Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Nowa fabuła - głosowanie na grupy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Strona 3 z 3 Previous  1, 2, 3
AutorWiadomość


River Quayle
River Quayle

Student Gryffindor
Rok Nauki : I
Wiek : 29
Czystość Krwi : 75%
Galeony : 279
  Liczba postów : 420
http://czarodzieje.my-rpg.com/t5479-river-quayle#159453
http://czarodzieje.my-rpg.com/t5483-rzekowa-sowa
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7165-river-quayle#204302
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Administrator




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyNie Mar 30 2014, 23:04;

First topic message reminder :



Projekt naukowy

Złoty Sfinks


Wzbudzający podziw, nutę zazdrości, pionierzy wśród swoich rówieśników, umysły skazane na sukces." - tak niejednokrotnie pisano o członkach projektu zwanego Złoty Sfinks. Ten szczycący się wieloletnimi tradycjami program, znany jest jako skupisko młodych czarodziei wyjątkowo uzdolnionych w magicznych naukach. Stworzony on został w 1654 roku przez znanego alchemika Nicolasa Flamela, by pomóc wybitnym uczniom z najdalszych zakątków świata. Coroczne rozgrywki w innej szkole, z innymi uczestnikami, mają za każdym razem za zadanie wyłonić najlepszego z najlepszych. Cztery odziały, niczym cztery żywioły, prowadzą walkę wyłaniając zwycięzców, Ci zaś później stanąć mają przeciw sobie, by znaleźć tego jednego, który otrzyma sporą sumę pieniędzy oraz medal Złotego Sfinksa. Mawia się, że nic tak nie ułatwia startu w dorosłym życiu, jak posiadanie tego typu nagrody. W końcu, kto nie chciałby mieć w swoim miejscu pioniera?

Ubiegły rok minął pod znakiem rozgrywek Quidditcha. Mecze międzyszkolne dostarczyły niemałych emocji, a najlepsi gracze Kanady i Australii, jacy odwiedzili Hogwart do dziś pozostają w naszych pamięciach jako wyjątkowo uzdolnieni, zapewne przyszli reprezentanci narodowych reprezentacji. Po sportowych igrzyskach przychodzi czas, by skupić się na nauce, na potędze nie siły, a umysłu.
Tegoroczna fabuła opiera się na przyjezdnych uczniach, bądź studentach, którzy są wybitni w jednym z magicznych przedmiotów naukowych. Co roku wybierana jest nowa grupka ludzi z przeróżnych zakątków świata, by Ci, w wybranej szkolnej placówce, stanęli do walki przeciw sobie. W tym roku to Hogwart został wylosowany jako placówka goszcząca przyjezdnych. Kwiecień 2014 będzie więc dla Hogwartu prawdziwym zastrzykiem mieszanki kulturowej.

