1. Chęć podjęcia się stworzenia/wynalezienia przedmiotu należy zgłaszać w tym temacie PRZED rozpoczęciem tego procederu, zostanie wtedy graczowi przydzielony MG który będzie zaglądał i śledził postępy by w razie co pomagać/podpowiadać, 2. Przedmioty magiczne dzielą się na dwie grupy, przedmioty zwykłe, o niskiej szkodliwości, nie umożliwiające znaczącego wpływu na rzeczywistość, innych graczy bądź ludzkie życie, a także przedmioty zaawansowane, będące skomplikowanymi konstrukcjami bądź umożliwiające znaczący wpływ na rzeczywistość lub życie innych postaci. 3. By stworzyć lub wynaleźć przedmiot magiczny gracz otrzymuje od nadzorującego Mistrza Gry narzuconą liczbę punktów sukcesu, konieczną do zebrania, by móc uznać przedmiot za wykonany bądź wynaleziony. W zależności od stopnia skomplikowania, trudności i unikatowości tego przedmiotu pula punktów sukcesu może się wahać nawet do 100. Bierzemy również pod uwagę kartę, doświadczenia oraz kuferek waszej postaci. 4. By stworzyć przedmiot z pierwszej grupy, przedmiot zwykły, należy rozpatrywać opcje podane w ETAPIE I. Tabela zawiera rozpisane scenariusze oraz ich wartość punktów sukcesu. Oznacza to, że napisanie jednopostówki (2k znaków) opisującej postać wykonującą wybrany scenariusz otrzymujesz określoną liczbę punktów. Za pisanie etapów w wątkach, zamiast w jednopostówkach, można zdobyć o 1 punkt więcej niż wartość podana w tabeli, 5 By stworzyć przedmiot z drugiej grupy, przedmiot zaawansowany, należy rozpatrywać opcje podane w ETAPIE I (punkty sukcesu przyznawane przez MG) oraz rozpatrzyć kości z ETAPU II, jedną, dwie, bądź wszystkie trzy kości - ilość kości do rozpatrzenia przyznaje nadzorujący Mistrz gry uwzględniając skomplikowanie, niebezpieczeństwo i poziom zaawansowania wytwarzanego przedmiotu. 6 Przed stworzeniem przedmiotu należy założyć temat w tworzeniu przedmiotów. Musi być w nim nazwa robionej rzeczy. Jeśli jest już temat z nazwą rzeczy, w nich zamieszczasz nowego posta, w którym opisujesz swoje postępy. Najlepiej zrobić go na początku, by móc go dowolnie edytować podczas procesu tworzenia. 7 Jeśli tworzysz własny przedmiot, który posiadasz tylko ty i postać zniknie z forum bez słowa, MG będzie miał prawo rozpowszechnić wytwarzanie przedmiotu, w jakiś sposób.
Ważne informacje
Żeby podjąć się tworzenia/wynajdywania przedmiotów musisz mieć minimum 20 pkt z bazowej dziedziny przedmiotu - to jest: by stworzyć przedmiot mający wartość związaną z dziedziną eliksirów, np. Złoty kociołek, należy mieć 20 pkt z eliksirów. • Jeśli jednak Twoja postać posiada mniej niż 20 pkt z danej dziedziny, może spróbować rzutu kości k100 na cud. Rzutu na cud można dokonać raz na miesiąc, sprawia on, że przy wyniku 1 lub 100 postać nawet nie mając 20 pkt z danej dziedziny może podjąć się trudów tworzenia przedmiotów. • Jednocześnie można zdobywać punkty z maksymalnie trzech scenariuszy punktów sukcesu - to znaczy, że jednocześnie możesz przeglądać księgę dotyczącą danego zagadnienia i rozmawiać o nim ze specjalistą, jednakże muszą one być połączone ze sobą logicznie (np. połączenie testowania z obserwacją); wątki w których postać niczym omnibus będzie miała cztery ręce i podzielność uwagi matki pięcioraczków nie będą uznawane, • Jeśli Twoja postać jest twórcą przedmiotów podstawowych, zawodów wypisanych poniżej, korzystasz z progów punktów sukcesu podanych poniżej; nie musisz prosić o wycenę MG, a jedynie zgłosić chęć tworzenia przedmiotu. • Jeśli chcesz by wykonany przez Ciebie przedmiot, po stworzeniu go należał do Ciebie musisz dodatkowo uiścić opłatę pieniężną za wykorzystane do tworzenia materiały w wysokości wyznaczonej przez nadzorującego proces Mistrza Gry, • Pamiętaj, że miotła którą tworzysz nie będzie dodawała tyle punktów co najnowszy Nimbus. Jeśli chcesz zrobić przedmiot na więcej punktów, będzie on znacznie trudniejszy do wytworzenia, dlatego polecamy przez zrobieniem rzeczy o dużej ilości punktów próbować zrobić kilka o mniejszej wartości. Mistrz gry przyznając punkty sukcesu do kolejnych Twoich wynalazków będzie uwzględniał Twoje rosnące doświadczenie jako twórcy czy wynalazcy.
