Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
Zasady
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
Zasady
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
zerżnięte od Rity, ale nie chciałam by ktoś się pieprzył z ogarnianiem chaosu kodu xD
Konkurs na Swiateczno-zimowy profil
Zima zagościła na Czarodziejach! Świąteczno-zimowy nastrój coraz mocniej wszystkim się udziela, także nasze forum postanowiło przybrać mroźny wystrój. Jak jednak wiadomo - forum tworzą gracze, to też nawołujemy do zbiorowego przestawienia avatarów, podpisów na świąteczne, bądź zimowe!
Dla tych, którzy chętnie przybiorą barwy zimy lub świąt, organizujemy konkurs na najlepszy profil. Do wygrania będzie 20 punktów dla domu (wymiennie na przedmioty lub galeony w przypadku dorosłych) i 2 dowolne punkty do kuferka. Przewidujemy także nagrody za niższe miejsca. Konkurs potrwa aż do świąt, a jego rozwiązanie nastąpi po Bożym Narodzeniu. Osoby zainteresowane rywalizacją - proszę o zgłoszenie poniżej, konkurs będzie rozstrzygnięty na zasadzie ankiety dla wszystkich graczy.
UWAGA! Zgłoszenia należy dokonać z tego konta, którego ono dotyczy - w innym przypadku nie będzie ono respektowane. Można zgłosić dowolną ilość multikont.
Wesołych Świąt, Czarodzieje!
:mikolaj:
Ostatnio zmieniony przez Daniel Bergmann dnia Nie 9 Gru 2018 - 17:38, w całości zmieniany 2 razy
Święta są wyjątkowym czasem - określenie to nie omija również pana Murraya. Znany w Hogsmeade, nieco ekscentryczny staruszek, specjalnie dekoruje i wyposaża sklep podczas tego okresu. Mieszczący się w niepozornym budynku - jest znacznie większy, niż sprawia wrażenie z zewnątrz. Można tutaj zakupić zarówno specjalne, wiążące się z Bożym Narodzeniem akcesoria, jak i zestawy przedmiotów skomponowanych w prezent; co złośliwsi, odnajdą również wspaniałe wobec podarowania swoim wrogom przedmioty.
Prezenty
CZAPKA MIKOŁAJA [20G] - inspirowana mugolskim trendem czapka doskonale wpasuje się w gust miłośnika roznosiciela prezentów! Założona na głowę, powoduje wyrośnięcie białej i gęstej brody; broda znika natychmiast po zdjęciu czapki.
CZAPKA ELFA [20G] - inspirowana mugolskim trendem czapka doskonale wpasuje się w gust miłośnika małych pomocników! Założona na głowę, powoduje zmianę uszu w szpiczaste i wydłużone; efekt ten znika natychmiast po zdjęciu czapki.
POROŻE RENIFERA [20G] - urocza opaska z porożem renifera, idealna dla miłośników kultury mugolskiej. Założona na głowę, powoduje zmianę uszu w typowo kojarzone z owym zwierzęciem oraz wyrośnięcie ogona; efekt znika natychmiast po zdjęciu czapki.
ŚWIĄTECZNY SWETER [25G] - może być kojarzony z babcinym wyrobem, w którym wstyd jest wychodzić z domu - niemniej, nic bardziej mylnego! Ten świetny sweter, posiada wzór z choinką mieniącą się od barw dekoracji; po założeniu, wydziergane bombki i światełka prawdziwie świecą dzięki zastosowaniu magii.
ŚWIĄTECZNA BIELIZNA [10G] - różne, dowolne wzory. Posiada funkcję ocieplającą; idealna na mniej lub bardziej mądry wymyślny prezent.
BRELOK-PŁATEK ŚNIEGU [5G] - wygląda jak najprawdziwszy, utkany z lodu; w dotyku jest chłodny, chociaż nigdy nie topnieje.
BOMBKI-PAMIĄTKI [10G] - magiczne ozdoby, dekorujące choinkę. Ukazują na swej powierzchni najlepsze wspomnienia osób, które znajdują się przy nich.
RÓŻNOKOLOROWE BOMBKI [5G] - magiczne ozdoby, dekorujące choinkę. Co jakiś czas, samoistnie zmieniają barwy.
WIECZNIE MODNY SZALIK [30G] - ten szalik specjalnie dostosowuje się do reszty twych ubrań; zmienia kolor, aby dopełnić kreację.
SAMONAGRZEWAJĄCY KUBEK [15G] - wystygająca herbata nie będzie dłużej problemem; kubek ten, sam utrzymuje ciepłą temperaturę. Występuje w wielu zimowych wzorach.
SPECJALNA EDYCJA FENIKSOWYCH [5G] - znane ze swojego intensywnego zapachu, tym razem Feniksowe - w wyjątkowej, świątecznej edycji - będą roztaczać aromatyczną mgiełkę korzennych przypraw!
CZEKOLADKI Z FELIX FELICIS [20G] - zawierają nieznaczną ilość płynnego szczęścia - wystarczającą jednak, aby uczynić dzień bardziej znośnym!
CZEKOLADKI Z AMORTENCJĄ [15G] - zawierają nieznaczną ilość amortencji. Kto wie, może będą przydatne przy usidlaniu swojego obiektu westchnień?
BUTELKA MIODU BUNGBARRELA Z KOLEKCJONERSKIM KUBKIEM [5G]
BUTELKA OGNISTEJ WHISKY Z KOLEKCJONERSKĄ SZKLANKĄ [5G]
JEDNORAZOWY BON (50%) NA ZAKUPY W DOWOLNYM SKLEPIE [25G] - jaki będzie to sklep - musi zostać sprecyzowane przez wręczającego prezent.
