Avalon - Wyspa Jabłoni, Avalon Teraz i Na Zawsze, legendarna wyspa będąca celem wędrówek Rycerzy Okrągłego Stołu oraz domniemane miejsce ukrycia Graala. Przez wieki ukryta we mgłach, teraz odsłoniła część z nich dla czarodziejów, pozostając nadal niewidzialną dla mugoli. Na mapie Avalon znajdziecie gdzieś na wodach Morza Irlandzkiego - jeśli więc zechcecie, możecie nań teleportować się czy przylecieć na miotle z reszty Wysp Brytyjskich.
Wyspa rządzona jest - choć ciężko nazwać to „rządami” - przez Panią Jeziora, rezydującą w wodnym akwenie położonym w centrum wyspy. Avalon zamieszkały jest przez wiele magicznych istot, które w Brytanii nie występują od wielu lat. Nie uświadczy się tu jednak gatunku ludzkiego, oprócz was oraz starodawnych zjaw. Pamiętajcie więc, że na uliczkach Ellan Vannin mijacie fauny i nimfy, nie kolejnego przysadzistego czarodzieja w meloniku.
Nie nadużywajcie jednak gościnności tutejszych - Pani Jeziora jest na tyle potężna, by ukryć wyspę na tysiąc lat, wyproszenie więc paru niesfornych Brytyjczyków nie sprawi jej większego problemu.
Zwierzęta Avalonu
Na Wyspie Jabłoni mieszka wiele braci mniejszych, których nie sposób spotkać w innych częściach świata. Możecie je przygarnąć - oczywiście nie siłą!
By móc zgłosić się o wpisanie do kuferka któregoś z poniższych zwierzątek, należy napisać co najmniej jeden wątek na pięć lub więcej postów poświęcony zajmowaniu się owym stworzonkiem, lub co najmniej dwie jednopostówki po 2500 znaków każda.
Poniżej przedstawiona została lista limitów punktowanych poszczególnych możliwych do przygarnięcia zwierząt. Wszystkie, jako gatunki zagrożone, wymagają ministerialnej licencji dotyczącej posiadania rzadkich zwierząt.
• Przy okazji każdego wątku, można wylosować napotkaną zbroję, nawiedzaną przez ducha swojego dawnego właściciela i nieznaną pradawną magią. • Żeby to zrobić, należy rzucić najpierw kostką literką (w rzucie należy napisać do jakiego wątku losujesz i z kim!), literkę rzuca jedna osoba, biorąca udział w wątku, natomiast kość k6, każdy rzuca osobo! • Kostki do losowania zbroi, losujemy w specjalnym temacie! • Dostępne są cele wakacyjne: zbrojny towarzysz – rozegraj 3 wątki (min. 6 postów) z towarzystwem zbroi, wystarczy ich obecność → 1pkt uczeń dawnych duchów – rozegraj 5 wątków (min. 5 postów), w których wchodzisz w bezpośrednią interakcję z wylosowaną zbroją. Wątki nie mogą się pokrywać z tymi z celu zbrojny towarzysz → 2pkt
A – Accalon – Intryga i zdrada, spisek i nikczemność, właśnie to cechowało rycerza, który nosił tę zbroję. To pech, a może jednak szczęście, że natknąłeś się właśnie na niesławnego Accalona? Możesz zyskać, możesz stracić, nikt nie wie jakie jest Twoje przeznaczenie, może właśnie Ty okażesz się jego sojusznikiem?
