Analogicznie do kół zainteresowań utworzyliśmy dla dorosłych proponowane ścieżki kariery, w których będą się pojawiać zadania do wykonania, pomagające postaci wspiąć się po szczeblach kariery i awansować, a także być może stać się bardziej rozpoznawalnym.
Dorośli czarodzieje będą mogli w tym temacie wyrazić swoje zainteresowanie przypisaniem do danej ścieżki kariery.
Zasady
1. Ścieżki kariery dorosłych postaci nie posiadają żadnej struktury klubowej, co za tym idzie – nie mają przewodniczących i postacie nie organizują samodzielnie zadań. 2. Jedna postać może wykazać zainteresowanie maksymalnie trzema ścieżkami kariery, przy założeniu, że dorosły czarodziej nie ma czasu na więcej zajęć, kiedy zajmuje się pracą i innymi obowiązkami. Na drodze wyjątku, moderacja może rozpatrzyć większą ilość ścieżek – należy to jednak dobrze i logicznie uargumentować, a także wykazywać zainteresowanie w późniejszym wykonywaniu zadań. Przy czym na każdy okres trwania zadań, jedna postać może wykonać ich maksymalnie dwa. 3. Zadania będą pojawiać się kwartalnie, jedno i to samo zadanie mogą wykonać maksymalnie cztery postaci. Zadania będą się wiązać z nagrodami przedmiotowymi lub pieniężnymi. 4. Poza nagrodami, za wykonanie zadań można także otrzymać punkty kuferkowe. By otrzymać 2pkt należy napisać standardowy wątek na 6 postów po minimum 5 linijek, natomiast by otrzymać 1pkt należy napisać post na minimum 3500 znaków ze spacjami. Zadanie można jednak wykonać krótszym postem lub wątkiem i otrzymać nagrodę, lecz nie punkty kuferkowe! 5. Chęć wykonania zadania należy zgłosić w tym temacie, kodem zamieszczonym na dole posta i rozpocząć je w ciągu dwóch tygodni od zgłoszenia, w przeciwnym razie zgłoszenie zostanie usunięte, a zadanie pozostanie wolne dla innej osoby. Po wykonaniu zadania należy zgłosić się odpowiednim kodem, prośba, by edytować swój istniejący już post! Po zdobycze nie należy się zgłaszać w upomnieniach.
Dodatkowo: Wszelkie pytania należy kierować do @Ruby Maguire, w razie jej nieobecności każdy moderator służy pomocą. Twórca:@Dina Harlow
kody do zgłoszeń
• Zgłoszenia do przypisania do ścieżki
Kod:
<zg>Imię i Nazwisko:</zg> wpisz <zg>Ścieżka kariery:</zg> wpisz
• Zgłoszenia chęci wykonania zadania
Kod:
<zg>Imię i Nazwisko:</zg> wpisz <zg>Zadanie ze ścieżki:</zg> nazwa ścieżki kariery <zg>Rozpoczęte:</zg> tak / nie (w przypadku rozpoczęcia należy podlinkować odpowiedni post)
• Zgłoszenia wykonania zadania
Kod:
<zg>Imię i Nazwisko:</zg> wpisz <zg>Wykonane zadanie:</zg> wpisz nazwę ścieżki i podlinkuj wykonane zadanie <zg>Zyski:</zg> wpisz należne nagrody i punkty jeśli spełniłeś warunki
Ostatnio zmieniony przez Melusine O. Pennifold dnia Pon Maj 04 2020, 20:36, w całości zmieniany 1 raz
Melusine O. Pennifold
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 25
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 169
C. szczególne : turban na głowie z magicznymi wzorami, piegi na twarzy, płynne ruchy, zwiewne ubrania;
Ścieżka kariery Artysta dotyczy wszystkich postaci, które mogą się poszczycić znajomością artystycznego półświatka. Każdy muzyk, rzeźbiarz, aktor, a także dziennikarz, malarz czy pisarz i tym podobne, jest mile widziany w tej ścieżce.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Działalność Artystyczna.
