C. szczególne : tęczówki w kolorze oceanu; bransoletka z morskiego szkła i syrenia bransoleta; zapach Lordków i drzewa sandałowego; tatuaż z Oazy Cudów na łopatce; pierścień kameleona
Jaskinia wygląda pięknie i niezwykle zachęcająco, wabiąc w swoje strony błądzących po pustkowiu. Nikt nie powinien zbliżać się do jaskini, licząc jedynie na szczęście, że Hafis – piękny i wielki lew z orlimi skrzydłami, postanowi rozprostować skrzydła, nie zwracając uwagi na przechodniów. Nietrudno się domyślić, że magiczne stworzenie, choć szalenie inteligentne, to niebywale groźne. Jeśli pojawisz się w tym miejscu, musisz rzucić kostką.
Kostki: ●1, 4 – masz szczęście, nie zaszedłeś daleko wgłąb jaskini, a usłyszane warknięcie Hafisa skutecznie kazało ci wyjść. Nie zobaczyłeś zwierzęcia, ale może to i lepiej. ●2, 3, 5 – Hafis wyczuł twoją obecność, choć nie miał złego humoru. Znalazł się przy tobie niezwykle szybko, przelatując nad tobą zahaczył ostrymi jak brzytwa pazurami o twoje ramię – to nie jest przyjemna rana i będzie długo się goić, ale możesz się cieszyć, że nie stało się nic gorszego. ●6 – Hafis ma zły dzień i przeraźliwie ryczy, zbliżając się w twoim kierunku – musisz poprosić Mistrza Gry o poprowadzenie działań magicznego stworzenia i zdać się na jego wolę.
Tutaj nie musisz nosić specjalnego stroju.
______________________
She couldn't care less, and I never cared more, so there's no more to say about that.