Wynalezienie nowego eliksiru fabularnie wymaga od twórcy posiadania minimum 30 pkt z eliksirów, minimum 5 pkt z uzdrawiania oraz 5 pkt z zielarstwa. Wynalezienie nowego zaklęcia fabularnie wymaga posiadania minimum 20 pkt z zaklęć, minimum 15 pkt z Historii Magii oraz 10 pkt z dziedziny, której owo zaklęcie ma dotyczyć lub minimum 40 pkt z zaklęć, minimum 5 pkt z Historii Magii oraz 10 pkt z dziedziny, której owo zaklęcie ma dotyczyć. (Jeśli dodatkowa dziedzina magii to zaklęcia, również musicie mieć z niej te dodatkowe 10 punktów)
Jak do tego podejść, fabularne wytyczne: Krok 1: napisać min. 2 posty (min. 2k znaków ze spacjami) opisujący pomysł, przygotowanie się do procesu tworzenia, czytanie książek etc. Krok 2: rozegrać min. 2 wątki (po 6 postów na osobę) w których wykorzystuje się, testuje bądź sprawdza swój nowy wynalazek lub 1 wątek (po 6 postów na osobę) oraz jednopostówka (min. 4k znaków ze spacjami). Krok 3: zgłosić cały proces w tym temacie.
Za fabularne wynalezienie nowego zaklęcia lub eliksiru można otrzymać nawet 2 pkt kuferkowe i 50 galeonów! Zachęcamy do prób i kreatywności.
Uwaga! Jeśli tworzysz własny eliksir bądź zaklęcie, który potrafisz tylko ty i twoja postać będzie miała zdjętą rangę, uznajemy zaklęcie/eliksir za powszechnie znany.
Kod do zgłaszania tworzenia eliksirów i zaklęć:
Kod:
<zg>Temat:</zg> Eliksiry/Zaklęcia <zg>Nazwa:</zg> napisz nazwę <zg>Oznaczenia i przedziały:</zg> ustal próg zaawansowania, rodzaj itp. <zg>Trzy składniki główne:</zg> usuń jeśli to zaklęcie <zg>Krótki opis:</zg>
Kod:
<tkod>Rozliczenie punktowe</tkod> <div class="kod"><zg>Postać:</zg> Wpisz pełen nick. <zg>Eliksir/zaklęcie:</zg> Wykonywane eliksir/zaklęcie. <zg>Post:</zg> [url=LINK DO POSTA/WĄTKU]Wstaw i ponumeruj wszystkie potrzebne posty.[/url] </div>
Ostatnio zmieniony przez Melusine O. Pennifold dnia Pon 4 Maj - 21:20, w całości zmieniany 3 razy
Perpetua Whitehorn
Wiek : 45
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 161
C. szczególne : Styl vintage i aura wesołości | Wspiera się na artefakcie: Jarzębinowej Feruli | Na lewym nadgarstku - srebrna bransoletka z tancerką zmieniającą się w łanię; na prawym - bransoleta Wielkiej Wezyrki | Gdy Hux jest obok - mimowolnie roztacza wokół urok
Mamy co prawda eliksir Morphius, ale nie można robić ze wszystkich ćpunów przy dolegliwościach bólowych, poza tym przy bólu "psychicznym" raczej nie pomoże.
Temat: Zaklęcia Nazwa:Analgesia areflexis("zniesienie bólu i odruchów") Krótki opis: Zaklęcie jest swego rodzaju odpowiednikiem znieczulenia ogólnego. Czarodziej na którego zostanie rzucone, nie zasypia jednak, ale wprowadzony jest w stan kompletnego-nie-czucia. Nie tylko bólu, ale w ogóle wszystkiego - nie interesują go bodźce, emocje zostają wygaszone, odruchy obronne zniesione. "Żyje, ale nie żyje". Zaklęcie jest typowo uzdrowicielskie i stosowane raczej w nagłych przypadkach np. w leczeniu człowieka, który dostanie histerii na widok swojej obciętej ręki lub po odniesieniu znacznych obrażeń. Albo przy atakach paniki/furii/histerii - w końcu nie każdego zawsze można przypiąć pasami do łóżka :^ ) Może jednak też znaleźć zastosowanie w pojedynkach, choć stosowanie go może okazać się tragiczne w skutkach - ból zgaśnie, super, ale pojedynkujący się nie będzie mógł określić swojego stanu, poza tym może najzwyczajniej w świecie stracić motywacje i pojęcie, czemu w danej chwili w ogóle ma się pojedynkować. Zaklęcie nie ogranicza ruchowo postaci. Oznaczenia i przedziały: Zaklęcia lecznicze, w zależności od liczby punktów rzucającego trwa coraz dłużej (gdzie 20 punktów to minimum). Np. 20pkt - 1 post, 30pkt - 2 posty, 40pkt - 3 posty trwania.