♦ Postacie do powyższej fabuły tworzyć można cały rok, zakładając, że postać przebywa w Hogwarcie od kwietnia 2014 roku.
♦ Tworząc postać należącą do nowej fabuły należy pierw wybrać z jakiej szkoły będzie ona pochodzić. Spis placówek znajdziecie w tym temacie. Nie ma żadnych limitów, ani wymogów ile osób ma być z danej placówki.
♦ Postacie powinny być w  przedziale wiekowym od VI klasy do I studenckiej. Po wakacjach 2014 przedział ten będzie obowiązywać od VII klasy, do II studenckiej.
♦ Kolejnym elementem, o którym musicie pamiętać, to jej zdolności z jednej z dziedzin naukowych. Każdy przyjezdny musi być uzdolniony. Definitywnie odrzucane będą karty, gdzie postacie będą na ów projekt załapywały się "przypadkiem". Co za tym idzie - postać musi mieć minimum 13 punktów w kuferku przeznaczonych na dziedzinę związaną z jej przedmiotem. Przykładowo - członek Noctis musi mieć 13 punktów w kuferku przy umiejętności eliksirów, bądź wróżbiarstwa. Oczywiście może mieć wysokie punkty z obu tych dziedzin, nie może jednak na jedną przeznaczyć mniej niż 13 punktów. O zdolności należy także wspomnieć w karcie postaci.
♦ Zaraz po stworzeniu postaci musicie ją wpisać na listę członków, pod opisami wydziału do którego będą przynależeć. Kolejność nie ma znaczenia, ani nie ma ograniczonej liczby miejsc. Wszyscy którzy się zapiszą, mogą brać udział w eventach.
♦ Fabuła będzie obejmować 5 wielkich eventów oraz wiele mniejszych. Każdy z eventów, które rozgrywać będą się wewnątrz wydziałów, będzie miał na celu wyłonienie, tego najlepszego, który otrzyma punkty do rankingu. Cztery osoby o najwyższej liczbie punktów w danych grupach, staną przeciw sobie w ostatecznym, piątym eventem. Ten, kto pokona resztę, otrzyma prestiżowy medal Złotego Sfinksa i nagrodę pieniężną. Za wygrywanie etapów, czy też za sam udział w nich, nie zabraknie również dodatkowych punktów do kuferków. Jako, że eventy pozwalające zbierać punkty odbywać będą się cały rok, postacie, które zostaną stworzone później, będą miały możliwość odegrania minionych wątków w retrospekcjach - tak, by nikt nie czuł się poszkodowany. Jeśli ktoś w retrospekcji zdobędzie tak wysoki wynik, iż wyższy będzie on niż tych, którzy odgrywali całość w normalnym czasie - tabela wyników ulega zmianie. Dlatego należy pamiętać, że w każdej chwili można nie tylko zyskać, ale i stracić punkty, jeśli znajdzie się ktoś lepszy.
♦ Przy ustalaniu relacji warto pamiętać, że miesiąc przed przyjazdem do Hogwartu (czyli cały marzec) wszyscy uczestnicy projektu Złoty Sfinks uczestniczyli w miesięcznym treningu na terenach południowej Anglii, gdzie przygotowywali się do rozgrywek, oraz gdzie mogli się zapoznać między sobą.
♦ W wyniku powyższego treningu postacie zdobyły dodatkowe 5 punktów do kuferkowych umiejętności. Co za tym idzie, uczestnicy ów projektu mogą rozdysponować w statystykach 25 punktów.
♦ Jeśli ktoś chce brać udział w nowej fabule, a nie chce tworzyć nowej postaci, nie musi. Otóż w projekcie uczestniczyć mogą także już istniejący uczniowie Hogwartu. Wymogiem jest tylko 13 punktów na danej dziedzinie (oczywiście te osoby też mogą założyć, że ich postacie były w marcu na szkoleniu w związku z czym dostaną gratis 5 punktów).
♦ Przyjezdni traktowani są jako osobny przedział wiekowy. Aby go stworzyć nie musisz mieć 200 postów na innej postaci!




Mane



Zaradni, szybcy, sprawni, odważni. Potrafiący stawić czoła przeszkodom nawet w najcięższych warunkach. Zahartowani, pozbawieni hamulców, z niewiarygodną wolą walki, gotowi wskoczyć w wir największego niebezpieczeństwa, by sięgnąć po swój cel. Z rozbawieniem spoglądający na tych, co obawiają się małych pająków, Ci nie boją się nawet tych największych. Znawcy świata magicznych zwierząt, gotowi wymienić setki gatunków oraz to w jakich żyją warunkach, niejednokrotnie potrafiący rozpoznać je wyłącznie po śladach jakie zostawiają na ziemi. Eksperci fauny i flory. Doskonale wiedzący, jak wyleczyć większość ran, wyłącznie za pomocą paru roślin wolno rosnących w lesie.  Opiekuni i myśliwi, uzdrowiciele i truciciele, czasem, zdawać by się mogło, wiedzący za wiele.

Specjalizacja: ONMS, Zielarstwo, Uzdrawianie

Członkowie:
• Xxx Yyy



Austri



Nieobecni, zamyśleni, żyjący tym, co już niegdyś się rozgrywało, jakby przyszłość nie należała do nich. Pochłonięci minionymi wydarzeniami, odrzucający uroki współczesnego świata. Przeszłość. Umysły humanistyczne, o wyjątkowej pamięci. Znawcy dat, bitew, nazwisk wielkich magów, potrafiący godzinami zagłębiać się w odmętach świata, który dawno już przeminął. Nieustannie powtarzający, że kluczem do wybitnej przyszłości, jest dogłębna znajomość tego, co już było. Mistrzowie językoznawstwa, oczywiście przede wszystkim tego antycznego. Starożytne runy, niekiedy i hieroglify stanowią dla nich najlepsze łamigłówki na długie godziny, fani szyfrowania nawet najprostszych wiadomości. Pewni, że wiedzą jak brnąć dalej, nauczeni na błędach, o których wielokrotnie czytali.