Kod do zgłoszeń
Kod:
<zg>Nazwa przedmiotu:</zg> jeśli tworzysz przedmiot istniejący wpisz jego nazwę, jeśli to wynalazek, podaj propozycję lub nazwę roboczą tego projektu <zg>Kategoria:</zg> czy jest to przedmiot popularny, unikatowy, trudny do zdobycia, czy może wynalazek jedyny w swoim rodzaju? <zg>Dziedzina/dziedziny magii: </zg>wpisz lub wymień, których dziedzin magii dotyczy tworzony przedmiot, jeśli masz z tym problem bądź przedmiotu nie dotyczy żadna dziedzina, Mistrz Gry pomoże Ci to określić. <zg>Opis: </zg>Miejsce na opis wyglądu, bądź planowanego wyglądu przedmiotu, możesz zawrzeć tu linki do obrazkowych referencji, <zg>Właściwości: </zg>Opisz dokładnie jakie jest planowane działanie tego przedmiotu, szczególnie, jeśli jest to coś, czego na forum (bądź w kanonie) jeszcze nie ma. Na podstawie całości Mistrz Gry przyzna Ci wymagane punkty sukcesu i określi czy musisz rozgrywać także drugi etap tworzenia. <zg>Materiały:</zg> Materiały, które będą potrzebne do stworzenia i ewentualna propozycja ceny.
Kod do tematu o wytwarzaniu
Kod:
<zg>Nazwa przedmiotu: </zg>podaj nazwę przedmiotu <zg>Punkty sukcesu: </zg> wpisz ustaloną przez MG ilość koniecznych punktów sukcesu <zg>Kategoria: </zg>podaj ustaloną wcześniej kategorię Dziedzina/dziedziny magii: wpisz ustaloną dziedzinę magii <zg>Opis:</zg> Miejsce na opis wyglądu, bądź planowanego wyglądu przedmiotu, możesz zawrzeć tu linki do obrazkowych referencji/ UWAGA: ten punkt tylko jeśli jesteś pierwszą osobą tworzącą ten przedmiot, nie dotyczy on wszelkich przedmiotów zwykłych takich jak różdżek itp. <zg>Właściwości:</zg> Opisz dokładnie jakie jest planowane działanie tego przedmiotu, szczególnie, jeśli jest to coś, czego na forum (bądź w kanonie) jeszcze nie ma. Na podstawie całości Mistrz Gry przyzna Ci wymagane punkty sukcesu i określi czy musisz rozgrywać także drugi etap tworzenia/ UWAGA: ten punkt tylko jeśli jesteś pierwszą osobą tworzącą ten przedmiot, nie dotyczy on wszelkich przedmiotów zwykłych takich jak różdżek itp. <zg>Materiały:</zg> Materiały oraz ustalona z MG ich cena. <zg>Tworzenie przedmiotu:</zg> Posiadana wiedza - tu wpisz ile punktów zyskujesz Badania - [ur=LINK]tu zalinkuj wszystkie etapy,w których robisz badania, wraz z punktami sukcesu, które według Ciebie powinieneś dostać[/url] Materiały - [ur=LINK]tu zalinkuj wszystkie etapy,w których zbierasz materiały, wraz z punktami sukcesu, które według Ciebie powinieneś dostać[/url] Konstrukcja - [ur=LINK]tu zalinkuj wszystkie etapy,w których konstruujesz, wraz z punktami sukcesu, które według Ciebie powinieneś dostać[/url] Testowanie - [ur=LINK]tu zalinkuj wszystkie etapy,w których testujesz, wraz z punktami sukcesu, które według Ciebie powinieneś dostać[/url] Zdobyte łącznie punkty sukcesu - Tu na koniec dodaj punkty sukcesu <zg>Kości z innych etapów:</zg> punkt tylko dla tych, którzy mają dodatkowy etap
