecha. Znając życie, to pewnie w czasie wyścigu wpadną na siebie, albo coś podobnego...
Ku jej zaskoczeniu na polanie pojawiła się również gryfońska pani kapitan. Pomachała do niej wesoło, szczerze ciesząc się na jej widok.
-
Tym razem lecę z wami! Tłuczki poradzą sobie same. - Zaśmiała się, chwytając pewnie swoją miotłę. Też potrzebowała tej dawki adrenaliny w przerwie między nadrabianiem szkolnych zaległości. Aż ją coś ostatnio świerzbiło od tego siedzenia w zamku, nie zamierzała przepuścić okazji do latania!
-
Profesorze Walsh! Miło pana tutaj widzieć! - Uśmiechnęła się na widok nauczyciela, którego kompletnie się tutaj nie spodziewała. Trening puchonów wyraźnie przeobraził się w luźny, przedwakacyjny trening dla wszystkich fanów quidditcha i absolutnie jej to nie przeszkadzało. Cieszyła się, że tyle ludzi chętnie ją odwiedza, czuła, że robi dobrą robotę.
Wskoczyła na miotłę i na sygnał startu, wyrwała do przodu, wyciskając z miotły tyle, ile się dało. Przez chwilę leciała na równi ze Strauss, ale na zakręcie udało jej się śmignąć nieco bardziej do przodu i ją wyprzedzić. Czuła, że krukonka siedzi jej na ogonie, ale jej wzrok skupiony był na Williamie, który na ten moment trzymał się na prowadzeniu.
__________________________________________________________________________________________
Drugie okrążenieMechanika -
Bez zmian!★ Wykonujemy rzut kością
k100 i sumujemy cyfry na kostce (np. 56 = 5+6 = 11)
Otrzymana liczba pokazuje, o ile pól przesuwasz się do przodu!
★
Meta znajduje się na polu 30!★ Czas na pierwszy etap jest do
19.06 do godziny 21:00, wtedy pojawi się mój post, a po nim będzie można rzucać kolejny etap.
★ Jeśli ktoś przegapi jedną z kolejek, to może pisać w następnej, tracąc po prostu jeden rzut i uwzględniając gapiostwo w poście. Pamiętajcie jednak, że żeby dostać 2 pkt do kuferka muszą pojawić się przynajmniej 2 posty!
Dodatkowo rzucamy kością na wydarzenie:
- Spoiler:
A Złapałeś dobry wiatr w witki! Mkniesz do przodu, z łatwością wyprzedzając kolejnych zawodników! (+5 pól do przodu)
B Czyżbyś się zagapił? Koleżanka obok cię rozproszyła? A może po prostu się nie wyspałeś? Cokolwiek to było, po oberwaniu w żebra tłuczkiem powinieneś mocniej się skoncentrować, żeby nie odnieść kolejnych obrażeń.
Rzuć, by zobaczyć czy utrzymasz się na miotle po uderzeniu:
parzysta - udaje ci się (bez zmian, ale doskwiera ci ból do końca wyścigu),
nieparzysta - spadasz z miotły (następna kolejka bez kości, bo musisz pozbierać się z ziemi)
C Hamujesz, aby nie dostać tłuczkiem, który właśnie świsnął ci przed nosem i wpadasz na osobę za tobą (jakikolwiek gracz, który ma w tym momencie mniej punktów niż ty. Jeśli nie ma takiej osoby, tracisz tylko ty.) obydwoje macie - 5 pól
D Tłuczek leci w twoją stronę, próbuj zrobić unik!
Parzysta - udany (bez zmian),
nieparzysta - nieudany (- 5 pól)
E Ktoś rzucił zaklęcie przyspieszające na twoją miotłę? Czy to ty tak dobrze radzisz sobie ze swoim sprzętem? Co by to nie było, miotła niemal chce się spod ciebie wyrwać i mknie do przodu z zawrotną prędkością! (+ 7 pól)
F To chyba nie będzie twój najszczęśliwszy dzień... Poraziło Cię słońce, które nagle wysunęło się zza chmury? Może myślami jesteś w sali egzaminacyjnej? A może po prostu masz pecha? Wyjątkowo wredny tłuczek atakuje cię między łopatki, wyciskając dech z piersi i nawet nie masz szans się przed nim uchronić. (- 10 pól, a jeśli drugi raz wyrzucisz F - spadasz i odpadasz z wyścigu. Chyba powinieneś udać się do skrzydła szpitalnego...)
G Ktoś (możesz wybrać kto) zahaczył o twoją miotłę, zanim udało ci się wrócić na odpowiednie tory, przeciwnicy zostawili cię za sobą (1 tura bez kości)
H Zerkając na ścianę lasu, wpadłeś na pomysł, by spróbować ryzykownego skrótu. Czy odnajdziesz odpowiednią trasę między drzewami? Rzuć k6, by zobaczyć o ile dodatkowych pól się przesuwasz.
I Na drzewie, obok którego przelatujesz, znajduje się gniazdo bzyczków! Zauważasz to w momencie kiedy jeden z nich wpada ci w oko! Dosłownie... (- 3 pola, a jeśli wylosujesz to wydarzenie drugi raz - owad wpada ci do ust, i do końca dnia z twojej buzi rozchodzi się nieprzyjemny zapach).
J Chciałbyś wyprzedzić osobę, która jest przed tobą, ale ciągle zastawia ci drogę! Wspinasz się na wyżyny kreatywności i wykonując wybrany przez siebie trik, udaje ci się wyprzedzić przeciwnika. +10
Dodatkowe informacje: ★ Osoby posiadające 20 i więcej pkt w kuferku - 1 przerzut za każde 10 pkt
★ Osoby posiadające mniej niż 20 pkt - 1 przerzut za każde 5 pkt
★ Dodatkowy przerzut posiadają osoby, które przyszły z
własną miotłą
★ Przewiduję drobne nagrody dla zwycięzców!
W razie pytań, uwag, zażaleń zapraszam na GG: 19333331 lub dc: ElKama#5634
@Gabrielle Levasseur @Aleksandra Krawczyk @Katherine Russeau @Victoria Brandon @Violetta Strauss @William S. Fitzgerald @Morgan A. Davies @Silvia Valenti @Thaddeus H. Edgcumbe @Joshua WalshProszę o zamieszczenie kodu:
- Kod:
<zg>Kuferek:</zg> ilość punktów z GM w kuferku
<zg>Kostki:</zg> podlinkowane kostki i suma cyfr
<zg>Wydarzenie:</zg> litera i efekt
<zg>Pole:</zg> Poprzednie pole + Suma z kostek + punkty z wydarzenia
<zg>Przerzuty:</zg> pozostałe/możliwe