Specjalizacja: Historia magii, Starożytne runy

Członkowie:
• Xxx Yyy



Vesper



Twierdzą, że wiedzą najwięcej o magii, że są jej najlepszym uosobieniem, stanowią jej kwintesencję, kiedy zwinnie rzucają urokami, zarówno pomocnymi, jak i tymi siejącymi zniszczenie. Nie właściciele wyjątkowych różdżek, a jedynie godnego pozazdroszczenia drygu do miotania nawet najbardziej skomplikowanymi zaklęciami. Znawcy czarów, które bronią przed czarną magią, choć niektórzy, również tych, które w niej pomagają. Gotowi dla frajdy transmutować co tylko znajdzie się w zasięgu ich wzroku. Najlepiej znający najciemniejsze odłamy magii w postaci inferiusów czy dementorów. Pewni siebie, często twierdzący, że mają przed sobą najlepszą magiczną przyszłość, zupełnie, jakby zaklęciami potrafili i ją wyczarować wedle swych oczekiwań.

Specjalizacja: Zaklęcia, OPCM, Transmutacja

Członkowie:
• Xxx Yyy



Noctis



Tajemnicze, niezbadane odmęty ludzkiej świadomości. Sekrety przyszłości ale i wiedza o zagadkowych miksturach. Ludzie Aer czują, że mają wiedzę, jakiej nie zdobyli inni, enigmatycznie się uśmiechają, słysząc nieprzychylne komentarze  na temat wiedzy mistycznej, oni są świadomi, że potrafią przewidzieć co będzie dalej. To daje im przewagę. Mistrzowie mikstur, potrafiący odróżnić je wyłącznie za pomocą unoszącego się zapachu lub koloru pary. Wróżbici, niejednokrotnie mający prawdziwy dar oglądania przyszłości w niekontrolowanych wizjach. Astrologowie, na pamięć znający skomplikowane mapy podniebnego świata. Ezoteryczni pionierzy z zamyślonym spojrzeniem, niejednokrotnie mówiącym, że Ci i tak wiedzą, jak wszystko to się skończy.

Specjalizacja: Eliksiry, Wróżbiarstwo, Astrologia

Członkowie:
• Xxx Yyy


Powrót do góry Go down

AutorWiadomość


Winter Teixeira
Winter Teixeira

Student Slytherin
Rok Nauki : I
Wiek : 28
Czystość Krwi : 25%
Galeony : 11
  Liczba postów : 217
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7724-winter-teixeira
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7727-pixiebella-masz-wiadomosc#214759
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7726-winter-teixeira#214719
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Gracz




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyPon Kwi 07 2014, 18:42;

Stwierdzam, że idę łowić ryby, no to sobie rzucam kosteczką
Powrót do góry Go down


Mistrz Gry
Mistrz Gry

Czystość Krwi : 100%
Galeony : 32739
  Liczba postów : 108877
http://czarodzieje.forumpolish.com/t7560-wielka-poczta-mistrza-gry#211658
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Specjalny




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyPon Kwi 07 2014, 18:42;

The member 'Winter Teixeira' has done the following action : Rzut kośćmi

'Kostki' :
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 H8x0AQ0

______________________

Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Tumblr_myxyl0JKkN1s94thyo1_500
Powrót do góry Go down


Winter Teixeira
Winter Teixeira

Student Slytherin
Rok Nauki : I
Wiek : 28
Czystość Krwi : 25%
Galeony : 11
  Liczba postów : 217
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7724-winter-teixeira
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7727-pixiebella-masz-wiadomosc#214759
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7726-winter-teixeira#214719
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Gracz




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyPon Kwi 07 2014, 18:43;

Jednak chce mi sie pić, chociaż muszę się namęczyć, bo nie wiem co ta głupia kelpia planuje.
Powrót do góry Go down


Mistrz Gry
Mistrz Gry

Czystość Krwi : 100%
Galeony : 32739
  Liczba postów : 108877
http://czarodzieje.forumpolish.com/t7560-wielka-poczta-mistrza-gry#211658
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Specjalny




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyPon Kwi 07 2014, 18:43;

The member 'Winter Teixeira' has done the following action : Rzut kośćmi

'Kostki' :
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 H8x0AQ0

______________________

Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Tumblr_myxyl0JKkN1s94thyo1_500
Powrót do góry Go down