Nazwa przedmiotu: Pierścienie Nuntius Kategoria: wynalazek jedyny w swoim rodzaju Dziedzina/dziedziny magii: zaklęcia oraz transmutacja Opis: Dwa pierścienie wykonane z drewna czarnego orzecha, stosunkowo szerokie, częściowo spłaszczone, przeplatane białym złotem. Właściwości: Pierścienie stworzone na podobieństwo różdżki, które pomagają w opanowaniu magii bezróżdżkowej. Stanowią podstawowy przekaźnik magii i jednocześnie stabilizator, który pozwala czarodziejowi na skoncentrowanie na rzucanych zaklęciach. Pozwalają, podobnie do różdżki, na skumulowanie posiadanych zdolności i tak, jak i ona, potrafią być kapryśne, gdy czarodziej z nimi nie współpracuje. Materiały: drewno różdżkowe (czarny orzech), łuska chimery (jako rdzeń), białe złoto do ozdoby
Przedmiot zaakceptowany. Do jego stworzenia potrzebujesz 25 punktów sukcesu. Koszt materiałów to 120 g. Na fabule powinnaś porozmawiać z kimś kto jest twórcą różdżek.
Nazwa przedmiotu: Lśniąca kolia Kategoria: unikatowy - własny projekt tworzony jako prezent Dziedzina/dziedziny magii: DA Opis: subtelna kolia stworzona z pereł, srebrnych łańcuszków i zwisających trzech kamieni księżycowych uformowanych w kształt gwiazdek Właściwości: kolia odłożona wygląda całkowicie zwyczajnie, jednak po założeniu na szyję gwiazdki zaczynają świecić, dzięki zaklętemu w nich zaklęciu lumos. Światło jest kierowane w stronę noszącej osoby, dzięki czemu nie oślepia innych osób, a sprawia wrażenie, jakby osoba ją nosząca lśniła wewnętrznym blaskiem. Efekt utrzymuje się przez cały czas noszenia kolii, można jednak wyłączyć, dotykając różdżką kolii i wypowiadając zaklęcie nox. Materiały: perły, kamienie księżycowe, srebro - do wszystkiego ma dostęp jako twórca i jubiler
Przedmiot zaakceptowany! Do jego stworzenia potrzebujesz 20 punktów sukcesu. Wymagane dziedziny to Działalność artystyczna (przynajmniej 20 punktów kuferkowych) i zaklęcia (przynajmniej 10 punktów kuferkowych). Koszt materiałów to 140g.
______________________
ti dedico il silenzio
tanto non comprendi le parole
Nicholas Seaver
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 185cm
C. szczególne : Zawsze ubrany na czarno w strój zakrywający wszystko prócz dłoni i głowy. Prawie nigdy się nie uśmiecha, za to wiele emocji można wyczytać z jego spojrzenia.
Nazwa przedmiotu: Bransoleta Adonisa Kategoria: unikatowy - tworzony na potrzeby własne Dziedzina/dziedziny magii: transmutacja Opis: Srebrna, elegancka bransoleta o minimalistycznej estetyce. Po założeniu dopasowuje się wielkością do noszącego, ściśle przylegając do nadgarstka, ale nie krępując ruchu. Przy noszeniu jest praktycznie niewyczuwalna, a zdjąć można ją tylko intencjonalnie - nie może się przypadkiem zsunąć, a do zdjęcia siłą konieczne będą zaklęcia. Bransoletka jest zabezpieczona na okoliczność długiego przebywania w wodzie. Właściwości: Maskuje wszystkie tatuaże i blizny na ciele, nawet te duże i czarnomagiczne. Sprawia, że u noszącego skóra jest idealnie gładka wizualnie i przyjemna w dotyku. Przedmiot działa wyłącznie kamuflująco, nie niweluje efektów, które wywołują blizny (np jeśli są bolesne, albo mają magiczne działanie). Maskowanie jest aktywne przez cały czas noszenia przedmiotu i nie działa wybiórczo. Materiały: srebro (Nico jest jubilerem)
Przedmiot omawiany w związku z propozycją stworzenia zaklęcia
Antonio Díaz
Wiek : 39
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 180 cm
