DATA URODZENIA 6 luty 2007 CZYSTOŚĆ KRWI 75% MIEJSCE URODZENIA Cambridge w Anglii MIEJSCE ZAMIESZKANIACambridge w Anglii W HOGWARCIE JEST OD KLASYI podstawowej OBECNIE JEST NA ROKU VII WYMARZONY DOM Hufflepuff WYBRANY WIZERUNEK Fabienne Bethmann
Wyglad
WZROST 163,5 cm BUDOWA CIAŁA filigranowa, lekka niedowaga KOLOR OCZU wyrazisty jasny odcień niebieskiego KOLOR WŁOSÓW ciemny brąz ZNAKI SZCZEGÓLNE filigranowa postura, pieprzyki rozsiane po ciele, kilka piegów na twarzy; PREFEROWANE UBRANIA nie ma wyczucia stylu, a więc wszelką odzież dobieraną ma pod wzór zaprojektowany przez koleżanki/przyjaciółki/krawcowe, które zajmują się komponowaniem odzieży; cała jej garderoba jest jednak z wyższej półki;
Charakter
Po ojcu odziedziczyła powściągliwość, która niejednokrotnie nakładała na nią łatkę chłodnej i zimnokrwistej osoby. Z natury jest osobą spokojną i opanowaną, a wybucha emocjami dopiero wtedy, gdy ktoś poruszy tę plątaninę przeżyć, odczuć i wrażeń w najmniej odpowiednim dla niej momencie. Wówczas okazuje się, że zna wszystkie możliwe przekleństwa a wszak kogo jak kogo, o to nie można jej podejrzewać. Sprawia wrażenie delikatnej i bezbronnej przez co niejednokrotnie nie jest traktowana poważnie, gdy próbuje kogoś pouczyć bądź umoralnić w prawidłowy sposób. Wbrew pozorom nie jest delikatna - potrafi znieść zaskakująco wiele obelg czy bólu. Rzadko wybucha gromkim śmiechem a ujrzenie jej łez graniczy z cudem. Zawsze stara się trzymać wysoko uniesioną brodę i tym samym pokazywać, że jest silną, samodzielną i niezależną kobietą... nawet jeśli mija się to aktualnie z prawdą. Trudność sprawia jej przyznanie się do błędu, poproszenie o pomoc i przepraszanie. Należy do osób życzliwych i koleżeńskich. Nie ma problemu z nawiązywaniem relacji. Jest również zapaloną pacyfistką. Niejednokrotnie na zajęciach lekcyjnych wpadała w tarapaty gdy odmawiała nauczenia się zaklęcia ofensywnego, w jej mniemaniu, zbyt brutalnego aby kalać sobie nim ręce. Rzadko odmawia udzielenia pomocy uzdrowicielskiej - staje okoniem tylko wtedy, kiedy ktoś ją bezczelnie obraża. Lubi pomagać, dzielić się swoimi rzeczami - nawet na wieczne nieoddanie - a uczenie się sprawia jej przyjemność. Nie porzuca rozpoczętych zadań - jest bardzo dokładna i oddana swemu aktualnemu zajęciu; bardzo denerwuje się, gdy ktoś jej w czymkolwiek przeszkadza. Zawsze ma swoje zdanie na dany temat i nie boi się go wyrażać... ale też łatwo jest ją przekonać do zmiany decyzji, jeśli ktoś poda konkretne argumenty. Miewa problemy z brakiem asertywności co czasami jest wykorzystywane przez niektóre osoby. Przy płci przeciwnej, która to wyjątkowo wpada jej w oko, popada w problem milczenia. O ile z reguły nie ma problemu z utrzymaniem kontaktu wzrokowego, tak przy osobach wyjątkowo dla niej urodziwych i inteligentnych, łatwo czerwienieje, jąka się i ucieka wzrokiem. Nie lubi być adorowana i podrywana bo nie wie jak się wówczas ma zachować. Lubi określać siebie jako oazę na pustyni... lub fatamorganę. Może być sposobem na ugaszenie pragnienia lub niespełnioną obietnicą ulgi.
Historia
Iris urodziła się jako czwarte dziecko, najmłodsze, niespodziewane, nieplanowane. Przed nią była już trójka rodzeństwa, w tym metamorfomagiczne bliźnięta wymagające nadzwyczaj dużo uwagi. Nic więc dziwnego, że najwięcej okresu wczesnego dzieciństwa spędziła z nianią. Rodzice zajęci byli albo rozwijaniem swoich karier albo nadzwyczajnymi bliźniętami, więc Iris otrzymywała szczątkową uwagę tych, którzy mieli nauczyć ją jak należy żyć. Choć materialnie nigdy jej niczego nie brakowało, dostawała wymarzone prezenty, była brane pod uwagę jej preferencje to tej pory żywi do nich żal za niewystarczająco dużo uwagi i słów uznania.
Brak rodzicielskiej uwagi próbowała zrekompensować pragnieniem bycia w centrum wydarzeń organizowanych przez rodzeństwo. Niejednokrotnie, gdy coś planowali i uważali, że jest zbyt mała aby w tym uczestniczyć, zakradała się za nimi, śledziła ich i pojawiała się w najmniej spodziewanym momencie, niejednokrotnie burząc ich plany i narażając ich na kłopoty. Nie pozwoliła im odsunąć jej tak, jak zrobili to rodzice. Dzięki swojej dziecięcej zawziętości zbudowała z nimi całkiem sensowne relacje, które są zdecydowanie bardziej kolorowe niż te, które łączą ją z rodzicami.