Rzuć kostką k6:
1 – Tak jak knuł przeciw Królowi Arturowi, tak też knuje przeciwko Tobie. Spływa na Ciebie ogromny pech, który będzie Ci towarzyszył przez kolejny wątek. Nieważne jaką kostką będziesz rzucać w tym i kolejnym wątku – musisz ją przerzucić, liczy się gorszy rzut. 2 – Może to nienajlepszy dzień zbroi Accalona? Jest zły i naburmuszony, obiecuje Ci pomoc, a jednak okazuje się, że nie można mu ufać – w tym wątku jeśli będziesz rzucać jakąś kostką, musisz ją przerzucić, liczy się drugi rzut. 3 – Jeśli masz ponad 10pkt z Historii Magii, możesz wiedzieć, że Accalon wykradł razem z Morganą miecz Artura, pozbawiając go ochrony przed śmiertelną raną. Widać, że w zbroi coś pozostało z ducha swojego pana, pozbawiając Cię w tym wątku 10pkt z Uzdrawiania, oby nic Ci się nie stało! 4 – Zły wpływ na czarodziejów ma zbroja Accalona, może to przez pamięć przeszłości, a może przez jej podły charakter, stajesz się w tym wątku bardziej podatny na wszelkie magiczne dolegliwości i przez cały wątek koszmarnie boli Cię głowa. 5 – Jeśli masz 15pkt z Historii Magii, nie dajesz się przechytrzyć zbroi Accalona – dotyczy Cię więc efekt z kostki 6, jeśli nie masz 15pkt z Historii Magii, nie masz pojęcia kim był właściciel, Twoja czujność pozostaje więc uśpiona i dotyczy Cię efekt z kostki 4. 6 – Zbroja Cię polubiła, ale sam musisz stwierdzić o czym to świadczy. Opowiada Ci jednak o swoim największym spisku przeciwko Arturowi, dając wskazówki jak sprytnie uknuć intrygę i właśnie dlatego, stajesz się mądrzejszy o przebiegłość, która pozwala Ci w tym wątku przerzucić dowolną kość (liczy się lepszy rzut).
B – Baudwin – Czasem pewne wydarzenie zmienia to kim jesteś, właściciel tej zbroi wiele wycierpiał i w końcu zdecydował się wycofać ze społecznego i odnaleźć spokój ducha, może i Tobie w towarzystwie jego dawnej zbroi się to uda?
Rzuć kostką k6:
1 – Przez cały wątek czujesz spokój, a może otępienie? Magia zbroi chyba nie do końca działa tak jak powinna, ponieważ masz wrażenie, że wszystko dociera do Ciebie jakby z opóźnieniem – przy najbliższej okazji, kiedy będziesz próbować rzucać kostkę na lokację trudnodostępną, czas między kolejnym rzutem wydłuża się o 12h. 2 – Jeśli masz min. 10pkt z Historii Magii, możesz wiedzieć, że Baudwin przeżył brutalną bitwę pod Camlan. Przez cały wątek dzielisz przerażenie, które towarzyszyło właścicielowi zbroi podczas bitwy. 3 – Lubisz wrażenia? Cóż, zbroja miała ich wiele podczas bitew, a dzisiaj zdaje się, że jest skora do opowieści. Jeśli uwzględnisz w wątku jak z nią rozmawiasz na ten temat (min. 1000 znaków, nieważne w ilu postach), możesz zgłosić się po 1pkt z Historii Magii do kuferka. 4 – Baudwin parał się uzdrawianiem, towarzystwo zbroi sprawia, że w tym wątku Twoja statystyka kuferkowa odpowiadająca za Uzdrawianie zostaje zwiększona o 10, obyś jednak nie musiał z tego korzystać! 5 – Ktoś kto niegdyś postanowił zostać pustelnikiem, musiał mieć bardzo dużo samozaparcia, by osiągnąć spokój ducha. Właśnie to odczuwasz, nic nie jest w stanie zburzyć Twojego opanowania, nawet jeśli właśnie goni Cię zdenerwowany świnks. 6 – To Twoja szansa, by się czegoś nauczyć, zbroja wie jak ważne Uzdrawianie było dla Baudwina, skoro właśnie dla niego porzucić bycie rycerzem. Jeśli uwzględnisz w wątku jak z nią rozmawiasz na ten temat (min. 1000 znaków, nieważne w ilu postach), możesz zgłosić się po 1pkt z Uzdrawiania do kuferka.
C – Colgrevance – Ciekawy i żądny przygód. choć przy tym uprzejmy, pełen szacunku i dobrze wychowany, właśnie taki był właściciel tej zbroi, choć zdaje się, że szybko przekonał się o tym, że ciekawość bywa pierwszym stopniem do piekła? Czy i Ty się o tym przekonasz w towarzystwie tej zbroi?