Winter Teixeira
Winter Teixeira

Student Slytherin
Rok Nauki : I
Wiek : 28
Czystość Krwi : 25%
Galeony : 11
  Liczba postów : 217
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7724-winter-teixeira
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7727-pixiebella-masz-wiadomosc#214759
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7726-winter-teixeira#214719
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Gracz




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyPon Kwi 07 2014, 19:04;

Świetnie! Winter jesteś super, udaje Ci się zdobyć wodę, ale postanawia iść sobie gdzieś dalej. Dociera wiec do serca zakazanego lasu. Lewa strona
Powrót do góry Go down


Mistrz Gry
Mistrz Gry

Czystość Krwi : 100%
Galeony : 32739
  Liczba postów : 108877
http://czarodzieje.forumpolish.com/t7560-wielka-poczta-mistrza-gry#211658
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Specjalny




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyPon Kwi 07 2014, 19:04;

The member 'Winter Teixeira' has done the following action : Rzut kośćmi

'Kostki' :
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 5SgqgHx

______________________

Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Tumblr_myxyl0JKkN1s94thyo1_500
Powrót do góry Go down


Winter Teixeira
Winter Teixeira

Student Slytherin
Rok Nauki : I
Wiek : 28
Czystość Krwi : 25%
Galeony : 11
  Liczba postów : 217
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7724-winter-teixeira
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7727-pixiebella-masz-wiadomosc#214759
http://czarodzieje.my-rpg.com/t7726-winter-teixeira#214719
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Gracz




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyPon Kwi 07 2014, 19:04;

Kurcze, szlag nie chce mnie trafić, ja znajduje super owoce... IDĘ DALEJ, może teraz mnie coś zabije, zatem lewa strona.
Powrót do góry Go down


Mistrz Gry
Mistrz Gry

Czystość Krwi : 100%
Galeony : 32739
  Liczba postów : 108877
http://czarodzieje.forumpolish.com/t7560-wielka-poczta-mistrza-gry#211658
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Specjalny




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyPon Kwi 07 2014, 19:04;

The member 'Winter Teixeira' has done the following action : Rzut kośćmi

'Kostki' :
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Rbm1jzg

______________________

Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Tumblr_myxyl0JKkN1s94thyo1_500
Powrót do góry Go down


Isolde Bloodworth
Isolde Bloodworth

Absolwent Gryffindoru
Wiek : 30
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 177 cm
C. szczególne : zjawiskowo długie nogi, blizna na prawym boku, arystokratyczny akcent, tytanowy pierścień (pierścień działania)
Galeony : 5979
  Liczba postów : 2103
http://czarodzieje.org/t5500-isolde-bloodworth#159733
http://czarodzieje.org/t5520-isolde-bloodworth
http://czarodzieje.org/t7230-isolde-bloodworth#204739
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Gracz




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyPon Kwi 07 2014, 20:20;




Upadek Salem

Fabula uczniow


Tragedia w Salem.
Dziesiątki śmiertelnych ofiar.
Wielki wybuch zdemolował szkołę magii.
Dyrektor szkoły oskarżony o konszachty z czarnoksiężnikami.
Nielegalne eliksiry w piwnicach Salem.
Przymusowe przesiedlenia uczniów.


Takie nagłówki pojawiały się od tygodni w magicznych gazetach na całym świecie. Wszyscy czarodzieje żyli tym, co wydarzyło się w znanej i renomowanej szkole w Stanach Zjednoczonych.
Placówka Salem nie bez powodu uznawana była za pioniera w dziedzinie eliksirów. Za renomą stali nie tylko podopieczni, nauczani na naprawdę wysokim poziomie, ale i dyrektor John McGill, który jest światowej sławy mistrzem tworzenia  wywarów. Jak okazać się miało, był również nieocenionym nabytkiem dla czarnoksiężników.
McGill od lat warzy najdoskonalsze eliksiry, działające niczym niewykrywalne peleryny niewidki. Ukrywać miały one - niezwykle cenne oraz niebezpieczne - czarnomagiczne przedmioty, umożliwiając nie tylko ich przemyt, ale i ukrywanie na terenie szkoły. Dyrektor od lat prowadził ryzykowne interesy pod dachem swojej niepozornej szkoły. Jak się okazuje, posunął się do tego, by w sprawę tę angażować część swoich podopiecznych. Wybrana grupa uczniów, czy to bogatych, czy po prostu tych o potencjale do dokonywania rzeczy wielkich, niegdyś uformowana w tajne stowarzyszenie Wands and Skulls, zaczęła z nim współpracować. Uczniowie ci czerpali z tego nie tylko profity finansowe, społeczne, ale i otrzymali dostęp do większości przedmiotów ukrywanych przez McGilla.