Zadanie na wrzesień - listopad wolne 1/4
Muzeum, o którym tak wiele mówi Ministerstwo Magii, wciąż jeszcze nie jest w idealnym stanie i niewątpliwie będzie potrzebowało wielu ulepszeń, a przede wszystkim - upiększeń. Gołe ściany na pewno nie przyciągną zainteresowanych historią, trzeba nie tylko coś na nich powiesić, ale również sprawić, by nie wyglądały tak nijako. Korytarze, czy sale wypoczynku, również powinny nabrać życia, a nie prezentować się jak szpitalne, sterylne pomieszczenia. Sztukateria, kasetony, rzeźby i inne elementy dekoracyjne są niewątpliwie mile widziane, a sugestie, co do tego, jak rozłożyć dywany, czy udrapować zasłony będą na wagę złota.
Każdy z was rzuca jedną kość sześcienną, która określi liczbę projektów pomieszczeń muzeum, jakie powinniście przygotować. Dodatkowo każdy z was rzuca odpowiednią ilością kości stuściennych na określenie, jak dobrze wyglądają te projekty. Za każdy, przy którym uzyskacie wynik minimum 80, przysługuje wam dodatkowe 20 galeonów do zapłaty.
Za wykonanie zadania otrzymujecie wynagrodzenie. Każdy z was rzuca jedną kość stuścienną, a jej wynik wskazuje wasz zarobek. Możecie do tego wyniku dodać bonusy uzyskane za przygotowane projekty oraz swoje punkty z Działalności Artystycznej, nie więcej jednak niż 50.
Artyści
• Benjamin Auster • Christopher Walsh • Irvette de Guise • Larkin J. Swansea • Wally A. Shercliffe • William Carter • Angel Price • Issy Rain • Elijah J. Swansea
Przyrodnik
Ścieżka kariery Przyrodnik dotyczy wszystkich postaci, które zaznajomione są z magiczną florą i fauną. Każdy, kto wie co nie co na temat roślin i zwierząt, czy też zwyczajny miłośnik magicznych stworzeń odnajdzie się w tej ścieżce.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Zielarstwo i Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami.
Zadanie na wrzesień - listopad wolne 0/4
Zielarze: Ostatnimi czasy bardzo popularne stały się kwiatowe wiązanki – a te również zostały zamówione w masowej ilości do przyzdobienia muzeum, którego otwarcie już niedługo! Waszym zadaniem jest stworzenie takiej wiązanki. Musicie rzucić kostką literką, by wiedzieć która roślina będzie bazą tego co tworzycie: A – Asfodelus B – Blekot C – Chowanki świetlne D – Dymnica E – Eukomis (lilia grzywiasta) F – Fruwokwiat G – Glicynia błyskawiczna H – Heliotrop peruwiański I – Iksja J – Jemioła Następnie rzucacie kostką k100, by przekonać się jak Wam poszło. Im wyższy wynik tym lepiej, do wyniku kostki możecie dodać swoje punkty kuferkowe z zielarstwa.
Za wykonanie zadania otrzymujecie trzy sadzonki wybranej rośliny niegroźnej.
Zwierzęciarze: Z jakiegoś powodu Trytony ostatnie wydają się napięte, co widać po podrzucaniu przez nich nieprzyjemnych resztek ryb i innych morskich owoców na brzegi zbiorników wodnych. Nie dość, że psuje to wizualne walory, a przecież na otwarcie muzeum ma się zjechać wiele ważnych osobistości, to jeszcze panuje okropny smród! Waszym zadaniem jest dogadanie się z Trytonami, choć pewnie już podejrzewacie, że przyczyną konfliktu jest zaśmiecanie zbiorników wodnych. parzysta – chyba źle się do tego zabrałeś, bo Trytony wcale nie chcą z Tobą rozmawiać. Może pomyliłeś jakieś słówko po trytońsku, w końcu to nie taki łatwy język, niezależnie od przyczyny Twoich niekompetencji, zostajesz obrzucony rybimi szczątkami, to na pewno nie jest przyjemne. nieparzysta – jakoś to idzie, ale Trytony to Trytony i chyba słuchają tylko w połowie. Obiecują jednak, że przestaną wyrzucać rybie szczątki na brzegi, jeśli czarodzieje w końcu się ogarną i pomogą posprzątać wodne zbiorniki. Oczywiście sam oferujesz swoją pomoc i choć zdanie wykonałeś śpiewająco tak w najbliższych dniach czeka Cię wyławianie śmieci, no cóż, czego się nie robi dla większego dobra.
