Larkin J. Swansea
ZAWSZE PRZY SOBIE
♟ różdżka - 8 i 3/4 cala, wiśnia, pióro z ogona gromoptaka
♟ Bransoletka tancerki pomysłu i wykonania rodu Gioreatoro (+1 DA, +1 transmutacja) połączenie z Victorią Brandon
♟ wirujące pierścienie (+1 transmutacja)
♟ nietłukąca złocista fiolka
♟ naszyjnik z onyksem (+2 zaklęcia)
INNE
♟
ubezpieczenie♟ wino una vena creativa (5/5)
♟ wino aqua per gatti (5/5)
PUNKTOWANE
♟ samorysujące pióro (+1 DA)
♟ samorzeźbiące dłuta x2 (+1 DA)
♟ czarodziejskie ołówki (+1 DA)
♟ magiczna kredka (+1 DA)
♟ zestaw pędzli (+2 DA)
♟ krasnoludzki zimowy pierścień (+1 DA)
♟ magiczny dyktafon (+1 DA)
♟ kieszonkowa sztaluga klasyczna (+2 DA)
♟ woda kolońska lady yastry (+2 DA w trakcie występu)
♟ zestaw magicznych narzędzi do obróbki metalu (+1 DA, +1 transmutacja)
♟ manekin wizualizacyjny (+2 transmutacja)
♟ płomienna figurka swarożyca (+2 transmutacja)
♟ podniszczony syreni puchar (+1 transmutacja, +1 eliksiry)
♟ Replika Sierpu Merlina (+5 zielarstwo)
♟ hebanowa strzykawka (+1 uzdrawianie)
♟ świeca mroku (+1 CM)
♟ beret uroków (+1 OPCM)
ZWYKŁE
♟ łabędzie pióro Aengusa
♟ uzdrawiający talizman Hellawes
♟ trzy figurki Taliesina
♟ magiczna harfa Dagdy
♟ samopiszące pióro
♟ piłka zabawka dla skrzydlatych koni
♟ wiecznie modny szalik
♟ magiczny dziennik
♟ Bucentaur w butelce (świstoklik niezużywalny)
♟ płetwa delfinka
♟ kompas marzeń (trudne do zdobycia)
♟ wiecznie modny szalik
♟ syrenia spinka
♟ darinda (gra własnoręcznie wykonana w Himalajach)
ELIKSIRY
♟ Nopuerun (1 użycie)
♟ Afrodisia (1 użycie)
♟
ZWIERZĘTA
♟ psidwak - Arenaria
♟ świnks - Bazalto