Nazwa przedmiotu: Kielich Morgany
Punkty sukcesu: 20 punktów sukcesu. Potrzebny będzie 1 rzut kością I i 1 rzut kością na szaleństwo.
Kategoria: Jedyny w swoim rodzaju
Dziedzina/dziedziny magii: eliksiry i czarna magia
Opis: Zdobiony kielich z grubymi ściankami
Właściwości: Kielich nasączony trucizną, którą uwalnia, gdy kielich jest pełen. Z każdym użyciem (ponownym napełnieniem) uwalniane jest jej coraz więcej. Można zablokować uwalnianie trucizny, jeżeli przed zapełnieniem kielicha wysmaruje się jego wewnętrzne ścianki własną krwią.
Materiały: Metal, magia i jakaś trucizna do nasączenia kielicha. Koszt materiałów – 70 galeonów
Tworzenie przedmiotu:Posiadana wiedza - 10PS (eliksiry kuferek - 160pkt.)
Badania - [ur=LINK]tu zalinkuj wszystkie etapy,w których robisz badania, wraz z punktami sukcesu, które według Ciebie powinieneś dostać[/url]
Materiały - [ur=LINK]tu zalinkuj wszystkie etapy,w których zbierasz materiały, wraz z punktami sukcesu, które według Ciebie powinieneś dostać[/url]
Konstrukcja - [ur=LINK]tu zalinkuj wszystkie etapy,w których konstruujesz, wraz z punktami sukcesu, które według Ciebie powinieneś dostać[/url]
Testowanie - [ur=LINK]tu zalinkuj wszystkie etapy,w których testujesz, wraz z punktami sukcesu, które według Ciebie powinieneś dostać[/url]
Zdobyte łącznie punkty sukcesu - Tu na koniec dodaj punkty sukcesu
Kości z innych etapów: Kość 1: 4 - 4 - Szperasz w wizznecie w poszukiwaniu inspiracji i motywacji do pracy, pewnego dnia wrzucasz świetną ideę na swój profil i ktoś komentuje go tak parszywie, że tracisz ochotę na cokolwiek, a już na pewno na kontynuowanie dzieła. Możesz ponownie zacząć po miesiącu albo przeprowadzeniu wątku z kimś, kto na nowo obudzi w tobie wiarę do tego działania inaczej sukces wynalazku zostaje odłożony o 31 dni.
Szaleństwo: 5 - 5 - Paranoja: Przedmiot nad którym pracujesz wdziera Ci się do snów, do myśli, do codziennego życia. Zatruwa Twój umysł tak, że nie zauważasz kiedy krzywi Ci psychikę. Dopada CIę paranoja hipohondryczna - zaczynasz wierzyć, że jesteś chory na przewlekłą i śmiertelną chorobę, której objawy psychosomatyczne zaczynają się pojawiać pomimo jakichkolwiek medycznych ku temu przesłanek. Borykasz się z tą chorobą już na zawsze, chyba, że przez następny miesiąc odegrasz trzy wątki z lekarzem, który zdiagnozuje i pomoże Ci wyleczyć się z tej klątwy.