Amerykańskie Ministerstwo Magii od dawna planowało obławę na dyrektora. Śledzono jego poczynania, sprawdzano kontakty i przejmowano pocztę. Wszystko w celu złapania tego niebezpiecznego człowieka. Najprawdopodobniej jeden z wpływowych przyjaciół zawiadomił go, ostrzegając przed tym, co go czeka. McGill w popłochu postanowił zniszczyć wszystkie dowody. Czy przypadkiem źle odmierzył składniki w wywarze, czy ktoś mu w tym pomógł, do dziś pozostaje zagadką. Niewątpliwie jednak, w wyniku tych działań szkoła magii stanęła w płomieniach. Czarodziejski ogień momentalnie się rozprzestrzenił, pozbawiając życia wielu osób, które w tym czasie znajdowały się na terenie placówki. Większość tych, którzy uciekli, choć sami ocaleli, stracili bliskich. Samego dyrektora uważa się za zaginionego, bowiem jego ciała nie odnaleziono na miejscu zdarzenia.
Szkoła została zamknięta na czas nieokreślony. Jej odbudowywanie będzie procesem długotrwałym. Na tyle, iż prędko postanowiono przenieść wszystkich uczniów do pobliskich szkół. Większość zdecydowała się na Tequalę lub Riverside. Na tych, którzy mieli na tyle wysokie stopnie, by móc otrzymać stypendium, ewentualnie na tych, którzy posiadali dość pieniędzy, by po prostu zapłacić za edukację, czekał Hogwart. Ich nowa, bezpieczna szkoła.
Jak powszechnie wiadomo, przedmioty, które sprowadzał dyrektor i przechowywał w Salem, zniknęły. Czy zostały zniszczone w pożarze, czy zostały przewiezione do Anglii wraz z uczniami, szczególnie tymi należącymi do stowarzyszenia Wands and Skulls, pozostaje zagadką.

Do Hogwartu tym razem trafiają uczniowie wyłącznie z Salem. Planowana wymiana kulturowa zostaje zawieszona ze względu na niespodziewaną tragedię za oceanem. Przyjmowani są w dwa sposoby - albo są bogaci i posiadają pieniądze na opłacenie takiego wyjazdu, albo są uzdolnieni i dostali specjalne stypendium. Część przyjezdnych dodatkowo należy do tajnego stowarzyszenia Wands and Skulls, do którego przyjmowani byli uczniowie wpływowi, bądź o silnym charakterze, z predyspozycjami do osiągnięcia życiowego sukcesu. Osoby do niego należące współpracowały z dyrektorem Salem, przez co w czasie pożaru wyniosły ze szkoły cenne, czarnomagiczne przedmioty. Jak się jednakże okazuje, także ci spoza tej tajnej grupy, mogli - uciekając - znaleźć nieco niezwykłych rzeczy. Od Ciebie zależy, czy będziesz w stowarzyszeniu, czy zabrałeś jeden z tajemniczych przedmiotów i czy inni o tym wiedzą.
Przyjazd rówieśników zza oceanu nie cieszy się wielkim uznaniem. Amerykanie posunęli się do tego, iż napisali petycję, dzięki której otrzymali w zamku specjalne piętro wyłącznie na ich prywatne sypialnie. Dyrektor, przejęty tragedią, jaką przeżyli, łatwo przystał na propozycję, co, jak łatwo się domyślić, wywołało oburzenie wśród Anglików. Jakby tego było mało, ogień rywalizacji podsycają wszelakie konkurencje stawiające przeciw sobie te dwa narody.
Wszystko wskazuje na to, że ten rok upłynie uczniom pod znakiem nieustannej rywalizacji!

Post z opisem tajnego ugrupowania
i wyborem czarnomagicznych przedmiotów








Kilka zasad

Koniecznie przeczytaj


1. Pamiętaj, że w Salem wydarzyła się wielka tragedia i zginęło wiele osób. To powinno mieć wpływ na twojego bohatera!

2. Większość uczniów Salem tymczasowo trafiła do szkół w Ameryce. Na wymianę do Anglii dostają się wyłącznie dwa typy osób. Pierwszymi są ci, którzy mają dużo pieniędzy i opłacili swój przyjazd. Drugimi zaś ci, którzy są zdolni i otrzymali stypendium.

