To, co wyróżnia się po środku zniszczonej, zaniedbanej kuchni to spory stół, na środku którego leży niebieski kamień. Otoczony jest przeróżnymi fiolkami z płynami o każdym możliwym kolorze. Jeśli myślisz, że sięgniesz po niego tak po prostu - nie miej złudzeń. Jego ciężar jest nie do udźwignięcia. Po wypiciu każdej z fiolek, ciężar delikatnie się zmniejsza. Rzuć kostką k6 na ilość eliksirów, które musisz wypić.
Uwaga: Eliksiry losujemy po kolei. Niektóre z nich wymuszają na nas wypicie kolejnego dopiero w drugiej kolejce. Jeśli pracujecie w parze - rzucacie tylko jedną kostką a eliksiry konieczne do wypicia rozkładają się na waszą dwójkę. Dzięki temu możecie losować dwa eliksiry naraz jako para, jeśli jedna osoba zaniemoże na tę kolejkę, a druga nie, ta druga może śmiało kontynuować picie.
Efekty fiolek:
Rzuć Literą, żeby poznać efekt: A. Mdlejesz tuż po wypiciu. Budzisz się dopiero po godzinie. Kolejny eliksir możesz wypić dopiero w następnej kolejce. B. Trafiłeś na eliksir euforii. Na szczęście bez problemu możesz pić dalej, bądź kontynuować poszukiwania. C. Eliksir krwinkowy potrafi chwilowo naprawdę osłabić. Kolejny możesz wypić dopiero w następnej kolejce. Dodatkowo, po wyjściu z domu Laveau koniecznie musisz znaleźć antidotum i żeby wyleczyć się z ciężkich dolegliwości, napisz dowolny post, bądź wątek w szpitalu, lub jednopostówkę (minimum 2 tysiące znaków) z przygotowania i picia antidotum. D. To tylko eliksir postarzający. Poza nieciekawym wyglądem, nie czekają cię już inne niespodzianki. E. Eliksir rozpaczy sprawia, że przestajesz myśleć trzeźwo. No, przynajmniej na jakiś czas. Kolejny eliksir możesz wypić dopiero w następnej kolejce. F. To chyba dziwna mieszanka eliksiru zapomnienia z czymś innym, jest bardzo ostry w smaku. Wspomnienia z poprzedniego wątku gwałtownie się zmieniają - jeśli było pozytywne, wydaje ci się teraz, że wydarzyło się coś wstrętnego, jeśli negatywne - widzisz wszystko w różowych barwach. Efekt jest nieodwracalny, ale nie wpływa na twoje powodzenie w evencie. G. Eliksir zapomnienia sprawia, że nie masz pojęcia czemu się tu znalazłeś. Potrzebujesz chwili, żeby przypomnieć sobie i wrócić na właściwe tory. Kolejny eliksir możesz wypić dopiero w drugiej kolejce. H. Eliksir prowokuje u ciebie wymioty co kilka minut. Nie jesteś w stanie tego opanować do końca dnia. I. Eliksir wypala ci język i podniebienie. Do końca dnia masz na nim mocne rany i mówienie przychodzi ci z trudem, a do końca roku nie będziesz czuł smaku, dotyku i bólu w ustach. Kolejny eliksir możesz wypić dopiero w kolejnej kolejce. J. Eliksir zdaje się nie mieć specjalnego efektu. Dopiero kiedy skłamiesz, jego działanie się uaktywnia. Od teraz za każdym razem kiedy miniesz się z prawdą, poczujesz, jak wszystko cię pali. Efekt będzie utrzymywał się do końca roku - nie jesteś w stanie znaleźć antidotum
Każde 10 punktów z eliksirów daje wam możliwość wybrania jednej fiolki. Resztę musicie losować.