♟ Czujnik niebezpieczeństw (+2 OPCM) - niewielki breloczek w kształcie tarczy, który ostrzega przed zagrożeniem. Jeśli czarodziej ma go przy sobie, a zostanie zaatakowany przez czarodzieja lub stworzenie, brelok zaczyna wibrować i wspomaga refleks, znacznie ułatwiając obronę. ♟ Chusta z haftem płynącego statku (+1 zaklęcia i OPCM) ♟ Wachlarz Sakura(+1 do OPCM) ♟ Amulet Idja Sufiaan (+1 OPCM) ♟ Owijka na różdżkę ze smoczej łuski (+3 do OPCM) ♟Bransoleta Wielkiej Wezyrki (+2 zaklęcia) ♟ Piorun Peruna (+3 OPCM)
ONMS:
♟ Uszkodzony flet Pana (+1 do ONMS) ♟ Magiczna siatka do łapania zwierząt lądowych (+1 ONMS) ♟ amulet Uroborosa (+1 ONMS) ♟ model smoka: walijski zielony (+1 ONMS)
Zielarstwo:
♟ kryształowa fiolka (+2 zielarstwo) ♟ Pleciony kapelusz (+2 do zielarstwa) ♟ rękawice ochronne (+1 zielarstwo) ♟ Tajemniczy zielnik (+2 zielarstwo) ♟ Rytualny krwawy znak w postaci krwawej obrączki (+2 zielarstwo) ♟ kryształowa fiolka (+2 zielarstwo) ♟ runa jera (+2 do zielarstwa) ♟ Płomienna Figurka Swarożyca (+2 zielarstwo) ♟ Znak zorzy w postaci złotej kreski nad kostką (+1 do zielarstwa) ♟ Tatuaż z oazy cudów za lewym uchem (+1 zielarstwo)
♟ Mózg żaby ♟ Czułki szczuroszczeta ♟ Włos kudłonia (zastąpi jeden dowolny składnik odzwierzęcy, przy warzeniu eliksirów zwykłych)
Działalność Artystyczna:
♟ Zwierciadełko (+2 do DA)
Magiczne gotowanie:
♟ Książka kucharska Molly Weasley (+1 MG)
Gry miotlarskie:
♟ Sportowe rękawice z cielęcej skórki (+1 do GM)
Historia Magii i Runy:
♟Baśnie Tysiąca i Dwóch Nocy (+5 HM)
Astronomia i wróżbiarstwo:
♟ Grafitowa szklana kula (+1 do wróżbiarstwa) - Grafitowa kula przynosi bardzo mieszane wizje. Wiele urywków łączących przeszłość i teraźniejszość. Dotyczą one jednak zawsze jednego miejsca lub jednej osoby, więc wprawny jasnowidz jest w stanie połączyć te urywki w jedną, spójną historię. ♟ pióro olśniaka (+2 wróżbiarstwo)
♟ Zwierciadełko z wygrawerowanym Irvette pod spodem ♟ Flakon magicznych perfum ♟Zestaw zaczarowanych szminek (#1 Color me surprised, #2 Kiss and tell, #3 Playful, #4 Watch me)
Opaska należy tylko i wyłącznie do osoby, którą ją znalazła, nie może zmienić właściciela. Kiedy nosi ją czarodziej działa niczym oklumencja, nikt nie może przeczytać myśli osoby, która ma ją na sobie. Można również dać opaskę innej osobie, wtedy można wejść w wybrane wspomnienie czarodzieja, któremu została przekazana. Musi być na to pozwolenie drugiej osoby, nie można włamywać się do wspomnień nachalnie. Wspomnienia pokazywane są jakby w myślodsiewni.