Rzuć kostką k6:
1 – Nie wiesz co się dzieje, ale nagle na niebie pojawiają się ciemne chmury, które nie zwiastują niczego dobrego. Porywisty wiatr szarpie Twoimi ubraniami, a ciężkie krople deszczu nie zostawiają na tobie suchej nitki. Niestety, zbroja musi mieć dzisiaj trudny dzień, skoro nie jesteś w stanie uchronić się przed burzą nawet jeśli znajdziesz się w pomieszczeniu! 2 – Jesteś jakiś taki nerwowy i w bojowym nastroju, zupełnie jak Czarny Rycerz, który wyzwał Colgrevance’a na pojedynek. Masz ochotę zaczepiać wszystkich i rzucać nieprzyjemnymi epitetami tak długo, jak towarzyszy Ci zbroja. 3 – Ciekawość to nienajgorsza cecha, jeśli tylko nie przekraczasz granic. Jeśli napiszesz jak zagadujesz zbroję o jej przeszłość (min. 1000 znaków, nieważne w ilu postach), możesz zgłosić się po 1pkt z Historii Magii do kuferka. 4 – Moc Czarodziejskiej Fontanny osiadła na zbroi i najwyraźniej na Tobie również! Jeśli tylko się zezłościć w tym wątku, pradawna magia sprawi, że w Twoim otoczeniu rozpęta się prawdziwa burza! 5 – Masz wrażenie, że musisz uciekać, co więcej - zbroja wciąż i wciąż Cię do tego namawia, wierząc, że ściga Was Czarny Rycerz, czyhając na Was! 6 – Tak jak kiedyś, tak i teraz zbroja postanawia wyruszyć na przygodę i chcąc nie chcąc idziesz razem z nią! Jeśli zdecydujesz się na lokację trudnodostępną, masz możliwość przerzucić kostkę na wejście jeszcze tego samego dnia!
D – Dinadan – Jakie miejsce, taki Irytek, bo Dinadan był prawdziwym żartownisiem. Zdaje się, że każde jego słowo to żart i kpina, nigdy nie mówi nic poważnie. Dodatkowo cały czas namawia wszystkich dookoła do płatania innym figli.
Rzuć kostką k6:
1 – Magia sprawia, że nieważne jakiej jesteś płci - przez cały wątek ze zbroją Twoje ubrania transmutują się w średniowieczną sukienkę. Nawet jeśli natychmiast postanowisz się przebrać, za każdym razem Twój strój się zmienia. 2 – Poczucie humoru to najbardziej charakterystyczna cecha tej zbroi, z tym, że nikt nie sprecyzował kto padnie ofiarą jej żartów. Na Twoje nieszczęście, ofiarą jesteś właśnie Ty! Przez cały wątek zbroja to wyskakuje zza drzewa, próbując Cię wystraszyć, to podkłada Ci nogę etc. 3 – Magia działa na Ciebie tak, że to Ty w tym wątku stajesz się Dinadanem i masz ochotę ciągle ze wszystkiego żartować i kpić. Nawet jeśli znajdziesz się w prawdziwym niebezpieczeństwie, nie robi to na Tobie wrażenia, bowiem doskonały humor nie opuszcza Cię nawet na sekundę. 4 – Zbroja do Ciebie gada, gada, gada i gada, dosłownie nie przestaje mówić, i żartować ze wszystkiego wokół, także z Ciebie i Twojego towarzysza, całe szczęście to tylko słowa, a nie czyny! 5 – Jeśli masz min. 10pkt z Historii Magii, możesz wiedzieć, że Dinadan wziął udział w turnieju przebrany za kobietę. To prawdziwa sztuka zmieniać coś w co innego, jak Dinadan swój strój, na ten wątek twoja statystyka kuferkowa z Transmutacji jest większa o 10pkt! 6 – To król unikania konsekwencji i najwyraźniej naszła go ochota, by podzielić się z Tobą tą sztuką. Z tego względu właśnie w tym wątku możesz przerzucić jednorazowo dowolną kostką, liczy się lepszy w twoim mniemaniu rzut!