Jeśli w ogóle jest opcja takiego zaklęcia, Perp chętnie je fabularnie wynajdzie c:
Podoba nam się to zaklęcie, czekamy na fabularne wymyślenie
Temat: Zaklęcia Autor:@Perpetua Whitehorn Dziedzina: Uzdrawianie Nazwa:Analgesia areflexis Krótki opis: Zaklęcie jest swego rodzaju odpowiednikiem znieczulenia ogólnego. Czarodziej na którego zostanie rzucone, nie zasypia jednak, ale wprowadzony jest w stan kompletnego-nie-czucia. Nie tylko bólu - nie interesują go bodźce, emocje zostają wygaszone, odruchy obronne zniesione. "Żyje, ale nie żyje". Stosowane raczej w nagłych przypadkach, po odniesieniu znacznych obrażeń albo przy atakach paniki/furii/histerii. Może jednak też znaleźć zastosowanie w pojedynkach, choć może okazać się tragiczne w skutkach - ból zgaśnie, ale pojedynkujący się nie będzie mógł określić swojego stanu. Poza tym może najzwyczajniej w świecie stracić motywacje i pojęcie, czemu w danej chwili w ogóle ma się pojedynkować. Zaklęcie nie ogranicza ruchowo i umysłowo postaci. Działanie zaklęcia zależy od punktów rzucającego: 41-50 - 3 posty trwania; 51-60 - 4 posty; 61-70 - 5 postów, itd. Ewentualnie można je zakończyć inkantacją Resitutio. Kategoria punktowa: Specjalne (41pkt+) Dostępność: Jedynie autorka - póki co, gromadzę zaklęcia do warsztatów.
W razie jakichś nieprawidłowości, bardzo przepraszam za to, ale chyba nie do końca ogarniam, gdzie powinnam z tym pisać. A więc:
Temat: Eliksiry Nazwa: Ferveret Sanguis Krótki opis: Jest antidotum na najbardziej niebezpieczny eliksir czarnomagiczny na świecie, Morsmorthis. Podany w nie dużym odstępie czasu od Morsmorthis, potrafi odwrócić wszystkie skutki uboczne. Należy go stosować tylko w określonej ilości, bo zbyt duża dawka antidotum, może spowodować skutek odwrotny od zamierzonego. Dopracowanie receptury tego eliksiru zajęło jego autorce kilka lat. Cała receptura jest znana tylko przez @Beatrice L. O. O. Dear i tylko po przekazaniu jej, ktoś jest w stanie przygotować antidotum. Oznaczenia i przedziały: Znajomość przepisu po przekazaniu go przez autorkę oraz minimum 40 pkt z eliksirów lub 20 pkt z eliksirów i 20 pkt z czarnej magii.
Ostatnio zmieniony przez Beatrice L. O. O. Dear dnia Pon 21 Wrz - 19:24, w całości zmieniany 3 razy
Violetta Strauss
Wiek : 22
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 168cm
C. szczególne : wyjątkowo niski i zachrypnięty głos | tatuaż z runą algiz na wnętrzu lewego nadgarstka | na palcu prawej dłoni zawsze obrączka Bruhavena, a nad nią krwawy znak | blizny: na palcach i wierzchu lewej dłoni oraz jedna biegnąca w poprzek jej wnętrza, na łydce po ugryzieniu inferiusa, w okolicach zregenerowanego lewego ucha
Postać: Violetta Strauss Zaklęcie: Vox Suppono - zaklęcie rzucone na tekst sprawia, że z powierzchni, na której został napisany (np. kartki, tabliczki) wydobywa się głos, który głośno go odczytuje. Barwa głosu oraz jego głośność zależne są od woli rzucającego. Przygotowanie:1, 2 Testowanie:samodzielne, w wątku
SKOŃCZONE
Zaklęcie dodane
Ostatnio zmieniony przez Violetta Strauss dnia Wto 13 Paź - 1:59, w całości zmieniany 1 raz
Maximilian Felix Solberg
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 194 cm
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
Rodzaj: Eliksir Autorzy: Maximilian Felix Solberg oraz @Lucas Sinclair Opis: Eliksir zamieniający ludzi w syreny. Po jego zażyciu, człowiekowi wyrasta pokryty łuskami ogon, jest w stanie oddychać pod wodą oraz zmienia się lekko jego wygląd fizyczny (piękniejsze włosy, lśniąca skóra). Osoba zyskuje także jedwabisty, kuszący głos, który powoduje, że przechodzący obok ludzie natychmiast zostają zauroczeni (podobnie do amortencji). Efekt ten jednak przestaje działać, gdy głos syreny ucichnie. Służy głównie w celach rozrywkowych. Efekt utrzymuje się przez godzinę. Dostępność i wymagania: Przepis znają tylko autorzy, którzy za niewielką opłatą chętnie przekażą go innym zainteresowanym. Do przyrządzenia potrzeba min. 15pkt. z eliksirów oraz 10pkt z transmutacji.
Zaakceptowane. Jednak ponieważ eliksir jest skomplikowany, a wy nie macie doświadczenia w tworzeniu, wydłużam waszą pracę nad nim. Musicie więc napisać jedną dodatkową jednopostówkę do przygotowań oprócz tych, które są wymagane oraz musicie napisać jeden dodatkowy wątek oprócz wymaganych w 2 etapie.
Rozliczenie punktowe
Postać: Maximilian Felix Solberg oraz Lucas Sinclair Eliksir: Somnium sirenis Proces powstawania:Pierwsza fabularna wzmianka ( chociaż chłopacy wpadli na pomysł pod koniec czerwca 2020 na swojej imprezie urodzinowej)
Etap I: Gabinet Camaela - konsultacje w sprawie użycia transmutacji w eliksirze cieplarnia - doskonalenie transmutacji Sala 11 - Wspólne doskonalenie transmutacji Basen - Dyskusja na temat receptury Kamienna ściana - Konsultacje co do składników
Dodatkowo: Każda etykieta opatrzona będzie tekstem "Piłeś? Nie pływaj!"