PŁYTA Z PRZEBOJAMI ŚWIĄTECZNYMI DONA LOCKHARTO [10G]
PŁYTA Z PRZEBOJAMI ŚWIĄTECZNYMI FELIX FELICIS [10G]
"DOBRE SŁOWO NA KAŻDY DZIEŃ ROKU" PIÓRA PAULUSA CURDILLA [10G] - przez jednych uznawany za filozofa współczesnych czasów, przez innych za najzwyklejsze, idiotyczne błądzenie w sprawach oczywistości - zależnie od gustu, sprawdzi się albo jako fascynująca lektura albo w ramach podpórki i środka na uciążliwą bezsenność.
"SZKARŁATNY ŚNIEG" PIÓRA AMELII SILVER [10G] - młoda, obiecująca pisarka, mająca za sobą wspaniały debiut, właśnie wydała kryminał dziejący się w skutym od zimna grudniu. Idealna pozycja dla miłośników gatunku.
WRZESZCZĄCY KALENDARZ [15G] - przypomina o nadchodzących zdarzeniach, które zostały na jego karty wpisane; głośno i natarczywie. Wspaniały towarzysz zapominalskich.
ZESTAWY
Kosztują taniej niż kupowane osobno przedmioty. Uwaga! Mogą zostać wykorzystane wyłącznie w ramach prezentu dla drugiej postaci.
ZESTAW ASTRONOMA [150G] - zawiera wykres gwiazd i lunaskop.
ZESTAW ARTYSTY [150G] - zawiera czarodziejskie kredki i zestaw pędzli.
ZESTAW ALCHEMIKA [170G] - zawiera srebrny kociołek i amulet "kamienia filozoficznego".
ZESTAW GRACZA QUIDDITCHA [80G] - zawiera sportowe ochraniacze oraz kompas miotlarski.
ZESTAW SZEFA KUCHNI [100G] - zawiera rękawice kuchenne oraz wagę kuchenną.
ZESTAW PRZYSZŁEGO AURORA [200G] - zawiera czujnik tajności oraz beret uroków.
ZESTAW OPIEKUNA ZWIERZĄT [50G] - zawiera dowolny model smoka i amulet Uroborosa.
Dla złośliwych
PIÓRO GŁUPCA [50G] - wszystko, co zostanie napisane na papierze, bezboleśnie ląduje na czole użytkującej osoby, jest również bardzo trudne do zmycia.
PREZENT Z ŁAJNOBOMBĄ [10G] - klasyczny prezent dla wrogów wszelakiej maści. Po uniesieniu wieczka natychmiastowo wybucha, obarcza trudnym do zmycia smrodem.
FAŁSZYWY WYJEC [10G] - wyjec wygłaszający losowe kłamstwa na temat danej osoby, tuż po odpieczętowaniu koperty.
TRANSMUTACYJNY PSIKUS [80G] - po otwarciu pudełka, rzucony zostaje urok. Druga osoba przemieniona zostaje w zwierzę; nie może się sama odmienić, musi liczyć na pomoc! W przypadku, kiedy się tak nie stanie, efekt będzie się utrzymywał przez równą dobę.
efekt jest losowy, rzuć kością:
1 - pies
2 - kot
3 - żaba
4 - wąż
5 - gołąb
6 - szczur
CZEKOLADKI-WYMIOTKI [20G] - powodują niemal natychmiastową reakcję; efekt zatrucia pokarmowego i uporczywych mdłości utrzymuje się jeszcze przez kilka godzin.
WINO NARCYZA [50G] - wytrawne, wspaniale aromatyczne wino posiada również dodatek tajemniczego eliksiru… Po jego wypiciu, dana osoba kompletnie zakocha się w sobie! Przez kilka godzin, dosłownie nie będzie potrafiła odejść od lustra, stanie się niebywale nieznośna i będzie zrażać do siebie innych.
Ostatnio zmieniony przez Daniel Bergmann dnia Nie 9 Gru 2018 - 15:23, w całości zmieniany 2 razy
Mieszkańcy Hogsmeade również postarali się o spełnienie tradycji, dekorującej centrum magicznej wioski. Szczególnie imponująco przygotowana, wysoka choinka wygląda po zmroku, kiedy jej bombki oraz światełka mienią się feerią rozmaitych odcieni. Choinka postawiona została w samym sercu głównego placu; spostrzega oraz mija ją każdy, udający się na zakupy bądź najzwyklejszy spacer.
Posiadająca nieomal atmosferę domową, kameralna cukiernia - jest zdecydowanie najbardziej warta odwiedzin w święta! Zarządza nią osobiście przemiła i utalentowana kobieta; należy jednak uważać - jest również niesamowitą gadułą oraz znawczynią plotek. Robi niemniej niepodważalnie wybitne wypieki; co ciekawe, od niedawna postanowiła podzielić się swoją wiedzą z innymi.
Gorąca czekolada Kawa z kardamonem Bazyliszkowe macchiato Chochlikowe capuccino Imbirowa mątwa Malinowy chruśniak Sen memortka Wiśniowy gryf
Warsztaty
Zgodnie z wcześniejszym opisem, pani Stonebridge - z obecnym rokiem postanowiła zorganizować warsztaty przygotowania świątecznych wypieków. Każdy, bez względu na wiek, bez względu na sprawowaną funkcję, może wziąć udział oraz wysłuchać niezapomnianych rad czarownicy - prosto na cukierniczą przyszłość. Od strony technicznej, w warsztatach mamy trzy losowania; pierwsze dotyczyć będzie rodzaju ciasta, które sporządza postać, drugie - tego, jak radzi sobie uczestnik z głównym procesem pieczenia, trzecie - dotyczyć będzie dekorowania oraz walorów smakowych. Za napisanie posta i rozegranie kości można otrzymać 2 punkty z magicznego gotowania, niezależnie od tego czy powiodło się twojej postaci czy wręcz przeciwnie. Dodatkowy punkt z magicznego gotowania otrzymasz, jeśli przygotujesz idealne, spełniające wymogi ciasteczka. Można wziąć udział tylko jeden raz. Ukończyłeś zadanie? Upomnij się o należną nagrodę we właściwym temacie.
