Startowe
1. CO W TRAWIE PISZCZY?- zbierz fabularnie dowolny składnik ze spisu, postępując według zawartych w temacie wskazówek.
★2. OBECNY- Weź udział w lekcji - wymagany minimum jeden post podczas zajęć, realizujący pierwszy podany przez nauczyciela etap, a nie jedynie pojawienie się w sali przed rozpoczęciem lekcji. O aktualnie przeprowadzanych lekcjach możesz przeczytać w nagłówku forum oraz w tym temacie.
★ 3. PIERWSZE WĄTKI ZA PŁOTY- Rozlicz 3 rozegrane wątki zgodnie z podanymi zasadami
4. PRZYGANIAŁ KOCIOŁ GARNKOWI- Uwarz fabularnie jeden z eliksirów.
★5. SAMOUK- Zrealizuj samonaukę z dowolnego przedmiotu w wątku lub poprzez jednopostówkę. O samonauce możesz przeczytać więcej w tym temacie.
★6. ZŁOTE DZIECIĘ-zgłoś się po kieszonkowe w tym temacie, przestrzegając opisanych w nim zasad. Cel tylko dla uczniów!
Cele uczniów i studentów
Za 0,5 PK:KAPUŚ – poinformuj nauczyciela lub prefekta o niepokojących zdarzeniach zachodzących np. na szkolnych korytarzach, w łazienkach czy dormitoriach.
Za 1 PK:ALCHEMIK AMATOR – samodzielne uwarz co najmniej trzy eliksiry w fabule z drugim graczem (lekcje i kółka nie liczą się do celu).
DOSTAŃ SZLABAN – dostań trzy razy szlaban od nauczyciela i odpracuj go.
DUPOWKRĘT – rozegraj 3 prywatne wątki po 6 postów na głowę z udziałem trzech różnych nauczycieli dorosłych pracowników Hogwartu o tematyce niezwiązanej z nauką.
KÓŁKOWICZ – wykonaj min. 5 zadań z jednego (nie z kilku różnych) ze szkolnych kółek zainteresowań w ciągu jednego roku szkolnego.
PUNKTY DLA DOMU – zdobądź ogółem 150 punktów dla swojego domu w jednym roku szkolnym.
WIERNY KIBIC – trzy razy uczestnicz w meczu Quidditcha jako kibic.
W KUPIE SIŁA – spotkaj fabularnie 10 mieszkańców twojego domu i z każdym z nich zamień co najmniej kilka słów.
WSZECHSTRONNY UCZEŃ – miej w kuferku powyżej 10 pkt. z 3 przedmiotów (bez bonusów z ekwipunku).
WYBITNY UCZEŃ – zdobądź na pięciu lekcjach ocenę wybitną (bierzemy pod uwagę oceny zdobyte po 1.04.2018)
ZAPALONY UCZEŃ – wykonaj i odeślij listownie pięć prac domowych.
ZDAJ SIĘ NA LOS! – rozegraj trzy wątki po 6 postów w trzech różnych lokacjach z kostkami w Hogwarcie.
ŻARTOWNIŚ – użyj w wątku/wątkach wszystkich przedmiotów: dźwięk niezgody, transmutacyjny psikus, łajnobomba.
Za 2 PK:DUMNY HODOWCA – opiekuj się zwierzęciem magicznym lub pielęgnuj roślinę w cieplarni przez co najmniej 3 wątki po 6 postów skupione na tym temacie.
ENCYKLOPEDYCZNY PRZYKŁAD – weź udział w lekcji z każdego przedmiotu.
ZAWODNIK IDEALNY – zagraj we wszystkich meczach Quidditcha swojego Domu rozgrywanych w ciągu jednego roku szkolnego.
CELE OGÓLNE
Za 0,5 PK:BOB BUDOWNICZY – przeprowadź remont w wynajmowanym mieszkaniu lub pomóż w remoncie cudzego domu (min. 1 wątek na 6 postów)
DZIELNY PACJENT – zachoruj na jedną z magicznych chorób i rozegraj wątek na 6 postów związany z jej przechodzeniem lub leczeniem (np. pobyt w szpitalu, warzenie i zażywanie potrzebnego eliksiru, wątek z uzdrowicielem itp.)