E – Erec – Wartości rodzinne, to najbardziej charakterystyczna cecha tej zbroi. Zdaje się, że nic nie jest w stanie tego zachwiać, miłość do rodziny i przywiązanie, a także zwyczajne życie rodzinne.
Rzuć kostką k6:
1 – Cały wątek czujesz, że coś jest nie tak, jakby ogromną tęsknotę za swoją rodziną, masz wrażenie, że powinieneś być tylko z nimi, może napisz do nich list? 2 – Zbroja usilnie próbuje Ci wmówić, że Twój towarzysz w tym wątku, to właśnie ta osoba, z którą powinieneś związać się na całe życie, nie przyjmując do wiadomości dosłownie niczego, nawet jeśli jesteś w tym wątku ze swoją rodziną! 3 – Masz wrażenie, że koniecznie musisz coś komuś udowodnić, swoje umiejętności, a może niezależność? Zbroja jednak Cię wciąż podpuszcza, że może jednak nie jesteś wystarczający. 4 – Jeśli masz min. 10pkt z Historii Magii, możesz wiedzieć, że Erec udał się w podróż ze swoją żoną, podczas której nie wolno było im ze sobą rozmawiać. W tym wątku tracisz zdolność mowy! 5 – Jeśli jesteś w tym wątku z kimś ze swojej rodziny - otrzymujecie możliwość jednorazowego przerzutu dowolnej kości. 6 – Przez cały wątek czujesz niesamowitą więź ze swoim towarzyszem, dosłownie, bowiem pradawna magia zbroi sprawia, że potraficie słyszeć swoje myśli!
F – Florence – Strasznie wścibska jest ta zbroja, zdaje się, że nie opuszcza Cię na krok i najlepiej jakbyś mówił bardzo wyraźnie, bo cały czas będzie prosić o powtórzenie. Przy tym trzeba przyznać, że jej rycerz do najmądrzejszych nie należał, co może odbić się na Tobie czkawką!
Rzuć kostką k6:
1 – Wścibska zbroja ma swoje sposoby, jej magia sprawia, że przez cały wątek czujesz ogromną potrzebę dzielenia się wszystkimi swoimi sekretami i nie jesteś w stanie tego powstrzymać. 2 – Zbroja jest niemądra i niezdarna, wszystkie kostki, które przyjdzie Ci rzucać w tym wątku, musisz powtórzyć, ponieważ skutecznie jej niezgrabność we wszystkim Ci przeszkadza. 3 – Nie wiesz jakim cudem, może za sprawą magii, ale zbroja okazuje się być straszną paplą i śmiało wygaduje jeden z Twoich sekretów! 4 – Nie wiesz jakim cudem, może za sprawą magii, ale zbroja okazuje się być straszną gadułą i bez zastanowienia wygaduje jeden z sekretów Twojego towarzysza! 5 – Skoro zbroja wie dużo, to i Ty możesz się wiele dowiedzieć, jeśli tylko ją do tego nakłonisz! Dorzuć kolejną kostkę k6, jeśli wyrzucisz wynik parzysty, zbroja z wielką ochotą opowiada Ci czego się dowiedziała. Jeśli ktokolwiek przed Tobą wylosował zbroję Florence, na tej kostce możesz się od niej dowiedzieć o sekrecie Twojego poprzednika. 6 – Musiałeś zaskarbić sobie dużo sympatii tej zbroi, bowiem ochoczo dzieli się z Tobą wskazówkami jak wejść do lokacji trudnodostępnej - możesz wybrać jedną z nich i nie musisz rzucać na wejście!
G – Gawain – Ta zbroja ma z dwa metry! Od razu widać, że jej rycerz budził grozę, był zuchwały i niebywale lojalny. Szybko jednak okazuje się, że wygląd to nie wszystko, zbroja jest przekonana, że koniecznie trzeba Cię chronić!