PIERWSZE LOSOWANIE:
Rzuć raz kością w odpowiednim dziale losowań.
1 - ciasto marcepanowe
2,3 - korzenne ciasteczka
4,5 - pierniczki
6 - kruche ciastka-bałwanki
DRUGIE LOSOWANIE:
Rzuć pięć razy kością. Odnieś się do legendy! Każde 5 punktów z magicznego gotowania pozwala tobie na jeden przerzut.
5-12 - co za pech! Twoje wypieki okazały się całkowicie niedopieczone... Kompletnie nie nadają się do spożycia. Otrzymujesz solidną lekcję na przyszłość.
13-21 - gratuluję, ciasto wygląda idealnie po upieczeniu! Jak jednak smakuje, przekonasz się nieco później.
22-30 - niestety, przedobrzyłeś w przypadku troski o swoje ciasto. Wyszło ono zwęglone w wielu fragmentach i niespecjalnie nadaje się w charakterze przekąski. Otrzymujesz solidną lekcję na przyszłość.
TRZECIE LOSOWANIE:
Wyłącznie dla tych, którzy w drugim losowaniu zmieścili się w przedziale 13-21. Każde 5 punktów z magicznego gotowania pozwala na dokonanie przerzutu.
1,2 - twoje ciasto niestety nie posiada idealnych walorów smakowych. Za dużo cukru? Zbyt mało? Niewłaściwe proporcje przypraw? Jedno jest pewne - możesz wyciągnąć wnioski na przyszłość.
3,4 - twoje ciasto jest idealne, zarówno pod względem wyglądu jak smaku! Wspaniale sprawdzi się podczas świątecznej kolacji. Otrzymujesz dodatkowy punkt z magicznego gotowania!
5,6 - wypieki twojego autorstwa smakują świetnie, chociaż... natychmiastowo się kruszą. Nie wyglądają w dodatku zbyt estetycznie - popełniłeś kilka pomyłek przy dekoracji. Cóż, wiesz przynajmniej - co dopracować w przyszłości!
Ostatnio zmieniony przez Daniel Bergmann dnia Nie 9 Gru 2018 - 15:19, w całości zmieniany 2 razy
Jemioła jest wyjątkowym symbolem uwidocznianym w święta - jej wiecznie zielone gałązki są przystrajane oraz wieszane w ramach dekorowania budynków. Roślina zapewniać ma długowieczność, dostatek i przede wszystkim miłość - najbardziej rozpoznawalny jest pocałunek. Zdaniem niektórym, w tym skromnym zakątku tuż na obrzeżach Hogsmeade, wraz z jemiołą roztaczana jest trudna w sprecyzowaniu magia; zupełnie, jakby rozpylił ktoś amortencję. Niektórzy zaprzeczają, inni zaś potwierdzają te plotki - jak będzie w twoim przypadku?
Możliwy nieobowiązkowy rzut kością
Wynik parzysty - nic się nie dzieje, nie odczuwasz dodatkowych impulsów. Wynik nieparzysty - bliżej nieokreślona siła, narzuca tobie pragnienie utrzymywania bliskości. Odczuwasz niepohamowaną chęć pocałowania osoby, z którą znajdujesz się pod jemiołą!
Nazwa lokalu - czyni jego zdecydowanie najbardziej wartym do odwiedzenia we święta - równie też z dodatkowej przyczyny. "Przy kominku" zdobył serca mieszkańców oraz odwiedzających Hogsmeade najróżniejszymi i wspaniałymi grzańcami. Stosowane w nich receptury, są pilnie strzeżone przez właściciela; trunki rozgrzewają i ożywiają w nawet najbardziej chłodny, zimowy wieczór. Sam w sobie pub jest niezwykle przytulnym miejscem, zgodnie ze swoją nazwą - z wesoło trzaskającym ogniem w kominku.
Malownicza alejka, odmieniona zimową porą; skąpana w białej pierzynie - lądującej na nagich gałęziach drzew oraz ścieżce. Niektórzy twierdzą, że można w tej okolicy napotkać siwą, niezwykle starą wronę; zgodnie z opowieściami jest ona czarodziejem - animagiem i jasnowidzem, który wybrał pozostawanie wyłącznie w formie zwierzęcia. Niektórzy, oczywiście, uznają owe historie za bzdury - tak czy inaczej, jest to wspaniałe miejsce na spacer.
Stara wrona posiada swe ulubione drzewo - tak twierdzą wyznający w nią wiarę ludzie. Trudno jest je odnaleźć oraz nie zawsze można ją spotkać; niemniej, niektórzy chętni, głodni poznawania przyszłości - udają się na wędrówkę po okolicach Hogsmeade. Stara wrona, sędziwy bardzo czarodziej pod postacią zwierzęcia - ma, zdaniem niektórych posiadać wróżbiarskie umiejętności. Odpowie na jedno, jedyne pytanie zadane w sprawie naszego losu - skinięcie głową należy odczytać jako potwierdzenie, brak tego ruchu jest oczywiście odpowiedzią zaprzeczającą. Wobec tego, wrona przyjmuje wyłącznie pytania, na które można odpowiedzieć tak albo nie.
Aby odwiedzić lokację, konieczny jest post w ośnieżonej alejce.
Rzuć kością, aby dowiedzieć się, co odpowiedziała wrona:
Wynik parzysty - tak Wynik nieparzysty - nie
Jeśli rozegrasz spełnienie się owej wizji w wątku lub jednopostowym opisie na minimum 3500 znaków, otrzymasz 1 punkt do dowolnej umiejętności (zgłoś się po niego tutaj).
