~ Gryfonka, studentka I roku ~ Irlandka z krwi i kości ~ niski status krwi, nie ukrywa swojego mało szlachetnego pochodzenia ~ bardzo wychudzona sylwetka ~ zazwyczaj chodzi po szkole w kolorowych sukienkach i apaszkach wplecionych we włosy ~ wiecznie uśmiechnięta ~ od niedawna pracuje jako barmanka w Geometrii
Co wie każdy
~ bardzo przystępna i przyjazna - zagaduje niemal każdego i jest nie do przegapienia w tłumie ~ zawsze się wtrąca i często na lekcjach krytykuje zasady wprowadzone przez nauczyciela ~ niesamowicie ekspresyjna i głośna - jej śmiech słychać już z daleka ~ ochoczo staje w obronie słabszych, bo nie znosi nietolerancji ~ na większości zajęć przeciętna (albo słaba), poza transmutacją ~ chętna na każdą przygodę i głupi plan ~ głos ma średni, ale nie przeszkadza jej to w śpiewaniu najgłośniej jak się da, najczęściej bardzo sprośnych przyśpiewek
Co wiedzą najbliżsi
~ w przeszłości była bardzo biedna i większość dzieciństwa spędziła w pubie, gdzie pracowała jej matka ~ do 11 roku życia nie wiedziała, że jest czarownicą ~ w związku z tym miała ogromne problemy z kontrolowaniem magii w pierwszych latach nauki ~ wychowywana przez matkę, która dla zdobycia pieniędzy sprzedawała swoją godność ~ niewiele wie na temat swojego biologicznego ojca - zazwyczaj jego temat zlewa albo opowiada niestworzone historie, że jest skończonym gumochłonem
✓ - ukończony | ✗ - porzucony | • - w trakcie | ★ - rozliczony
1. Narcyz Bez, Freddie Moses ✗ pokój nr 10, arabia - zapoznanie z wakacyjnymi współlokatorami i moim nowym towarzyszem - papparem
2. Alec Taylor ✗ studnia życzeń, arabia - w dniu urodzin alec sypnął galeonem, abym mogła je wrzucić do studni i pomyśleć kiepskie życzenie
3. Boyd Callahan ✗ mielno - z racji tego, że skończyłam osiemnaście lat, razem z bogdanem pojechałam podbijać mielno, zrobić sobie tribala, żłopac harnasia i narzekać na cenę ryby z frytkami (i trochę napierdalać się z tubylcami)
4. Ruth Callahan, Boyd Callahan, Hope U. Griffin ✗ wielka sala - początek roku szkolnego
5. Darren Shaw, Tiernán E. Aguillard ✓ snowdonia national park - wyprawa z Lancasterem Jonesem; event
15. Murphy M. Murray ✓ opuszczona wieża astronomiczna - w ramach pracy domowej z zaklęć, wymieniam się z Murphym różdżkami i nie wychodzi to dla nas na dobre
16. Perpetua Whitehorn • skrzydło szpitalne - po spotkaniu z Murphym zostałam zaciągnięta poszłam do pielęgniarki, żeby uratowała moje biedne dłonie
17. Hariel Whitelight • pub felix felicis - Harry pociesza mnie po tragicznej porażce z Krukonami
18. Murphy M. Murray • kominek - czas wyjaśnić pomeczową drakę i czemu Murphy zachowywał się wobec mnie jak ostatni dureń
19. Wątek zbiorowy • bristol - kolejna wyprawa z Lancasterem, tym razem jakaś ekskluzywna gala w pociągu, w trakcie której przyłapuję z Murphym nauczyciela obściskującego się z uczniem
20. Murphy M. Murray ✓ wzgórze lampionów, okolice hogsmeade - zorganizowałam Murphowi super ognisko, w trakcie którego upijamy się, wróżymy sobie, zmieniamy się w kanarki przez kremówki i zbliżamy do siebie bardziej niż planowaliśmy
______________________
Ostatnio zmieniony przez Marla O'Donnell dnia Sro Mar 23 2022, 03:06, w całości zmieniany 7 razy
Marla O'Donnell
Wiek : 21
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 168 cm
C. szczególne : szeroki uśmiech, koścista sylwetka, bardzo ekspresyjny sposób bycia, irlandzki akcent, często wplata kolorowe apaszki we włosy