Eliksir dodany
______________________
I thought that I could walk away easily But here I am, falling down on my knees
Ostatnio zmieniony przez Maximilian Felix Solberg dnia Czw 1 Kwi - 21:05, w całości zmieniany 4 razy
Boris Zagumov
Wiek : 42
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 177 cm
C. szczególne : Blizny po gniciu na szyi, klatce piersiowej i górze brzucha, rytualny krwawy znak na małym palcu prawej ręki, naszyjnik Ariadne zawsze zawieszony na piersi oraz mocno zmęczona twarz z widocznie podkrążonymi oczyma, które wydają się zapadać w sobie
Postać: Boris Zagumov Eliksir/zaklęcie:Isgonia Prizrakov Opis:Zaklęcie pozwalające na odstraszenie duchów i wszystkich bytów nie w pełni materialnych, poprzez zadawanie bólu. W zależności od tego, jakim zaangażowaniem wykaże się osoba rzucająca, tak wielkie "obrażenia" może ona zadać duchowi, jednocześnie samemu odczuwając pewien rodzaju dyskomfort. Zaklęcie nie pozostawia żadnych widocznych ran na ciele ofiary, w swojej zasadzie działania jest bardzo podobne do zaklęcia niewybaczalnego Crucio. Przedział:30 punktów z Czarnej Magii i 15 punktów z Zaklęć i OPCM Post 1: -Post 1- wstęp Post 2: -Post 2- zakończenie teoretycznej części Post 3 -Pierwszy test Wątek 1 Wątek z testem
Gotowe
Zaklęcie dodane
Ostatnio zmieniony przez Boris Zagumov dnia Nie 3 Sty - 14:06, w całości zmieniany 6 razy
Beatrice L. O. O. Dear
Wiek : 28
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 160cm
C. szczególne : Czarne oczy, przenikliwe spojrzenie, blizny na dłoniach, ukryte po metamorfomagią, tatuaż na łopatkach (kuferek)
Temat: Eliksiry Nazwa: Roboczo "Kaco-eliksir", nazwa będzie poprawiona! Krótki opis: Najskuteczniejszy z istniejących sposobów na pozbycie się kaca. Należy zażyć go do dwóch godzin od momentu, kiedy postać obudzi się kolejnego dnia czując jednoznaczne objawy zatrucia alkoholowego. Upora się ze wszelkimi typowymi objawami takimi jak nadwrażliwość na światło i dźwięk, nudności, bóle migrenowe, zmęczenie i ogólne złe samopoczucie oraz drżenie kończyn czy tachykardia. Zawiera w sobie mieszankę najczęściej spotykanych ziół i składników odzwierzęcych dzięki czemu posiada też właściwości nawadniające. Jednak eliksir nie może być stosowany częściej niż raz w miesiącu. Jego skład oraz stężenie może powodować silne uzależnienie, a nadużywanie eliksiru może prowadzić do znacznego wzmocnienia objawów, które pierwotnie miał on leczyć. Oznaczenia i przedziały: W mojej opinii eliksir ten powinien należeć do kategorii eliksirów złożonych, przy założeniu, że może być uznany za eliksir prosty jeśli postać posiada minimum 10 punktów z zielarstwa.
Rozliczenie punktowe
Postać: Beatrice L. O. O. Dear Eliksir/zaklęcie: Eliksir Post:Opracowanie receptury eliksiru - wątek, zakończony [url=xxx]Pierwsza próba wykonania eliksiru[/url] - jednopostówka, in progress... [url=xxx]Druga próba wykonania eliksiru[/url] - jednopostówka, in progress... Testowanie eliksiru - wątek, zakończony
Zaakceptowany. Dopisz w oznaczeniach i przydziałach potrzebne składniki.
Ostatnio zmieniony przez Beatrice L. O. O. Dear dnia Pon 8 Lut - 18:42, w całości zmieniany 2 razy
Cassian H. Beaumont
Rok Nauki : VI
Wiek : 21
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 170
C. szczególne : Średniej wielkości znamię w kształcie krzyża pod okiem; Silny, szkocki akcent
Kategoria:Eliksir Dziedzina:Lecznicze Nazwa:Eliksir usuwający blizny [Nazwa robocza - do zmiany] Autor:@Cassian H. Beaumont@Beatrice L. O. O. Dear@Felinus Faolán Lowell Opis: Eliksir w konsystencji zbliżonej do maści wcierany w miejsca blizn powoduje z czasem ich zanikanie. Pobudza regenerację skóry właściwiej i zastępuje tkankę łączną włóknistą. W przypadku przerostowego charakteru blizny redukuje ilość tkanki i na odwrót. W leczonych miejscach zwiększona jest również elastycznosć skóry, co wspomaga proces regeneracji. Stosowanie maści musi mieć charakter długotrwały - nie wszystkie komórki w jednakowym tempie absorbują tak samo maść. Niemniej jednak z czasem blizny zaczynają przybierać kolor odpowiedni dla reszty skóry i finalnie - zanikają. Kategoria punktowa:Zaawansowane
Zaakceptowany, przy zastrzeżeniu, że niektóre blizny powstałe w wyniku działania czarnej magii mogą nie zniknąć nawet przy użyciu specyfiku. Dopisz, proszę, potrzebne składniki. Sugeruję poziom zaawansowany, ale z możliwością obniżenia do złożonego przy min. 10 pkt z uzdrawiania (zostawiam Ci jednak decyzję).
Skyler Schuester
Wiek : 24
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 179 i PÓŁ!
