Kiedy przed laty małżeństwo czarodziejów z Nowego Jorku - Państwo McKinley, zjawili się w Anglii ze swoim schroniskiem, ich pasja udzieliła się okolicznym czarodziejom. Pośród nich była również rodzina Pike. Ansley i Nick Pike od zawsze uwielbiali magiczne stworzenia i pracowali w zwierzęcych klinikach, jednak po wizycie Państwa McKinley rzucili pracę na rzecz pomocy zwierząt i tak powstało ich osobliwe schronisko. Na swój dom, a jednocześnie azyl dla stworzeń wymagających pomocy, nałożyli odpowiednie zaklęcia, sprawiając, że stał się nie tylko nienanoszalny, ale również obłożyli swój dom zaklęciem Fideliusa. Dzięki temu, rodzina Pike podróżuje po świecie, przygarniając wymagające opieki magiczne stworzenia i dwa razy do roku zdejmuje zaklęcie Fideliusa ze swojego schroniska, umożliwiając czarodziejom adopcję ich podopiecznych. Kiedy uroczy domek pojawia się w okolicy, nie wyróżnia się niczym z zewnątrz, poza tabliczką "Przytulisko dla Zwierząt rodziny Pike" na furtce. Jednak każde pomieszczenie w domu zostało uraczone zaklęciami zwiększającymi, dzięki którym dostosowują się do ilości i rodzaju stworzeń, jakimi się zajmują.
______________________
Peace in your gardens and light from your eyes
No one can hold me the way you do
Joshua Walsh
Wiek : 37
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 193cm
C. szczególne : runa algiz za lewym uchem, obrączka z bladoróżowej muszli, bransoletki na lewym nadgarstku
Rankiem 6 grudnia uroczy domek pokryty śniegiem pojawił się na wzgórzach, a rodzina Pike z uśmiechem na twarzach i kubkami gorącego kakao zaczęła zachęcać do wizyt w ich schronisku i zrobienia sobie oraz stworzeniom świątecznego prezentu - adopcja. Przy wejściu na każdego czeka kubek gorącego napoju oraz słodki poczęstunek, a kolejni członkowie rodziny opowiadają o zwierzętach, jakie w tym miesiącu są dostępne do adopcji.
Zasady
1. Przed podejściem do adopcji należy dokonać rezerwacji w tym temacie, zgodnie ze wzorem. Następnie zostanie wam wyznaczony termin, w jakim musicie napisać jednopostówkę, bądź zakończyć wątek.
2. Jednopostówki adopcyjne muszą być na 3k znaków ze spacjami, a wątek na minimum 4 posty. Jeśli nie będą napisane w wyznaczonym czasie, rezerwacja stworzenia zostaje anulowana i ktoś inny może podjąć próbę adopcji.
3. Za każde stworzenie należy uiścić opłatę adopcyjną w odpowiednim temacie i podlinkować ją. Opłat dokonujemy po udanym procesie adopcyjnym tzn. dopiero kiedy napiszecie jednopostówki/wątek i efektem starań będzie udana adopcja. Wówczas zgłaszacie się po stworzenie w tym temacie podlinkowując opłatę, a także posty adopcyjne i posiadaną licencję, jeśli jest wymagana. Wysokość opłaty adopcyjnej podana jest w nawiasie przy każdym stworzeniu.
4. Adoptować można maksymalnie dwa zwierzęta z całego schroniska - mogą to być dwa z sali pupili, jak również jedno z sali pupili a jedno z sali wyjątkowych.
5. Sala dla wyjątkowych - jest to lokacja trudnodostępna - aby tam się dostać należy rzucić kośćmi, a i dotarcie do znajdujących się tam stworzeń nie gwarantuje możliwości adopcji.
6. Rzuty na nawiązanie więzi ze stworzeniami można dokonywać raz na dzień. Największe powodzenie jest na stworzenie więzi ze zwierzętami z sali pupili, trudniej ze zwierzętami z sali dla wymagających, które wymagają posiadania licencji, a najtrudniej ze zwierzętami z sali dla wyjątkowych, gdzie jest ograniczona możliwości podjęcia próby adopcji. Szczegółowe informacje na temat adopcji stworzeń znajdziecie w poszczególnych salach.
7. Przed adopcją stworzeń, należy sprawdzić zasady posiadania domowych magicznych stworzeń w tym temacie. Jeśli postać nie będzie posiadała miejsca na swoje zwierzę, adopcja nie będzie możliwa - zwróć uwagę na Punkty Opieki.