• należy rozegrać wątek lub retrospekcję (min.6 postów na osobę), gdzie wytłumaczy nasze zainteresowanie nauką animagi - jak się o niej dowiedziałeś? Co sprawiło, że chcesz spróbować? Czy faktycznie masz potencjał i jesteś dobry z kontrolowania magii oraz transmutacji?; • napisać min. 2 posty (min. 3 tysiące znaków ze spacjami) opisujący pomysł, przygotowanie się do procesu nauki - zapoznanie z przepisem na eliksir, zapisaniem potrzebnych składników oraz wspomnieć o ogólnych zasadach, które dotyczą całego rytuału; • jeśli uczymy się z pomocą gracza posiadającego tę umiejętność lub z pomocą Mistrza gry/Czarodziejskiej Duszy, należy rozpisać wątek (min. 6 postów), gdzie dowiadujemy się o jego umiejętności oraz prosimy o pomoc w jej opanowaniu przez nas; • rozegrać min. 3 wątki (po 6 postów na osobę) w których spędzamy czas na nauce lub ćwiczeniach z osobą, która już ma opanowaną tą umiejętność; jeśli na forum jest takich deficyt można zastąpić to osobą, która ma wysoki próg nauki transmutacji; polecamy tu wybranie sobie mentora, osoby, która będzie nami kierować podczas nauki lub poprosić o pomoc Mistrza gry/użytkownika z Czarodziejowej Duszy; • rozegrać 2 posty (min. 3 tysiące znaków), gdzie ćwiczymy zaklęcia warte 30 punktów, jakie można znaleźć w zaawansowanych księgach do transmutacji, a także 1 post (3 tysiące znaków) lub wątek (6 postów na osobę) - można prosić o pomoc - z uwarzeniem eliksiru; • rozegranie wypicia eliksiru oraz rzucenie inkantacji, ważne jest pamiętanie o burzy z piorunami za oknem. Należy opisać uczucia towarzyszące zmianie formy oraz pierwsze wrażenia z przebywania w postaci zwierzęcej; • należy minimum 10 razy wspomnieć o żuciu listka młodej mandragory - bez przerwy od pełni do pełni przez 30 dni, a następnie zamknięcie go w szklanej fiolce i zamknięcie go w zacienionym miejscu. Stanowi od podstawę - esencję - do eliksiru animagicznego; • im więcej punktów w statystykę transmutacji tym szybciej odniesiemy sukces. Warto również ćwiczyć eliksiry i zaklęcia; • po udanej przemianie trzeba pamiętać o treningach szybkiej zmiany, która z początku idzie dość mozolnie oraz o przyzwyczajaniu się do zwierzęcej formy. Zmiany zmysłów i postrzegania skutkują częstym bólem głowy, a przy zbyt intensywnym korzystaniu z umiejętności w pierwszych miesiącach, również omdleniami. • Napisz w temacie, dlaczego przemieniasz się akurat w to zwierzę i z jakiego powodu do Ciebie pasuje.
• wątek z nessą, w którym marla dowiaduje się, że ma potencjał, tłumaczy czemu jest tym w ogóle zainteresowana i lanceley pomaga jej z koncentracją i skupieniem + ogólna pogawędka o animagii
• samonauki transmutacja/zaklęcia/eliksiry: - zaklęcia: wystawa w camelocie (przewodnik opowiada o wojnie i używanych na nich zaklęciach, a moja motywacja, aby o tym słuchać, spowodowana jest słowami nessy, że zaklęcia też są ważne w procesie zostania animagiem) - transmutacja: wystawa w camelocie (oglądam wystawę o nieudanym animagu i zaczynam rozumieć ile rzeczy trzeba w tym całym procesie ogarnąć i dopilnować), wystawa w camelocie vol 2 (wracam na tę samą wystawę, żeby tym razem posłuchać od przewodnika o wielkich animagach i dowiedzieć się jakichś ciekawostek)
• przygotowywanie się do całego procesu: - ogólne zasady (do uzupełnienia) - eliksir (kiedyś zacznę)
• jakiś mentor uzupełnię jak jakiegoś znajdę
• wzmianki o animagii: - pub felix felicis - wspominam, że planuję - wzgórze lampionów - wspominam rozmowę z nessą i że mi na tym zależy, ale jednocześnie wskazuję na milion wątpliwości, że mi się to nie uda - retro dzień po wzgórzu lampionów - tutaj podekscytowana wczorajszą rozmową z murphym spotykamy się, żeby o tym pogadać i poczytać - cieplarnia numer trzy - poszłam na zebranie laboratorium medycznego, żeby podszkolić się w eliksirach i móc w przyszłości uwarzyć animagiczny
• żucie mandragory: kiedyś zacznę
• w co się zmieniam i czemu: kiedyś se uzupełnię czemu papuga
______________________
Ostatnio zmieniony przez Marla O'Donnell dnia Sob Kwi 30 2022, 21:04, w całości zmieniany 5 razy
Marla O'Donnell
Wiek : 21
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 168 cm
C. szczególne : szeroki uśmiech, koścista sylwetka, bardzo ekspresyjny sposób bycia, irlandzki akcent, często wplata kolorowe apaszki we włosy