C. szczególne : Ciepłe spojrzenie, zapach cynamonu i Błękitnych Gryfów/mugolskich fajek; łatwy do wywołania uśmiech; czasem da się wypatrzeć malinkę czy dwie (jedna to tatuaż przy obojczyku); ciepły, niski głos i raczej spokojne tempo mówienia, tatuaże (dziennik); pierścionek zaręczynowy
Temat: Eliksiry Nazwa: Eliksir koncentracji? Nie mam żadnej fancy nazwy XD Oznaczenia i przedziały: W większości składa się z trzech eliksirów prostych, ale wymaga umiejętnego dobrania proporcji i zrównoważenia mieszanki dodatkowymi składnikami. Dodatkowo daje dość duże podbicie magicznych możliwości, więc proponuję kategorię co najmniej Eliksirów Złożonych. Trzy składniki główne: Raptuśnik, Krew Salamandry, Krwawe Ziele Krótki opis:Eliksir bazujący na odpowiednio proporcjonalnej i zrównoważonej ziołami mieszance znanych już eliksirów: Czuwania, Spokoju i Gromu. Jego wypicie zapewnia na najbliższe 3 posty (w obrębie jednego wątku) wzmożoną koncentrację i korzystanie z pełnego potencjału mocy magicznej. Daje możliwość korzystania z wyższego progu punktowego, a więc umożliwia rzucenie zaklęć lub uwarzenie eliksiru z o jednego progu wyżej, ale też jeden dodatkowy przerzut w sytuacji, gdy przysługuje on co każde 10 pkt z danego przedmiotu. W skrócie: Eliksir tymczasowo dodaje nam +10pkt z wybranej przez nas dziedziny.
Czas działania do dyskusji.
Od razu uprzedzam, że eliksir ma być nagrodą dla czterech graczy biorących udział w Badgers Assemble w ilości jednej porcji na głowę, a więc ma być towarem dość deficytowym, okazjonalnym, a nie ogólnodostępnym. Ma służyć jako pomoc w nauce i dalszym rozwoju, więc nie będzie dozwolony do użycia podczas egzaminów.
Rozliczenie punktowe
Postać: Skyler Schuester Eliksir:Eliksir koncentracji Post:Work in progress
Ze względu na wyjątkowe i innowacyjne na czaro działanie chciałabym, żeby był to eliksir specjalny. Akceptuję, ale chciałabym, żeby w składnikach znalazł się co najmniej jeden z 3 stopnia!
Huxley Williams
Wiek : 45
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 183
C. szczególne : biegające po ciele tatuaże, w pracy przykryte długimi rękawami, chociaż wychodzą na ręce i czasem na szyję | pojedynczy kolczyk szeherezady w uchu
Temat: Eliksiry Nazwa: Organi Prosthes Oznaczenia i przedziały: progi: poziom zaawansowany przy 20 pkt z uzdrawiania Trzy składniki główne: Włos demimoza, Dyptam, Kora drzewa wiggen Krótki opis:Eliksir, który potrafi zregenerować kończynę bez bazy tkankowej. Ma jednak bardzo duże ograniczenia, gdyż może być to wtedy jedynie proteza, która wygląda jak dana część ciała, wygląda jak ona, to nie działa w żadnym stopniu. Może więc pomóc na bóle fantomowe, bądź wygląd osoby. Powinno używać się na niewielkich organach. Zastosowanie jej np. na ręce powodowałoby jedynie stworzenie dużego, bezwładnego mięśnia.
Temat: Eliksiry Autor(zy): Felinus Faolán Lowell, wspomagająco: @Enrico Wespucci, @Maximilian Felix Solberg Dziedzina: lecznicze Nazwa: Aceso Krótki opis: Eliksir, który, poprzez zastosowanie odpowiedniego stabilizatora podczas procesu produkcji wiggenowego, pozwala na odroczenie w czasie działania procesów zaleczających rany. Aceso pozostaje w organizmie przez określony czas (wynoszący 2-4 posty), zaleczając obrażenia lekkie w ciągu 1-2 postów, natomiast średnie - w zależności od typu - w ciągu 2-3 postów, wyłączając złamania i skręcenia. W przypadku obrażeń z kategorii ciężkich nie zaleczy w pełni ran, ale przyczyni się do ich stopniowego załagodzenia, zmniejszając krwawienie i potencjalny krwotok. Przydatny podczas pojedynków, pozwalając na korzystanie ze zdolności regeneracyjnych eliksiru wiggenowego bez konieczności poświęcania chwili na jego zażycie - bądź co bądź - odraczając konieczność korzystania w pewnym stopniu z zaklęć uzdrawiających. Można stosować go na całkowicie zdrowe ciało. Główne składniki: korzeń asfodelusa, kora drzewa wiggen, księżycowa rosa Proponowana cena: co najmniej 50g za składniki Kategoria punktowa: Zaawansowane + w przypadku posiadania 15pkt z Uzdrawiania poziom Złożony.
Rozliczenie punktowe
Postać: Felinus Faolán Lowell Eliksir/zaklęcie: Aceso Post:Etap I:pierwszy post (analiza warzenia eliksirów - notatki), drugi post (analiza warzenia eliksirów - sprawdzanie procesu wiggenowego, tak częściowo pod to podchodzi), trzeci post (testowanie wiggenowego na szczurach i sprawdzanie składników krwi) czwarty post (warzenie wiggenowego, przeglądanie notatek, dojście do wniosku, że w sumie krew salamandry może być git) piąty i szósty post (zdobywanie krwi salamandry) siódmy (konsultacja z Maximilianem, wyjaśnienie wyboru składników) Etap II:pierwszy post (warzenie i testowanie) pierwszy wątek (prowadzenie dyskusji w sprawie jednego ze składników) drugi wątek (warzenie) drugi post (opis efektów testowania)
Myślę, że trzeci składnik powinien pochodzić z trzeciej grupy (może krylica albo księżycowa rosa?), ale nie naciskam. Akcept
Gotowe, wątek z Enrico nie jest dokończony, ale w zamian jest jakiś inny.