3. W Salem funkcjonowało tajne stowarzyszenie Wands and Skulls. Niektórzy bohaterowie mogą do niego należeć. Najpierw przeczytaj jego charakterystykę i dobrze zastanów się, czy twoja postać byłaby przyjęta w jego szeregi! Jeśli zdecydowałeś, że chcesz być jego członkiem - wyślij pw do dowolnego admina lub moderatora, używając kodu zawartego pod opisem stowarzyszenia. Jeśli nie jesteś jego członkiem, pamiętaj, że NIE MOŻESZ znać jego członków. Jest ono w pełni tajne, co najwyżej możesz podejrzewać, kto do niego należy.

4. Członkowie Wands and Skulls do Hogwartu przemycili tajne artefakty, które dyrektor John McGill sprowadzał na teren szkoły. Zamierzają oni skontaktować się z czarnoksiężnikami w celu negocjacji ich sprzedaży. Jednakże nie tylko oni zabrali magiczne przedmioty. Kiedy w Salem rozpętał się pożar, przedmioty wyłoniły się spod substancji, które działały na nie niczym peleryny niewidki. Dostrzegli je także zwykli uczniowie i postanowili zabrać ze sobą, domyślając się, że mogą być cenne. Osoby ze stowarzyszenia za wszelką cenę pragną dowiedzieć się, kto posiada resztę rzeczy, oraz przyjąć w grono Wands and Skulls część z nich albo odebrać im przedmioty.

5. Przedmiot może, ale nie musi, posiadać każdy przyjezdny. Jeśli zdecydujesz się na posiadanie artefaktu, zgłoś się na PW do dowolnego admina lub moderatora. Wybierz numerek od 1 do 30, a administracja na PW przyśle Ci informację, jaką zdobyłeś rzecz. Nie będziesz jednak potrafił dobrze obsługiwać swojego przedmiotu. W tym celu przygotowany jest szereg specjalnych kostek. Jednakże z innego punktu rozpoczynać będą naukę członkowie stowarzyszenia, a z innego zwykli uczniowie.

6. Przyjazd Amerykanów do Anglii niezupełnie podoba się mieszkańcom zamku. Konflikty na tle narodowościowym zaczynają się od samego początku. Większość (choć nie wszyscy) nie chcą spać w dormitoriach z Anglikami, wybierając prywatne piętro, które Gareth Hampson specjalnie dla nich przeznaczył. Rywalizację dodatkowo budują konkurencje takie jak chociażby mecze, które nieustannie stawiają na układ Anglia kontra Ameryka.

7. Nie ulegaj stereotypom! To, że tworzysz postać bogatą, będącą w Hogwarcie poprzez zapłatę, lub należącą do stowarzyszenia, nie jest jednoznaczne z tym, że powinieneś tworzyć potencjalnego Ślizgona. Postaw na różnorodność!

Post z opisem tajnego ugrupowania
i wyborem czarnomagicznych przedmiotów





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Wands and Skulls

Sekretne stowarzyszenie


Tajne stowarzyszenie utworzone w 1873 roku przez grupę najbogatszych uczniów w szkole. Od lat zajmujące się werbowaniem w swe szyki jednostek z największym potencjałem, tworzące tym samym niezwykłą siatkę składającą się z ludzi, którzy w późniejszych latach zajmowali zaszczytne miejsca w magicznym rządzie. Jak można przypuszczać, większość Ministrów Magii z USA należało do tego właśnie ugrupowania. Należenie do tajnego bractwa dawało nie tylko wsparcie finansowe, ale i nieograniczoną liczbę kontaktów w najważniejszych, czarodziejskich siedzibach. W Salem od lat bractwo miało swoje sekretne skrzydło w szkole, posiadało szereg zwyczajów i tradycji, oraz cieszyło się powszechnym uznaniem. Choć, kto należał do jego członków, zawsze było tajemnicą, to nie brakowało spekulacji na ten temat.
W 2014 roku, bractwo zaczęło współpracować z Johnem McGillem, ówczesnym dyrektorem Salem, pomagając w ukryciu sprowadzanych przez niego czarnomagicznych przedmiotów. W chwili tragicznego wybuchu palącego szkołę, uczniowie z bractwa zabrali niebezpieczne przedmioty ze sobą, wspólnie postanawiając, że przemycą je do Anglii, by tam we własnym zakresie nawiązać kontakty z czarnoksiężnikami handlującymi wszelkiego rodzaju artefaktami. Jak wiadomo, nie wszystkie przedmioty przez nich zostały ocalone, a część zabrali zwykli, niepozorni uczniowie. Do zadań bractwa należy między innymi odnalezienie tych osób i w zależności od tego, kim są, przyjęcie ich w swoje szeregi, bądź odebranie im artefaktów.

