Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Szkolne Drużyny Quidditcha

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Bell Rodwick
Bell Rodwick

Absolwent Gryffindoru
Wiek : 30
Czystość Krwi : 90%
Galeony : 4902
  Liczba postów : 4482
http://czarodzieje.forumpolish.com/t58-bell-rodwick
http://czarodzieje.forumpolish.com/t243-bell-rodwick
http://czarodzieje.forumpolish.com/t7785-bell-rodwick#216614
http://dzika-mafia.blog.onet.pl/
Szkolne Drużyny Quidditcha QzgSDG8




Gracz




Szkolne Drużyny Quidditcha Empty


PisanieSzkolne Drużyny Quidditcha Empty Szkolne Drużyny Quidditcha  Szkolne Drużyny Quidditcha EmptySob Sie 11 2012, 14:37;


Druzyny Quidditcha

Jednymi z najbardziej emocjonujących wydarzeń w ciągu roku szkolnego są mecze Quidditcha rozgrywające się między domami Hogwartu. Co roku, to inni podopieczni założycieli Hogwartu, mają szansę zdobyć Puchar Quidditcha, sprawiając, że ich nazwiska na zawsze zawisną w Izbie Pamięci, a start w karierze sportowca stanie się łatwiejszy. Chcesz spróbować swych sił w tej najpopularniejszej czarodziejskiej grze?

Jeśli chcesz, aby twoja postać została członkiem jednej z drużyn, możesz skopiować poniżej zamieszczony kod i wkleić go, wypełniony, w tym temacie. Pamiętaj, jeśli się zapisujesz - liczymy, że będziesz aktywnie uczestniczyć nie tylko w meczach, ale i treningach. Jeśli zaś wszystkie pozycje są obsadzone, koniecznie zgłoś się na rezerwowego, osoby z tych stanowisk praktycznie zawsze biorą udział we wszystkich meczach, zastępując nieobecnych!

Kapitanowie drużyn
Przywilej zostania kapitanem wiąże się z możliwością korzystania z Łazienki Prefektów, ale także z obowiązkiem organizowania treningów dla swojej drużyny przynajmniej raz na dwa miesiące.
Aby zostać kapitanem, należy zorganizować trening z wykorzystaniem autorskich kostek lub jednej z opisanych gier miotlarskich.
Kapitanowie, którzy przez dwa miesiące nie zorganizują treningu, nie są od razu pozbawiani swojej funkcji. Dzieje się to dopiero w momencie, kiedy zgłosi się nowy kandydat i przeprowadzi trening. Za organizację treningu kapitanowi przysługuje ilość punktów kuferkowych zgodna z tymi zasadami.
W przypadkach wyraźnych różnic w miotlarskiej aktywności zawodników drużyn, kapitanowie mają możliwość ingerencji w strukturę pierwszego składu swoich zespołów w postaci przeniesienia aktywniejszego rezerwowego w miejsce gracza o znikomym udziale w meczach, treningach, czy życiu drużyny, zwłaszcza, gdy odstająca postać jest jednym z kont użytkownika, który posiada już postać w pierwszym składzie któregoś z pozostałych szkolnych zespołów. Wszystko musi mieć jednak solidne, fabularne podstawy oraz wymaga wcześniejszego upomnienia zawodnika, który przestał udzielać się sportowo, aby dać mu odpowiednią ilość czasu na zreflektowanie się.

Rezerwowi
Podczas trwania meczu należącego do oficjalnych szkolnych rozgrywek możliwe jest wprowadzenie przez kapitana do gry jednego zawodnika z rezerw w zamian za inną osobę, która zejdzie na ławkę i nie będzie już mogła zostać ponownie wywołana na boisko w trwającej rozgrywce. Rezerwowy będzie mógł nadal korzystać z przysługujących mu za punkty kuferkowe przerzutów i wyposażenia własnego oraz drużynowego, o ile to ostatnie nadal będzie dostępne. Dotyczy to wszystkich pozycji, jednak w przypadku szukających istnieją pewne ograniczenia dotyczące posiadanych przez rezerwowego przerzutów oraz zasad wprowadzenia na boisko:
1. Wchodzący szukający rzuca swoje kości na łapanie znicza jako drugi w kolejności w najbliższej turze, ponieważ ominęła go wcześniejsza kolejka, w której ta kolejność była ustalana.
2. Maksymalna liczba dostępnych przerzutów dla rezerwowego szukającego zmniejszona jest do ilości, którą posiadał schodzący szukający w momencie opuszczenia boiska. Należy jednak przy tym pamiętać, że aby rezerwowy zawodnik posiadał jakiekolwiek przerzuty (jeżeli już są dla niego dostępne), jego kuferek i wyposażenie muszą spełniać wymóg posiadania tychże (każde 10 punktów GM = 1 przerzut).
W meczach towarzyskich otrzymujemy pełną dowolność przeprowadzanych roszad, pamiętając jednak o tym, że wykorzystane przez zawodników podczas gry przerzuty nie resetują się po zejściu i powrocie na boisko. Zasady wymian szukających pozostają niezmienne.

Numeracja
Każdy zawodnik należący do drużyny posiada unikalny numer, z którym na koszulce porusza się po boisku podczas oficjalnych rozgrywek zespołu. Oznaczenie to rezerwuje się w chwili zgłoszenia do drużyny i zostaje ono przydzielone do gracza na cały sezon. W ciągu roku szkolnego można zmienić zarezerwowany dla swojej postaci numer maksymalnie dwa razy, jednak docelowa liczba nie może być zajęta przez inną osobę z tej samej drużyny. Zajęte numery w ramach drużyn wypisane są pod spisami składów każdego ze szkolnych Domów.

