Czarodzieje
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Share
 

 Stary cmentarz

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość


Jazz E. Chevalier
avatar

Uczeń Ravenclaw
Rok Nauki : VII
Wiek : 27
Czystość Krwi : 50%
Galeony : 328
  Liczba postów : 357
http://czarodzieje.my-rpg.com/t8779-jasper-h-beckett#247587
http://czarodzieje.my-rpg.com/t8782-jasper-h-beckett#247598
http://czarodzieje.my-rpg.com/t8780-jasper-h-beckett
Stary cmentarz QzgSDG8




Administrator




Stary cmentarz Empty


PisanieStary cmentarz Empty Stary cmentarz  Stary cmentarz EmptyWto Sty 27 2015, 15:25;


Stary cmentarz


Niezwykle mroczne miejsce, pełne strasznych historii. Stoi tu zaledwie kilka nagrobków, opisanych cyrylicą, ale nie to jest najstraszniejsze. Każdy krok po tej ziemi może sprawdzić na przybysza gniew udręczonych dusz. Miej się na baczności, jeśliś tu jest!

Rzuć kostką w odpowiednim temacie i sprawdź, co zrobiły duchy:
Jeśli masz 20 punktów w kuferku z historii magii, uznajesz działanie drugiej kostki.
1 - Spokojnie przechodzisz między nagrobkami, aż w pewnym momencie czujesz wibrującą pod tobą ziemię. Nagle ktoś krzyczy głośne "Buu!" i próbujesz uciec, lecz zahaczasz nogą o rzeźbiony kamień, po czym padasz na ziemię. Przez przypadek skręcasz sobie kostkę oraz masz problemy z poruszaniem się w następnym wątku.
2 - Przychodząc tutaj, nie jesteś pewien, czego oczekiwać. Słyszałeś plotki o straszydłach zamieszkujących cmentarzysko, ale na własnej skórze chcesz przekonać się, czy leży w nich choć ziarno prawdy. Siadasz przed jednym z nagrobków, próbując odczytać epitafium i wtedy pojawia się półprzezroczysta istota. Zagadujesz ją, nie czujesz żadnego strachu, a po chwili wdajesz się w dość ciekawą dyskusję, która trwa do zmierzchu. Nie żałujesz tego, gdyż dowiedziałeś się kilku interesujących rzeczy, za co otrzymujesz 1 punkt do kuferka z historii magii.
3 - Podenerwowanie towarzyszy ci przez cały dzień. Nie wiesz, co tutaj robisz, nie masz pojęcia o żyjących tu duszach zmarłych, a co gorsza - nie wiesz, jak wrócić do pociągu. Bez celu krążysz przez długie godziny, aż w końcu dostrzegasz w oddali coś, co pozwala ci wrócić do pozostałych.
4 - Duchy są dla ciebie dziwnie miłe. Wydają się być smutne i pogrążone w żałobie, lecz przez cały czas zagadują cię, rzucając nieszczególnie śmiesznymi żarcikami. W tajemnicy zdradzają ci ich wielki sekret, którym podobno jest wielka skrzynia ukryta gdzieś w lesie.
5 - Przychodzenie tu po zmroku chyba nie było najlepszym pomysłem. Słyszysz ujadanie wilków, czujesz dreszcz wstrząsający całym ciałem. Nagle słyszysz kroki i w przerażeniu uciekasz do bardziej zaludnionego miejsca. Nie chcesz tu wracać nawet za dnia.
6 - Odrobina samotności nikomu nie zaszkodziła, czyż nie? To samo mogły pomyśleć mieszkające tutaj duchy, które przez cały pobyt na cmentarzu nie dają ci spokoju. Jednak trzymasz się wyjątkowo świetnie i odczytujesz wszystkie epitafia, dzięki czemu dostajesz pozwolenie na przychodzenie tu o każdej porze. Otrzymujesz również 1 punkt do kuferka, do dowolnej umiejętności.


Na tym terenie nie działa teleportacja, a skupienie magii może wywołać nieprzewidziane skutki w rzucaniu zaklęć!

Powrót do góry Go down


Mistrz Gry
Mistrz Gry

Czystość Krwi : 100%
Galeony : 32734
  Liczba postów : 108770
http://czarodzieje.forumpolish.com/t7560-wielka-poczta-mistrza-gry#211658
Stary cmentarz QzgSDG8




Specjalny




Stary cmentarz Empty


PisanieStary cmentarz Empty Re: Stary cmentarz  Stary cmentarz EmptyWto Paź 30 2018, 10:52;