Post z opisem wybuchu w Salem
i zasady tworzenia przyjezdnych








Kilka zasad

Koniecznie przeczytaj


1. Członkowie stowarzyszenia wspólnie podejmują decyzję o przyjęciu nowych członków. Nie możesz sam wprowadzić nowego uczestnika - musi na to wyrazić zgodę połowa aktywnych członków.
2. Werbowani mogą być nie tylko Amerykanie, ale i Anglicy. Zasada jest jedna - muszą to być osoby wpływowe, bądź potencjalnie mogące odnieść duży, życiowy sukces.
3. Większość członków stowarzyszenia posiada czarnomagiczne artefakty z Salem, które przemycili do Anglii w wyniku pożaru. Szukają kontaktu z czarnoksiężnikami w celu odnowienia współpracy.
4. Część artefaktów została zabrana przez zwykłych uczniów spoza tajnej grupy. Członkowie Wands and Skulls muszą samodzielnie znaleźć takie osoby i wcielić ich w grupę, bądź odebrać im przedmioty.
5. Stowarzyszenie posiada swego przewodniczącego, oraz dwóch zastępców(pozycja jednego z zastępców jest przeznaczona dla kogoś z Administracji). Stanowiska te można zająć odpowiednio argumentując swą kandydaturę. Administracja wybierze najrozsądniejsze zgłoszenia.
6. Lista członków Wands and Skulls jest ściśle tajna. Znają ją wyłącznie osoby wewnątrz stowarzyszenia i surowo zabronione jest rozpowiadanie, kto do ów grupy należy, pod groźbą relegowania.
7. Do stowarzyszenia możesz zapisać wyłącznie swoją jedną postać!

Zgłoszenia do stowarzyszenia wysyłasz na PW, załączając poniższy kod:
Kod:
<og>Imię Nazwisko:</og> wpisz
<og>Czas w stowarzyszeniu:</og> wpisz
<og>Powód dla którego zostałeś przyjęty:</og> wpisz

Post z opisem wybuchu w Salem
i zasady tworzenia przyjezdnych








Czarnomagiczne przedmioty

Posiadanie dobrowolne


Dyrektor Salem współpracował z szajką czarnoksiężników, sprowadzając pod dach swojej szkoły cenne przedmioty. Wylewał na nie specjalne mikstury, działające niczym peleryny niewidki, by bezpiecznie i niepozornie czekały tam na nowych nabywców. Szyki pokrzyżowało śledzące dyrektora Ministerstwo, doprowadzając do wielkiego wybuchu oraz pożar szkoły. Do przedmiotów nieograniczony dostęp miało tajne uczniowskie stowarzyszenie Wands and Skulls, które pomagało dyrektorowi w ich ukrywaniu, w zamian za odpowiednie przywileje. W chwili katastrofy członkowie stowarzyszenia zabrali ze sobą te cenne rzeczy, by, jak później postanowili, przemycić je do Anglii i odszukać czarnoksiężników, z którymi mogliby nawiązać współpracę.
Przypadkiem te cenne przedmioty (na które ukrywający eliksir przestał działać w chwili pożaru), dostrzegli zwykli, szarzy uczniowie Salem. Część z nich, zaciekawiona znaleziskami, zabrała je ze sobą. Dziś również mają je w Hogwarcie. Choć zapewne o tym nie wiedzą, członkowie stowarzyszenia, planują je im odebrać, bądź wcielić ich właścicieli w krąg swej tajnej grupy.

1. Jeśli chcesz posiadać przedmiot, napisz PW, wybierając jeden nieskreślony numer z poniższej listy. Administracja w wiadomości prywatnej wyjawi Ci, co udało Ci się zdobyć.
2. Nie wszyscy członkowie stowarzyszenia, ani nie wszyscy przyjezdni z Salem muszą mieć artefakty! Jest to opcja dla zainteresowanych taką fabułą!
3. Nikt nie potrafi w pełni panować nad swoim przedmiotem. Aby nauczyć się go dobrze obsługiwać należy pierw przejść szereg nauk, do których stworzone zostały poniżej zamieszczone kostki. Uwaga! Jeśli jesteś członkiem stowarzyszenia, wychodzimy z założenia, że swój przedmiot mogłeś oglądać jeszcze w Salem. Dlatego naukę panowania nad rzeczą zaczynasz od II stopnia kostek!
4. W chwili, gdy tracisz rangę na forum, twój przedmiot wraca do spisu artefaktów i dostanie go kolejna osoba, która się zgłosi. Jeśli ktoś go przejmie - tracisz możliwość posiadania go nawet, jeśli przywrócisz rangę, gdyż przedmioty są pojedyncze.  