Za wykonanie zadania otrzymujecie Sieć z trytońskiego bluszczu (+1 ONMS)
Przyrodnicy
• Atlas M. O. Rosa • Bridget Hudson • Christopher Walsh • Irvette de Guise • Longwei Huang • Maximilian Brewer • Noreen Finch • Wally A. Shercliffe • Louise Finley-Sherman • Nadish Narayanan • Yekaterina Korolevskaya
Twórca
Ścieżka kariery Twórca dotyczy wszystkich postaci, które odnajdują się w tworzeniu przedmiotów wszelakich, od różdżek po magiczną biżuterię i pojazdy, tudzież ich naprawianiu.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Transmutacja.
Zadanie na wrzesień - listopad wolne 2/4
Na językach wszystkich czarodziejów jest teraz zdecydowanie otwarcie nowego muzeum, o którym już nieraz wspominało Ministerstwo przy pomocy Proroka Codziennego. Wy jednak możecie nieco szybciej dowiedzieć się, co dokładnie tam się znajdzie, bowiem zostaliście poproszeni o pomoc w renowacjach budynku, ale i… samych eksponatów! Musicie więc napisać post lub wątek (zgodnie z zasadami ścieżek kariery), w którym opisujecie swoje poczynania w gmachu nowego muzeum. Rzućcie kostką k6 na losowy scenariusz, który Was spotka: 1 – zostaliście poproszeniu o naprawę rzeźby (znacznie mniej pokaźnej niż prawdziwy osobnik) Starszego Smoka, z którym czarodzieje stoczyli walkę nie dawniej niż przed rokiem. Rzeźba mimo pomniejszenia skali, wciąż była ogromna i została uszkodzona przy transporcie. Sypie się z niej niczym ze stóp starego Pattona Carine’a. Dorzućcie sobie kostkę k100, jeśli wyrzucicie mniej niż 15 odłamek trafia Was w głowę, tracicie przytomność i lądujecie w św. Mungu – tam musicie napisać post z leczenia na min. 2000 znaków! 2 – dwie z Avalońskim zbroi mają stanąć w sali poświęconej niedawno odkrytej wyspie, wyglądają jednak na całkiem pokiereszowane i właśnie Wasza w tym rola, by prezentowały się całkiem godnie. Szybko jednak dowiadujecie się co jest przyczyną takiego stanu zbroi – te się szczerze nienawidzą i ciągle ze sobą walczą, to jedna rozwala drugą i na odwrót! Czeka Was ciężka przeprawa. 3 – musicie odnowić portret samego Merlina! Ten jednak okazuje się okropnie zrzędliwy i na nic nie chce Wam pozwolić, ciągle narzekając i przeskakując z jednej krawędzi ramy do drugiej. Chyba będziecie musieli sobie poradzić jakimś zaklęciem, żeby go uspokoić… Dorzućcie kostkę k100 na postęp pracy, im wyżej tym lepiej odnowiony obraz. No cóż, praca z legendą czarodziejów nie mogła być przecież zbyt łatwa. 4 – zajmujecie się poprawianiem filarów i gzymsów w sali poświęconej Ministerstwu i zauważacie, że z jednej ściany co raz mruga do Was obraz Raziela Whitelighta, świecąc tymi swoimi nienormalnie białymi zębami. Nikt nie wie, co ten obraz robi w muzeum, ale nie Twoja rola to oceniać. W końcu gwizdanie i zaczepki tak Cię drażnią, że podchodzisz do obrazu, a Raziel od razu korzysta z okazji, by wdać się w pogawędkę na temat jego najnowszego zdjęcia w czasopiśmie Czarownica. 5 – zajmowałeś się poprawkami w sali historii Quidditcha, kiedy okazuje się, że ktoś przed Tobą spartaczył po całości. Legendarne tłuczki – znane ze swojej brutalności – wydostają się zza beznadziejnie zabezpieczonej szyby i niszczą wszystko co spotykają na swojej drodze! Ochrona i pracownicy muzeum wbiegają do sali, ale Ty już widzisz po zniszczeniach, że czeka Cię długa noc napraw. Dorzuć k100 na procent zniszczenia sali, im wyżej tym bardziej zniszczona. 6 – dostałeś za zadanie poprawienie kolorów ścian w sali Ciemnego Dworu wróżek, w roku pomieszczenia stoi replika dobrze już znanej czarodziejom księgi. Ciągle jednak zerkasz w jej stronę, jakby intuicja kazała Ci zachować czujność. Im dłużej przebywasz w tym pomieszczeniu, tym głośniejszy staje się chichot, który wciąż słyszysz, to na pewno replika?