@Lysander S. Zakrzewski

Seria ataków na mugolskich nastolatków i dorosłych była zbyt wysoka, by Ministerstwo Magii otrzymując przesłanki z niemagicznego świata, że to czary są odpowiedzialne za uszkodzenia na ciele kilku osób, mogło przejść obojętnie. Wiele narad, podobnie jak zebrań aurorskich zmusiło grono czarodziejów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo do szybkiego działania. Śledztwo wykazało, że czarnoksiężnikiem dopuszczającym się napadów na bezbronnych ludzi jest nie kto inny jak bułgarski przestępca Ivan Murray, którego poszukuje więcej, aniżeli jedno Ministerstwo. Zadanie zostało przekazane trójce aurorów, a w szczęśliwych – o ile tak można powiedzieć – wybrańcach, znalazłeś się również ty – Lysandrze.
Poszlaki prowadzą aż na Syberie, gdzie o tej porze roku jest już niebywale zimno, dlatego też musisz zaopatrzyć się w ciepłą kurtkę i rękawiczki, żebyś nie uszkodził struktury skóry. Niemniej, zdajesz sobie sprawę, że ta wyprawa, a także pojmanie Ivana może być przełomowe dla twojej kariery, która dopiero się rozwija, ale czy nie najważniejsze jest bezpieczeństwo świata, w którym żyjesz, a także mugolskiego?
Odpowiedź Minister Magii pozostawił waszej trójce.

Jeżeli kostki wskażą, że lądujesz w św. Mungu – załóż, że twoja postać spędziła tam minimum tydzień. Kiedy jednak ewentualny scenariusz zakrawać będzie o interakcje z MG – daj znać, na pewno z chęcią wcielę się w postać Ivana. Gdyby nie udało wam się go pojmać, możesz być pewien, że spotkasz się w przyszłości z trudnościami w fabule z jego strony.
Powodzenia!

PS. Zasady i kostki z lokacji nie obowiązują przy tej ingerencji.


1 tuż po dotarciu na Syberię, otrzymaliście informację, że Ivan znajduje się w okolicach starego cmentarza w Czernyj Pritoku. Nie pozostało wam nic innego jak udać się tam i przeczesać teren. Wędrujecie dług, zbyt długo, a po mężczyźnie ani śladu; czy to zwykła zagrywka dezinformacyjna? Po upływie kilku godzin postanawiacie przenieść się do na inny teren, lecz i tam nie znajdujecie Ivana, który widocznie napluł wam tym razem w twarz, zaś zmylenie aurorów i londyńskiego Ministerstwa nie było dla niego zbyt trudne.
2,5 minęło sporo czasu, a ty odczuwasz zmęczenie, a także niebywały chłód, który osłabia cię z resztek energii. Nagle twym oczom ukazuje się zakapturzona postać, która wykonuje kilka kroków w przód, a zaraz potem celuje różdżką w twoją koleżankę; niestety, okazał się szybszy, a Avada Kedavra sprawiła, że utraciliście aurorkę. Pozostajecie sami i tym razem musi się udać… Dochodzi do walki, która jakby nie sprawia Ivanowi większych trudności, podobnie jest z ucieczką przed waszymi zaklęciami, jednak w pewnym momencie dostrzegasz, że mężczyznę nie zasłania nic i znajduje się po rozbrojeniu przez twojego kompana w idealnej pozycji do schwytania go. Zdecydujesz się od razu wykonać wyrok czy zgodnie z ustaleniami przywleczecie go przed Wizengamot, by to tam został osądzony i skazany? Pamiętaj, by na pocztę MG wysłać raport z akcji i upomnieć się o 1 punkt  do zaklęć w odpowiednim temacie, który otrzymujesz.
3,6 pech chciał, że rozdzieliliście się, co zapewne nie było zbyt dobrym pomysłem… Ivan staje z tobą twarzą w twarz i nie mija sekunda jak zaczynacie się pojedynkować. Mężczyzna jest bardziej doświadczony, wszak i lata ma swoje, a tobie pozostaje łudzić się, że szczęście i tym razem dopisze. Murray może i nie planuje cię zabić, jednak zaklęcie Cruciatusa jest rzucone w twoją stronę perfekcyjnie i kiedy przerywa czar (po pojawianiu się twoich partnerów) – znika, a ty pozostajesz z burzą emocji, które rozrywają twoje ciało i sprawiają, ze nie jesteś pewien, co się tak właściwie stało. Potrzebujesz z pewnością pomocy, dlatego też po teleportacji za sprawą świstoklika, musisz znaleźć się w św. Mungu.
4 - Szto wam nużnə*? – rozległ się głos mężczyzny, który wyszedł z domku nieopodal cmentarza. Patrzył na was surowym wzrokiem,  wszak wdarliście się na prywatny teren. Próbujecie mu wytłumaczyć, że poszukujecie Ivana, lecz ten nie daje za wygraną. - Gdzje wy s nim pəznakomilis**? – wiesz, ze nie będzie łatwo, lecz to co dzieję się chwilę potem sprawia, że zastygacie w bezruchu. Nieznajomy pada jak długi, gdy zostaje rażony jakimś zaklęciem czarnomagicznym, zaś sam Ivan śmieje się nader głośno.
- Idioci, mnie chcecie złapać? Nie udało wam się to przez dwadzieścia lat, to i przez kolejne dwadzieścia tego nie zrobicie, ale dam wam szansę – zawyrokował, lecz wy już sięgaliście po różdżki, by zacząć atak, lecz on zaskoczył was ponownie. - Następnym razem szukajcie w katakumbach… Śmierć kolejnej mugolki doprowadzi was na właściwy trop – gromki śmiech odbił się echem od pustej przestrzeni, lecz twoja towarzyszka postanowiła spytać: dlaczego – odpowiedź jaką otrzymaliście to… - Merlin znajet pəczemu*** – straciliście siły, czas i Ivana, który po tych słowach zdążył się teleportować, a wszystko działo się zbyt szybko, by zareagować inaczej. Musicie wrócić do Londynu i czekać z założonymi rękami lub przeanalizować słowa, którymi naprowadził was na kolejny punkt na mapie. (W razie chęci – zapraszam do ingerencji z MG.)