Eliksir dodany!
Ostatnio zmieniony przez Felinus Faolán Lowell dnia Wto 21 Wrz - 14:53, w całości zmieniany 7 razy
Felinus Faolán Lowell
Wiek : 25
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 178
C. szczególne : Na prawej dłoni nosi Sygnet Myrtle Snow i Pochłaniacz Magii. Spokojne spojrzenie, łagodna aparycja.
Temat: Zaklęcia Autor(zy): Felinus Faolán Lowell, tutaj ktoś będzie*! Dziedzina: defensywne Nazwa: Esnaro** Krótki opis: Zaklęcie tworzące na dowolnej twardej powierzchni glif wybranej litery futharku starszego, który należy narysować w powietrzu ruchem różdżki. W momencie gdy ktoś go dotknie, lub na niego nadepnie, następuje efekt podany zgodnie ze znaczeniem runy i powiązanym z nią żywiołem:
Fehu - z inskrypcji wydobywają się języki ognia, które powodują poparzenia drugiego stopnia, o ile nie zostaną uprzednio ugaszone.
Thurisaz - z inskrypcji wystrzeliwane są elektryczne liny, które powodują paraliż przeciwnika na kilka sekund i mimowolne napięcia mięśni na okres jednego postu.
Hagalaz, Isa - inskrypcja skuwa powierzchnię warstwą lodu, która powoduje częściowe uwięzienie przeciwnika na okres jednego postu. Istnieje możliwość wystąpienia obrażeń od odmrożenia.
Eihwaz - z inskrypcji wydobywa się chmura powietrza o rześkim zapachu, która powoduje tymczasowe przyćmienie umysłu i trudności z komunikacją na okres jednego postu.
Perthro - inskrypcja powoduje częściowe spowolnienie ruchów przeciwnika i problemy z poruszaniem kończynami na okres jednego postu.
Sowilo, Dagaz - inskrypcja powoduje krótkie oślepienie przeciwnika na okres kilkunastu sekund, o ile nie zostało użyte wcześniej zaklęcie chroniące wzrok.
Berkano - z inskrypcji wydobywają się pnącza brzozy, które oplatają przeciwnika aż do torsu, uniemożliwiając jego przemieszczanie się na okres jednego postu.
Laguz - z inskrypcji zostaje wyczarowana fala wody powodująca zmoknięcie przeciwnika i potencjalne wytrącenie go z równowagi. Służy głównie do alarmowania.
Kategoria punktowa: złożone*** Próg punktowy ze Starożytnych Run zależny od zastosowanej litery alfabetu futharku starszego (do ustalenia).
*Lowell nie ma dużej ilości ze Starożytnych Run, wręcz spełnia wymagania minimalne na wynalezienie zaklęcia, w związku z czym będzie potrzebna pomoc osób trzecich.
**Oryginalnie zaklęcie brzmi Tonitrus Esnaro i propozycja z mojej strony jest jego znaczną modyfikacją w celu wydobycia pełnego potencjału. Pierwszy człon oznacza "błyskawicę", zatem został on zlikwidowany.
***Również oryginalnie zaklęcie jest z przedziału zaawansowanych, ale myślę, że śmiało można obniżyć próg jego zastosowania ze względu na konieczność posiadania punktów ze Starożytnych Run.
Rozliczenie punktowe
Postać: Wpisz pełen nick. Eliksir/zaklęcie: Esnaro Post:Etap I:Pierwszy post (Pomysł na modyfikację zaklęcia Tonitrus Esnaro) List (Zapytanie Raphaela o specyfikację działania magicznych run w połączeniu z zaklęciami) Drugi post (Poszukiwanie informacji na temat magii runicznej i znaczeń żywiołowych poszczególnych run) Trzeci post (Kontynuacja poszukiwań informacji) Czwarty post (Kontynuacja kontynuacji poszukiwań informacji)
Etap II:Post (Poszukiwanie idealnego miejsca do ćwiczeń) Pierwszy post (Ćwiczenie zaklęcia na Ruinach Areny) Drugi post (Kontynuacja ćwiczeń) Wątek (Sprawdzanie koligacji zaklęcia z innymi typami magii niestabilnej, ale nie jest to nadto testowanie ://)
Zaklęcie dodane
Ostatnio zmieniony przez Felinus Faolán Lowell dnia Sob 3 Lip - 0:51, w całości zmieniany 5 razy
Maximilian Felix Solberg
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 194 cm
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
Temat: Eliksir Autor: Maximilian Felix Solberg Oznaczenia i przedziały: zaawansowane, w przypadku co najmniej 15pkt z uzdro złożony (taka propozycja, pomóżcie pls) Nazwa: Adiutor viatorem Krótki opis: Eliksir dostosowywałby ciało zażywającego do ekstremalnych warunków atmosferycznych. Przede wszystkim regulowałby ciśnienie krwi, utrzymywał odpowiednią temperaturę ciała i regulował zapotrzebowanie na nawodnienie, a do tego uodparniał na podstawowe choroby danego regionu. Dzięki temu organizm mógłby dłużej i w lepszej kondycji wytrzymać podczas pokonywania takich skrajnych warunków jak pustynie, lodowce, wysokie szczyty itp. Główne składniki: Krylica w fazie rozwoju, tojad białousty, krew salamandry Proponowana cena: Tutaj bym prosiła o pomoc
I thought that I could walk away easily But here I am, falling down on my knees
Ostatnio zmieniony przez Maximilian Felix Solberg dnia Czw 27 Cze - 13:33, w całości zmieniany 3 razy
Huxley Williams
Wiek : 45
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 183
C. szczególne : biegające po ciele tatuaże, w pracy przykryte długimi rękawami, chociaż wychodzą na ręce i czasem na szyję | pojedynczy kolczyk szeherezady w uchu
Temat: Zaklęcie Nazwa: Mane Emendo Oznaczenia i przedziały: progi: poziom specjalny z uzdrawiania? Krótki opis: Zaklęcie na podstawie Brackium Emendo, które sprawia, że kości w konkretnym miejscu kompletnie znikają. Jednak w przeciwieństwie do zaklęcia od którego powstało, organizm na 24h nie zachowuje się jakby ich brakowało; części ciała nadal są twarde, a mięśnie utrzymywane na nieistniejącym szkielecie. Pomocne przy ciężkich złamaniach kości, których nie można usuwać, by zrosły się na nowo.