Dwóch (już) byłych studentów, którzy postanowili odstąpić od edukacji w Hogwarcie - oraz rozwijać prywatny interes w Hogsmeade - podjęło się zorganizowania niezwykłej bitwy na śnieżki. Całe pole, gdzie miała się odbyć rozgrywka, otoczone zostało magią. Jak wpłynie na śmiałków, którzy postanowią wziąć udział w tym nietypowym zdarzeniu? Kto wygra owe zmagania? Wszystko dopiero miało być wyjaśnione.
Zasady
Ogólne
1 - w wydarzeniu mogą wziąć udział uczniowie albo studenci. Potrzebne jest łącznie sześcioro osób, choć w zależności od zainteresowania, układ ten może ulegać zmianom.
2 - można się zgłosić wyłącznie jednym spośród swoich multikont.
3 - celem zachowywania płynności rozgrywki, wymagane jest bezwzględne przeczytanie regulaminu; kości muszą zostać podlinkowane i jasno opisane. Przykładowo - nie będą uznawane losowania, które zostaną opisane emotką. Kolejność rzutów jest bardzo ważna!
4 - bitwa na śnieżki jest drobnym eksperymentem, dlatego różne zasady, jak dodatkowe, równoległe tury dla multikont - wszystko może ulegać zmianom, pojawić się albo zostać poddane modyfikacji. O każdej rzeczy będziecie oczywiście informowani przez osobę odpowiedzialną za wydarzenie.
5 - każdy uczestnik eventu otrzyma za udział 2 punkty do dowolnej umiejętności. Drużyna zwycięska otrzyma dodatkowy jeden punkt do kuferka.
1 - istota gry jest niezmiernie prosta; rzucacie śnieżkami, każde trafienie wroga to jeden punkt dla drużyny.
2 - wygrywa drużyna, która zdobędzie 25 punktów (jeśli rozgrywka będzie przebiegać zbyt dynamicznie/zbyt wolno liczba punktów może ulegać zmianie, o czym będziecie odpowiednio poinformowani).
3 - zalecane są krótkie posty, nie dłuższe niż avatar, celem uniknięcia chaosu.
4 - każda osoba ma 48h na odpowiedź. W przypadku niezastosowania się do tego i braku realnych powodów, poinformowania osoby odpowiedzialnej za event - przepada jego kolej, a drużyna otrzymuje -3 punkty od swojego obecnego wyniku.
5 - losowania polegają na rzucie trzema kośćmi (sześcienna, tarot, sześcienna). Objaśnienia kości zostały opisane poniżej.
6 - powodzenia!
Pierwsza kość
Pierwsza kość definiuje w kogo celuje postać. Jak zostało wspomniane wcześniej, każdy z członków drużyny będzie posiadać ściśle przyporządkowany do siebie numer (numery). Wszystko zostanie ustalone i zamieszczone w poście Mistrza Gry, rozpoczynającym rozgrywkę.
Jest to zwyczajna kostka 1-6.
Druga kość (tarot)
Środkowa z kości mówi o ewentualnych magicznych efektach, powstałych dzięki zaczarowaniu obszaru.
UWAGA! Efekty mogą ulegać logicznemu sumowaniu. W przypadku, gdy połączenie ich nie jest racjonalnie możliwe, na przykład - zamiana w zwierzę + napad śmiechu, ignorujemy drugi, nowszy z otrzymanych efektów. Efekt pozytywny jest ponad negatywnym efektem. W razie wątpliwości, warto skontaktować się z moderatorem.
Słowo "kolejka" dotyczy całej tury, liczonej od gracza, który wyrzucił efekt.
Głupiec
opis:
Co za pech! Niezależnie od trzeciej kości, nie trafiasz swojego przeciwnika. Otępiony przez zaburzenia magii albo od samych, nagromadzonych emocji - w dodatku mówisz coś niestosownego do dowolnej osoby z drużyny, niechcący ją urażając.
Mag
opis:
Śnieżka, którą rzucasz, co prawda trafia w podłoże (niezależnie od trzeciej kości) - niemniej, rozbryzguje się w setki przypominających mgłę drobin. Wasze pole widzenia, jak również pole widzenia przeciwników, staje się nieco ograniczone; dopóki, dopóty białe tumany nie zdołają zupełnie opaść. Obie drużyny przez jedną kolejkę trafiają tylko, jeśli wylosują 5 albo 6 w trzeciej kości.
Kapłanka
opis:
Czujesz ogromny przypływ refleksu; chwytając za rękę, odciągasz drugą osobę i chronisz ją przed trafieniem. Osoba z przeciwnej drużyny nie zdobywa punktu, nawet jeśli posiada pozytywne, wylosowane kości.
Cesarz
opis:
Obecna runda należy właśnie do ciebie! Jeśli wylosujesz 3, 4, 5 lub 6 w trzeciej kości, z sukcesem trafiasz przeciwnika.
Kapłan
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, zacznie się zachowywać niczym pod wpływem bełkotliwego napoju. Efekt ten utrzymuje się przez jedną kolejkę, zaś objęta nim postać trafia tylko, jeśli wylosuje 5, 6.
Kochankowie
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, zacznie się zachowywać niczym pod wpływem amortencji (żywi uczucie do dowolnego, wybranego przez siebie sojusznika). Efekt ten utrzymuje się przez dwie kolejki, a postać objęta nim trafia wyłącznie, jeśli wylosuje 6 w trzeciej kości.
Rydwan
opis:
Ryzykujesz; postanawiasz rzucić aż dwiema śnieżkami w krótkich odstępach czasu. Jeśli trzecia kość wskazuje na trafienie - zdobywasz aż dwa punkty!
Moc
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, będzie on poddany oszołomieniu; dosłownie - zastygnie, zdziwiony, krótkotrwale utraci logiczny kontakt ze światem. Niezdolny do działań, utraci możliwość rzutu w obecnej kolejce!
Pustelnik
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, zamienia się on w reprezentujące jego charakter zwierzę. Nie może wobec tego zdobyć dla swojej drużyny punktu! Efekt ten utrzymuje się przez jedną kolejkę.