Rzuć kostką k6:
1 – Ponoć siły Gawaina były zależne od słońca, dziś magia jednak płata figle i niezależnie od godziny czujesz jak twoje siły spadają, a wszystkie statystyki kuferkowe są dwa razy mniejsze przez cały wątek. 2 – To magia, bez dwóch zdań, a jednak szybko okazuje się, że siła zbroi tym bardziej słabnie im bliżej zachodu słońca. Jeśli więc wątek trwa wieczorem lub w nocy, zbroja zastyga w miejscu i nie rusza się aż do wschodu słońca. 3 – W rycerzu wiele dam się zakochało, choć ponoć żadna bez powodzenia. W tym wątku jednak okazuje się, że Twoje powodzenie u płci przeciwnej zdecydowanie wzrosło! 4 – Okazuje się, że rycerz zbroi miał ogromną wiedzę na temat zielarstwa, w jej towarzystwie Twoja statystyka kuferkowa z Zielarstwa wzrasta o 10pkt. 5 – Wystarczy uprzejmie poprosić i zbroja chętnie podzieli się swoją wiedzą. Jeśli uwzględnisz w wątku jak z nią rozmawiasz na ten temat (min. 1000 znaków, nieważne w ilu postach), możesz zgłosić się po 1pkt z Zielarstwa do kuferka. 6 – Legendy głoszą, że Gawain w południe był dwa razy silniejszy. Jeśli więc wątek trwa w okolicy tej godziny (+/- 2h), wszystkie twoje statystyki kuferkowe zostają podwojone, trwa to dwa posty.
H – Hellawes – Kokieteria i uwodzenie, szalone pragnienie miłości, bez względu na to, przy kim aktualnie się znajduje. Nie wiesz jak to możliwe, ale stajesz się chyba nowym celem zalotów i musisz to przetrwać.
Rzuć kostką k6:
1 – Zbroja jest niesamowicie o Ciebie zazdrosna. Nikt nie może Cię w tym wątku dotknąć, ani nawet stać za blisko, bo od razu zaczyna być niewiarygodnie agresywna, a jednak rycerz dobrze wie jak walczyć. 2 – To nie zbroja jest zazdrosna, to Ty stajesz się pozbawiony wszelkich rozumnych kryteriów względem swojego partnera w tym wątku! 3 – Wszyscy lgną do Ciebie jak muchy, to pewnie magia zbroi, ale zdaje się, że każdy w Twoim otoczeniu jest Tobą autentycznie zachwycony. 4 – Miłość rośnie wokół nas, nie potrafisz pozbyć się tego uczucia, jakby cały świat zniknął i liczyła się tylko ta osoba, która towarzyszy Ci w tym wątku. Zdaje się, że każda Twoja myśl oscyluje wokół niej i nie możesz nic z tym zrobić. 5 – Hellawes robiła wszystko co w jej mocy, by rozkochać w sobie Lancelota, z tego też powodu była doskonała w warzeniu eliksirów - przede wszystkim miłosnych. Jeśli uwzględnisz w wątku jak z nią rozmawiasz na ten temat (min. 1000 znaków, nieważne w ilu postach), możesz zgłosić się po 1pkt z Eliksirów do kuferka. 6 – Zbroja Cię polubiła, do tego stopnia, że postanawia Ci pomóc, na swój własny i pokrętny sposób. Nie wiesz skąd w ogóle to ma, ale otrzymujesz od niej malutką fiolkę amortencji, która starcza na jedno użycie i działa przez 3 posty!
I – Igraine – Okropnie gburowata jest ta zbroja, w dodatku, chyba nigdy nie mówi prawdy. Łże jak z nut, jednocześnie wciąż narzekając na wszystko co robisz, wiecznie jej coś nie odpowiada i nie powstrzymuje się przed nieprzychylnymi epitetami posyłanymi w Twoją stronę.