Temat: Zaklęcia Nazwa: Relinite Oznaczenia i przedziały: Zaawansowane, przy 10pkt z SR - złożone. Krótki opis: Ściśle powiązane z zaklęciem Esnaro. Służy do odpieczętowania runy bez konieczności jej dotykania w celu wyzwolenia drzemiącej w niej mocy żywiołu. Pozwala zatem na aktywację inskrypcji z odległości.
Ogólnie chodzi o to, że Esnaro wymaga dotyku zwierzęcego / ludzkiego, a takie zaklęcie pozwalałoby na aktywowanie znajdującej się na powierzchni runy bez dotyku. Takie "zdalne odpalanie"
Rozliczenie punktowe
Postać: Felinus Faolán Lowell Eliksir/zaklęcie: Relinite Post:Etap I:Pierwszy post (Wpadnięcie na pomysł) Drugi post (Odnalezienie inkantacji)
Etap II:Wątek (Testowanie bez efektów) Pierwszy post (Doczytywanie na temat zaklęć i ruchów nadgarstkiem) Drugi post (Końcowy efekt)
Zaklęcie dodadane.
Ostatnio zmieniony przez Felinus Faolán Lowell dnia Nie 22 Sie - 0:29, w całości zmieniany 4 razy
Felinus Faolán Lowell
Wiek : 25
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 178
C. szczególne : Na prawej dłoni nosi Sygnet Myrtle Snow i Pochłaniacz Magii. Spokojne spojrzenie, łagodna aparycja.
Temat: Zaklęcia Nazwa: Fluctus inpulsa Oznaczenia i przedziały: Ofensywne, specjalne Krótki opis: Powoduje przepływ fali uderzeniowej w postaci półokręgu od punktu początkowego do dziesięciu metrów od miejsca, w którym znajduje się osoba rzucająca. Przyczynia się do ogłuszenia przeciwnika i odniesienia ran wynikających zarówno z podmuchu, jak i wzniesionych w powietrze przedmiotów. Niezwykle silne zaklęcie, które wymaga perfekcyjnej kontroli nad magią.
Rozliczenie punktowe
Postać: Felinus Faolán Lowell Eliksir/zaklęcie: Fluctus inpulsa Post:Etap I:Pierwszy post (Odczytanie starych notatek i kontynuacja wymyślania zaklęcia) Drugi post (Zdobywanie odpowiednich informacji)
Temat: Zaklęcia Nazwa: illusio Oznaczenia i przedziały: zaklęcia zwykłe, próg specjalny Krótki opis:
Rzucający zaklęcie zamyka swój cel (lub cele, w zależności od działania, może to być również on sam) w sennej iluzji, w której kontroluje wizje, fizykę i wszelkie zasady istnienia wyimaginowanego świata. Bodźce są odbierane w pełni normalnie, tak jakby działo się to naprawdę, śmierć wybudza użytkownika z tego stanu. Jedynym ograniczeniem jest czas działania zaklęcia (pół godziny) i w zasadzie wyobraźnia rzucającego zaklęcie. Z zaklęcia można się uwolnić za pomocą Finite.
Rozliczenie punktowe
Postać: Shawn E. Reed Eliksir/zaklęcie: illusio Post: Etap I post nr 1 opisujący pomysł:klik post nr 2 opisujący pomysł:
Etap II wątek nr 1 testujący zaklęcie: wątek nr 2 testujący zaklęcie:
Po zmianach akcept
Ostatnio zmieniony przez Shawn E. Reed dnia Pon 1 Lis - 20:19, w całości zmieniany 2 razy