Od maleńkości bardzo źle się czuła w obecności zwierząt gospodarczych, zwłaszcza świń. Podczas jednej z wizyt u bardzo dalekiej ciotki mieszkającej na wsi, u Iris objawiła się magia. Za każdym razem gdy wyganiano ją na pole, aby "poznała uroki wsi", wszystkie zwierzęta w okolicy zaczynały panicznie kwiczeć, piać, rżeć, muczeć, kwilić, gdakać... tworząc zamieszanie uniemożliwiające jej wygonienie tam, gdzie bardzo nie chciała być. Sprawdzano to pięciokrotnie - aż potwierdzono, że to manifestacja dziecięcej magii najmłodszej latorośli.
Po dołączeniu do hogwardzkiej społeczności odkryła... że to drugi dom. Bardzo szybko odnalazła się wśród rówieśników, zyskiwała przyjaciół i znajomych. Nie należała do duszy towarzystwa jednak potrafiła słuchać i rozmawiać, nie odmawiała pomocy i pamiętała o szczegółach z ich życia, dzięki czemu budziła wśród ludzi uczucie sympatii. Mimo dobrych ocen i braku problemów wychowawczych rodzice nie zwracali na niej należytej - w jej mniemaniu - uwagi. Zaczęła więc ulegać pokusom przedstawianym przez mieszane towarzystwo i gdy wpada w tarapaty - zyskuje mnóstwo uwagi rodziców, co jest niejako receptą na sukces.
Choć z początku nie brała pod uwagę pójścia w ślady zawodowe mamy... tak, gdy liznęła podstaw magii uzdrawiania to odkryła w sobie niezwykle silne zamiłowanie do tej dziedziny magii. Walczyła z tym, aby zrobić matce na przekór, usilnie próbowała przekierować swoje zainteresowanie gdzie indziej jednak było to skazane na porażkę - ma w sobie smykałkę do magii leczniczej, przyswaja tę wiedzę z niezwykłą łatwością... i dopiero gdy ujawniła tę zdolność to matka ją dostrzegła, klepiąc ją po głowie i chwaląc się nią po rodzinie.
Rodzina
★ Theodore Skylight - głowa rodziny, właściciel prężnie działającej wypożyczalni mioteł "Fly High". Powściągliwy i pracowity mężczyzna, który stara się poświęcać dzieciom odpowiednio dużo czasu. Iris bardzo pragnie być przez niego doceniona; ★ Alice Skyltight - uzdrowicielka w szpitalu świętego Munga, karierowiczka, opiekę nad dziećmi przekazywała w ręce licznych opiekunek. Iris pragnie aby matka w końcu tak naprawdę ją zauważyła; ★ Imogen Skylitght - starsza siostra przydzielona za dzieciaka do Gryffindoru. Całe życie ma wrażenie, że jest w jej cieniu. Darzy ją zaufaniem i konsekwentnie zwraca się do niej "Mimi". ★ Isaac Skylight - starszy brat przydzielony za dzieciaka do Slytherinu. Zazdrości mu umiejętności kłamania i ukrywania swoich emocji za metamorfomagią. Na złość zwraca się do niego pełnym imieniem. ★ siostra Skylight - najstarsze dziecko rodziny, obecnie pracująca uzdrowicielka, która poszła w ślady matki. Podziwia ją i w przyszłości chce być od niej lepsza.
Ciekawostki
★ nie potrafi kłamać; ★ pochodzi z bardzo zamożnej rodziny; ★ ma alergię na proszek Fiuu - dostaje napadu duszności i ostatecznie mdleje jeśli długo jest wystawiona na jego działanie; ★ w dzieciństwie na jej oczach zmarła babcia - co za tym idzie, dostrzega testrale; ★ potrzebuje okularów do czytania i pisania; ★ w rodzinnym domu posiada na własność psidwaka o imieniu Merkury - jest jej oczkiem w głowie; ★ nie lubi cukru - preferuje dania pikantne lub słone; ★ całkiem nieźle lata na miotle, a to wszystko dzięki specjalizacji zawodowej ojca; quidditch uważa jednak za zbyt brutalny; ★ ma przekłute uszy w trzech miejscach; na nadgarstku nosi przynajmniej siedem bransoletek - to jej szczęśliwy numer, w którego moc usilnie wierzy; ★ marzy o zrobieniu sobie dużego tatuażu; ★ lubi robić zdjęcia i uwieczniać wszystko to, co jest tego warte; ★ niezwykłą przyjemność sprawia jej listowna korespondencja; najciekawsze listy zachowuje na pamiątkę;
Ostatnio zmieniony przez Iris Skylight dnia Sro Sie 14 2024, 07:35, w całości zmieniany 3 razy
Ruby Maguire
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 160
C. szczególne : golden retriever energy | irlandzki akcent | duże oczy | zapach cytrusów
Witamy Cię na Czarodziejach! Twoja karta zostaje zaakceptowana, dostajesz więc uprawnienia do gry. Poniżej znajdziesz przydatne w dalszych krokach na forum linki, z którymi warto abyś się zapoznał!