Akcesoria zielarskie:
♟ nożyce do roślin ♟Kryształowa fiolka z grawerunkiem "I"
Transport:
♟ Bezdenna torba ♟Woreczek ze skóry wsiąkiewki ♟ Samotransportująca skrzynia
♟ Butelka łez Morgany ♟ Miętowy memortek ♟ Fiolka krwawej nalewki (2 użycia) ♟ Butelka smoczej krwi ♟Samonagrzewający kubek przeciw nielegalnej hodowli! ciepły na użycia 3/3
Osobiste:
♟ stara różdżka - róg Jackalope, dąb, 14 i 1/4 cala ♟ Łabędzie pióro Aengusa ♟ Trzy figurki Taliesina (zająca, ryby i ptaka) ♟ Magiczny dziennik z terminami treningów
Bibeloty:
♟ Błazeńska Buława Dagoneta ♟ świstoklik dwukierunkowy ♟ kafel z autografami kadry reprezentacji narodowej w Quidditchu ♟ Pióro samosprawdzające ♟ Przypominajka ♟Różnokolorowe bombki ♟ Miłosne liście ♟ Drewno z drzewa życia
Odznaki:
♟ Odznaką badacza III kategorii (uprawnia do przerzutu lokacji trudnodostępnych)
[size=41]WYRAŻANIE ZGODY:[/size]
• Ingerencja w wątek: tak • Zabicie postaci: nie • Ciężkie ranienie postaci: tak • Lekkie ranienie postaci: tak • Zabicie rodziców: tak • Zmiany w sytuacji rodziny: tak
✓ Teleportacja indywidualna i łączna ✓ Kurs zielarza ✓ Staż zielarski ✓ Locus ✓ Rotundus Calidum ✓ Episkey ✓ Exluditur ✓ Confringo ✓ Patronus ✓ Licencja na magiczne zwierzęta ✓ Licencja na międzynarodowe podróże świstoklikiem ✓ Podstawy języka elfów ✓ Kurs kapitana jachtu ✓ Specjalizacja zielarstwo: Hodowla roślin ✓ Specjalizacja czarna magia: Czarnomagiczne zaklęcia ofensywne
Ostatnio zmieniony przez Irvette de Guise dnia Sob 7 Wrz 2024 - 12:36, w całości zmieniany 226 razy
C. szczególne : tatuaże: motyw quidditchowy na lewym ramieniu, czaszka wężna na prawej piersi i runa Algiz po wewnętrznej stronie lewego przedramienia | amulet z jemioły zawsze na szyi
*Odznaka uprawnia do jednego przerzutu dziennie podczas próby wejścia do lokacji trudnodostępnych
Elijah J. Swansea
Wiek : 24
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 183 cm
C. szczególne : znamię na karku odporne na metamorfo; okulary do czytania, na szyi drewniana zawieszka w kształcie aparatu fotograficznego. Na prawym przedramieniu rozległa blizna ukrywana metamorfomagią i ubraniami
+ 2pkt (gry miotlarskie) zwycięstwo w szkolnym meczu Quidditcha
Koniecznie wpisz go na listę swych umiejętności!
______________________
William S. Fitzgerald
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 22
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 183,5 cm
C. szczególne : tatuaże: motyw quidditchowy na lewym ramieniu, czaszka wężna na prawej piersi i runa Algiz po wewnętrznej stronie lewego przedramienia | amulet z jemioły zawsze na szyi
Gnom Cezary - nie tylko posiada własny płaszczyk z włosów demimoza, ale też gotowy jest spełnić każde polecenie Irvette. Ponadto nie lubi rudych - oprócz de Guise, rzecz jasna. Nie wlicza się do limitu zwierząt.
Christopher Walsh
Wiek : 35
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 183
C. szczególne : Blizna u dołu brzucha oraz niewielka blizna na ręce, blizny na piersi po jadzie akromantuli, ciemnogranatowe blizny na lewym ramieniu; obrączka z czarno-zielonej muszli; runa agliz na lewym nadgarstku
C. szczególne : zmieniający się kolor brwi | dresiki i bluzy z kapturem | okrągłe kolczyki w uszach | szkocki akcent | pachnie super kosmetykami czarodidasa
C. szczególne : zmieniający się kolor brwi | dresiki i bluzy z kapturem | okrągłe kolczyki w uszach | szkocki akcent | pachnie super kosmetykami czarodidasa