Dwa, cztery, pięć... co najmniej dziesięć zaczarowanych maskotek druzgotków pływa w sporym basenie, co jakiś czas uderzając w szklane ściany i prezentując wszystkie zęby. Tutaj możesz zabawić się w łowcę tych stworzeń, posługując się udostępnioną przez właściciela stoiska siecią. Pamiętaj, żeby zaraz po wyłowieniu wrzucić je z powrotem do wody oraz sam do niej nie wpadnij.
Rzuć kostką-literką. Oznacza ona ilość wyłowionych druzgotków, gdzie A - 1, B - 2, C- 3 itd.
Kostki:
1 - nie dość, że łapiesz tylko jednego druzgotka, to jeszcze wpadasz do przerażająco zimnej wody. Brrr! 2 - 3 - dość słaby wynik, widzisz że nawet paru ośmiolatkom idzie lepiej od ciebie. Jedyną nagrodą w takim wypadku może być pocieszycielskie poklepanie po ramieniu przez właściciela stoiska. 4 - 6 - trochę się napociłeś, ale skończyłeś ostatecznie z przyzwoitą zdobyczą. Za ten pokaz w twoje ręce trafia maskotka kwintopeda. 7 - 9 - po takim pokazie zręczności - rzadko widać przecież aż taką ilość złowionych druzgotków - właściciel decyduje, że używana przez ciebie siatka na tyle dobrze leży ci w dłoni, że może ci ją podarować. Otrzymujesz magiczną siatkę do łapania wodnych stworzeń. 10 - ding ding ding! Mamy zdecydowanego zwycięzcę - na pewno przez wiele tygodni nie trafi się tutaj druga osoba tak wprawiona w chwytaniu druzgotków. Otrzymujesz główną nagrodę - Amulet Uroborosa!