Za wykonanie zadania otrzymujecie 150 galeonów.
Twórcy
• Antonio Díaz • Larkin J. Swansea • Victoria Brandon
Kucharz
Ścieżka kariery Kucharz dotyczy czarodziejów, którzy posiadają zdolności magicznego gotowania, ścieżka ugości wszystkich miłośników cukiernictwa i gotowania, barmanów i mistrzów w zaparzaniu kawy.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Magiczne Gotowanie.
Zadanie na wrzesień - listopad wolne 2/4
Wszyscy nieustannie mówią o muzeum, które Ministerstwo Magii postanowiło wznieść dla potomnych, by nigdy nie zapomnieli o długiej i wyboistej historii czarodziejów zamieszkujących Wyspy. Wiąże się to z licznymi spotkaniami, rautami, balami i festynami, na których zbierane są również fundusze mające na celu rozbudowę tego miejsca. Pozyskane fundusze mają zostać przeznaczone na zakup kolejnych skarbów i artefaktów, czy różnego rodzaju dzieł sztuki, które znajdują się w rękach prywatnych. Takie imprezy nie mogą jednak obyć się bez czegoś do picia i jedzenia, każdy o tym wie.
Dlatego też wszyscy miłośnicy gotowania proszeni są o pomoc w przygotowaniu odpowiednich przekąsek, które można byłoby podawać w czasie najróżniejszych spotkań. To nie mają być wielkie dania, ale coś odpowiednio małego, by można było wędrować z tym pośród innych gości, nie uchodząc przy tej okazji za kogoś naprawdę niekulturalnego. Doceniona niewątpliwie zostanie pomysłowość, ale przede wszystkim - iloś przygotowanych przekąsek!
Za wykonanie zadania otrzymujecie gliniany dzbanek (+1 magiczne gotowanie).
Kucharze
• Gwen Honeycott • Longwei Huang • Angel Price
Uzdrowiciel
Ścieżka kariery Uzdrowiciel jest dla czarodziejów zafascynowanych magiczną medycyną i eliksirami wszelakimi. Każdy kto posiada wiedzę na temat zaklęć leczniczych, a także zna na pamięć instrukcje warzenia eliksirów, znajdzie swoje miejsce na tej ścieżce.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Uzdrawianie i Eliksiry.
Zadanie na wrzesień - listopad wolne 1/4
Renowacje niosą za sobą wiele poszkodowanych, dlatego do szpitala wciąż trafiają osoby, które pomagają i uczestniczą w remoncie nowego muzeum historii magii i nie tylko jej. W ferworze pracy łatwo zapomnieć o podstawowych zasadach bezpieczeństwa, dlatego co raz przychodzi ktoś z lepszymi i gorszymi urazami, czy do aptek zaglądają osoby, poszukujące czegoś na wzmocnienie, w końcu jesień już nieśmiało zacznie zaglądać w czarodziejskie okna, a pracy wiąż cała masa!
Uzdrowiciele: Uzdrowiciele musza stanąć na wysokości zadania i poskładać magirobotników oraz wolontariuszy, którzy byli zbyt nieuważni tudzież ulegli nieszczęśliwym wypadkom. Rzućcie kostką k100, im wyższy wynik tym cięższy przypadek trafia w Wasze ręce i tym razem nie chodzi o fizyczne obrażenia co, cóż, charakter pacjenta!
