Już niemal tradycją wakacyjną stały się różnego rodzaju wyścigi. Za sobą masz wyścigi w beczkach, teraz jednak, skoro jesteś głęboko pod powierzchnią wody, czekają Cię zawody na żywych zwierzętach. Niegdyś, zanim Atlantyda została zatopiona, popularne były tutaj wyścigi konne. Obecnie sprowadzenie tu koni mogłoby być problematyczne, dlatego w konkurencji wezmą udział gigantyczne, obecne tylko w tych okolicach koniki morskie. Sądzisz, że jesteś gotowy, by spróbować na takim pojechać? Niewątpliwie Twoje umiejętności miotlarskie tu się przydadzą! W końcu poczucie równowagi, wyczucie odległości i sprawność fizyczna mogą całkiem nieźle pomóc w takim zadaniu.
Stań na linii startu, wsiądź na swojego pławikonika i dotrzyj na metę jako pierwszy!
Osoby, które nie przeszły testu zaklęcia Bąblogłowy na początku wakacji, na głównym pokładzie, przed wzięciem udziału w wyścigach muszą zakupić skrzeloziele i je zużyć, aby w ogóle przeżyć pod wodą.
Rzuć czterema kostkami. Pierwsze trzy zsumuj i wynik wpisz w kod. Ostatnia powie Ci, co przytrafiło Ci się podczas wyścigu.
Zwycięzca wyłoniony zostanie przez Mistrza Gry w poście kończącym event.
Za każde 10 punktów z gier miotlarskich przysługuje przerzut jedną, wybraną kostką. Jeśli łapiesz się na kilka przerzutów, możesz za każdym razem przerzucać inną kostkę lub kilka razy tę samą. Przerzucasz jednak w ciemno – nie wiesz, czy lepiej będzie mieć wynik wyższy, czy niższy. Okaże się na końcu.
1 Po sygnale startu chcesz ruszyć, by jak najszybciej przegonić całą konkurencję. Niestety, Twój pławikonik nie do końca czuje ducha rywalizacji i jemu się jakoś specjalnie nie spieszy. Próbujesz go poganiać na wszystkie sposoby, ale chyba po prostu musisz poczekać, aż jemu się zachce przyspieszyć. Oby to się stało jak najszybciej!
2 Nigdy nie pływałeś na konikach morskich i masz pewną obawę, że sterowanie nim nie będzie tak proste, jak miotłą. Wsiadasz i w miarę pewnie łapiesz prowizoryczne wodze, licząc na to, że nic złego nie może się stać. Sygnał startu niestety płoszy Twojego zwierzaka, a Ty najwyraźniej trzymałeś się za słabo i spadasz z jego grzbietu. Pławikonik odpływa bez Ciebie, a Ty ze sporym opóźnieniem wsiadasz na innego. Dasz radę nadrobić opóźnienie?
3 Na linii startu obok Ciebie czeka inny zawodnik. Nic dziwnego, prawda? Cóż, nie do końca. Wasze koniki morskie najwyraźniej się znają, mało tego, pałają do siebie głębokim uczuciem! Wiedziałeś, że jeśli pławikoniki połączą się w parę, to potem pływają z zaczepionymi o siebie nawzajem ogonami? Teraz już wiesz, a nawet dokładnie to widzisz. Jak sądzisz, w razie czego dadzą Wam dwa medale?
4 Ty co prawda radzisz sobie całkiem nieźle, jeśli chodzi o wszelkie tego rodzaju wyścigi, natomiast Twój konik morski ma pewne problemy z płynięciem w linii prostej. Co chwilę go znosi na boki, aż zaczynasz się zastanawiać, czy nie pił czegoś przypadkiem przed startem. Przez głowę przemyka Ci myśl, że może porozmawianie z nim przyniosłoby efekty, ale cóż, z bąblem wokół głowy/skrzelami może być ciężko. Próbuj go naprostować wodzami, bo inaczej Wasze szanse nie są zbyt wysokie.
5 Twój pławikonik, zamiast płynąć płynnie przed siebie, porusza się jakimiś takimi dziwnymi zrywami. Rusza naprzód – i się zatrzymuje. Rusza – i znowu stop. Ciężko Ci utrzymać równowagę i nie masz przekonania, czy to jest odpowiedni sposób na to, by wygrać. Ale cóż, może zwierzak wie, co robi? Może to właśnie jest jego sposób na sukces? Chyba że robi to po raz pierwszy i też nie ma pojęcia, co dalej. Cóż, w takim wypadku masz przerąbane.
6 Kiedy usłyszałeś hasło „wyścigi”, nastawiłeś się na dynamizm, emocje i adrenalinę. Z takim też nastawieniem dosiadłeś swojego konika morskiego, mocno ściskając wodze i rzucając swoim konkurentom groźne spojrzenia. A potem padł sygnał, ruszyliście i… Cóż, nie tego się spodziewałeś. Właściwie masz wrażenie, że gdybyś płynął wpław, poszłoby Ci to szybciej. Ale cóż, trudno się mówi. Musisz gdzieś znaleźć źródło upragnionej adrenaliny.
- Kod:
<zg>Suma pierwszych trzech kostek:</zg>
<zg>Czwarta kostka:</zg>
<zg>Link do kostek:</zg> [url=LINK]klik[/url]