Felinus Faolán Lowell
Wiek : 25
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 178
C. szczególne : Na prawej dłoni nosi Sygnet Myrtle Snow i Pochłaniacz Magii. Spokojne spojrzenie, łagodna aparycja.
Temat: Zaklęcia Nazwa: Obruō Oznaczenia i przedziały: Ofensywne, specjalne, wymaga nadzoru Mistrza Gry Krótki opis: Wytwarza falę wyjątkowo silnego wyładowania magii, która przyczynia się do przeciążenia sygnatury magicznej przeciwnika, a tym samym jego obezwładnienia. Osoba znajdująca się w promieniu działania zaklęcia praktycznie upada na kolana i kręci się jej w głowie, nie może się przez pewien czas podnieść (od jednego do trzech postów), a także istnieje prawdopodobieństwo pojawienia się chęci wymiotowania w przypadku osób bardziej wrażliwych na tego typu anomalie. Efekty narażenia na przeciążenie utrzymują się także po okresie jego wstępnego trwania - ofiara dotknięta urokiem jest przede wszystkim bardziej zmęczona. Użycie zaklęcia dla rzucającego wiąże się z ogromnym wysiłkiem i w większości przypadków już pierwsze użycie przyczynia się do kilkugodzinnego zmęczenia bądź, w przypadku osób o mniejszym potencjale magicznym, do utraty przytomności. W skrajnych przypadkach może być wymagana tygodniowa hospitalizacja w wyniku wyczerpania i osłabienia sygnatury magicznej.
Akceptuję jako zaklęcie zaawansowane, bez nadzoru MG, ale za to trochę zalagodzone i z uproszczonym opisem:
Powoduje silne wyładowanie magii, w wyniku którego przeciwnik jest obezwładniony i bardzo osłabiony (zwykle nie jest w stanie ustać na nogach). Zwykle wiążą się z tym silne mdłości, a uczucie zmęczenia utrzymuje się jeszcze przez następny dzień.
Rozliczenie punktowe
Postać: Felinus Faolán Lowell Eliksir/zaklęcie: Obruō Post:Etap I:Pierwszy post (Pomysł)
Etap II: -
Ostatnio zmieniony przez Felinus Faolán Lowell dnia Sro 17 Sie - 16:16, w całości zmieniany 1 raz
Felinus Faolán Lowell
Wiek : 25
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 178
C. szczególne : Na prawej dłoni nosi Sygnet Myrtle Snow i Pochłaniacz Magii. Spokojne spojrzenie, łagodna aparycja.
Temat: Zaklęcia Nazwa: Tenebrae Oznaczenia i przedziały: Czarnomagiczne, Złożone, minimum 15pkt z Czarnej Magii Krótki opis: Powoduje chwilową krótkowzroczność na danym obszarze wraz ze stłumieniem dźwięku dochodzącego z otoczenia, wyłączając działanie na osobę rzucającą i jej sojuszników. Ofiara widzi otoczenie przez mgłę, nie dostrzega szczegółów z odległości powyżej pięciu metrów, jakby znajdowała się dalej ciemność, do tego pojawiają się omamy słuchowe.
po zmianach akcept!
Ostatnio zmieniony przez Felinus Faolán Lowell dnia Wto 2 Lis - 12:01, w całości zmieniany 1 raz
Darren Shaw
Wiek : 23
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 184cm
Dodatkowo : Mistrz Pojedynków I Edycji Profesjonalnej Ligi
Temat: Zaklęcia Autor: Darren Shaw Nazwa: Aurum Cavea Oznaczenia i przedziały: Ofensywne, specjalne, znane tylko autorowi Krótki opis: Obok czarodzieja pojawia się kształt złoto-metalicznego psa gończego lub charjuka. Rusza on z dość sporą prędkością (taką, z jaką poruszają się psowate) w kierunku celu starając się unikać przeszkód. Po dotarciu do swojej ofiary pies skacze na nią, po czym rozpływa się i oblewa ją złotym, ciężkim i sztywnym płaszczem o neutralnej temperaturze i dużej wytrzymałości. Zaklęcie ma na celu skuteczne unieruchomienie przeciwnika, działa także na większe zwierzęta. Unieruchomiona osoba nie jest w stanie samodzielnie przerwać działania czaru.
Temat: Zaklęcia Nazwa: Aures animali Oznaczenia i przedziały: transmutacyjne, wczesnoszkolne Krótki opis: Zaklęcie polegające na dorobieniu człowiekowi dodatkowych uszu pochodzących od dowolnego zwierzęcia. Jako że zaklęcie częściowo bazuje na zaklęciu dorabianego ogona, do jego poprawnego odczynienia jest potrzebne przynajmniej 5pkt rozdanych w uzdrawianie. Zaklęcie znane tylko jego autorowi, czyli @Drake Lilac.
Ostatnio zmieniony przez Drake Lilac dnia Wto 15 Lis - 22:22, w całości zmieniany 6 razy
Boris Zagumov
Wiek : 42
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 177 cm
C. szczególne : Blizny po gniciu na szyi, klatce piersiowej i górze brzucha, rytualny krwawy znak na małym palcu prawej ręki, naszyjnik Ariadne zawsze zawieszony na piersi oraz mocno zmęczona twarz z widocznie podkrążonymi oczyma, które wydają się zapadać w sobie
Temat:Zaklęcia Nazwa: Igneum Flagellum Oznaczenia i przedziały: Zakazane, 20 Zaklęcia i OPCM, 15 CM, Zaawansowane Krótki opis: Zaklęcie to polega na wypuszczeniu z końca różdżki bicza w kolorze czerwonym. Długość promienia waha się od metra do nawet siedmiu metrów, a dokładna zależy od zachcianki rzucającego. Sam bicz w zetknięciu ze skórą powoduje dotkliwe poparzenia, a w przypadku owinięcia się go z przedmiotem, czy też ze skórą, może po dłuższej chwili spowodować przecięcie owiniętego miejsca. Materiały i inne substancje łatwopalne, znajdujące się w bezpośrednim kontakcie z tym zaklęciem, stają w ogniu. Zaklęcie znane tylko twórcom.