Lista wolnych numerów i przedmiotów:

  1
  2
  3
  4
  5
  6
  7

    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15

    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23

    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30


Post z opisem wybuchu w Salem
i zasady tworzenia przyjezdnych









NIE KASOWAĆ BO UGRYZĘ
Spoiler:
Powrót do góry Go down


Rains U. Nashword
avatar

Student Slytherin
Rok Nauki : II
Wiek : 28
Czystość Krwi : 100%
Dodatkowo : Hipnoza
Galeony : 1147
  Liczba postów : 454
http://czarodzieje.my-rpg.com/t10037-rains-unique-nashword
http://czarodzieje.my-rpg.com/t10040-rains-u-nash#279659
http://czarodzieje.my-rpg.com/t10039-rains-u-nash#279655
http://worwiewior.blogspot.com/
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Gracz




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyCzw Cze 04 2015, 15:45;

Uczniowie Ci czerpali z tego nie tylko profity finansowe

Dlaczego "Ci" z wielkiej? xD

Jeśli zdecydowałeś, że chcesz być jego członkiem - wyślij pw do dowolnego Admina, używając kodu zawartego pod opisem stowarzyszenia.

Tutaj trzeba by poprawić, że do admina albo moda.

przedmioty wyłoniły się spod substancji, które działały na nich niczym peleryny niewidki.

Które działały na nie.

Przedmiot może, ale nie musi, posiadać każdy przyjezdny. Jeśli zdecydujesz się na posiadanie artefaktu, zgłoś się w tym temacie. Wybierz numerek od 1 do 30, a administracja na PW przyśle Ci informacje jaką zdobyłeś rzecz.
Jeśli chcesz posiadać przedmiot, napisz PW do dowolnego admina lub moda, wybierając jeden nieskreślony numer z poniższej listy. Administracja w wiadomości prywatnej wyjawi Ci, co udało Ci się zdobyć.

Rozbierzność w dwóch polach z instrukcjami.

Członkowie stowarzyszenia wspólnie podejmują decyzję o przyjęciu nowych członków. Nie możesz sam wprowadzić nowego uczestnika - musi na to wyrazić zgodę połowa aktywnych członków.

Na jakiej zasadzie to ma działać?

Czemu przedmiot 3 jest zaklepany? xd
Powrót do góry Go down


Zilya Fyodorova
Zilya Fyodorova

Absolwent Gryffindoru
Wiek : 27
Czystość Krwi : 50%
Galeony : 2714
  Liczba postów : 1932
https://www.czarodzieje.org/t8036-zilya-nikolaevna-fyodorova
https://www.czarodzieje.org/t8071-syberyjska-sowka#225017
https://www.czarodzieje.org/t8067-zilya-fyodorova
Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8




Administrator




Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 EmptyCzw Cze 04 2015, 16:23;

Okej, to to wszystko trzeba podmienić piętro wyżej, ja mam średniawo czas na babranie się z tym, gdy myślę o rozwalonym ogłoszeniu i że powinnam przerobić stary kod do niego. Tak, że ktokolwiek kto ma chwilę, niech podmienia tam co uważa za słuszne - z resztą to wszystko już było przez kogośtam edytowane i poprawiane, więc nie wiem, czemu niektóre rzeczy tam są napisane tak a nie inaczej xd

A 3 na czerwono to przykład xdd

______________________

Can't stay at home, can't stay at school. Old folks say, you a poor little fool. Down the street I'm the girl next door.
I'm the fox you've been waiting for
Powrót do góry Go down


Sponsored content

Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 QzgSDG8








Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty


PisanieNowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty Re: Nowa fabuła - głosowanie na grupy  Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 Empty;

Powrót do góry Go down
 

Nowa fabuła - głosowanie na grupy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 3Strona 3 z 3 Previous  1, 2, 3

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Nowa fabuła - głosowanie na grupy - Page 3 KQ4EsqR :: STARE FABUŁY-