W tym pokoju, znajdującym się na samym końcu korytarza, nie ma niczego poza starym fortepianem i przedziwnym puchem okrywającym całą podłogę. Gdy po niej stąpasz, nie słyszysz własnych kroków. Wszystko przesiąknięte jest głęboką ciszą, której nie możesz naruszyć, choćbyś nawet chciał. Na pokrywie fortepianu pozostawiony jest zapis nutowy, gdy jednak naciśniesz klawisz, nie wydobędziesz z niego zapierających dech w piersi dźwięków. Przeciwnie - tylko lament, płacz i krzyki, które natychmiast wedrą się do Twojego umysłu, wypychając wszystkie inne myśli. Aby zdobyć kamień, musisz wyrzucić trzy jednakowe kości pod rząd, które będą oznaczały to, jak dobrze odtwarzasz melodię zapisaną w nutach. Możesz spróbować trzykrotnie.
Uwaga! Każde 10 pkt z Działalności Artystycznej upoważnia do przerzutu jednej kości. Poprawnie wykonana melodia będzie miała jednak skutek uboczny: do końca roku nie będziesz mógł uwolnić się od krzyków, będą do Ciebie wracać za każdym razem, gdy na dłużej zamkniesz oczy. Jeżeli pracujecie w parze, możesz przy przerzutach uwzględnić punkty Twojego partnera.