C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.
C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.
Weź udział w lekcji - wymagany minimum jeden post podczas zajęć, realizujący pierwszy podany przez nauczyciela etap, a nie jedynie pojawienie się w sali przed rozpoczęciem lekcji.
przeprowadź remont w wynajmowanym mieszkaniu lub pomóż w remoncie cudzego domu (min. 1 wątek na 6 postów) [url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
•
DZIELNY PACJENT:
zachoruj na jedną z magicznych chorób i rozegraj wątek na 6 postów związany z jej przechodzeniem lub leczeniem (np. pobyt w szpitalu, warzenie i zażywanie potrzebnego eliksiru, wątek z uzdrowicielem itp.) [url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
•
KONESER SZTUKI:
wspomnij w co najmniej 5 wątkach o czarodziejskich zespołach, przedstawieniach lub książkach wymienionych w spisie. Wątki nie mogą pokrywać się z tymi z celu „Dusza artysty”. [url=LINK]Miejsce[/url] - opis.
•
ŁACINA PODWÓRKOWA:
wymyśl 3 przekleństwa związane z magią lub fabułą forum i użyj ich fabularnie.
działalność artystyczna w fabule przynajmniej 5 razy. Wątki nie mogą pokrywać się z tymi z celu „Koneser sztuki”.
•
DZIURAWA KIESZEŃ:
utrać (nie wydaj lub podaruj) w wątkach, eventach lub lokalizacjach z kostkami łączną sumę 100G.
•
GŁOWA PEŁNA WSPOMNIEŃ:
rozegraj w myślodsiewni 3 wątki po 6 postów na gracza.
•
GUMOWE UCHO:
fabularnie podsłuchaj rozmowę minimum trzech graczy.
•
HAZARDZISTA:
rozegraj po partii eksplodującego durnia, krwawego barona, gargulków i therii.
•
HIPOCHONDRYK:
zostań pacjentem skrzydła szpitalnego lub szpitala św. Munga 5 razy.
•
KOLEKCJONER:
zdobądź 10 punktowanych przedmiotów i zgromadź je w kuferku (nie mogą być te same co w celu „Kufer skarbów”)
•
KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE:
podczas fabularnego wykorzystania kości (podczas wątków z kośćmi, meczów, pojedynków, itp.) uzyskaj rezultaty 1 oraz 100, rzucając kością k100. Wyniki nie muszą pochodzić z tej samej rozgrywki.
zdobądź uprawnienia do wykonywania lepiej płatnej pracy.
•
KRÓL PIASKOWNICY:
rozegraj 5 scenariuszy sandboxowych.
•
KUCHCIK:
gotuj w fabule w co najmniej 3 wątkach po 6 postów – oczywiście potrawy czarodziejskie!
•
KUFER SKARBÓW:
zdobądź 10 „trudnych do zdobycia” przedmiotów i zgromadź je w kuferku (nie mogą być te same co w celu „Kolekcjoner”).
•
MIŁOŚNIK ELIKSIRÓW:
zdobądź 10 fiolek RÓŻNYCH eliksirów i zgromadź je w kuferku.
•
MIŁOŚNIK MUGOLI:
rozegraj trzy wątki w środowisku niemagicznym.
•
MISTRZ BALI:
weź udział w przynajmniej 3 balach organizowanych na forum.
•
MISTRZ MIOTŁY:
weź udział w 3 różnych związanych z miotlarstwem aktywnościach innych niż Quidditch (Bludger, wyścigi na miotłach, Zakuty Troll, Quodpot).
•
NA CZTERY ŁAPY:
rozegraj 3 wątki po min. 6 postów na głowę, w których twoja postać na skutek kostek doznaje lekkich/ciężkich obrażeń, ale w tym samym wątku sobie z nimi radzi (sama lub z pomocą towarzysza).
•
PARTY ANIMAL:
weź udział w czterech imprezach (organizowanych przez innego użytkownika!) i napisz na każdej z nich minimum 3 posty.
•
PIRAT DROGOWY:
przeprowadź 3 wątki z wykorzystaniem magicznego pojazdu.
•
POMOCNA DŁOŃ:
udziel pomocy co najmniej trzem innym graczom np. w postaci korepetycji z przedmiotu.
•
RODZIC SMOKÓW:
zgromadź w kuferku po jednym modelu smoka z każdego dostępnego gatunku.
•
RÓŻNICA POKOLEŃ:
rozegraj 3 prywatne wątki z postaciami, z którymi dzieli cię co najmniej dziesięcioletnia różnica wieku.
•
SPOŁECZNIK:
zdobądź 25 znajomych na Wizbooku i dodaj ich do swojego profilu.
★
ŚLADAMI SZTUKI:
rozegraj 5 wątków po 6 postów w miejscach związanych z kulturą (w muzeum, teatrze, galerii sztuki, operze lub kinie) i odnieś się w nich do tego, co można tam podziwiać.