KONESER SZTUKI – wspomnij w co najmniej 5 wątkach o czarodziejskich zespołach, przedstawieniach lub książkach wymienionych w spisie. Wątki nie mogą pokrywać się z tymi z celu „Dusza artysty”.
ŁACINA PODWÓRKOWA – wymyśl 3 przekleństwa związane z magią lub fabułą forum i użyj ich fabularnie.
NADAWCA – wyślij 10 listów, każdy do innej postaci (prace domowe nie liczą się do celu).
PODRÓŻNIK – wyjedź za granicę i rozegraj tam min. 1 wątek (szkolne wyjazdy nie liczą się do celu).
POZNAJ MOICH RODZICÓW – wyślij rodzicom list, powiadamiając o swoim partnerze.
Za 1 PK:ABSTYNENT – wstrzymuj się od spożywania alkoholu w wątkach przeprowadzonych w barach przez co najmniej 3 wątki po 6 postów.
AWANTURNIK – weź udział w pięciu bójkach.
DOBRA DUSZA – zagraj 3 wątki (min. 5 postów) z czarodziejskiej duszy.
DOBRZE POINFORMOWANY – w przynajmniej 5 wątkach czytaj magiczną prasę lub wspomnij innej postaci o tym czego się z niej dowiedziałeś.
DUSZA ARTYSTY – działalność artystyczna w fabule przynajmniej 5 razy. Wątki nie mogą pokrywać się z tymi z celu „Koneser sztuki”.
DZIURAWA KIESZEŃ – utrać (nie wydaj lub podaruj) w wątkach, eventach lub lokalizacjach z kostkami łączną sumę 100G.
GŁOWA PEŁNA WSPOMNIEŃ – rozegraj w myślodsiewni 3 wątki po 6 postów na gracza.
GUMOWE UCHO – fabularnie podsłuchaj rozmowę minimum trzech graczy.
HAZARDZISTA – rozegraj po partii eksplodującego durnia, krwawego barona, gargulków i therii.
HIPOCHONDRYK – zostań pacjentem skrzydła szpitalnego lub szpitala św. Munga 5 razy.
KOLEKCJONER – zdobądź 10 punktowanych przedmiotów i zgromadź je w kuferku (nie mogą być te same co w celu „Kufer skarbów”)
KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE – podczas fabularnego wykorzystania kości (podczas wątków z kośćmi, meczów, pojedynków, itp.) uzyskaj rezultaty 1 oraz 100, rzucając kością k100. Wyniki nie muszą pochodzić z tej samej rozgrywki.
KRÓL AWANSU – zdobądź uprawnienia do wykonywania lepiej płatnej pracy.
KRÓL PIASKOWNICY – rozegraj 5 scenariuszy sandboxowych.
KUCHCIK – gotuj w fabule w co najmniej 3 wątkach po 6 postów – oczywiście potrawy czarodziejskie!
KUFER SKARBÓW – zdobądź 10 „trudnych do zdobycia” przedmiotów i zgromadź je w kuferku (nie mogą być te same co w celu „Kolekcjoner”).
MIŁOŚNIK ELIKSIRÓW – zdobądź 10 fiolek RÓŻNYCH eliksirów i zgromadź je w kuferku.
MIŁOŚNIK MUGOLI – rozegraj trzy wątki w środowisku niemagicznym.
MISTRZ BALI – weź udział w przynajmniej 3 balach organizowanych na forum.
MISTRZ MIOTŁY – weź udział w 3 różnych związanych z miotlarstwem aktywnościach innych niż Quidditch (Bludger, wyścigi na miotłach, Zakuty Troll, Quodpot).
NA CZTERY ŁAPY – rozegraj 3 wątki po min. 6 postów na głowę, w których twoja postać na skutek kostek doznaje lekkich/ciężkich obrażeń, ale w tym samym wątku sobie z nimi radzi (sama lub z pomocą towarzysza).