Postać: Boris Zagumov, Drake Lilac, Felinus Faolán Lowell Eliksir/zaklęcie: Zaklęcie Post 1:Gotowe Post 2: Ten sam wątek Post 3: Wątek:
Poziom zaawansowany zostaje, natomiast proponowałabym 20 pkt z Czarnej Magii Mam za to drobne obiekcje co do współtworzenia – Drake ma z Czarnej Magii tylko 6 pkt, a więc nie spełnia wymagań na zaklęcie. Poza tym jest uczniem, który świeżo skończył szkołę i z całą pewnością brakuje mu odpowiedniego doświadczenia. Proszę, żeby przy tworzeniu zaklęcia udział Drake'a był dostosowany do umiejętności i opierał się głównie na stronie teoretycznej. Zaklęcie zaakceptowane
Ostatnio zmieniony przez Boris Zagumov dnia Sro 24 Maj - 0:39, w całości zmieniany 2 razy
Drake Lilac
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 218 cm
C. szczególne : Bardzo wysoki i barczysty. Praktycznie cały czas nosi na palcu pierścień tojadowy - tak na wszelki wypadek.
Temat: Zaklęcia Nazwa: Glaciation flagellum Oznaczenia i przedziały: Specjalne (zaawansowane dla słabszego efektu), Ofensywne Krótki opis: W końca różdżki wydobywa się jasnobłękitny bat lodowej energii, którego długość może osiągnąć maksymalnie 7 metrów. Przy bezpośrednim kontakcie z energią następuje gwałtowne obniżenie temperatury w miejscu dotknięcia, które powleka się grubym szronem. Uderzenie biczem znacznie wzmacnia ten efekt wytwarzając sporą ilość zamrożonej wody wystarczającą do pokrycia lodem części bądź całej kończyny człowieka i jej okolic. Zaklęcie znane tylko autorowi.
C. szczególne : blizny ciągnące się przy lewej nerce i po prawej stronie żeber | niewielkie, krwawe znamię w kształcie krzyża na grzbiecie prawej dłoni | krwawy znak w kształcie obrączki
Temat: Zaklęcia Nazwa: Abscedo nigrum Oznaczenia i przedziały: Transmutacja - zaklęcia zaawansowane, dodatkowe wymagania: 20 pkt CM Krótki opis: Zaawansowana, ulepszona forma zaklęcia znanego czarodziejom pod inkantacją Abscedo. W przeciwieństwie do swej uproszczonej wersji, pozwala na tymczasowe zatuszowanie również blizn powstałych wskutek czarnomagicznych zaklęć. Maskujący efekt utrzymuje się jednak w przypadku takich ran stosunkowo krótko (maksymalnie przez jeden wątek fabularny).
PS Zastanawiam się czy nie byłoby uzasadnione dołączenie również jakiegoś progu punktowego w CM jako znajomość tej dziedziny i skutków zakazanych zaklęć.
Akceptuję jako zaklęcie zaawansowane, jednak z następującymi uwagami: zaklęcie to może działać maksymalnie przez jeden wątek i konieczne jest określenie wymaganych progów punktowych z transmutacji oraz czarnej magii.
Zmienione, zgodnie z ustaleniami ^
Ostatnio zmieniony przez Salazar Morales dnia Sro 23 Sie - 11:14, w całości zmieniany 1 raz
Maximilian Brewer
Wiek : 22
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 178 cm
C. szczególne : Blizny na całym ciele, które wychynęły po usunięciu wszystkich mugolskich tatuaży, runa agliz na lewym ramieniu, krwawa obrączka na palcu serdecznym prawej dłoni, blizna w kształcie błazeńskiej czapki na prawej piersi, trzy blizny przez całe plecy, blizna w kształcie kluczy tuż nad sercem, runa jera na brzuchu
Temat: Eliksiry Nazwa: eliksir przejrzystości Oznaczenia i przedziały: Eliksir zaawansowany - leczniczy (31 - 40 pkt) Trzy składniki główne: kora drzewa wiggen, pióro memortka, krew salamandry Krótki opis: Łagodzi skutki doświadczania widzenia przyszłości przez jasnowidzów, działa tym silniej, im słabiej rozwinięty jest ten dar. Czarodziej, który go przyjmuje, jest w stanie o wiele lepiej poradzić sobie ze skutkami ubocznymi doświadczanych wizji, jego organizm jest w stanie więcej wytrzymać, a i sama wizja nie wywiera na zażywającego aż tak wielkiego wpływu. Nie ma on mocy neutralizowania działania daru jasnowidzenia, jednak ułatwia oswojenie się z nim.
Temat: Zaklęcia Nazwa: Tormentia Oznaczenia i przedziały: zakazane, zaawansowane, 20 pkt Z CM Krótki opis: Wyczarowuje czarne wielkie macki, które wychodzą spod ziemi dookoła przeciwnika lub stają na jego drodze w zależności, gdzie rzucający urok celuje. Wiją się, aby złapać ofiarę, a jeśli do tego dojdzie oprócz powodowania bólu wysysają z niej energię. Pojawiają się na jeden post.
Proponuję podniesienie progu do 25pkt z CM. Chciałabym wiedzieć, jak dokładniej widzisz to wysysanie energii, chodzi o skutki (czy ofiara trzyma się na nogach czy może pada nieprzytomna?). Poza tym skoro macki przytrzymują ofiarę i powodują ból, to czy nie zostawiają żadnych śladów? Wydaje się to dość logiczne, niemniej chciałabym zobaczyć, jak Ty to widzisz.