* co wam potrzeba / czego potrzebujecie?
** gdzie go poznaliście / skąd go znacie?
*** Merlin raczy wiedzieć

______________________

Stary cmentarz Tumblr_myxyl0JKkN1s94thyo1_500
Powrót do góry Go down


Lysander S. Zakrzewski
Lysander S. Zakrzewski

Absolwent Gryffindoru
Wiek : 27
Czystość Krwi : 25%
Wzrost : 197
C. szczególne : Atletyczna budowa, veela vibe
Dodatkowo : Ćwierć wil, bezróżdżkowość
Galeony : 2329
  Liczba postów : 1664
https://www.czarodzieje.org/t14380-lysander-s-zakrzewski#381382
https://www.czarodzieje.org/t14410-krysia#381611
https://www.czarodzieje.org/t14413-lysander-s-zakrzewski#381628
Stary cmentarz QzgSDG8




Gracz




Stary cmentarz Empty


PisanieStary cmentarz Empty Re: Stary cmentarz  Stary cmentarz EmptyPon Lis 12 2018, 21:41;

Tajemnicza postać Bułgara imieniem Ivan Murray gnębiła nas zbyt długo, a dokonywane przez niego mordy z zimną krwią odbiły się nie tylko na czarodziejach, ale również na świecie mugolskim. W ostatnich tygodniach cały wydział aurorski był skupiony na jego poszukiwaniach, a jak się okazało nie tylko Brytyjskie MInisterswo Magii robiło wszystko by go pojmać. Ja, Clarice Wilson i Pat Roberts zostaliśmy wysłani, żeby sprawdzić tropy wiodące na Syberię. Trochę dziwiło mnie, że Ministerstwo wysłało tak mały oddział na tak dalekie poszukiwania, niemniej jednak robiłem wszystko, żeby wypaść jak najlepiej – byłem jedynym młodszym aurorem w tej ekipie, a pojmanie mordercy lub chociaż natrafienie na coś co wyraźnie mogło pomóc w pojmaniu było w moim wypadku niemal pewnym zwiastunem wyjątkowo szybkiego awansu.
Przemieszczenie się w głąb Rosji okazało się katorgą – w grę nie wchodziła teleportacja, byliśmy więc skazani na zmienianie środków transportu, co zajęło dość sporo czasu. Część trasy pokonaliśmy za pomocą sieci Fiu, część przez świstokliki, a jeden, bardziej dziki fragment musieliśmy przemierzyć magicznym samochodem. W końcu się udało – odziani w grube ubrania przemierzaliśmy syberyjskie wioski w poszukiwaniu Ivana. Znosiłem to trochę lepiej niż moi kompani – w końcu spędziłem prawie trzy lata życia w Skandynawii i wciąż regularnie tam bywałem. Po kilku dniach poszukiwań w końcu otrzymaliśmy informację, że powinniśmy poszukiwać mordercy w okolicach cmentarza w Czernyj Pritoku. Niestety długa wędrówka nie prowadziła do niczego, oprócz odmrożenia palców u stóp Pata – nie było tu ani śladu po Murrayu. Trudno powiedzieć czy to błąd, dezinformacja wspólników mężczyzny czy może po prostu nasza opieszałość, niestety byliśmy w dość dużej dupie. Przenieśliśmy się później na inny teren, lecz nasze poszukiwania nadal pozostawały bezskuteczne. Wszystko wskazywało, że jeden człowiek był w stanie omamić całe ekipy wywiadowcze. Wróciliśmy do Londynu z niczym, a ja zrozumiałem, że tak oczekiwany awans będzie mnie kosztował jeszcze wiele pracy.

Kostka: 1
Powrót do góry Go down


Sponsored content

Stary cmentarz QzgSDG8








Stary cmentarz Empty


PisanieStary cmentarz Empty Re: Stary cmentarz  Stary cmentarz Empty;

Powrót do góry Go down
 

Stary cmentarz

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Czarodzieje :: Stary cmentarz JHTDsR7 :: 
reszta świata
 :: 
Syberia
 :: 
Czernyj Pritok
-