Cele postaci to powracająca forma zdobywania cennych rzeczy dla naszych postaci. Tym razem są to punkty kuferkowe i galeony. Nie podoba Ci się, że Twojej postaci brakuje możliwości rozwoju? Przedstawiamy listę zadań, które możesz wykonać swoją postacią i otrzymać wybraną nagrodę. Dodatkowo, cele są dobrym pretekstem na rozegranie ciekawego wątku i rozruszanie nieco postaci, kiedy brak pomysłu na rozgrywkę. Każdy cel może być warty od 0,5 do 2 kuferkowych punktów lub od 30 do 100 galeonów. O spełnionym celu informujecie nas w tym temacie, a my odpowiednio przydzielamy Wam punkty.
UWAGA!
- Cele za 0,5 punktu można rozliczać tylko na galeony, w przypadku gdy chce się otrzymać punkty trzeba rozliczyć dwa. - Lex retro non agit, czyli prawo nie działa wstecz. Wątki rozegrane w przeszłości nie stanowią podstawy do odebrania punktów za cele. - Jeśli w treści celu wspomniana jest realizacja w wątku, to ma to być wątek całościowo spójny tematycznie z celem i zakończony na min. 5 postów* - Cele można realizować w wątkach samonauki* - W jednym wątku można rozliczyć kilka celów*
*chyba że w treści celu napisano inaczej.
Aby zgłosić zakończony przez siebie cel, zgłoś się w tym temacie zgodnie z kodem:
Kod:
<zg>Nazwa celu:</zg> xxx <zg>Kategoria:</zg> dla uczniów / ogólny / dla dorosłych / startowy / tymczasowy <zg>Link do rozgrywki:</zg> xxx <zg>Należna nagroda:</zg> xxx
kod do celów dla modów:
Kod:
<center><div class="kfinfotlo"></div><div class="kfinfo1">Zdobywasz punkty:<br> <div class="kfinfo2">+ 1/2 pkt (dowolna umiejętność) [size=9]cel: tu wpisz nazwę celu[/size]</div><br> [size=22]Koniecznie wpisz je na listę swych umiejętności![/size]</div></center>
Jeśli wpadłeś na pomysł nowego celu i chcesz go zgłosić, zrób to w propozycjach do spisów!
Nazwa celu: Kolesiostwo Kategoria: dla dorosłych Link do rozgrywki: Wątki: 1 - Salem był wtedy nauczycielem, 2 - Huxley, 3 - Ezra był wtedy nauczycielem, 4 - Chris, 5 - Antosza, Należna nagroda: 1pkt
Nazwa celu: Serce dla zwierząt Kategoria: dla dorosłych Link do rozgrywki: Stworzenia są w kuferku. Fabularnie zdobyte są chociażby: gumochłon - znaleziony podczas eventu, carpa hircus - zakupione w Himalajach, Należna nagroda: 2pkt
Nazwa celu: Bogacz Kategoria: ogólny Link do rozgrywki:stan konta Należna nagroda: 2 pkt.
+
______________________
Miałem skrawek sumienia Myślałem, że mam ich, a tylko znałem imienia Miałem swój stres, swój gniew, chwałę, cierpienia Wartości się jak olej w aucie wymienia
~
Lockie I. Swansea
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 192
C. szczególne : zawsze długi rękaw, nosi bransoletkę z ayahuascą, zapach cytrusowo-drzewny, piżmowy, ziemisty, jest *duży*, mówi z akcentem
Nazwa celu: Pyłkowy znawca Kategoria: tymczasowy Link do rozgrywki: wątek 1: post 1, post 2, post 3, w pozostałych też wątek 2: post 1, post 2, post 3, w pozostałych też wątek 3: post 1, post 2, post 3, w pozostałych też podlinkowuje przynajmniej 3 posty w każdym, bo dwa z trzech to wieloosobowe wątki i nie chce, żebyście musiały się przekopywać przez nie Należna nagroda: 2pkt
+
Terry Anderson
Rok Nauki : VI
Wiek : 16
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 173 cm
C. szczególne : mocny szkocki akcent, piegi na całym ciele, kilka pryszczy na twarzy, niedawno przeszedł mutacje
Nazwa celu: wszechstronny uczeń Kategoria: dla uczniów Link do rozgrywki:kuferek (transma, onms, gm) Należna nagroda: 1pkt
+
Nicholas Seaver
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 185cm
C. szczególne : Zawsze ubrany na czarno w strój zakrywający wszystko prócz dłoni i głowy. Prawie nigdy się nie uśmiecha, za to wiele emocji można wyczytać z jego spojrzenia.