Rzuć kostką k6:
1 – Udziela Ci się ten paskudny nastrój, jesteś świetnym kompanem zbroi to narzekania na dosłownie wszystko.Pewnie sok dyniowy był z asłotki przy śniadaniu i jeszcze te okropne zarośla, jak tu żyć? 2 – Igraine padła ofiarą okrutnego kłamstwa, a pradawna magia sprawia, że Ty w tym wątku nie mówisz wcale prawdy! Nieważne jak się starasz, Twoje słowa są kompletnie zmyślone. 3 – Zbroja okropnie Cię wyklina i mówi same okropne rzeczy na Twój temat. To jak się przy tym czujesz zależy już od Ciebie! 4 – Zbroja kłamie, obiecuje Ci pomoc, choć wcale nie zamierza jej udzielić i działa na Twoją szkodę. Musisz przerzucić każda kostkę w tym wątku, liczy się drugi rzut. 5 – Nie można Cię okłamać w tym wątku. Jeśli tylko ktoś spróbuje, Ty od razu wiesz, że to nieprawda, choć nie masz pojęcia skąd. Twoja intuicja jednak podpowiada Ci, że coś jest nie tak i przejrzysz każde kłamstwo, jakie napotkasz. 6 – Może i nie Igraine była pod wpływem uroku, zmieniającego wygląd, ale właśnie Ty w tym wątku potrafisz to zrobisz. Na jeden wątek, w którym towarzyszy Ci zbroja otrzymujesz zdolności metamorfomaga.
J – Jay – Zbroja zastrzega sobie, że należała do jednego z Trzech Rycerzy Zaklinaczy Wielkiej Brytanii, a Ty nie masz powodów, by w to wątpić. Pytanie jednak brzmi, jak jej mistyczne moce na Ciebie wpłyną?
Rzuć kostką k6:
1 – Niestety pradawna magia zbroi nie ma dzisiaj dobrego dnia i sprawia, że jesteś okropnie zmęczony. Ponadto najbliższej nocy nie będziesz mógł zmrużyć oka i koniecznie zaznacz swoje wykończenie w kolejnym wątku! 2 – Stajesz się podatny na wszelkie zranienia i nie działają na Ciebie w tym wątku żadne zaklęcia lecznicze! 3 – Rozpętała się burza, deszcz jednak moczy wszystko oprócz Ciebie, woda w tym wątku nie może Cię dotknąć. 4 – A co to się stało? Jesteś dwa razy wyższy niż normalnie! Ponoć kiedy tylko rycerz chciał, mógł stać się tak wysoki, jak najwyższe drzewa i właśnie ten urok na Ciebie spłynął. 5 – Może i nie jesteś bezróżdżkowcem, ale w tym wątku potrafisz korzystać z wszelkich zaklęć ognistych, bez użycia różdżki. 6 – Na ten jeden wątek potrafisz oddychać pod wodą, korzystaj mądrze!
______________________
without fear there cannot be courage
Leighton J. Swansea
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 22
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 175 cm
C. szczególne : Duże usta, kilka pieprzyków, ślady farby na rękach
Avalon - kraina mitów i legend, bóstw i magicznych stworzeń, w której wszystko jest możliwe. Wszystko, a jednak mimo wieków istnienia wciąż nikomu nie udało się rozwiązać najciekawszej i najbardziej nurtującej zagadki - zaginięcia Świętego Graala. Wielu śmiałków z każdej rasy próbowało już zdobyć ten magiczny artefakt, niestety bezskutecznie. Istnieje opcja, że jest to tylko legenda mająca podtrzymać magię tego miejsca. Czy jesteście wystarczająco odważni, by podnieść rękawicę i przekonać się o tym na własnej skórze?
Zasady i objaśnienia
Wasza przygoda będzie trwała przez całe wakacje. Co jakiś czas w mniej lub bardziej magicznych miejscach Avalonu pojawiać się będą wyzwania, którym musicie stawić czoło jeśli chcecie przekonać się, co czeka was na końcu tej drogi.
