Długi, rozciągający się od krawędzi całego miasta most, przechodzący przez sam środek dziedzińca. Jest to bardzo dobra trasa widokowa, którą można się przejść, pod wodą. Most zaczarowano w taki sposób, ze poruszajac się pod wodą wzdłuż niego, nie trzeba korzystać z dodatkowych zabezpieczeń utrzymujących człowieka przy drewnianych deskach. Czary same przyciągają stopy do klepek. Chociaż samo poruszanie się po nich jest i tak utrudnione przez napór wody i konieczność rzucania na siebie zaklęć wspomagających oddychanie pod wodą. Jednak sam spacer wzdłuż mostu jest wart tych kombinacji. Z tego punktu można dojść do Obserwatorium, jak i dostrzec najbardziej atrakcyjne lokacje Atlantydy.
Kostki: parzysta — udaje Ci się pokonać drogę bez żadnych perypetii, udajesz się w jakim kierunku tylko chcesz i cokolwiek chcesz robić nieparzysta — idąc Bardziej Zwodzonym mostem, zapada się pod tobą jedna z klepek, noga blokuje ci się w desce i zdzierasz sobie kostkę. Rzucasz kolejną kostką. Jeśli wylosujesz: 1, 2, 3 – uchodzi ci to na sucho; 4, 5, 6 – płynął za tobą stróż miasta, pół-syren, pół-człowiek, z błonami zamiast palców i wlepił Ci dziwną, kolorową muszelkę, informując cię, że musisz zapłacić 5 galeonów za szkody, regulując płatność za okazaniem w odpowiednim miejscu wręczonej Ci tabliczki. Muszelkę musisz oddać, tracisz 5 galeonów.
Temat wymaga dobrej znajomości transmutacji, zaklęcia Bąblogłowy, bądź wykorzystania Skrzeloziela (możliwość pięciorazowego użytku).