C. szczególne : Blizna u dołu brzucha oraz niewielka blizna na ręce, blizny na piersi po jadzie akromantuli, ciemnogranatowe blizny na lewym ramieniu; obrączka z czarno-zielonej muszli; runa agliz na lewym nadgarstku
Pośród wysokich, strzelistych drzew, pośród powalonych pni, wysokich traw i gęstych paproci, kryje się rzeka. Jej cichy szum tonie gdzieś pośród treli i nawoływania ptaków, pośród trzeszczących gałązek, szmeru wiatru, pośród życia lasu, które zdaje się tutaj niewyobrażalnie wręcz spotęgowane. Zupełnie, jakby każdy zakamarek prastarego boru miał w sobie coś, czego nie sposób znaleźć gdzieś indziej. Nawet brzęczenie owadów wydaje się tutaj głośniejsze i intensywniejsze, jakby potęgowało się wśród tej zieleni. Rzeka nie jest nazbyt głęboka, ani nazbyt rwąca. Jej wody zdają się toczyć całkiem spokojnie po urwistym brzegu, po kamieniach, które piętrzą się to tu, to tam. Jej szum jest jednostajny, a chłód panujący dookoła osiada niczym delikatny całun na wszystkich roślinach, wyciągających się ku życiodajnym wodom. Nad rzeką nie jest przewieszony żaden most, ani kładka, a powalone drzewa nie pozwalają na dostanie się na jej drugi brzeg. Musisz więc wędrować jej brzegiem, tak długo, aż nie natkniesz się na niewielki kamienny krąg, w którym znajdują się różne przedmioty. Zostały ułożone na drewnianych tacach i nie sprawiają wrażenia, jakby imał się ich czas. Każdy z nich jest w idealnym stanie, zupełnie, jakby zostały tutaj zostawione ledwie chwilę wcześniej. Kto wie, być może to faktycznie dzieło wyszymor - duchów opiekuńczych lasu - które obserwują cię uważnie od chwili, w której postawiłeś stopę za ogrodzeniem Zielonego Gaju.
Ofiary Przed tobą znajduje się sześć różnych ofiar, z których możesz wybrać tylko jedną. Decyzja należy do ciebie, nie musisz dokonywać żadnego rzutu kością. Informację o tym, co się wydarzyło, uzyskasz dopiero po napisaniu pierwszego posta w tym temacie - wyjaśnienia są bowiem ukryte. Ofiary, jak łatwo możesz się domyślić, należy złożyć rzece, która dopiero wtedy pozwoli ci przejść dalej.
1. Zboże
2. Monety
3. Mięso
4. Ceramika
5. Ludzki włos
6. Drewniany krzyż
Posty w tym temacie muszą zostać opatrzone poniższym kodem. Podkreślamy, że efekt złożonej ofiary poznasz dopiero po napisaniu pierwszego postu, co oznacza, że w tej lokacji musisz napisać przynajmniej dwa posty.
Kod:
<zgss>Poprzednia lokacja:</zgss> podlinkuj <zgss>Ofiara:</zgss> wpisz, jakiego wyboru dokonałeś <zgss>Efekt:</zgss> podaj w kolejnym poście <zgss>Zdobycze i straty:</zgss> podaj wszystkie, ze wszystkich lokacji Zielonego Gaju</zgss>
______________________
After all these years you still don't know The things that make you
beautiful
Autor
Wiadomość
Anna Brandon
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 18
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 156
C. szczególne : Odznaka prefekta naczelnego na piersi i bransoleta Urqharta na ręce
Poprzednia lokacja:mgliste przejście Ofiara: zboże Efekt: prezent od rzeki Zdobycze i straty: grabie
Aneczka nei spodziewała się tego, co nastąpiło po złożeniu ofiary. Oczywiście wzburzenie wody, głośniejsze szemrzenie i tego typu sprawy były naturalnym objawem działającej magii. Problem w tym, że panienka Brandon otrzymała prezent, którego się nie spodziewała. Grabie. Do czego miały jej się przydać grabie w lesie? Tego nie wiedziała, ale nie zamierzała narzekać. Zielarstwo było jej bliskie, a taki sprzęt ogrodniczy mógł się okazać magiczny. Tylko noszenie go to dodatkowy wysiłek, na który puchonka nie miała szczególnej siły. No ale, skoro tu przyszła, to musiała stąd również wyjść, a grabie nie były znowuż takie ciężkie, by ją tu uziemiły na stałe, dlatego dziewczyna podniosła je i spokojnym krokiem ruszyła w dalszą podróż.