• Nie trzeba brać udziału we wszystkich wyzwaniach. Za każde z wyzwań dostaniecie bonusy i punkty. By dotrzeć do końca przygody, musicie uzbierać przynajmniej 10 pkt. Zapraszamy oczywiście do pełnego udziału we wszystkich wyzwaniach. • W każdym wyzwaniu można zarówno coś zdobyć, jak i stracić. Nawet najmniejsze decyzje będą mogły zadecydować o tym, jak ostatecznie skończy się dla was cała przygoda. • Wyzwania nie będą dostępne przez całe wakacje. Będą pojawiać się i znikać, więc uważajcie na terminy, bo drugiej szansy w podejściu nie będzie! • Pamiętajcie, że każdy, kto przystępuje do poszukiwań świętego Graala, musi mieć wybrane i wpisane w profil cechy eventowe! • Wyzwania są tutaj znane wszystkim mieszkańcom, więc żeby podjąć pierwszą próbę nie potrzebujecie znajdować żadnej mitycznej mapy, czy podsłuchiwać szeptanej w kątach plotki. Wystarczy wyrazić swoje zainteresowanie przy pierwszym lepszym elfie czy trytonie a na pewno wskażą wam drogę ku pierwszemu wyzwaniu, choć co niektórzy mogą wziąć was za wariatów. • Biorąc udział w poszukiwaniach Świętego Graala zgadzacie się na wszelkie ingerencje w zdrowie, życie i sytuację waszych postaci!
Wszystkim śmiałkom życzymy powodzenia i niech Merlin ma was w swojej opiece!
Maximilian Felix Solberg
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 194 cm
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
Właśnie ruszyło pierwsze wyzwanie związane z poszukiwaniami legendarnego Świętego Graala! Wszystkich głodnych adrenaliny zapraszam do Lasu Błogosławionych, gdzie staniecie przed pierwszymi z wielu wyborów na drodze do odnalezienia mistycznego artefaktu.
UWAGA!Jedyny, ostateczny i nieprzekraczalny termin to Środa, 27.07! Wszelkie posty i zgłoszenia wstawione po północy 27/28.07 nie będą brane pod uwagę!
Wszelkie pytania kierujcie na pw @Maximilian Felix Solberg lub na disc Caaarl#7023. Proszę jednak o dokładne zapoznanie się z opisanymi w poście zasadami! Niech Merlin ma was w swojej opiece!
______________________
I thought that I could walk away easily But here I am, falling down on my knees
Ostatnio zmieniony przez Maximilian Felix Solberg dnia Sro Sie 17 2022, 10:58, w całości zmieniany 1 raz
Augustine Edgcumbe
Rok Nauki : III studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 90%
Wzrost : 188
C. szczególne : zmieniający się kolor brwi | dresiki i bluzy z kapturem | okrągłe kolczyki w uszach | szkocki akcent | pachnie super kosmetykami czarodidasa
W Avalonie nie ma miejsca na nudę. Jeśli mało wam ostrych wrażeń i chcecie mieć w te wakacje kolejną magiczną runę na swoim ciele, albo może zdobyć swoją pierwszą, zapraszamy na krwawy rytuał. Tylko dla fanów dramaturgii, jeśli jesteście wrażliwsi bądź wasza postać taka jest - cieszcie się innymi atrakcjami Avalonu. Wszystkie informacje o evencie znajdziecie w podlinkowanym wyżej temacie.
Krwawej zabawy!
UWAGA czas odpisu został skrócony do 05.08 do godziny 13 po południu - zwyczajnie zbyt długo by trwał event!
______________________
I'm almost never serious, and I'm always too serious.
Darren Shaw
Wiek : 23
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 184cm
Dodatkowo : Mistrz Pojedynków I Edycji Profesjonalnej Ligi
UWAGA czas odpisu w obecnym temacie przenosi się na 12.08 do godzin wieczornych.
Powodzenia!
Maximilian Felix Solberg
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 194 cm
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
Ruszyły kolejne wyzwania związane z poszukiwaniami legendarnego Świętego Graala! Tym razem są to 3 próby, rozsiane po Avalonie. Wszystkich głodnych adrenaliny zapraszam do Opuszczonego jarmarku,Wąwozu mgieł, oraz Doliny świetlików. Przypominam, że aby brać udział w finale eventu wystarczy nazbierać 10pkt. eventowych, choć zachęcamy do udziału we wszystkich wyzwaniach.