Kliknij i skopiuj kod do zgłoszeń:

Aktualna punktacja drużyn






#
X 0 (0:0)0 (0:0)0 (0:0)
0 (0:0) X0 (0:0)0 (0:0)
0 (0:0) 0 (0:0)X0 (0:0)
0 (0:0) 0 (0:0)0 (0:0)X
SUMA 0 000


Zasady wpisywania punktów w tabeli
System punktowy opiera się na następującym systemie:
- zwycięstwo: 3 punkty do tabeli,
- remis: 1 punkt do tabeli.

W tabeli punktowej zapisywane są również wyniki wszystkich spotkań. Ilość punktów zdobytych w meczu pozwala ustalić zwycięzcę w przypadku remisu w tabeli.
Wyłanianie zwycięzcy w przypadku remisu:





Ostatnio zmieniony przez Bell Rodwick dnia Wto Paź 10 2017, 23:53, w całości zmieniany 54 razy
Powrót do góry Go down


Morgan A. Davies
Morgan A. Davies

Student Gryffindor
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 162
C. szczególne : skórzany plecak, nieodłączne bransoletki
Dodatkowo : Animagia (wiewiórka pospolita)
Galeony : 1847
  Liczba postów : 3465
https://www.czarodzieje.org/t17419-morgan-a-davies#488348
https://www.czarodzieje.org/t17421-listy-do-moe#488357
https://www.czarodzieje.org/t17420-morgan-a-davies#488355
https://www.czarodzieje.org/t18298-morgan-a-davies-dziennik#5208
Szkolne Drużyny Quidditcha QzgSDG8




Gracz




Szkolne Drużyny Quidditcha Empty


PisanieSzkolne Drużyny Quidditcha Empty Re: Szkolne Drużyny Quidditcha  Szkolne Drużyny Quidditcha EmptyWto Sty 05 2021, 14:04;



Gryffindor

Ścigający
#8 Adela Honeycott
#13 Drake Lilac
#15 Nicholas Seaver

Obrońca
#6 Kate Milburn

Pałkarz
#10 Ruby Maguire
#9 Fitzroy Baxter

Szukający
#21 Imogen Skylight
#7 Morgan A. Davies

Zarezerwowane numery:

Pierwszy skład, rezerwa, Kapitan ★
Drużyna Gryfonów ma na swoim wyposażeniu 3 Nimbusy 2015 (+4), 4 Błyskawice (+4), 7 kasków quidditchowych (+1), 7 zestawów ochraniaczy (+1), 7 par rękawic z cielęcej skórki (+1), 7 par gogli (+1), 7 koszulek quidditchowych (+1) i 7 kompasów miotlarskich (+1). Każdy zawodnik ma prawo z nich korzystać pod warunkiem, że odnotuje to w swoich postach.




Hufflepuff

Ścigający
#13 Terry Anderson
#17 Valerie Lloyd


Obrońca


Pałkarz
#1 Malakai O'Malley

Szukający


Zarezerwowane numery:

Pierwszy skład, rezerwa, Kapitan ★
Drużyna Puchonów ma na swoim wyposażeniu 7 Nimbusów 2015 (+4), 7 kasków quidditchowych (+1), 7 par rękawic z cielęcej skórki (+1), 7 par gogli (+1), 7 kompasów (+1), 7 zestawów ochraniaczy (+1), i 7 koszulek quidditchowych (+1). Każdy zawodnik ma prawo z nich korzystać pod warunkiem, że odnotuje to w swoich postach.




Ravenclaw

Ścigający
#21 Christian Hastings
#13 Lilian Eldridge


Obrońca
#2 Benjamin O. Bazory

Pałkarz
#12 Saskia Larson


Szukający
#22 Jenna Hastings


Zarezerwowane numery:

Pierwszy skład, rezerwa, Kapitan ★
Drużyna Krukonów ma na swoim wyposażeniu 5 Nimbusów 2015 (+4), 7 kasków quidditchowych (+1), 7 zestawów ochraniaczy (+1), 7 koszulek quidditchowych (+1), 7 par gogli (+1), 7 par rękawic z cielęcej skórki (+1), 7 frotek treningowych (+1) i 7 kompasów miotlarskich (+1). Każdy zawodnik ma prawo z nich korzystać pod warunkiem, że odnotuje to w swoich postach.




Slytherin

Ścigający
#11 Jamie Norwood
#77 Aoife Dear-Aasveig
#9 Ike Skylight

Obrońca
#3 Fern A. Young

Pałkarz
#44 Lockie I. Swansea
#17 Maximilian Felix Solberg

Szukający
#6 Royce Baxter

Zarezerwowane numery:

Pierwszy skład, rezerwa, Kapitan ★
Drużyna Ślizgonów ma na swoim wyposażeniu 7 Nimbusów 2015 (+4), 7 kasków quidditchowych (+1), 7 par rękawic z cielęcej skórki (+1), 7 par gogli (+1), 7 koszulek quidditchowych (+1), 7 sportowych ochraniaczy (+1) i 7 kompasów miotlarskich (+1). Każdy zawodnik ma prawo z nich korzystać pod warunkiem, że odnotuje to w swoich postach.


Ostatnio zmieniony przez Morgan A. Davies dnia Pon Paź 07 2024, 20:04, w całości zmieniany 50 razy
Powrót do góry Go down
 

Szkolne Drużyny Quidditcha

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Szkolne Drużyny Quidditcha QCuY7ok :: 
rozwoj postaci
 :: 
gry i kluby
-