Nazwa przedmiotu: Carmen
Punkty sukcesu: 30 + 1 kość w II etapie
Kategoria: unikat
Dziedziny magii: Transmutacja, Działalność Artystyczna
Opis: drewniana, wilcza zawieszka, ręcznie wycinana i rzeźbiona, docelowo permanentnie dopięta do ulubionej bransoletki Morgan.
Właściwości: Przy bliskim kontakcie z dowolnym zaklęciem, czy źródłem magii, wilkowi delikatnie jaśnieją oczy, jakby drewno było nagle wypalane. Jest to jednak zaledwie przykrywka dla prawdziwego działania przedmiotu. Służy on bowiem dziewczynie do negowania dwóch rzucanych na nią zaklęć, które mogłyby zdemaskować jej animagiczny talent, bądź postawić ją w niebezpiecznej sytuacji przez osiągnięty element zaskoczenia, czy nagłą zmianę fizycznych cech. Zawieszka pochłania zaklęcia Lividus Fera oraz Revale Animagi w taki sposób, by nie wywołały one żadnych rezultatów. Wygląd zawieszki jest ukłonem w kierunku babci-czarownicy, która jest wilczym animagiem i zaraziła wnuczkę pasją do tej dziedziny magii.
Cena: materiały: drewniana kostka - 5g
Tworzenie przedmiotu:Posiadana wiedza:
14 = 48 DA, 51 (46 + 5 za klątwę) TM
Badania:
2 = 1 (lektura), 1 (nadrabianie magicznych braków)
Materiały:
3 = 0 (zakupy), 1 (nauka obróbki materiału), 2 (przerabianie materiału)
Konstrukcja:
7 = 2 (sprawdzanie wytrzymałości materiału), 2 (szlifowanie rzemiosła), 1 (praca nad detalem), 1 (zaklinanie przedmiotu), 1 (testowanie trwałości konstrukcji)
Testowanie:
4 = 1 (na sobie), 2+1 (na innych - wątek)
Zdobyte łącznie punkty sukcesu:
30Kości z innych etapów: - 6:
Załamanie nerwowe może strzelić każdego, pielęgniarkę, kierowcę błędnego rycerza, aurora, a choć jedne zawody są ważniejsze inne mniej - kiedy Ciebie właśnie coś strzeliło to nawet nie wiesz co się dzieje. Pierwszej napotkanej osobie przez to ciśnienie podniesione kolejną porażką, wygadałeś największy znany Tobie, najmroczniejszy, najbardziej niebezpieczny dla swojej (lub czyjejś) reputacji/kariery sekret i nawet nie wiesz jak to Ci się mogło tak po prostu wymsknąć!
Przebieg tworzenia:1.
Zakupy.2.
Lektura, nauka obróbki materiału, nadrabianie magicznych braków.3.
Sprawdzanie wytrzymałości materiału, szlifowanie rzemiosła, przerabianie materiału.4.
Praca nad detalem, zaklinanie, testowanie trwałości konstrukcji.5.
Testowanie na sobie, testowanie na innych.6.
Przypadkowe zdradzenie tajemnicy przy Ignacym.