Za wykonanie zadania otrzymujecie 3x fiolka eliksiru wiggenowego
Eliksirowarzy: Eliksirowarzy mają na pewno pełne ręce roboty, kiedy nie ma już wcale dużo czasu, a budowa muzeum jest w ciemnej… Dlatego nie ma czasu na choroby, ani urazy! Zakręć kołem, by dowiedzieć się jaki eliksir przypadł ci do uwarzenia (jeśli nie masz na jakiś wystarczająco punktów, zakręć jeszcze raz i do skutku, aż nie będzie przekraczać twoich umiejętności), a następnie rzuć kostką k100 na zadowolenie klienta z wykonania Twojej pracy, im wyżej, tym klient bardziej zadowolony.
Za wykonanie zadania otrzymujecie magiczny moździerz (+1 eliksiry)
Uzdrowiciele
• Maximilian Brewer • Noreen Finch • Thalia S. Heartling • Bertha Shercliffe • Casey O'Malley • Constantin W. Pritchard • Nadish Narayanan • Yekaterina Korolevskaya
Quidditch
Ścieżka kariery Quidditch jest przede wszystkim dla graczy quiddicha, trenerów miotlarskich i wszystkich związanych z tym sportem, a także dla każdego, kto kocha sport wszelaki.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Gry Miotlarskie.
Zadanie na wrzesień - listopad wolne 3/4
Świat chyba przez chwilę zapomniał o sportowcach, tak bardzo skupił się na historii i sztuce, a wszyscy zdają się niezwykle podekscytowani otwarciem nowego muzeum. Ma to jednak niewątpliwie swoje plusy, bo Ministerstwo Magii liczy na pomoc gwiazd wszelkiego formatu, które pomogłyby im rozreklamować to miejsce, które zachęciłyby do zapoznawania się z przeszłością czarodziejów, z historią wielkich magów, którzy kiedyś stąpali po tej ziemi. W tym celu organizowane są różnego rodzaju festyny i pikniki, czy też bale i rauty, na jakich warto się pojawić.
Każdy, kto chce pomóc, może wziąć udział w jednym z takich właśnie festynów, gdzie organizowane są zawody w najróżniejszych sportowych dyscyplinach. Udział w nich jest odpłatny, a środki pieniężne zostaną przekazane na rzecz muzeum. Bezcenne jest jednak niewątpliwie zaprezentowanie się na takim spotkaniu, pokazanie swoich talentów i wielkiego serca, które niewątpliwie bije dla nowej idei Ministerstwa Magii.
Za wykonanie zadania otrzymujecie Australijski Oblot 50 (+4 gry miotlarskie).
Sportowcy
• Gwen Honeycott
Auror / Łamacz Klątw
Ścieżka kariery Auror / Łamacz Klątw to ścieżka dla znakomitych zaklęciarzy i tych, którzy posiedli wiedzę z zakresu obrony przed czarną magią, a może wręcz i samą czarną magią?
Zadania związane są z taką dziedziną jak Zaklęcia i OPCM.
Zadanie na wrzesień - listopad wolne 1/4
Zdaje się, że każdy dostał swój przydział w związku z budową nowego muzeum, a Wy nie jesteście wyjątkiem. To przecież wielkie wydarzenie, a społeczeństwo docenia role, który Wam przypadły, dlatego zostaliście poproszeni o pomoc w tym przedsięwzięciu.
