Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Domek nr 21

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Heaven O. O. Dear
Heaven O. O. Dear

Student Slytherin
Wiek : 24
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 1,70
Dodatkowo : Dziecko - Milka O. O. Dear
Galeony : -86
  Liczba postów : 1318
https://www.czarodzieje.org/t16083-heaven-olive-octavia-dear
https://www.czarodzieje.org/t16087-margarita
https://www.czarodzieje.org/t16082-heaven-o-o-dear
Domek nr 21 QzgSDG8




Gracz




Domek nr 21 Empty


PisanieDomek nr 21 Empty Domek nr 21  Domek nr 21 EmptyCzw Sie 06 2020, 00:52;



Domek jest drewniany, niewielki i jednoizbowy. Mieszczą się w nim łóżka piętrowe, wspólna szafa (powiększona wewnątrz magią), drewniany stolik i dwa krzesełka (dwa dodatkowe należy sobie doczarować). Nie ma tu łazienki ani pryszniców - aby z nich skorzystać należy udać się do części północnej terenu gdzie znajduje się balialnia. Domek oświetlony jest magicznymi kulkami światła bądź świetlikami zagonionymi do lamp oliwnych.

Uwaga. Pokój jest pełen magii, a więc należy rzucić kością, aby dowiedzieć się z czym będziecie mieć "problem". Pierwszy rzut jest obowiązkowy i będzie Wam przeszkadzać przez cały czas pobytu na wakacjach. Dodatkowe efekty możecie sobie dobierać wedle uznania.

Spoiler:


Lokatorzy:

1. Ebony Cassowary
2. Carina Smith
3.
4.


Powrót do góry Go down


Heaven O. O. Dear
Heaven O. O. Dear

Student Slytherin
Wiek : 24
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 1,70
Dodatkowo : Dziecko - Milka O. O. Dear
Galeony : -86
  Liczba postów : 1318
https://www.czarodzieje.org/t16083-heaven-olive-octavia-dear
https://www.czarodzieje.org/t16087-margarita
https://www.czarodzieje.org/t16082-heaven-o-o-dear
Domek nr 21 QzgSDG8




Gracz




Domek nr 21 Empty


PisanieDomek nr 21 Empty Re: Domek nr 21  Domek nr 21 EmptyCzw Sie 06 2020, 01:12;




Duchy


Duchy w Nowym Orleanie są wszechobecne. Stanowią niemal osobną grupę społeczną, w każdym barze, w każdym miejscu znajdziesz ducha, który jest do niego przywiązany. Jest jedno sporo duchów, które błądzą po mieście i szukają turystów, traktując ich jak rozrywkę i pomagając im poznać Nowy Orlean lepiej. To wasi przewodnicy, którzy w każdej chwili mogą pojawić się obok.
1. Duch nie jest przy tobie przez całą dobę, ale może pojawić się w każdej chwili.
2. Rozmowy z duchem możesz prowadzić sam, śmiało rozbudowuj charakter swojego ducha. Pamiętaj, że mistrz gry w każdej chwili może wcielić się w twojego ducha.
3. Każdy ma ducha o innym imieniu i innym charakterze. Jest jednak kilka grup, które mają wspólne działanie, zalety, wady i przede wszystkim zadania, za które możecie zdobyć punkt do kuferka.


Sally


@Ebony Cassowary
Dziewczynka, która zmarła na jednej z kolejek w wesołym miasteczku. Wypadek był okropny i widać, że wywołał sporą traumę u malutkiego ducha. Mimo to, lubi tam wracać, to zawsze było jej ulubione miejsce i wygląda na to, że nie żałuje spędzonego tam czasu. W rodzinie bywało ciężko, jej rodzice byli raczej oschli, wiecznie zajęci, ale kiedy przychodziła sobota - wszyscy spędzali czas w tym radosnym miejscu, dziewczynka wspomina to z sentymentem. Jest bardzo czuła i lubi twoją obecność, ale kiedy czuje, że masz jej dość, znika zawstydzona.
Jak duch na ciebie działa?: Nie masz ochoty sięgać po używki: alkohol, papierosy, narkotyki, nic nie wydaje ci się atrakcyjne. Dużo bardziej odpowiadają ci słodkie, niż gorzkie i kwaśne smaki. Masz znacznie więcej energii, niż normalnie.
Zalety: Dużo łatwiej zdobyć ci sympatię młodszych graczy. Ty sam zresztą czerpiesz dużo więcej satysfakcji z takich znajomości.
Wady: Jeśli mimo oporów sięgniesz po którąś z używek, do końca wątku boli cię głowa.
Twój cel: Powrót duchem do czasów młodości. Poznaj Nowy Orlean z perspektywy dziecka, to świeże i wyjątkowe spojrzenie na to miasto. Oddaj się temu w pełni a zdobędziesz 1 punkt do dowolnej umiejętności.
1. Odwiedź minimum 5 lokacji w Wesołym Miasteczku.
2. Spróbuj wszystkich słodkich potraw i napojów typowych dla Luizjany.
3. Napisz 3 wątki z postaciami młodszymi od ciebie.


Clary


@Carina Smith
Dziewczynka, zaprzyjaźniona z Sally. Nie bez powodu wybrała ciebie - zawsze decydują się na osoby, które mieszkają w pobliżu. Lubią spędzać czas z turystami, ale świetnie się bawią również ze sobą. Jeśli potrzebujecie chwili prywatności, najlepiej nasłać dziewczynki na siebie. Clary jest jednak znacznie bardziej uparta i obrażalska, jeśli zasugerujesz jej, że wolisz pobyć sama, będzie na ciebie fukać oburzona, dopóki nie zobaczysz swojego błędu.
Jak duch na ciebie działa?: Nie masz ochoty sięgać po używki: alkohol, papierosy, narkotyki, nic nie wydaje ci się atrakcyjne. Dużo bardziej odpowiadają ci słodkie, niż gorzkie i kwaśne smaki. Masz znacznie więcej energii, niż normalnie.
Zalety: Dużo łatwiej zdobyć ci sympatię młodszych graczy. Ty sam zresztą czerpiesz dużo więcej satysfakcji z takich znajomości.
Wady: Jeśli mimo oporów sięgniesz po którąś z używek, do końca wątku boli cię głowa.
Twój cel: Powrót duchem do czasów młodości. Poznaj Nowy Orlean z perspektywy dziecka, to świeże i wyjątkowe spojrzenie na to miasto. Oddaj się temu w pełni a zdobędziesz 1 punkt do dowolnej umiętności.
1. Odwiedź minimum 5 lokacji w Wesołym Miasteczku.
2. Spróbuj wszystkich słodkich potraw i napojów typowych dla Luizjany.
3. Napisz 3 wątki z postaciami młodszymi od ciebie.


Powrót do góry Go down
 

Domek nr 21

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Domek nr 21 JHTDsR7 :: 
reszta świata
 :: 
luizjana
 :: 
pensjonat
 :: 
Domki
-