8. Po zarezerwowaniu zwierząt ma się 3 dni na napisanie wymaganych jednopostówek, bądź zaczęcia wątku. Wątki adopcyjne muszą być skończone w przeciągu 7 dni od rozpoczęcia - jeśli dokonamy rezerwacji np. 01.01, mamy czas na jednopostówki lub rozpoczęcie wątku do 04.01 włącznie, rezerwacja zostaje uznana za nie ważną z wybiciem 05.01, z kolei wątek za nie ważny, jeśli nie zostanie zamknięty do 08.01 włącznie.
Obowiązkowe kody
Rezerwacja stworzenia:
Kod:
<zgss>sala</zgss> pupili / wymagających / wyjątkowych + podklinkuj kostkę na wejście jeśli wymagana <zgss>stworzenie</zgss> napisz które rezerwujesz - rasa + imię
Adopcja - konieczna wcześniejsza rezerwacja:
Kod:
<zgss>stworzenie</zgss> napisz które udało ci się adoptować - rasa + imię <zgss>opłata adopcyjna</zgss> podlinkuj uiszczoną opłatę <zgss>licencja</zgss> podlinkuj jeśli wymagana, jeśli nie - usuń ten wers <zgss>posty/wątek adopcyjny</zgss> podlinkuj wymagane jednopostówki albo bątek
Zarezerwowane/adoptowane
- Herba - custos - adoptowana przez Christopher Walsh - Alfa - ragdoll - rezerwacja Thalia S. Heartling (do 13.12, wątek do 17.12) - Tar - kruk - rezerwacja Noreen Finch (do 13.12) - Metus - charjuk - rezerwacja Nicholas Seaver (do 14.12)
______________________
Peace in your gardens and light from your eyes
No one can hold me the way you do
Ostatnio zmieniony przez Joshua Walsh dnia Pon Gru 11 2023, 21:04, w całości zmieniany 8 razy
C. szczególne : Zawsze ubrany na czarno w strój zakrywający wszystko prócz dłoni i głowy. Prawie nigdy się nie uśmiecha, za to wiele emocji można wyczytać z jego spojrzenia.
C. szczególne : Blizna u dołu brzucha oraz niewielka blizna na ręce, blizny na piersi po jadzie akromantuli, ciemnogranatowe blizny na lewym ramieniu; obrączka z czarno-zielonej muszli; runa agliz na lewym nadgarstku
C. szczególne : Zawsze ubrany na czarno w strój zakrywający wszystko prócz dłoni i głowy. Prawie nigdy się nie uśmiecha, za to wiele emocji można wyczytać z jego spojrzenia.
sala wyjątkowych + wejście stworzenie Sicera - cydrąż
termin: post - 17.12, wątek - 21.12
Nicholas Seaver
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 185cm
C. szczególne : Zawsze ubrany na czarno w strój zakrywający wszystko prócz dłoni i głowy. Prawie nigdy się nie uśmiecha, za to wiele emocji można wyczytać z jego spojrzenia.
stworzenie cydrąż Sicera opłata adopcyjnaklik posty/wątek adopcyjnypost 1, post 2, post 3
adoptowany
Nicholas Seaver
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 185cm
C. szczególne : Zawsze ubrany na czarno w strój zakrywający wszystko prócz dłoni i głowy. Prawie nigdy się nie uśmiecha, za to wiele emocji można wyczytać z jego spojrzenia.
Cleanse my soul free me of this anger that I hold and make me whole
Nicholas Seaver
Rok Nauki : I studencki
Wiek : 23
Czystość Krwi : 100%
Wzrost : 185cm
C. szczególne : Zawsze ubrany na czarno w strój zakrywający wszystko prócz dłoni i głowy. Prawie nigdy się nie uśmiecha, za to wiele emocji można wyczytać z jego spojrzenia.
Rankiem 1 kwietnia dom z tabliczką “Przytulisko dla Zwierząt rodziny Pike” ponownie pojawił się w Hogsmeade, a znajomi opiekunowie pożuconych, bezdomnych zwierzaków uśmiechają się do wszystkich, którzy zaglądają do nich w poszukiwaniu nowych towarzyszy dla siebie. Tym razem nastrój wewenątrz Przytuliska wydaje się o wiele weselszy, niż w grudniu. Kto wejdzie do środka, szybko orientuje się, że to za sprawą samych podopiecznych czekających na nowe domy.
Zasady
1. Przed podejściem do adopcji należy dokonać rezerwacji w tym temacie, zgodnie ze wzorem. Następnie zostanie wam wyznaczony termin, w jakim musicie napisać wymagane jednopostówki, bądź zakończyć wątek.