Nazwa celu: Kryzys Dorosłości Kategoria: dla dorosłych Link do rozgrywki:Łyżwy, nauka jazdy figurowej Należna nagroda: 1 pkt
Nazwa celu: Serce dla zwierząt Kategoria: dla dorosłych Link do rozgrywki: 1. Charjuk - zwierzę z eventu adopcyjnego 2. pantera mglista - przygarnięta w lokacji kostkowej na feriach 3. graculus - przygarnięta w lokacji na feriach Należna nagroda: 2 pkt
+
Lockie I. Swansea
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 192
C. szczególne : zawsze długi rękaw, nosi bransoletkę z ayahuascą, zapach cytrusowo-drzewny, piżmowy, ziemisty, jest *duży*, mówi z akcentem
Nazwa celu: Różnica pokoleń Kategoria: ogólny Link do rozgrywki:z Gwen, z Willem, z Willem, awaryjnie dorzucam z Chrisem (jakby z tamtymi było coś nie tak) Należna nagroda: 1
+
Nicholas Seaver
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 185cm
C. szczególne : Zawsze ubrany na czarno w strój zakrywający wszystko prócz dłoni i głowy. Prawie nigdy się nie uśmiecha, za to wiele emocji można wyczytać z jego spojrzenia.
Nazwa celu: PYŁKOWY ZNAWCA Kategoria: tymczasowy Link do rozgrywki: w spoilerze poniżej Należna nagroda: 2 pkt
Rozegrane widziadła::
1. Na szkoleniu biznesowym - Mag: post 1 - "Kapelusiki magicznych grzybków zaczęły pojawiać się tu i tam, tworząc niewielkie, kolorowe kręgi. Niby Seaver wiedział, że to iluzja, ale i tak odruchowo starał się omijać większe skupiska iluzji, a to poważnie go spowalniało. (...) spytał, robiąc duży krok nad iluzorycznymi kapeluszami, które zaczęły wyskakiwać gdziekolwiek spojrzał. Był kompletnie zagubiony, a na porośnięte grzybkami przedmioty patrzył bez cienia podejrzeń, że coś jest z nimi nie tak." post 2 - "Koślawo mu to szło, bo wszędzie wyskakiwały kolorowe, nakrapiane kapelusze, gdziekolwiek spojrzał." post 3 - "Miał ochotę przyjrzeć mu się dokładniej, ale wtedy na środku czoła prowadzącemu wyskoczyło pięć grzybków w tęczowe kropki, dlatego Seaver zrzucił wszystko na omamy. " 2. Wątek ze ścieżki kariery - koło fortuny: post 1 - " Załatwiając sprawunki po pracy miał nieszczęście zatchnąć się pyłkiem, który wywołał w nim jakąś szaloną chęć to zrobienia komuś przykrego psikusa. Im gorszy, tym lepszy, ale Seaver dzielnie walczył z narastającą ochotą." post 2 - " Już, już zaraz się napije, jego gardło będzie płonąć, oczy łzawić, będzie cierpiał, a wszystko to za sprawą jednego, nie całkiem niewinnego psikusa, który wymyślił on sam, Nicholas Seaver. Już prawie odtrąbił sukces, kiedy jego prawdziwe ja wzięło górę nad wróżkowym wpływem." post 3 - "Czuł, że powstrzymanie Antonio przed wypiciem zaprawionego drinka zniweczyło rozładowanie tej chęci, która go rozpierała. Po prostu musiał zrobić mu jakiś złośliwy dowcip, mimo że z sobą walczył, próbując zapanować nad instynktami napędzanymi pyłem wróżek. (...) Chciał z całych sił go przeprosić, powstrzymać, ale jednocześnie z każdą sekundą coraz mocniej chciał mu zrobić coś złego, coś wbrew sobie i wbrew swoim zasadom moralnym. " 3. Wątek pracowniczy - rydwan post 1 - "Po drodze do pubu znalazł na ścieżce tajemniczą czapeczkę i po przywdzianiu jej po prostu zniknął w oczach świata. A przynajmniej tak mu się wydawało, bo w rzeczywistości nawet sama czapeczka wcale nie istniała. Nie mogła więc działać jak czapka niewidka." post 2 - "Młody, ja sam siebie nie widzę, trudno więc żebyś ty widział mnie. Wszystko się zaczęło jak założyłem tę czapkę." post 3 - "Przecież niewidzialny Nico miał niewidzialne rękawy. Kuzyn to zmyślił jak nic. - Nie możesz tego widzieć. Strzelałeś - Nicholas uparł się jak osioł, ale zaraz potem zrobił dziwną minę. Zamrugał i rozejrzał się dookoła, jakby nie rozumiał, gdzie się właściwie znajduje."
Nazwa celu: zapalony uczeń Kategoria: dla uczniów Link do rozgrywki:1, 2, 3, 4, 5 Należna nagroda: 1pkt.
Nazwa celu: punkty dla domu Kategoria: dla uczniów Link do rozgrywki:10 + 15 + 25 + 10 + 15 + 15 + 15 + 10 + 33 + 20 + 10 + 10 +15 + 10 + 20 + 10 + 10 + 25 + 15 = 293 XD (myślałam, że cel jest od 250 okej) Należna nagroda: 1pkt.