C. szczególne : Wielka rana na plecach, rana po poparzeniu na ramieniu
Nazwa przedmiotu: Clyde Kategoria: jedyny w swoim rodzaju Dziedzina/dziedziny magii: zaklęcia Opis: Jest to Aston Martin DB5, rocznik 1965, czarny, lśniący. Właściwości: Na pojazd rzucono barierę antylokalizacyjną (obecnie mam 34 pkt w zaklęciach, do 41 brakuje mi 7. Oczywiście do czasu, gdy fabularnie Díaz będzie rzucał te zaklęcia na Clyde'a zdobędę brakujące punkty), lata i jest w stanie stać się niewidzialny lub zmienić kolor. Niczym Płotka, samodzielnie podjeżdża do Diaza, gdy ten na nią zagwiżdże. Poza tym cechuje się ponadprzeciętną szybkością. Materiały: Mugolski Aston Martin DB5 z 1965, narzędzia mechanika (zamierzam zrobić kurs na mechanika i zgłosi się po posadę w warsztacie samochodowym), odpowiednie zaklęcia
Przedmiot zaakceptowany. Do jego stworzenia potrzebujesz 35 punktów sukcesu ze względu na ilość zaklęć, jakie będziesz nakładać na samochód. Dodatkowo potrzebujesz przynajmniej 41 punktów z zaklęć i 15 punktów z transmutacji, by móc wykonać ten przedmiot. W przypadku transmutacji próg ten może zostać obniżony do 5 punktów, w przypadku jeśli skorzystasz z pomocy gracza, który posiada wymaganą liczbę punktów. Dodatkowo musisz wykonań rzut kością I oraz rzut kością II. Koszty stworzenia przedmiotu, to koszt samochodu: 550 galeonów. Uwaga: nie możesz założyć tematu tworzenia, dopóki nie będziesz mieć w kuferku przynajmniej 41 pkt z zaklęć.
Drake Lilac
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 218 cm
C. szczególne : Bardzo wysoki i barczysty. Praktycznie cały czas nosi na palcu pierścień tojadowy - tak na wszelki wypadek.
Nazwa przedmiotu: Bezdenna Karafka Wielu Napitków Kategoria: Unikat - będzie to prezent Dziedzina/dziedziny magii: Transmutacja, Zaklęcia, Runy Opis: Misternie wykonana Kryształowa karafka z pozoru niczym się nie wyróżniająca. Właściwości: Butelka została zaczarowana w ten sposób, by stale powielała umieszczany w nim trunek do określonej ilości, chłodziła go i eliminowała wszelkie zanieczyszczenia zapewniając stale wysoką jakość. Przekręcenie Zatyczki gdy ta jest w karafce, pozwala wymianę z jednego trunku na inny użyty podczas tworzenia. Przy tym należy myśleć o konkretnym alkoholu. W przeciwnym razie zostanie on wymieniony na losowy. Na karafce widnieją również runy ochronne wzmagające jej wytrzymałość by zapobiec przypadkowym - bądź nie - stłuczeniom. Wypowiedzenie hasła "Abstynent" ukrywa alkohol pozostawiając butelkę pustą. Hasło "Dosko" ponownie go pojawia. Alkohole zawarte w Karafce: 1 - Ognista Whiskey z Blishen 2 - Malinowy Znikacz 3 - Smocza Krew 4 - Wino Pokrzywowe 5 - Woda Goździkowa 6 - Łzy Morgany Le Fay Materiały: Kryształowa Karafka, Butelka Ognistej Whiskey z Blishen, Butelka Malinowego Znikacza, Butelka Smoczej Krwi(alkohol), Butelka Wina Pokrzywowego, Butelka Wody Goździkowej, Butelka Łez Morgany Le Fay, dużo zaklęć, miłość
Przedmiot zaakceptowany. Do jego stworzenia potrzebujesz przynajmniej 22 punktów sukcesu. Dziedziny magii potrzebne do jego stworzenia: transmutacja (przynajmniej 20 punktów), zaklęcia (przynajmniej 20 punktów) i starożytne runy (przynajmniej 10 punktów). Koszt materiałów to: 90g.