2. Jednopostówki adopcyjne muszą być na 3k znaków ze spacjami, a wątek na minimum 4 posty i ma w większości dotyczyć nawiązywania więzi ze stworzeniem. Jeśli posty nie będą napisane w wyznaczonym czasie, rezerwacja stworzenia zostaje anulowana i ktoś inny może podjąć próbę adopcji.
3. W przypadku anulowania rezerwacji należy odczekać 24h przed ponowną rezerwacją. Jeśli rezerwacja zostanie anulowana w trakcie trwania wątku, jest możliwe wydłużenie rezerwacji na prośbę gracza bez zachowania przerwy, jest to jednak ustalane indywidualnie i zależy od ilości napisanych w wątku postów.
4. Za każde stworzenie należy uiścić opłatę adopcyjną w odpowiednim temacie i podlinkować ją. Opłat dokonujemy po udanym procesie adopcyjnym tzn. dopiero kiedy napiszecie jednopostówki/wątek i efektem starań będzie udana adopcja. Wówczas zgłaszacie się po stworzenie w tym temacie podlinkowując opłatę, a także posty adopcyjne i posiadaną licencję, jeśli jest wymagana. Wysokość opłaty adopcyjnej podana jest w nawiasie przy każdym stworzeniu.
5. Adoptować można maksymalnie dwa zwierzęta z całego schroniska - mogą to być dwa z sali pupili, jak również jedno z sali pupili a jedno z sali wyjątkowych.
6. Sala dla wyjątkowych - jest to lokacja trudnodostępna - aby tam się dostać należy rzucić kośćmi, a i dotarcie do znajdujących się tam stworzeń nie gwarantuje możliwości adopcji.
7. Rzutów na nawiązanie więzi ze stworzeniami można dokonywać raz na dzień. Największe powodzenie jest na stworzenie więzi ze zwierzętami z sali pupili, trudniej ze zwierzętami z sali dla wymagających, które wymagają posiadania licencji, a najtrudniej ze zwierzętami z sali dla wyjątkowych, gdzie jest ograniczona możliwości podjęcia próby adopcji. Szczegółowe informacje na temat adopcji stworzeń znajdziecie w poszczególnych salach.
8. Przed adopcją stworzeń, należy sprawdzić zasady posiadania domowych magicznych stworzeń w tym temacie. Jeśli postać nie będzie posiadała miejsca na swoje zwierzę, adopcja nie będzie możliwa - zwróć uwagę na Punkty Opieki.
9. Po zarezerwowaniu zwierząt ma się 3 dni na napisanie wymaganych jednopostówek, bądź zaczęcia wątku. Wątki adopcyjne muszą być skończone w przeciągu 7 dni od rozpoczęcia - jeśli dokonamy rezerwacji np. 01.01, mamy czas na jednopostówki lub rozpoczęcie wątku do 04.01 włącznie, rezerwacja zostaje uznana za nie ważną z wybiciem 05.01, z kolei wątek za nie ważny, jeśli nie zostanie zamknięty do 08.01 włącznie.
10. Rzutów na wejście do lokacji, jak i na nawiązanie więzi można dokonywać przed podjęciem próby adopcji. Liczą się tylko to rzuty, które nastąpiły w trakcie trwania eventu adopcyjnego. Należy pamiętać, że rzuty nie są jednoznaczne z rezerwacją, więc jeśli w międzyczasie ktoś inny zarezerwuje stworzenie, na którego więź rzucaliśmy, rezerwacja ma pierwszeństwo adopcji. (Gracz A rzucił pozytywnie na więź, ale nie zarezerwował stworzenia. Gracz B zarezerwował stworzenie, ale rzucił negatywnie na więź. Gracz A musi czekać na koniec rezerwacji stworzenia, a Gracz B ma wciąż możliwość rzucić pozytywnie na więź w trakcie trwania rezerwacji.)
Obowiązkowe kody
Rezerwacja stworzenia:
Kod:
<zgss>sala</zgss> pupili / wymagających / wyjątkowych + podklinkuj kostkę na wejście jeśli wymagana <zgss>stworzenie</zgss> napisz które rezerwujesz - rasa + imię
Adopcja - konieczna wcześniejsza rezerwacja:
Kod:
<zgss>stworzenie</zgss> napisz które udało ci się adoptować - rasa + imię <zgss>opłata adopcyjna</zgss> podlinkuj uiszczoną opłatę <zgss>licencja</zgss> podlinkuj jeśli wymagana, jeśli nie - usuń ten wers <zgss>posty/wątek adopcyjny</zgss> podlinkuj wymagane jednopostówki albo bątek
Zarezerwowane/adoptowane
- Kwarc - abraksan (adoptowany) - Energia - czilala (do 9.04) - -