PARTY ANIMAL – weź udział w czterech imprezach (organizowanych przez innego użytkownika!) i napisz na każdej z nich minimum 3 posty.
PIRAT DROGOWY – przeprowadź 3 wątki z wykorzystaniem magicznego pojazdu.
POMOCNA DŁOŃ – udziel pomocy co najmniej trzem innym graczom np. w postaci korepetycji z przedmiotu.
RODZIC SMOKÓW – zgromadź w kuferku po jednym modelu smoka z każdego dostępnego gatunku.
RÓŻNICA POKOLEŃ – rozegraj 3 prywatne wątki z postaciami, z którymi dzieli cię co najmniej dziesięcioletnia różnica wieku.
SPOŁECZNIK – zdobądź 25 znajomych na Wizbooku i dodaj ich do swojego profilu.
ŚLADAMI SZTUKI – rozegraj 5 wątków po 6 postów w miejscach związanych z kulturą (w muzeum, teatrze, galerii sztuki, operze lub kinie) i odnieś się w nich do tego, co można tam podziwiać.
WIZOHOLIK – umieść 10 komentarzy na Wizbooku; każdy komentarz musi być napisany na profilu innej osoby i odnosić się do aktualnego posta.
WRÓŻBITA – wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: kryształowa kula, świeca laurie, tablica Quija.
WSZECHMOGĄCY – rozegraj minimum 3 wątki w miejscach trudnodostępnych.
WYCIECZKOWICZ – pojedź na trzy wycieczki fabularnie (musisz napisać na jednej minimum sześć postów.)
ŚWIADECTWO Z WYRÓŻNIENIEM – zdobądź ocenę Wybitny na dyplomie z co najmniej trzech przedmiotów. Cel dotyczy również owutemów w retrospekcji.
ZA MOICH CZASÓW... – rozegraj wraz z drugim użytkownikiem retrospekcję z czasów, zanim postać poszła do Hogwartu.
ZAKUPOHOLIK – dokonaj zakupu min. 10 różnych przedmiotów w jednym sklepie.
ZAMKNĘLI MNIE W ZOO – spotkaj w wątkach fabularnych co najmniej pięć magicznych stworzeń z kategorii groźne (lub wyżej) wymienionych w spisie.
ZBIERZ JE WSZYSTKIE! – zbierz na fabule 10 pluszaków magicznych zwierząt (max 3 z nich mogą być zakupione).
ZJEDZMY NA MIEŚCIE – rozegraj 3 wątki po min. 6 postów na osobę w różnych restauracjach/kawiarniach/barach. W wątkach musi być wspomniane spożywanie posiłku.
Za 2 PK:BOGACZ – zarób 1000 galeonów.
DUSZA TOWARZYSTWA – zorganizuj co najmniej dwie imprezy, w których wezmą udział co najmniej 4 osoby.
MEDYK – wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: okulary diagnostyczne, magiczny stetoskop, eliksir leczący rany.
MIŁOŚNIK PARANORMALNYCH – bądź świadkiem używania umiejętności przez osoby obdarzone genetyką jasnowidzenia, metamorfomagii, potomka wili, wilkołaka i wężoustego. Konieczne jest przeprowadzenie pełnego wątku z osobą posiadającą każdą z tych genetyk, gdzie pokazywane są jej specjalne zdolności.
MISTRZ RYZYKA – weź udział w co najmniej 3 wątkach przeprowadzonych przez Mistrza Gry, które zahaczałby o nieco niebezpieczną tematykę.
MOBILNY – skorzystaj w prywatnych wątkach ze wszystkich dostępnych form magicznego transportu (teleportacja, świstoklik, sieć fiuu, miotła, Błędny Rycerz, prywatny magiczny pojazd).
NA TROPIE OSZUSTWA – wykorzystaj w wątku/wątkach wszystkie przedmioty: fałszoskop, ujawniacz, czapka niewidka.
POPRAWNY ROMANTYK – zorganizuj co najmniej trzy niesamowite randki (które nie skupiają się wyłącznie na piciu alkoholu i seksie).
ZŁOTA RĄCZKA – stwórz co najmniej trzy przedmioty na podstawie mechaniki.