Aurorzy: Takie budowy i remonty są placem zabaw dla złodziejów, dlatego otrzymaliście swój dyżur w gmachu budynku, w trakcie którego macie dopilnować, by żaden ważny artefakt nie zniknął. Można śmiało założyć, że w środku znajdowała się prawdziwa fortuna dla kogoś, kto handlował na czarnym rynku, dlatego tak ważne jest, byście zachowali czujność! Rzućcie kostką k100 na senność, która Was dopada: 1-40 – jesteście stróżami prawa z prawdziwego zdarzenia i nic nie umknie Waszym uszom i oczom, a może po prostu ktoś był przewrażliwiony i wcale w budynku nie było takich cennych rzeczy? Niezależnie co było tego przyczyną na Waszej warcie nie wydarzyło się nic godnego uwagi. 41-60 – im dalej w las, a raczej w noc, tym bardziej wrażliwi na wszelkie dźwięki się stajecie. Może to ta świadomość, że naprawdę wiele ważnych rzeczy skrywał budynek muzeum, a może po prostu tacy jesteście napięci. Mimo to odrobinę przysypiacie i na każdy podmuch wiatru podrywacie się jakby stado czarnoksiężników pojawiło się na horyzoncie. 61-80 – czujność srujność, jesteście przekonani, że nic się nie stanie, a MM naprawdę mogło Wam zlecić ważniejsze zadanie niż jakaś warta w muzeum. Dlatego opieracie na moment głowę o ścianę i śnicie o dyniowych pasztecikach, kiedy jakiś dźwięk z wewnątrz wybudza Was z tego pięknego sennego marzenia. Dobrze, że jednak pozostaliście czujni, prawda? Bo w budynku pojawił się złodziej, a Wy świetnie sobie z tym poradziliście. Oby szef się nie dowiedział o tej małej niedogodności w postaci Waszej drzemki… >80 – prawdę mówiąc – macie spanko życia i nikt nie może Was za to winić. No chyba, że szefostwo i inwestorzy muzeum, bo kiedy budzą Was promienie słońca i krzyki personelu, okazuje się, że z muzeum zniknął cenny artefakt. Musicie zapłacić 150 galeonów w ramach rekompensaty za swoją niekompetencje.
Łamacze: Wam przypadło sprawdzanie każdego jednego artefaktu, który trafia do muzeum. To chyba jasne, że Ministerstwo chce uniknąć sytuacji, w której jakaś klątwa przejdzie na biednego odwiedzającego! W wasze ręce trafia oryginalna Gwiazda Południa, a przynajmniej tak twierdzą władze, a ile w tym prawdy nigdy się nie dowiecie. Prawdą jednak jest to, że jej moc wydaje się znacznie silniejsza niż w pozostałych egzemplarzach, które choć rzadko, to można spotkać wśród czarodziejów. Przeklęta broszka wręcz buzuje magią i ma być zamknięta za grubym, magicznym szkłem, ale najpierw trzeba się upewnić, że nawet wtedy nie zrobi nikomu krzywdy. Rzuć kostką k6: 1, 3 – nie wiesz do końca jak to się stało, ale magia broszki jakoś na Ciebie przeszła. Z początku nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale po wyjściu na ulicę niemal każdy kto Cię mija staje się nachalny i nie chce dać Ci spokoju. Przecież znasz się na klątwach, a to wygląda na jedną z nich. Czym prędzej udaj się do innego łamacza klątw, zanim trafisz ofiarom prześladowań i gorszych rzeczy, o których mówi historia broszki! Musisz napisać post na min. 2000 znaków o zdejmowaniu klątwy. 4, 6 – to naprawdę silna magia, ale jesteś ostrożny, a przynajmniej tak Ci się wydaje. Magia jednak wsiąka porami Twojej skóry i sprawia, że przez najbliższe trzy wątki, jesteś szalenie atrakcyjny dla każdego, kto przebywa w Twoim towarzystwie. Przekleństwo czy błogosławieństwo? 5, 2 – świetnie sobie poradziłeś, zabezpieczyłeś broszkę tak, by już nikt w najbliższym czasie nie padł jej ofiarą i mogła zostać bezpiecznie zamknięta w sali nowego muzeum!
Za wykonanie zadania otrzymujecie fałszoskop (+1 OPCM).
Aurorzy i Łamacze
• Antonio Díaz • Atlas M. O. Rosa • Irvette de Guise • Isolde Bloodworth • Nakir Whitelight • Bertha Shercliffe • Wolfgang Aniston
Urzędnik
Ścieżka kariery Urzędnik to droga dla każdego, kto odnajduje się w przesiadywaniu w Ministerstwie Magii, bądź też żyje w zgodzie z goblinami w banku Gringotta, a może tłumaczy teksty na własną rękę?
Zadania związane są z taką dziedziną jak Historia Magii i Starożytne Runy.