•
WIZOHOLIK:
umieść 10 komentarzy na Wizbooku; każdy komentarz musi być napisany na profilu innej osoby i odnosić się do aktualnego posta.
rozegraj wraz z drugim użytkownikiem retrospekcję z czasów, zanim postać poszła do Hogwartu.
•
ZAKUPOHOLIK:
dokonaj zakupu min. 10 różnych przedmiotów w jednym sklepie.
•
ZAMKNĘLI MNIE W ZOO:
spotkaj w wątkach fabularnych co najmniej pięć magicznych stworzeń z kategorii groźne (lub wyżej) wymienionych w spisie.
•
ZBIERZ JE WSZYSTKIE!:
zbierz na fabule 10 pluszaków magicznych zwierząt (max 3 z nich mogą być zakupione).
•
ZJEDZMY NA MIEŚCIE:
rozegraj 3 wątki po min. 6 postów na osobę w różnych restauracjach/kawiarniach/barach. W wątkach musi być wspomniane spożywanie posiłku.
•
BOGACZ:
zarób 1000 galeonów.
•
DUSZA TOWARZYSTWA:
zorganizuj co najmniej dwie imprezy, w których wezmą udział co najmniej 4 osoby.
•
MEDYK:
wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: okulary diagnostyczne, magiczny stetoskop, eliksir leczący rany.
•
MIŁOŚNIK PARANORMALNYCH:
bądź świadkiem używania umiejętności przez osoby obdarzone genetyką jasnowidzenia, metamorfomagii, potomka wili, wilkołaka i wężoustego. Konieczne jest przeprowadzenie pełnego wątku z osobą posiadającą każdą z tych genetyk, gdzie pokazywane są jej specjalne zdolności.
•
MISTRZ RYZYKA:
weź udział w co najmniej 3 wątkach przeprowadzonych przez Mistrza Gry, które zahaczałby o nieco niebezpieczną tematykę.
•
MOBILNY:
skorzystaj w prywatnych wątkach ze wszystkich dostępnych form magicznego transportu (teleportacja, świstoklik, sieć fiuu, miotła, Błędny Rycerz, prywatny magiczny pojazd).
•
NA TROPIE OSZUSTWA:
wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: fałszoskop, ujawniacz, czapka niewidka.
•
POPRAWNY ROMANTYK:
zorganizuj co najmniej trzy niesamowite randki (które nie skupiają się wyłącznie na piciu alkoholu i seksie).
•
ZŁOTA RĄCZKA:
stwórz co najmniej trzy przedmioty na podstawie mechaniki.
•
Uczniów i studentów
KAPUŚ:
poinformuj nauczyciela lub prefekta o niepokojących zdarzeniach zachodzących np. na szkolnych korytarzach, w łazienkach czy dormitoriach.
•
ALCHEMIK AMATOR:
samodzielne uwarz co najmniej trzy eliksiry w fabule z drugim graczem (lekcje i kółka nie liczą się do celu).
I | II | III
•
DOSTAŃ SZLABAN:
dostań trzy razy szlaban od nauczyciela i odpracuj go.
•
DUPOWKRĘT:
rozegraj 3 prywatne wątki po 6 postów na głowę z udziałem trzech różnych nauczycieli dorosłych pracowników Hogwartu o tematyce niezwiązanej z nauką.
•
KÓŁKOWICZ:
wykonaj min. 5 zadań z jednego (nie z kilku różnych) ze szkolnych kółek zainteresowań w ciągu jednego roku szkolnego.
•
PUNKTY DLA DOMU:
zdobądź ogółem 150 punktów dla swojego domu w jednym roku szkolnym.
•
WIERNY KIBIC:
trzy razy uczestnicz w meczu Quidditcha jako kibic.
Ostatnio zmieniony przez Percival d'Este dnia 30.09.21 2:17, w całości zmieniany 48 razy
Percival d'Este
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 203cm
C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.
Ostatnio zmieniony przez Percival d'Este dnia 08.03.21 21:42, w całości zmieniany 7 razy
Percival d'Este
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 203cm
C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.
Ostatnio zmieniony przez Percival d'Este dnia 08.03.21 17:14, w całości zmieniany 2 razy
Percival d'Este
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 203cm
C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.
Ostatnio zmieniony przez Percival d'Este dnia 05.11.21 17:26, w całości zmieniany 3 razy
Percival d'Este
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 203cm
C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.
Ostatnio zmieniony przez Percival d'Este dnia 05.11.21 17:26, w całości zmieniany 1 raz
Percival d'Este
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 203cm
C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.
Ostatnio zmieniony przez Percival d'Este dnia 22.10.21 22:27, w całości zmieniany 2 razy
Percival d'Este
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 20
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 203cm
C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.
C. szczególne : Piegi, tatuaże na całym ciele, kolczyki. Chorobliwie biała cera. Krzyż Dilys na łańcuszku na szyi. Szmaragdowa blizna na dłoni, która jawi się zielonkawym świetle przy ludziach z genetyką, blizna na nodze po złamaniu.