Nazwa przedmiotu: Płomienny Wisiorek Swarożyca Kategoria: jedyny Dziedzina/dziedziny magii: Transmutacja/DA Opis: Zmiana kształtu figurki zdobytej tutaj z wydarzenia Rytuał Świętego Ognia z bezkształtnego kamyczka (najniższe możliwe kostki na rytuale), na kształt wisiorka. Właściwości: Brak ingerencji w zmianę właściwości istniejącego przedmiotu, zachowanie jego obecnych właściwości (+2 Uzdrawianie). Materiały: Płomienna Figurka Swarożyca (+2 Uzdrawianie), może jakiś łańcuszek, ale nie jest konieczny, jeśli miałby podnieść koszty wykonania przedmiotu
Brak akceptacji. Tego przedmiotu eventowego nie można zmienić, możliwy był do wykonania jedynie w czasie rytuału i nie jest możliwa ingerencja w jego wygląd, właściwości, etc.
Szkoda.
Lockie I. Swansea
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 192
C. szczególne : zawsze długi rękaw, nosi bransoletkę z ayahuascą, zapach cytrusowo-drzewny, piżmowy, ziemisty, jest *duży*, mówi z akcentem
Nazwa przedmiotu: Pierścień tarczy Kategoria: unikat/wynalazek Dziedzina/dziedziny magii: zaklęcia/OPCM Opis: Drobny pierścionek z symbolem tarczy, Właściwości: Pierścionek zawiera jedno zaklęcie protekcyjne "Protego Maxima". Jego działanie jest dokładnie takie, jak działanie zaklęcia, przy czym działa automatycznie, a nie na życzenie - jednokrotnie (raz na wątek) i wymaga "reperacji" (kolejnego naładowania zaklęciem). Ma służyć ochronie noszącego, jeśli ten byłby zaatakowany z zaskoczenia, odbijając zaklęcie i dając szansę na wyjęcie różdżki do pojedynku (odbija tylko pierwszy atak). Pierścionek należy później zanieść do twórcy i napisać z nim wątek "reperacji" przedmiotu (naładowania) albo ja muszę napisać jednopostówkę na min 3k znaków o tym jak go "reperuję" (ładuję). Prawdopodobieństwo wykonania takiego przedmiotu przez Locka opieram na tym, że przepracował swoje lata u Thìdleyów, gdzie nauczył się zamykać zaklęcia w zegarkach (przypominajki, kalendarze, itp) a teraz pracuje jako magiczny jubiler, więc chciałabym, by spróbował zamknąć w biżuterii jakieś inne zaklęcie niż kalendarz. Materiały: włókno smoczego serca, złoto, rubin
Przedmiot zaakceptowany - potrzebujesz 23 punktów sukcesu. Wymagane dziedziny: zaklęcia (min. 35 pkt) i działalność artystyczna (min. 20 pkt). Koszt materiałów 150g.
Lockie I. Swansea
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 192
C. szczególne : zawsze długi rękaw, nosi bransoletkę z ayahuascą, zapach cytrusowo-drzewny, piżmowy, ziemisty, jest *duży*, mówi z akcentem
Nazwa przedmiotu: Cykady komunikacyjne Kategoria: unikat Dziedzina/dziedziny magii: chciałabym by przedmiot zawierał bonus +1 do zaklęć albo HM Opis: jest to zestaw dwóch ozdobnych cykad, będących elementem biżuteryjnym - mogących służyć jako przywieszki, broszki, spinki w klapę marynarki bądź spinki do krawatów (mają od spodu szpilkę, ale i oczko do zawieszenia) Właściwości: Są to narzędzia komunikacji na małe odległości (w obrębie jednego budynku). Trochę jak magiczne walkie-talkie, wyobrażam sobie, że mogą je wykorzystać aurorzy na misji, by ze sobą rozmawiać (albo dwie psiapsi żeby obgadywać ludzi na bankiecie z dwóch końców sali xP) ponieważ jednak raczej myślę o zawodowym użyciu tego przedmiotu, chcę, żeby miał w sobie element wzmocnienia magicznego i dawał bonus +1 obrazki poglądowe: jeden, drugi, trzeci Materiały: złoto, perydot, spreparowane skrzydła lukusty
Przedmiot zaakceptowany. Do jego stworzenia potrzebujesz 25 Punktów Sukcesu z uwagi na fakt, iż przedmioty te mają służyć do komunikacji. Żeby je wykonać, potrzebujesz minimum 25 punktów z zaklęć i 25 punktów z transmutacji, ze względu na posiadanie kursu magicznego jubilera, Działalność Artystyczna nie jest brana pod uwagę. Cena za potrzebne do wykonania przedmioty to 90 galeonów.