Zadanie na wrzesień - listopad wolne 3/4
Kto właściwie wie, co dokładnie kryje się w zbiorach, jakie mają znaleźć się w muzeum? Nie wszyscy czarodzieje są biegli w starożytnych runach i innych językach, nie wszyscy również znają na tyle dobrze historię, by być w stanie rozpoznać, na co dokładnie patrzą. Ministerstwo Magii poszukuje zatem wszystkich chętnych, którzy byliby skłonni pomóc w katalogowaniu zbiorów, a tych, jak łatwo się domyślić, z każdym dniem jest coraz więcej.
Runiarze: waszym zadaniem jest przetłumaczenie tabliczek, jakie zostały dostarczone do muzeum przez różnych dobroczyńców. Niektóre są w dobrym stanie, inne zaś w tragicznym i trudno ocenić, czy przypadkiem za chwilę nie rozsypią się wam w rękach. Z tego powodu każde z was rzuca jedną kość sześcienną na określenie stanu badanego przedmiotu, gdzie wynik parzysty oznacza, że praca jest bardzo łatwa, a tablica w bardzo dobrym stanie, a wynik nieparzysty oznacza, że macie przed sobą nie lada wyzwanie, jeśli nie chcecie niczego zniszczyć.
Historycy: waszym zadaniem będzie opisanie i skatalogowanie przedmiotów, jakie zostały dostarczone dopiero co do Ministerstwa Magii. Jest ich naprawdę sporo, trudno powiedzieć, tak na pierwszy rzut oka, z jakich pochodzą epok i co sobą reprezentują. Pozostaje wam zatem zakasać rękawy i brać się do pracy, a ta może być mozolna. I niebezpieczna! Każde z was rzuca jedną kość stuścienną, gdzie wyniki co najmniej 70 i więcej oznacza, że przewracacie na siebie całkiem sporych rozmiarów posąg i musicie napisać jednopostówkę na co najmniej 1 500 znaków z leczenia w szpitalu Świętego Munga - podlinkujcie ją w rozliczeniu wykonania zadania.
Za wykonanie zadania otrzymujecie niewidzialną broszkę.
Urzędnicy
• Nakir Whitelight • Ryan Maguire • Louise Finley-Sherman • Nanael O. Whitelight
Człowiek Nauki
Ścieżka kariery Człowiek Nauki to droga dla każdego, kto wróży z magicznej kuli lub fusów herbaty, a także czarodziejów, potrafiących odczytywać wszelkie znaki pojawiające się na nocnym niebie.
Zadania związane są z taką dziedziną jak Wróżbiarstwo i Astronomia.
Zadanie na wrzesień - listopad wolne 2/4
Artefakty i różne skarby mogą kryć się dosłownie wszędzie i należy brać to pod uwagę. Trudno w ogóle powiedzieć, gdzie dokładnie ich szukać, skoro nie mamy zapisków dotyczących wczesnego średniowiecza, kiedy większość to jedynie legendy i wspomnienia, na jakich próbujemy się opierać. Archeologowie robią wszystko, co mogą, ale prawda jest taka, że to ci, którzy czytają w gwiazdach, którzy znają ich ruch, a może dostrzegają w nich przyszłość, są w stanie powiedzieć coś więcej, są w stanie wskazać miejsca, na jakie warto zwrócić uwagę.
Dokładnie takie jest wasze zadanie. Ministerstwo Magii zwraca się do wszystkich ludzi nauki z prośbą w pomocy w odszukaniu kolejnych artefaktów. Tych przecież może być na Wyspach naprawdę wiele, a kryształowa kula, talia tarota, czy nawet ruch gwiazd, mogą powiedzieć czasami więcej, niż szczątkowa wiedza historyków. Zakasajcie zatem rękawy i postarajcie się coś odkryć.
Za wykonanie zadania otrzymujecie kościane kamienie runiczne Frigg (+2 wróżbiarstwo) [lub +3 jeśli jesteś jasnowidzem].
Ludzie Nauki
• Maximilian Brewer • Persephone Aniston
Ostatnio zmieniony przez Melusine O. Pennifold dnia Wto Maj 05 2020, 15:49, w całości zmieniany 1 raz
Christopher Walsh
Wiek : 35
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 183
C. szczególne : Blizna u dołu brzucha oraz niewielka blizna na ręce, blizny na piersi po jadzie akromantuli, ciemnogranatowe blizny na lewym ramieniu; obrączka z czarno-zielonej muszli; runa agliz na lewym nadgarstku
Imię i Nazwisko: Yekaterina Korolevskaya Zadanie ze ścieżki: przyrodnik Rozpoczęte: nie
Czas na rozpoczęcie zadań do 15 września.