Koło fortuny
opis:
Dopisuje ci dzisiaj szczęście! Niezależnie od trzeciej kości, trafiasz przeciwnika oraz zdobywasz punkt dla drużyny!
Sprawiedliwość
opis:
Cała twoja drużyna traci obecne, negatywne efekty. Dotyczy również tych, które będą zdobyte w rozgrywanej aktualnie kolejce.
Wisielec
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, doznaje on niemożliwego do powstrzymania ataku śmiechu. Trwa on przez jedną kolejkę; osoba objęta efektem trafi przeciwnika tylko, jeśli wylosuje 6!
Śmierć
opis:
Nad całą twoją drużyną krąży złowieszcza aura; czujecie się osłabieni, macie problemy z trafieniem. Trafiacie jedynie, jeśli wylosujecie 5 albo 6. Efekt ten utrzymuje się przez dwie kolejki.
Umiarkowanie
opis:
Brak pozytywnych bądź negatywnych efektów rzutu.
Diabeł
opis:
Co za pech! Mylisz się oraz rzucasz prosto w dowolnego z sojuszników. Jeśli trzecia kostka to 4, 5 albo 6 - przeciwna drużyna niestety zdobywa punkt.
Wieża
opis:
Aura nieszczęścia, spowodowana anomaliami magii, ogarnia twoją drużynę. Przez najbliższą kolejkę żadne z was nie trafi, niezależnie od trzeciej, wylosowanej kości!
Gwiazda
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, zostanie on oślepiony bliżej nieznanym, krótkotrwałym błyśnięciem! Osoba objęta efektem trafi wyłącznie, gdy wylosuje 6. Efekt ten utrzymuje się przez jedną kolejkę.
Księżyc
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, zobaczy on przed oczami (wyłącznie on) iluzję swojego największego lęku. Osoba objęta efektem traci możliwość rzutu w obecnej kolejce.
Słońce
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, jej włosy będą się mienić różnymi odcieniami tęczy! Nie wpływa to oczywiście jakkolwiek na jego zdolności do rzutu.
Sąd ostateczny
opis:
Odczuwacie niesamowity przypływ energii. W obecnej kolejce każde trafienie, twoje i sojuszników zdobywa aż 2 punkty dla drużyny!
Świat
opis:
Otacza was aktualnie ochronna aura. Przez dwie kolejki nie działa na ciebie i sojuszników żaden negatywny efekt.
Trzecia kość
Ostatnia z kości mówi nam czy trafiliśmy w drugą postać. Każdy posiada 50% szans na trafienie, nie licząc oczywiście efektów - wobec czego, rozkład będzie następujący:
1,2,3 - niestety, nie udało się tobie trafić.
4,5,6 - gratuluję, przeciwnik został trafiony! Zdobywasz 1 punkt dla drużyny.
Zapisy i drużyny
Bitwa na śnieżki wymaga wcześniejszej weryfikacji drużyn, określenia ich liczebności (sporo zależy od tego, ile osób się zgłosi), dlatego chętni proszeni są o zgłoszenie się pod tym postem!
Wypełnijcie poniższy kod:
Kod:
<zg>Imię i nazwisko: </zg>wpisz <zg>Sugerowana drużyna: </zg>wpisz
Postaci otrzymają fabularnie listy, informujące ich o zdarzeniu oraz miejscu spotkania.
Drużyny
Drużyna A
• Imię Nazwisko • Imię Nazwisko • Imię Nazwisko
Drużyna B
• Imię Nazwisko • Imię Nazwisko • Imię Nazwisko
Ostatnio zmieniony przez Daniel Bergmann dnia Nie 9 Gru 2018 - 17:49, w całości zmieniany 3 razy
Święta są wyjątkowym czasem, zarówno dla nas - jak i dla czarodziejów. Ten niezwykły moment jest coraz bliżej - pora przygotowywać prezenty, ubierać choinkę i wkrótce składać sobie nawzajem życzenia. Z okazji tegorocznych świąt Bożego Narodzenia, pragniemy wam życzyć spełnienia marzeń, mnóstwa ciekawych wątków i poszerzania naszej pisarskiej rodziny! Z okazji świąt, przygotowaliśmy także dla Was atrakcje; wszystkie zostały zawarte w tym poście zbiorczym, podobnie jak wymienione są w ogłoszeniach. Mamy nadzieję, że będziecie się dobrze bawić!
Świąteczna poczta
Zgodnie z tradycją, otwieramy również w tym roku mikołajkową pocztę. Za jej pośrednictwem, wasze postaci mogą rozsyłać swoim najbliższym prezenty; więcej informacji do przeczytania tutaj. [będzielink]
Świąteczne lokacje
Hogsmeade zostało odmienione na święta! Możecie teraz odwiedzać specjalne, przygotowane lokacje; zostały one wyróżnione jako przyklejone wątki. Jedną z lokacji jest również sklep, gdzie możecie nabyć przeróżne przedmioty do waszych prezentów. Zapraszamy do odwiedzenia wioski.
Przewidujemy również nagrody dla aktywnych graczy! Za napisanie (dowolna ilość postów) w trzech różnych lokacjach, otrzymasz 1 punkt do dowolnej umiejętności; można rozliczyć się tylko raz. Za przeprowadzenie pełnego wątku (6 postów na gracza) w jednej lokacji, otrzymasz 1 punkt do dowolnej umiejętności (można rozliczać się kilka razy, jednak kolejny wątek musi zostać przeprowadzony w innym miejscu niż przedtem!). O przyznawanie punktów upominajcie się tutaj. Lokacje, jak i rozgrywki możliwe w ich obrębie do przeprowadzania, będą dostępne do 31.01.2019, 23:59.