✓ - ukończony | ✗ - porzucony | • - w trakcie | ★ - rozliczony
Wątki
Murphy M. Murray ✓ rathganley, irlandia - kiedy myślisz, że spotykasz nowego kolegę, a on okazuje się skończonym idiotą i musisz mu pokazać miejsce w szeregu za pomocą pięści
Thaddeus H. Edgcumbe ✗ hogwart - tym razem to nowy kolega udowodnił, że pięścią można rozpocząć wspaniałą przyjaźń
Murphy M. Murray ✗ hogwart - to co wydaje się być proste w nocy, rankiem nigdy nie jest, czyli rozmowa tuż po wzgórzu
Transmutacja ★ wystawa "historia zielonej wyspy", camelot - ponownie udaję się na tę wystawę, tym razem wykupując przewodnika i prosząc go, żeby jak najwięcej opowiedział mi o animagii
Transmutacja ★ pokój rozrywek - testuję na sobie zaklęcie crura
2. Eugene 'Jinx' Queen ✗ tawerna spritz - szlajamy się po malediwach
3. Thaddeus H. Edgcumbe ✗ klub geometria - wraca mój marnotrawny przyjaciel i z dupy oznajmia, że stał się arystokratą, a ja mu się chwalę, że jestem z murphym
5. Ruby Maguire ✓ ★ scena w parku - szalejemy sobie na koncercie z okazji dnia świętego patryka, a potem szukamy z powodzeniem czterolistnej koniczyny na polanie złotych zniczy
6. Impreza urodzinowa Jinxa i Rocco ✓ puchońska komuna - świętujemy urodziny moich super ziomeczków
7. Event - godzina próby ✓ ★ góry za wioską - wybrałam się na kolejną wyprawę Lancastera Jonesa, gdzie walczymy ze smokiem inferiusem i pokonujemy czarnoksiężnika Morderda
8. Eugene 'Jinx' Queen ✓ ★ dębowa polana - dzień dziecka organizowany przez Josha, gdzie wpieprzam cynamonki, próbuję łapać czekoladowe znicze i walczę o tytuł miss mokrego podkoszulka
9. Liga pojedynków ✓ ★ wielka sala - dostaję srogi wpierdol od Viks w szkolnej lidze pojedynków, ale to nic, bo mam najlepsze wsparcie od Ruby i Jinxa; potem lecę kibicować Murphy'emu do sali wejściowej
10. Murphy M. Murray ✗ klub geometria, potem ciąg dalszy w mieszkaniu nr 10 - mój marnotrawny chłopak wraca po kilku tygodniach do szkoły i odwiedza mnie w pracy; gdy ją kończę biegniemy czym prędzej nadrobić zaległości w naszym mieszkaniu
11. Augustine Edgcumbe ✓ ★ przed kamienicą - perypetie pewnego wiosennego poranka, kiedy ja budzę się jako królowa śniegu, a August pojawia się pod moim oknem jako gryf
12. Murphy M. Murray ✓ polana - zakończenie roku szkolnego - tańce z lunaballami i pomoc Huxowi w zaręczynach
13. Eugene 'Jinx' Queen • schody szeptów - wyruszamy na wycieczkę w Avalonie i układamy testament
14. Murphy M. Murray ✗ przesmyk poza czasem - idziemy w końcu porozmawiać o wszystkim tym, co nas boli
15. Eugene 'Jinx' Queen ✓ las błogosławionych - szukamy legendarnego graala, a potem lądujemy u znachorki, bo zaatakowała mnie wierzba
16. Boyd Callahan i inni ✓ ognisko - impreza urodzinowo-imieninowa!!!!!
17. River A. Coon • góry za wioską - wyprawa i ploteczki
18. Maximilian Felix Solberg • pokój Maxa - plotki i rozmowa o animagii
23. Basil Kane ✓ sklep Zonka - szoping i planowanie zemsty
24. Cairo Kelly Morgan ✓ ulica główna - przemiła rozmowa podczas naprawy samochodu
25. Hariel Whitelight, Andrew Park ✓ pure lux - imprezka z okazji otwarcia klubu Solberga
26. Augustine Edgcumbe ✓ cukiernia pani stonebridge - w wyniku jakiejś klątwy znika mi noga i ląduje na warsztatach cukierniczych z Augustem w nowej postaci metamorfomagicznej
30. Maximilian Brewer ✓ warsztat krampusa - poszliśmy na piwo, a skończyliśmy w jakiejś ukrytej wiosce krampusa, z której wracam z obrazem tego starego pryka
______________________
Ostatnio zmieniony przez Marla O'Donnell dnia Nie Lut 26 2023, 16:50, w całości zmieniany 7 razy
Marla O'Donnell
Wiek : 21
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 168 cm
C. szczególne : szeroki uśmiech, koścista sylwetka, bardzo ekspresyjny sposób bycia, irlandzki akcent, często wplata kolorowe apaszki we włosy