Christopher Walsh
Wiek : 35
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 183
C. szczególne : Blizna u dołu brzucha oraz niewielka blizna na ręce, blizny na piersi po jadzie akromantuli, ciemnogranatowe blizny na lewym ramieniu; obrączka z czarno-zielonej muszli; runa agliz na lewym nadgarstku
Imię i Nazwisko: Gwen Honeycott Zadanie ze ścieżki: Kucharz Rozpoczęte:tak
Imię i Nazwisko: Gwen Honeycott Zadanie ze ścieżki: Quidditch Rozpoczęte:tak - zakończone
Czas na rozpoczęcie zadań do 15 września. Imię i Nazwisko: Gwen Honeycott Wykonane zadanie:Quidditch Zyski: +2 pkt GM i Australijski Oblot 50 (+4 gry miotlarskie)
Ostatnio zmieniony przez Gwen Honeycott dnia Sob Wrz 28 2024, 22:32, w całości zmieniany 4 razy
Longwei Huang
Wiek : 27
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 177cm
C. szczególne : krwawa obrączka na serdecznym prawym palcu, tatuaż chińskiego smoka na lewej ręce, runa jera na karku, blizny na łydce i na plecach, łagodny uśmiech
Imię i Nazwisko: Bertha Shercliffe Zadanie ze ścieżki: Uzdrowiciel Rozpoczęte:tak zakończony Imię i Nazwisko: Bertha Shercliffe Wykonane zadanie:Uzdrowiciel Zyski: +2 pkt Uzdrawianie, 3x fiolka eliksiru wiggenowego
Ostatnio zmieniony przez Bertha 'Birdy' Shercliffe dnia Czw Paź 17 2024, 00:11, w całości zmieniany 2 razy
Maximilian Brewer
Wiek : 22
Czystość Krwi : 10%
Wzrost : 178 cm
C. szczególne : Blizny na całym ciele, które wychynęły po usunięciu wszystkich mugolskich tatuaży, runa agliz na lewym ramieniu, krwawa obrączka na palcu serdecznym prawej dłoni, blizna w kształcie błazeńskiej czapki na prawej piersi, trzy blizny przez całe plecy, blizna w kształcie kluczy tuż nad sercem, runa jera na brzuchu
Imię i Nazwisko: Nakir Whitelight Zadanie ze ścieżki: auror/łamacz klątw Rozpoczęte:tak
Imię i Nazwisko: Nakir Whitelight Zadanie ze ścieżki: urzędnik Rozpoczęte: nie (w przypadku rozpoczęcia należy podlinkować odpowiedni post)
Czas na rozpoczęcie zadań do 15 września.
______________________
Like an oak, I must be stand firm
Like bamboo I'll bend in the wind
Casey O'Malley
Wiek : 31
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 183
C. szczególne : gardłowy głos, zbielałe prawe oko, blizna po oparzeniu na prawej części twarzy, tatuaże na przedramionach, mniej widoczne - uwydatnione żyły i papierowa skóra - wszystko mniej rzucające się w oczy przez wili urok
Imię i Nazwisko: Irvette de Guise Zadanie ze ścieżki: artysta + łamacz klątwe Rozpoczęte:tak (artysta, +1 DA, +60g), tak (łamacz, +1 OPCM + fałszoskop)
Imię i Nazwisko: Irvette de Guise Wykonane zadanie:łamacz klątw oraz zdjęcie klątwy Zyski: +1 OPCM, fałszoskop (+1 OPCM)
Imię i Nazwisko: Irvette de Guise Wykonane zadanie:artysta Zyski: +1 DA, 60g
______________________
A star becomes a sun, under the pressure of darkness.
Julia Brooks
Wiek : 22
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 170
C. szczególne : grzywka, tatuaże, pedantyzm, wisiorek z osą, pierścień działania na palcu,pachnie lawendą