Bitwa na śnieżki
Została wprowadzona nowa gra dla uczniów oraz studentów - magiczna bitwa na śnieżki! O zasadach gry oraz zapisach możecie poczytać w odpowiednim temacie. [będzielink]
Loteria
Przygotowaliśmy dla was prezenty! Podobnie, jak podczas urodzin, aby wziąć udział w loterii należy zamieścić kartkę. Nie musi być ona idealna; może być wykonana zarówno ręcznie jak i z użyciem programów graficznych (w tym starego, poczciwego painta). Kartka powinna zawierać ułożone przez was życzenia świąteczne dla innych Czarodziejów. Publikując poniżej kartkę, rzuć dwa razy kością oraz odczytaj wynik z zamieszczonej poniżej legendy. UWAGA! Nie należy upominać się o nagrodę, wszystko rozliczane jest na bieżąco. Niezależnie od ilości posiadanych multikont, w loterii możesz wziąć udział wyłącznie dwiema wybranymi postaciami. Każdy biorący udział w loterii, otrzyma dodatkowo 1 punkt do dowolnej umiejętności. Fabularnie postać otrzymała ten prezent od zupełnie anonimowej osoby.
Nagrody
1
zobacz:
1 - lewitujący kapelusz
2 - lusterka dwukierunkowe
3 - 100 galeonów
4 - peleryna niewidka
5 - magiczne soczewki
6 - pluszowy dementor
2
zobacz:
1 - pluszowa lunaballa
2 - perfumy z nutą amortencji
3 - podręczny gramofon
4 - aparat fotograficzny
5 - bezoar
6 - gogle quidditchowe
3
zobacz:
1 - kompas marzeń
2 - brytfanna Gideona Ratliffa
3 - fiolka amortencji (1 użycie)
4 - fiolka Felix Felicis (1 użycie)
5 - kryształowa kula
6 - cylinder zniknięć
4
zobacz:
1 - fałszoskop
2 - wachlarz sakura
3 - krwawe pióro
4 - rękawice ochronne
5 - łańcuch Scamandera
6 - amulet Uroborosa
5
zobacz:
1 - model smoka (dowolny)
2 - zmiatacz 11
3 - ręka glorii
4 - gitara różdżkowa
5 - bransoletka z Ayuahascą
6 - podniszczony syreni kielich
6
zobacz:
1 - prastara luneta
2 - muzyczna muszla
3 - pochłaniacz magii
4 - 50 galeonów
5 - metamorfoamulet
6 - latający dywan
Cel tymczasowy
★ Magia świąt - rozegraj świąteczny wątek oraz składanie życzeń z dowolną postacią (minimum 6 postów na osobę) lub napisz na 6000 znaków jednopostowo, jak twoja postać spędza obecnie święta! (2 punkty kuferkowe/60 galeonów)
Możliwość rozliczania do 31.01.
Konkurs na świąteczny profil
Kontynuując zwyczaj - ponownie otwieramy konkurs na przygotowanie świątecznego profilu! Więcej informacji znajdziecie tutaj. [będzielink]
Ostatnio zmieniony przez Daniel Bergmann dnia Nie 9 Gru 2018 - 18:19, w całości zmieniany 1 raz
Silvia Valenti
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 24
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 170 cm
C. szczególne : Silny włoski akcent, szeroki uśmiech na twarzy, kilka mniejszych blizn na dłoniach, leworęczna
Chcesz by wybrana przez Ciebie osoba dostała prezent, acz masz pewne powody, poprzez które nie możesz, bądź nie chcesz wręczać podarunku osobiście? Skorzystaj z oferty listonoszowego mikołaja! Zapakuje on za Ciebie konkretny prezent, oraz wyśle wraz z liścikiem, który postanowisz dołączyć do przesyłki.
Zasady
Jak to będzie działało? Jeżeli, chcesz by twoja postać wysłała komukolwiek świąteczny prezent - wyślij do LISTONOSZA wiadomość prywatną zawierającą wypełniony, niżej zamieszczony kod. Pamiętajcie jednak, że listonosz nie będzie pisać od kogo pochodzi ów prezent, o ile sami nie podpiszecie się w załączonym liściku! Wysyłanie przedmiotów, na które potrzebne jest wcześniejsze podanie, nie jest możliwe bez napisania podania. Pomysły na prezenty możecie znaleźć w spisach (oczywiście nie muszą z nich pochodzić, pod warunkiem, że są to przedmioty spotykane na co dzień) jak i te, które są dostępne na czas trwania świąt w specjalnych świątecznych lokalizacjach. Uwaga! Jeśli dany podarunek kosztuje do 200g, nie musisz tak naprawdę fabularnie go kupować. Droższe prezenty (szczególnie te podnoszące statystyki) wymagają realnego wydania galeonów (dopłacenia brakującej sumy po odjęciu darmowych 200g). Prezenty zostaną rozdane 27-28 grudnia. Listy można wysyłać do 25.12.2018r. 23:59 Paczki można wysyłać dowolnej ilości postaci, nie ma żadnych ograniczeń pod tym kątem.
Aby wysłać prezent dla kogoś należy skorzystać z poniższego kodu:
Kod:
<og>DLA KOGO: </og> podaj link do poczty wybranej postaci <og>WYBRANY PRZEDMIOT: </og> opisz jaki przedmiot, możesz dołączyć zdjęcie <og>TREŚĆ ZAŁĄCZONEGO LIŚCIKU: </og>wpisz wiadomość dla odbiorcy, lub zostaw puste
Ostatnio zmieniony przez Silvia Valenti dnia Nie 9 Gru 2018 - 18:13, w całości zmieniany 1 raz
Silvia Valenti
Rok Nauki : II studencki
Wiek : 24
Czystość Krwi : 0%
Wzrost : 170 cm
C. szczególne : Silny włoski akcent, szeroki uśmiech na twarzy, kilka mniejszych blizn na dłoniach, leworęczna
Zima dotarła do Wielkiej Brytanii i rozgościła się w niej na dobre - razem z nią wprowadzamy wiele atrakcji!
