Cele postaci to powracająca forma zdobywania cennych rzeczy dla naszych postaci. Tym razem są to punkty kuferkowe i galeony. Nie podoba Ci się, że Twojej postaci brakuje możliwości rozwoju? Przedstawiamy listę zadań, które możesz wykonać swoją postacią i otrzymać wybraną nagrodę. Dodatkowo, cele są dobrym pretekstem na rozegranie ciekawego wątku i rozruszanie nieco postaci, kiedy brak pomysłu na rozgrywkę. Każdy cel może być warty od 0,5 do 2 kuferkowych punktów lub od 30 do 100 galeonów. O spełnionym celu informujecie nas w tym temacie, a my odpowiednio przydzielamy Wam punkty.
UWAGA!
- Cele za 0,5 punktu można rozliczać tylko na galeony, w przypadku gdy chce się otrzymać punkty trzeba rozliczyć dwa. - Lex retro non agit, czyli prawo nie działa wstecz. Wątki rozegrane w przeszłości nie stanowią podstawy do odebrania punktów za cele. - Jeśli w treści celu wspomniana jest realizacja w wątku, to ma to być wątek całościowo spójny tematycznie z celem i zakończony na min. 5 postów* - Cele można realizować w wątkach samonauki* - W jednym wątku można rozliczyć kilka celów*
*chyba że w treści celu napisano inaczej.
Aby zgłosić zakończony przez siebie cel, zgłoś się w tym temacie zgodnie z kodem:
Kod:
<zg>Nazwa celu:</zg> xxx <zg>Kategoria:</zg> dla uczniów / ogólny / dla dorosłych / startowy / tymczasowy <zg>Link do rozgrywki:</zg> xxx <zg>Należna nagroda:</zg> xxx
kod do celów dla modów:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 1/2 pkt (dowolna umiejętność) [size=9]cel: tu wpisz nazwę celu[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Jeśli wpadłeś na pomysł nowego celu i chcesz go zgłosić, zrób to w propozycjach do spisów!
Nazwa celu: Głowa Pełna Wspomnień Kategoria: ogólny Link do rozgrywki: Śmierć i klątwy - z Casprem. Ploty - z Leo. Motocykl - z Maxem. Należna nagroda: 1 pkt
Nazwa celu: Pomocna dłoń Kategoria: ogólny Link do rozgrywki: Pub - pomoc przy artefakcie Moczary - pomoc z trollami. Sklep - pomoc z ogarnianiem bałaganu i ranami. Należna nagroda: 1 pkt
Nazwa celu: Karierowicz Kategoria: dorosłych Link do rozgrywki: New Magic Theatre - sztukmistrz. Polana przy cmentarzu - czarnoksiężnik. Pub - łamacz klątw. Park - naturofil. Park - alchemik. Należna nagroda: 1 pkt
Nazwa celu: Kolesiostwo Kategoria: dorosłych Link do rozgrywki: Szemrane uliczki - Maximilian Felix Solberg, jeszcze dorosłym będąc. Dom Ezry - Ezra T. Clarke. Dom Leo - Leonardo O. Vin-Eurico. Moczary - Ravinger Fairwyn. Borgin i Burkes - Salazar Morales. Cmentarz - Irvette de Guise. Festiwal - Antonio Díaz. Pub - Nicholas Seaver. Wizengamot - Peter E. Maguire. Event w Avalonie - poznany Atlas oraz Alex. Należna nagroda: 1 pkt
Nazwa celu: Co w trawie piszczy Kategoria: startowy Link do rozgrywki:klik Należna nagroda: 0,5 pkt
Nazwa celu: Obecny Kategoria: startowy Link do rozgrywki:klik Należna nagroda: 0,5 pkt
Nazwa celu: Przyganiał kocioł garnkowi Kategoria: startowy Link do rozgrywki:klik Należna nagroda: 0,5 pkt
Nazwa celu: Samouk Kategoria: startowy Link do rozgrywki:klik Należna nagroda: 0,5 pkt
Nazwa celu: Punkty dla domu Kategoria: dla uczniów Link do rozgrywki:klik Należna nagroda: 1 pkt
Nazwa celu: Zapalony uczeń Kategoria: dla uczniów Link do rozgrywki:klik, klik, klik, klik, klik Należna nagroda: 1 pkt
+
Wilkie Marrok
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 182.5
C. szczególne : Blizny po pełniach, tatuaże, gdy może i jest ciepło - chodzi boso, zapach mięty, lekko warczący sposób mówienia, śmiech podobny do szczeknięć
