Jedno z najbardziej zaniedbanych pomieszczeń w całym domu, chociaż i za czasów jego świetności nie było zbyt okazałe. Łóżko, fotel, komoda i szafa z lustrem to jedyne meble, które tu znajdziesz. Nie można jednak powiedzieć, by Marie nie zadbała o zapewnienie rozrywki swoim gościom. Na komodzie znajduje się podniszczony już zestaw do gry w gargulki. Zazwyczaj jest to gra przeznaczona dla minimum dwóch osób, ta jednak zawiera tylko jeden zestaw kulek oraz okrąg z siedmiu gargulków, które trzeba zrzucić.
Jeden rzut kością = jedna tura. Jeżeli chybisz, gargulek Cię opluwa.
Płyny:
1 - Zostajesz opluty płynem, który sprawia, że do końca roku mówisz głośno wszystko to, co myślisz. Nieważne jak bardzo kompromitujące, wredne czy wstydliwe to jest. 2 - Płyn powoduje, że drętwieje ci język i sinieją usta, przez co ciężko jest ci się odzywać do końca dnia. 3 - Wylosowany płyn dostaje Ci się do nosa. Do końca dnia zmagasz się z uporczywym kichaniem. 4 - Od działania płynu dostajesz teleportacyjnej czkawki. Przez trzy następne kolejki rzucaj dodatkową kością: 1,6 - teleportujesz się do innej lokacji w domu, odpadasz z gry i nie zdobywasz kamienia, wyjątkowo możesz jednak podjąć jeszcze jedną próbę tego dnia; 2, 3, 4, 5 - teleportujesz się w dowolne miejsce na mokradłach, odpadasz z gry. 5 - Płyn, którym zostajesz opluty wywołuje nieprzyjemny zapach, którego nie będziesz mógł się pozbyć ani na zbyt długo zakryć perfumami do końca roku. 6 - Zostajesz oślepiony szczypiącym płynem. Tracisz kolejkę na próbę pozbycia się go z oczu, co traktowane jest jako chybienie. Rzuć jeszcze raz na płyn.
/zasady i efekty częściowo wykorzystane ze spisu gier/
Kiedy zbijesz wszystkie 7 gargulków, jeden z nich przemieni się w kamyk, którego poszukujesz.
Jeżeli kiedykolwiek grałeś na fabule w gargulki, możesz przerzucić jedno chybienie lub dodać sobie do wyniku jednego zbitego gargulka. Jeżeli masz minimum 5 pkt w grach miotlarskich, lub w zaklęciach, możesz przerzucić jedno chybienie lub dodać sobie do wyniku jednego zbitego gargulka.