1 - Pojawiły się typowo świąteczne tematy w Hogsmade! Czeka w nich wiele atrakcji oraz możliwości zdobycia wyjątkowych prezentów czy punktów do kuferków.
2 - Zgodnie z coroczną tradycją, rusza poczta świąteczna, za pośrednictwem której można wysyłać innym postaciom prezenty. Więcej informacji znajdziecie w tym temacie.
3 - Rozpoczynamy konkurs na świąteczny profil! Tam również do zdobycia są bardzo atrakcyjne nagrody. Więcej informacji znajdziecie w tym temacie.
4 - Uczniowie i studenci Hogwartu mogą dodatkowo wziąć udział w bitwie na śnieżki, która również będzie miała miejsce w Hogsmade. Więcej informacji na ten temat w tutaj.
5 - Kolejną z obecnych atrakcji jest loteria świąteczna. Wystarczy stworzyć kartkę ze świątecznymi życzeniami, a dzięki temu otrzyma się szansę zgarnięcia naprawdę ciekawych przedmiotów! Więcej informacji na ten temat w pod tym linkiem.
6 - Został wprowadzony również cel tymczasowy "Magia Świąt". Aby go spełnić należy rozegrać wątek bądź zrobić odpowiednią jednopostówkę w której to nasza postać składa świąteczne życzenia, bądź opisuje swoje święta. Za to przysługują 2 punkty do kuferka, wymienialne na 60g.
7 - Na czas trwania świąt otworzony został Świąteczny sklep Murray'a w którym to można zdobyć naprawdę ciekawe przedmioty. Spieszcie się, póki jeszcze są!
8 - Ministerstwo Magii kontynuuje swoją coroczną tradycję. Organizowany przez nich bal sylwestrowy w tym roku został połączony z charytatywną zbiórką pieniędzy na rzecz pomocy w leczeniu najcięższych przypadków na oddziałach pobytów długoterminowych w Szpitalu Świętego Munga. Więcej informacji na ten temat już wkrótce.
Dwóch (już) byłych studentów, którzy postanowili odstąpić od edukacji w Hogwarcie - oraz rozwijać prywatny interes w Hogsmeade - podjęło się zorganizowania niezwykłej bitwy na śnieżki. Całe pole, gdzie miała się odbyć rozgrywka, otoczone zostało magią. Jak wpłynie na śmiałków, którzy postanowią wziąć udział w tym nietypowym zdarzeniu? Kto wygra owe zmagania? Wszystko dopiero miało być wyjaśnione.
Zasady
Ogólne
1 - w wydarzeniu mogą wziąć udział uczniowie albo studenci. Potrzebne jest łącznie sześcioro osób, choć w zależności od zainteresowania, układ ten może ulegać zmianom.
2 - można się zgłosić wyłącznie jednym spośród swoich multikont.
3 - celem zachowywania płynności rozgrywki, wymagane jest bezwzględne przeczytanie regulaminu; kości muszą zostać podlinkowane i jasno opisane. Przykładowo - nie będą uznawane losowania, które zostaną opisane emotką. Kolejność rzutów jest bardzo ważna!
4 - bitwa na śnieżki jest drobnym eksperymentem, dlatego różne zasady, jak dodatkowe, równoległe tury dla multikont - wszystko może ulegać zmianom, pojawić się albo zostać poddane modyfikacji. O każdej rzeczy będziecie oczywiście informowani przez osobę odpowiedzialną za wydarzenie.
5 - każdy uczestnik eventu otrzyma za udział 2 punkty do dowolnej umiejętności. Drużyna zwycięska otrzyma dodatkowy jeden punkt do kuferka.
1 - istota gry jest niezmiernie prosta; rzucacie śnieżkami, każde trafienie wroga to jeden punkt dla drużyny.
2 - wygrywa drużyna, która zdobędzie 15 punktów (jeśli rozgrywka będzie przebiegać zbyt dynamicznie/zbyt wolno liczba punktów może ulegać zmianie, o czym będziecie odpowiednio poinformowani).
3 - zalecane są krótkie posty, nie dłuższe niż avatar, celem uniknięcia chaosu.
4 - każda osoba ma 48h na odpowiedź. W przypadku niezastosowania się do tego i braku realnych powodów, poinformowania osoby odpowiedzialnej za event - przepada jego kolej, a drużyna otrzymuje -3 punkty od swojego obecnego wyniku.
5 - losowania polegają na rzucie trzema kośćmi (sześcienna, tarot, sześcienna). Objaśnienia kości zostały opisane poniżej.
6 - powodzenia!
Pierwsza kość
Pierwsza kość definiuje w kogo celuje postać. Jak zostało wspomniane wcześniej, każdy z członków drużyny będzie posiadać ściśle przyporządkowany do siebie numer (numery). Wszystko zostanie ustalone i zamieszczone w poście Mistrza Gry, rozpoczynającym rozgrywkę.
Jest to zwyczajna kostka 1-6.
Druga kość (tarot)
Środkowa z kości mówi o ewentualnych magicznych efektach, powstałych dzięki zaczarowaniu obszaru.
UWAGA! Efekty mogą ulegać logicznemu sumowaniu. W przypadku, gdy połączenie ich nie jest racjonalnie możliwe, na przykład - zamiana w zwierzę + napad śmiechu, ignorujemy drugi, nowszy z otrzymanych efektów. Efekt pozytywny jest ponad negatywnym efektem. W razie wątpliwości, warto skontaktować się z moderatorem.
Słowo "kolejka" dotyczy całej tury, liczonej od gracza, który wyrzucił efekt.
Głupiec
opis:
Co za pech! Niezależnie od trzeciej kości, nie trafiasz swojego przeciwnika. Otępiony przez zaburzenia magii albo od samych, nagromadzonych emocji - w dodatku mówisz coś niestosownego do dowolnej osoby z drużyny, niechcący ją urażając.