Nazwa celu: Społecznik Kategoria: ogólny Link do rozgrywki:wizbook Należna nagroda: 1 pkt
Nazwa celu: Różnica pokoleń Kategoria: ogólny Link do rozgrywki: Basen - z Ravem. El Paraíso - z Salem. Pub "Szatańska Pożoga" - z Tonio. Należna nagroda: 1 pkt
+
Terry Anderson
Rok Nauki : VI
Wiek : 16
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 173 cm
C. szczególne : mocny szkocki akcent, piegi na całym ciele, kilka pryszczy na twarzy, niedawno przeszedł mutacje
Nazwa celu: Zapalony uczeń Kategoria: dla uczniów Link do rozgrywki:1 I 2 I 3 I 4 I 5 - u Tancreda, ale ma nieaktywne konto i musicie mi zaufać na słowo Należna nagroda: 1pkt
Nazwa celu: Król awansu Kategoria: ogólne Link do rozgrywki:z pracownika na artystkę Należna nagroda: 1pkt
Nazwa celu: Wszechstronny uczeń Kategoria: dla uczniów Link do rozgrywki:kuferek zaklęcia i OPCM - 11 punktów DA - 31 punktów GM - 12 punktów Należna nagroda: 1 pkt
+
Carmen Seaver
Rok Nauki : IV
Wiek : 14
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 167
C. szczególne : Na ramieniu ma znamię w kształcie kompasu. Wiecznie uśmiechnięta. Duża szrama na całe plecy.Często można ją zobaczyć z fioletową torbą przewieszoną przez ramię..
CELE STARTOWE ★ OBECNY - Weź udział w lekcji - wymagany minimum jeden post podczas zajęć, realizujący pierwszy podany przez nauczyciela etap, a nie jedynie pojawienie się w sali przed rozpoczęciem lekcji. O aktualnie przeprowadzanych lekcjach możesz przeczytać w nagłówku forum oraz w tym temacie. kamienny-stol zaklęcia ★ ZŁOTE DZIECIĘ - zgłoś się po kieszonkowe w tym temacie, przestrzegając opisanych w nim zasad. Cel tylko dla uczniów! kostka 6
+
Wilkie Marrok
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 182.5
C. szczególne : Blizny po pełniach, tatuaże, gdy może i jest ciepło - chodzi boso, zapach mięty, lekko warczący sposób mówienia, śmiech podobny do szczeknięć
Nazwa celu: CO W TRAWIE PISZCZY? Kategoria: tymczasowy Link do rozgrywki:cierplarnia - tykwobulwa Należna nagroda: 0,5 pkt
Nazwa celu: PIERWSZE WĄTKI ZA PŁOTY Kategoria: tymczasowy Link do rozgrywki:rozliczenie (tak, wszystkie 3 są inne niż w celu Rozeznanie) Należna nagroda: 0,5 pkt
Nazwa celu: PRZYGANIAŁ KOCIOŁ GARNKOWI Kategoria: tymczasowy Link do rozgrywki:Eliksir neonu Należna nagroda: 0,5 pkt
Nazwa celu: Samouk Kategoria: tymczasowy Link do rozgrywki:Magiczne gotowanie z Gwen Należna nagroda: 0,5 pkt
Nazwa celu: ROZEZNANIE Kategoria: tymczasowy Link do rozgrywki: 1. Dolina Godryka 2. Hogsmeade 3. Londyn Należna nagroda: 1 pkt
Kodzik dla @ do kuferka:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 3pkt (dowolna umiejętność) [size=9]cel: Co w trawie piszczy; Pierwsze wątki za płoty; Przyganiał kocioł garnkowi; Samouk; Rozeznanie[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
+
Elaine Morieu
Rok Nauki : VII
Wiek : 18
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 165 cm
C. szczególne : fioletowe paznokcie, charakterystyczny zapach perfumy(mieszanka cytryny, mandarynki, konwalii, jaśminu i drzewa sandałowego)
Nazwa celu: obecny Kategoria: startowy Link do rozgrywki:klik Należna nagroda: 0,5pkt
Nazwa celu: złote dziecię Kategoria: startowy Link do rozgrywki:klik Należna nagroda: 0,5pkt
+
Nicholas Seaver
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 185cm
C. szczególne : Zawsze ubrany na czarno w strój zakrywający wszystko prócz dłoni i głowy. Prawie nigdy się nie uśmiecha, za to wiele emocji można wyczytać z jego spojrzenia.