UWAGA!Jedyny, ostateczny i nieprzekraczalny termin to Niedziela, 21.08! (g. 18:00) Wszelkie posty i zgłoszenia wstawione później nie będą brane pod uwagę!
Wszelkie pytania kierujcie na pw @Maximilian Felix Solberg lub na disc Caaarl#7023. Proszę jednak o dokładne zapoznanie się z opisanymi w poście zasadami! Niech Merlin ma was w swojej opiece!
______________________
I thought that I could walk away easily But here I am, falling down on my knees
Freddie Moses
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 22
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 180
C. szczególne : luźne ubrania | wzrost | miętówki | kolorowy tatuaż z mieniącymi się gwiazdami na całym przedramieniu
Rozpoczął się już ostatni etap rytuału! Do końca wakacji macie szansę go napisać, a potem zostaje wam mierzyć się z konsekwencjami. Dziękuję za udział i przepraszam za opóźnienie.
Leighton J. Swansea
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 22
Czystość Krwi : 75%
Wzrost : 175 cm
C. szczególne : Duże usta, kilka pieprzyków, ślady farby na rękach
W avalońskiej wiosce wybuchł pożar! Wszystkie osoby zapisane na wakacje są zobowiązane do dokładnego zapoznania się z postem i napisania posta w wydarzeniu. Wszystkie potrzebne informacje zawarte są segmencie „informacje”!
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
Ruszyły ostatnie wyzwania związane z poszukiwaniami legendarnego Świętego Graala! Tym razem są to 3 próby, rozsiane po Avalonie. Wszystkich głodnych adrenaliny zapraszam do Księżycowego jezioraRuin kaplicy, oraz Groby Morgany. Przypominam, że aby brać udział w finale eventu wystarczy nazbierać 10pkt. eventowych, choć zachęcamy do udziału we wszystkich wyzwaniach.
UWAGA!Jedyny, ostateczny i nieprzekraczalny termin to Północ z soboty na niedzielę (27/28 sierpnia). Wszelkie posty i zgłoszenia wstawione później nie będą brane pod uwagę!
Wszelkie pytania kierujcie na pw @Maximilian Felix Solberg lub na disc Caaarl#7023. Proszę jednak o dokładne zapoznanie się z opisanymi w poście zasadami! Niech Merlin ma was w swojej opiece!
I thought that I could walk away easily But here I am, falling down on my knees
Maximilian Felix Solberg
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 194 cm
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
W Avalonie doszło do historycznego momentu. Wszystkich śmiałków, którzy uzyskali odpowiednią ilość punktów z wyzwań (10) zapraszam do Świątyni Druidów
UWAGA!Jedyny, ostateczny i nieprzekraczalny termin to Północ z środy na czwartek (31.08/1.09) Wszelkie posty i zgłoszenia wstawione później nie będą brane pod uwagę!
W całości będą do napisania 2 posty. Terminy krótkie, bo chcemy wyrobić się nim rok szkolny rozkręci się na dobre. Jeśli nie macie pewności ile punktów uzyskaliście w wyzwaniach - pytajcie.
Wszelkie pytania kierujcie na pw @Maximilian Felix Solberg lub na disc Caaarl#7023. Proszę jednak o dokładne zapoznanie się z opisanymi w poście zasadami! Niech Merlin ma was w swojej opiece!
I thought that I could walk away easily But here I am, falling down on my knees
Maximilian Felix Solberg
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 21
Czystość Krwi : 50%
Wzrost : 194 cm
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
W końcu stało się to, na co czekaliście. W Świątyni Druidów rozpoczął się rytuał Świętego Graala!
UWAGA!Na odpis macie czas do Północ z środy na 18.09 Wszelkie posty i zgłoszenia wstawione później nie będą brane pod uwagę! .
Wszelkie pytania kierujcie na pw @Maximilian Felix Solberg lub na disc Caaarl#7023. Proszę jednak o dokładne zapoznanie się z opisanymi w poście zasadami! Niech Merlin ma was w swojej opiece!