Mag
opis:
Śnieżka, którą rzucasz, co prawda trafia w podłoże (niezależnie od trzeciej kości) - niemniej, rozbryzguje się w setki przypominających mgłę drobin. Wasze pole widzenia, jak również pole widzenia przeciwników, staje się nieco ograniczone; dopóki, dopóty białe tumany nie zdołają zupełnie opaść. Obie drużyny przez jedną kolejkę trafiają tylko, jeśli wylosują 4, 5 albo 6 w trzeciej kości.
Kapłanka
opis:
Czujesz ogromny przypływ refleksu; chwytając za rękę, odciągasz drugą osobę i chronisz ją przed trafieniem. Osoba z przeciwnej drużyny nie zdobywa punktu, nawet jeśli posiada pozytywne, wylosowane kości.
Cesarz
opis:
Obecna runda należy właśnie do ciebie! Niezależnie od ostatniej kości, z sukcesem trafiasz przeciwnika.
Cesarzowa
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, zacznie on wyrzucać z siebie nonsensowne stwierdzenia - zupełnie, jakby stał się pod wpływem bełkoczącego napoju! Nie wpływa to w żaden sposób na jego zdolności do rzutu.[/b].
Kapłan
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, zacznie się zachowywać niczym pod wpływem bełkotliwego napoju. Efekt ten utrzymuje się przez jedną kolejkę, zaś objęta nim postać trafia tylko, jeśli wylosuje 5, 6.
Kochankowie
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, zacznie się zachowywać niczym pod wpływem amortencji (żywi uczucie do dowolnego, wybranego przez siebie sojusznika). Efekt ten utrzymuje się przez dwie kolejki, a postać objęta nim trafia wyłącznie, jeśli wylosuje 4, 5, 6 w trzeciej kości.
Rydwan
opis:
Ryzykujesz; postanawiasz rzucić aż dwiema śnieżkami w krótkich odstępach czasu. Jeśli trzecia kość wskazuje na trafienie - zdobywasz aż dwa punkty!
Moc
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, będzie on poddany oszołomieniu; dosłownie - zastygnie, zdziwiony, krótkotrwale utraci logiczny kontakt ze światem. Niezdolny do działań, utraci możliwość rzutu w obecnej kolejce!
Pustelnik
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, zamienia się on w reprezentujące jego charakter zwierzę. Nie może wobec tego zdobyć dla swojej drużyny punktu! Efekt ten utrzymuje się przez jedną kolejkę.
Koło fortuny
opis:
Dopisuje ci dzisiaj szczęście! Niezależnie od trzeciej kości, trafiasz przeciwnika aż trzy razy pod rząd oraz zdobywasz 3 punkty dla swojej drużyny!
Sprawiedliwość
opis:
Cała twoja drużyna traci obecne, negatywne efekty. Dotyczy również tych, które będą zdobyte w rozgrywanej aktualnie kolejce.
Wisielec
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, doznaje on niemożliwego do powstrzymania ataku śmiechu. Trwa on przez jedną kolejkę; osoba objęta efektem trafi przeciwnika tylko, jeśli wylosuje 5 albo 6!
Śmierć
opis:
Nad całą twoją drużyną krąży złowieszcza aura; czujecie się osłabieni, macie problemy z trafieniem. Trafiacie jedynie, jeśli wylosujecie 4, 5 albo 6. Efekt ten utrzymuje się przez dwie kolejki.
Umiarkowanie
opis:
Brak pozytywnych bądź negatywnych efektów rzutu.
Diabeł
opis:
Co za pech! Mylisz się oraz rzucasz prosto w dowolnego z sojuszników. Jeśli trzecia kostka to 4, 5 albo 6 - przeciwna drużyna niestety zdobywa punkt.
Wieża
opis:
Aura nieszczęścia, spowodowana anomaliami magii, ogarnia twoją drużynę. Przez najbliższą kolejkę żadne z was nie trafi, niezależnie od trzeciej, wylosowanej kości!
Gwiazda
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, zostanie on oślepiony bliżej nieznanym, krótkotrwałym błyśnięciem! Osoba objęta efektem trafi wyłącznie, gdy wylosuje 5 albo 6. Efekt ten utrzymuje się przez jedną kolejkę.
Księżyc
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, zobaczy on przed oczami (wyłącznie on) iluzję swojego największego lęku. Osoba objęta efektem trafi wyłącznie, gdy wylosuje 4, 5 albo 6
Słońce
opis:
Jeśli trafisz przeciwnika, jej włosy będą się mienić różnymi odcieniami tęczy! Nie wpływa to oczywiście jakkolwiek na jego zdolności do rzutu.
Sąd ostateczny
opis:
Odczuwacie niesamowity przypływ energii. W obecnej kolejce każde trafienie, twoje i sojuszników zdobywa aż 2 punkty dla drużyny!
Świat
opis:
Otacza was aktualnie ochronna aura. Przez dwie kolejki nie działa na ciebie i sojuszników żaden negatywny efekt.
Trzecia kość
Ostatnia z kości mówi nam czy trafiliśmy w drugą postać. Każdy posiada 2/3 szans na trafienie, nie licząc oczywiście efektów - wobec czego, rozkład będzie następujący:
1,2 - niestety, nie udało się tobie trafić.
3,4,5,6 - gratuluję, przeciwnik został trafiony! Zdobywasz 1 punkt dla drużyny.
Zapisy i drużyny
Bitwa na śnieżki wymaga wcześniejszej weryfikacji drużyn, określenia ich liczebności (sporo zależy od tego, ile osób się zgłosi), dlatego chętni proszeni są o zgłoszenie się pod tym postem!
Wypełnijcie poniższy kod:
Kod:
<zg>Imię i nazwisko: </zg>wpisz <zg>Sugerowana drużyna: </zg>wpisz
Postaci otrzymają fabularnie listy, informujące ich o zdarzeniu oraz miejscu spotkania.